Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka kokevat olevansa väärää horoskooppia?

Vierailija
22.05.2022 |

Olen syntynyt oinaaksi mutta tunnen itseni yksisarviseksi ja olen jo vuosia elänyt yksisarvisen elämää.
Kannatatko yksisarvisille oikeutta omaan horoskooppimerkkiin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, mutta olikin niin pellealoitus etten viitsi kertoa enempää.

Vierailija
2/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit eivät ole mitään muuta kuin höpönlöpöä. Vain yksinkertaiset uskovat höpnlöpöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on sitä horoskooppia jota on. Omaa merkkiä ei voi valita

Vierailija
4/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannesta eurosta kirjoitan teille imartelevan horoskoopin merkistä riippumatta. Nyt on halpa tarjous!

Vierailija
5/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain jaksa ymmärtää miksi jotkut uskovat näihin. Niillä ei ole oikeasti mitään pohjaa.

Vierailija
6/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tauno pitää olla jos tollaset ottaa tosissaan....

Vierailija
7/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kiva että on horoskooppeja, sillä jos joku kertoo minulle uskovansa niihin, voin lopettaa ottaa kyseisen henkilön vakavasti. 

Vierailija
8/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokaisella pitäisi olla oikeus valita oma syntymäaikansa niin, että osuu siihen horoskooppimerkkiin, jonka tuntee omakseen ?

Vierailija
9/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain jaksa ymmärtää miksi jotkut uskovat näihin. Niillä ei ole oikeasti mitään pohjaa.

Ne pohjautuu taivaankappaleiden liikkeisiin.

Vierailija
10/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, mutta olikin niin pellealoitus etten viitsi kertoa enempää.

Tsekkaa Druidien puuhoroskooppi. Huomaa kuitenkin, että päivänä käytetään siinä ns. laskettua aikaa ei varsinaista syntymäaikaa.

Vierailija
11/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosi Sherlock? Tämän nyt kaikki tietää. Niillä taivaankappaleiden liikkeillä nyt ei vaan ole mitään vaikutusta meidän persooniimme. 

Vierailija
12/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen tähtikartta kokonaisuudessaan on niin paljon muutakin kuin vain aurinkomerkki. Oletko kuullut esim. kuumerkistä ja nousevasta merkistä.. et varmaan.

13/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin teettänyt abortin, jos olisin saanut kaksonen tai vesimieslapsen. Oksettavia tyyppejä. Valikoin juristit ja lääkärit aina älykkäistä skorpioneista.

Vierailija
14/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen tähtikartta kokonaisuudessaan on niin paljon muutakin kuin vain aurinkomerkki. Oletko kuullut esim. kuumerkistä ja nousevasta merkistä.. et varmaan.

Huutonaurua!

Vierailija
15/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdallani osuvin on Kiinalainen horoskooppimerkki. Ei voisi olla osuvampi.

Eikä kukaan usko mihinkään päivä/viikko/ vuosi horoskooppeihin.

Vai uskooko? Hömppää niin hömppää.

Jos haluaa yksilöllisen horoskoopin niin pätevä astrologi voi sen laatia. Pitää olla tarkka syntymäaika tiedossa. Olen sellaisen itse joskus hankkinut kun olin ns " tienhaarassa" ja hämmästyin miten astrologi näki paljon.

Vierailija
16/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen siis jousimies ja kaikkea muuta kuin sellainen mitä aina horoskoopeissa kuvataan. Itseasiassa 13. horoskooppimerkki joka oikeasti olen, kuvaa minua paljon paremmin eli käärmeenkantaja.

Vierailija
17/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosi Sherlock? Tämän nyt kaikki tietää. Niillä taivaankappaleiden liikkeillä nyt ei vaan ole mitään vaikutusta meidän persooniimme. 

Astrologia kertoo, että on.

Vierailija
18/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Minä olisin teettänyt abortin, jos olisin saanut kaksonen tai vesimieslapsen. Oksettavia tyyppejä. Valikoin juristit ja lääkärit aina älykkäistä skorpioneista.

Tämän heitän kaikille, jotka sanovat, että relaa, hauskaa viihdettä ovat vain. Eivät ole, kun joku edes kirjoittaa noin! Riippumatta siitä, olisiko totta. Jos on, niin sanat loppuvat...

Vierailija
19/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt ajankohtana, jolloin merkki vaihtuu ravusta leijonaan. Tunnistan kyllä olevani molemmat ja olenkin jotenkin ristiriitainen persoona, kun rapu ja leijona on aika ääripäät toisistaan.

Vierailija
20/34 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskot horoskooppeihin, niin vastaa tähän. Uskotko, että lapsi on eri luonteinen, jos syntyy 2 viikkoa ennemmin tai myöhemmin? Jos merkki ehtii välissä vaihtua ja planeettojen asennot? Samat vanhemmat, sama ympäristö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi