Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään pihistelty kipulääkkeissä synnytyksen jälkeen kun kohtuun sattunut?

Vierailija
18.08.2008 |

buranan.Itki kipuaan läpi yön.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli törkeää käytöstä.

Vierailija
2/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittivät että niihin voi muka jäädä koukkuun (päivässä? terve ihminen, joka ei ole koukussa edes tupakkaan tai kahviin? please..) ja tarjosivat tyhjään mahaan jotain buranaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina tarjottu ja aion nytkin pyytää niin eiköhän ne anna kun vaatii.

Vierailija
4/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina tarjottu ja aion nytkin pyytää niin eiköhän ne anna kun vaatii.

Vierailija
5/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys oli helppo ja olin heti seuraavana päivänä hyvässä kunnossa, pystyin istumaan normaalisti yms. Jälkisupistuksetkin olivat hyvin pieniä nipistyksiä. En siis kaivannut kipulääkitystä, mutta hoitajat tuputtamalla tuputtivat särkylääkkeitä "kun sulle tehtiin se epparikin", "kun sulla toi kohtu supistuu noin vauhdilla, niin on varmaan kipuja", "ei kannata olla turhan urhea, jaksat paremmin vauvankin kanssa, kun ei ole kipuja"... Eikä millään mennyt kaaliin, että en vaan omaa sädekehää kiillottaakseni jätä lääkkeitä ottamatta, vaan en ihan aikuisten oikeasti tarvinnut niitä. Otin sitten pari kertaa lääkkeen vaan kätilöitä ilahduttaakseni...

Vierailija
6/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittivät että niihin voi muka jäädä koukkuun (päivässä? terve ihminen, joka ei ole koukussa edes tupakkaan tai kahviin? please..) ja tarjosivat tyhjään mahaan jotain buranaa.

Vierailija
7/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin toiveisiin riittävän kipulääkityksen jälkisupistuksiin. Sain aina yhtä lääkettä niin paljon kun sitä saa antaa ja sitten toista lääkettä. Pari päivää söin kyllä tosi paljon lääkkeitä ja olin silti kipeä! Mutta tuli kuitenkin sellainen fiilis että lääkkeissä ei pihtailtu, mutta minä olisin kyllä tarvinnut kipupumpun tai puudutuksen mutta niitä ei taideta antaa missään tilanteessa...Pyytäkää lisää niitä nappeja, ja piikkiä jos ei muuten auta!

Vierailija
8/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saattanut olla myös niin etten ole ottanut kun ovat tarjonneet ja sitten yötä vasten ovat antaneet varmuudeksi. Jonkun aikaa on edellisestä synnytyksestä.

Jälkisupparit ovat kyllä järkkyjä ettei niitä ihan huvin vuoksi kärvistelisi.

Vierailija
9/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkisupistuskivut ovat järkyttäviä, ja olen kyllä saanut PALJON kiputabletteja niihin.

Vierailija
10/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin toiveisiin riittävän kipulääkityksen jälkisupistuksiin. Sain aina yhtä lääkettä niin paljon kun sitä saa antaa ja sitten toista lääkettä. Pari päivää söin kyllä tosi paljon lääkkeitä ja olin silti kipeä! Mutta tuli kuitenkin sellainen fiilis että lääkkeissä ei pihtailtu, mutta minä olisin kyllä tarvinnut kipupumpun tai puudutuksen mutta niitä ei taideta antaa missään tilanteessa...Pyytäkää lisää niitä nappeja, ja piikkiä jos ei muuten auta!

Vierailija
11/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ollut kipuja, samana iltana, kun olin päivällä synnyttänyt istuin jo normaalisti.

Kukaan ei suostunut uskomaan tätä tosi asiaa. Nooh, kun lähdin sairaalasta mulla oli 10 särkylääkettä mukana.

Vierailija
12/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleensynnyttäjillä jälkisupistukset yleensä ovat kipeämpiä kuin ensimmäisen synnytyksen jälkeen.

Itse olen saanut tarpeeksi kipulääkkeitä synnytysten jälkeen.

Vierailija
13/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoitti käytännössä yhtä buranaa! :D Kolme päivää oli ihan sietämättömät jälkisupparit. Vauva ei ollut edes vierihoidossa vaan teholla ja keskolassa. Kieltämättä nauratti, kun olen tottunut vetämään hammassärkyynkin paketillisen buranaa ja nyt jälkisuppareihin ei saanut oikeastaan mitään.

Vierailija
14/14 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle annettiin yksi panadol, sanottiin ettei muuta voi antaa, jos aikoo imettää, neljäs synnytys ja aikamoiset jälkisupistukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä