Paras alle 200€ kello? Pitäisi miehelle ostaa lahjaksi joku hyvä
Kommentit (25)
Miten olisi Aarnin puurannekkeinen kello?
https://aarniwood.com/fi/tuote-osasto/puiset-kellot/miesten-kellot/
Vaikeaa on tuolla budjetilla. Katso esim. Casio, Citizen, Seiko, Tissotin mallistot lävitse jos löydät jotain hintaluokkaan sopivaa. Jätä kaikki "vaatemerkkikellot" yms tilpehöörit kauppaan suoraan.
mulla olis star wars darth wader kello vain 199€
Tolla hinnalla ei kyllä rannekelloa saa :D
Ulkomailta voi löytää Rolexeja tosi halvalla. Omani ostin parilla kympillä mieheltä hiekkarannalla.
Larsson & Jennings on hieman budjetin yli, mutta klassinen muotoilu modernilla otteella. Olen ollut tyytyväinen laatuun.
Leijona kello on tossa hintaluokassa laadukkain.
"Hyvää" kelloa ei tuolla budjetilla saa, joten osta sellainen, jonka ulkonäöstä tykkäät. Kyllä kaikki kvartsikellot pysyvät ajassa ja kestävät vuosia. Ei niistä perintökaluja lapsenlapsille tule, mutta ei taida olla tarkoituskaan.
Osta jokin älykello tarjouksesta. Vaimoni teki näin. Nyt se näyttää joka aamu, mikä on askelmäärätavoite päivälle. Pakko saada se täyteen. Laittoi minut liikkumaan. Rolexi pysty samaan. :)
Juljus kirjoitti:
Kiinalainen kello. Ei jatkoon...
Vierailija kirjoitti:
"Hyvää" kelloa ei tuolla budjetilla saa, joten osta sellainen, jonka ulkonäöstä tykkäät. Kyllä kaikki kvartsikellot pysyvät ajassa ja kestävät vuosia. Ei niistä perintökaluja lapsenlapsille tule, mutta ei taida olla tarkoituskaan.
Seikolta löytyy kelloja alle 200€ hintaan ja in-house koneistolla.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Niin taitaa olla 99% muistakin tuon hintaluokan tuotteista....
Vierailija kirjoitti:
Osta jokin älykello tarjouksesta. Vaimoni teki näin. Nyt se näyttää joka aamu, mikä on askelmäärätavoite päivälle. Pakko saada se täyteen. Laittoi minut liikkumaan. Rolexi pysty samaan. :)
Ei pysty vai pystyy? Rolexi pitää kuitenkin vetää joko nupista tai muuten rannetta liikuttelemalla. Eli laittaa liikettä niveliin tai kello pysähtyy, mikä muistuttaa siitä että niin käy ihmisellekin jos ei liiku.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Leijona on jo alun perin puhtaasti tuotemerkki. Koneistot hankkivat eri valmistajilta mistä sopivan saa halvalla.
Antaisin miehen itse valita kellon, koska sitä kuitenkin käyttää päivittäin. Itse en ainakaan haluaisi kelloa lahjaksi vaan haluaisin valita sen ihan itse.
En ottaisi mitään riskiä, jos ei tykkääkään kellosta. Mieluummin joku muu lahja, jonka voi laittaa kiertoon, jos siltä tuntuu.
Äly/urheilukellon saat tuohon budjettiin. Perinteistä kelloa ei kannata ostaa tuolla rahalla. Jos nyt pakko, niin ehkä joku retro Casion G-shock voisi just just mennä.
Kävele vaikka jonnekkin kelloliikkeeseen ja kysy sieltä.