Laadukasta palvelua tarjoavat yritykset erottuvat helposti ja positiivisesti Suomessa
Ensimmäinen esimerkki :
Posti/ itella
a) Tänään etsin postissa/ Itellassa /kadonnutta pakettia- ilman viivakoodia se olisi todella kadonnut.(=paketti siis löytyi viivakoodin avulla- 2 päivää kesti etsintä) ( muistakaa huutonetin ja nettikirppisten käyttäjät ---viivakoodit talteen),
b) - postissa myös kotiinkuljetustaksa oli eri kun puhelimessa sovittiin- en suostunut maksaamaan ylihintaa ja kotiinkuljetusfirma palautti ilman lupaani kaikki 4 pakettiani lähettäjille-
yksi paketeista oli maksettu etukäteen netin kautta...(=maksettu paketti löytyi 2 viikon jäljityksen jälkeen, muuta paketit tilasin postimyyntifirmoista uudelleen...)
Toinen esimerkki
Puutarhapostimyyntifirma x:
- Sain postitise valmiiksi homehtuneita pyuutarhafirman lähettämiä kukan juuria- ...(=en palauttanut juuri- oma moka, kun en jaksanut kantaa edes takaisin postiin..olisin Kuluttajasuojalain mukaan saanut uudet juuret mätien 3 kpl tilalle, suurin osa juurista oli ok)
Kolmas esimerkki:
Tietokonefirma x
- Puhelinvaihteesta en päässyt läpi koko viikon aikana -eikä e-mailinkaan kautta sopimuksen teko onnistunut...(=jatkan 3:nnen viikon soittorinkiä-yritän soittaa aamulla klo 8- jollloin tuskin on jonoja-pitäkää peukkuja...)
Neljäs esimerkki:
Kirjanpitotoimisto:
- Tein tarjouspyynnön kolmelle kirjanpitotoimistolle: 2 viikon aikana vain yksi toimisto vastasi tarjouspyyntöön- muilla kai liikaa asiakkaita( näin sen asiakkaan näkökulmasta tulkitsin)...(= delegoin firman sihteerille kirjanpitotarjouksen teon-ainoa, joka vastasi, pyysi liian kovaa hntaa...)
---------------
Eli menestys on menestyvillä yrityksillä ansaittua: mm. Stockmann, Keskisen veljekset oy/ YTuuri ja Marimekko---niillä mm. on loistava asiakaspalvelu---
Tsemppiä kaikille SUOMALAISILLE yrittäjille tiellä kohti menestystyä:::)))
T. Perheellinen ja maksukykyinen yrittäjän vaimo