Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olette perheen kanssa taksissa. Sinä takapenkillä. Keskusteleeko taksikuski myös sinun kanssasi?

Vierailija
22.05.2022 |

Olen törmännyt sellaiseen, että miehet keskustelevat edessä keskenään, ja jos yritän sanoa siihen väliin jotain taksikuskille, hän on kuin minua ei olisikaan!

Muutenkin ovat huvittavia sellaiset miehet, jotka eivät ota naisia mukaan keskusteluun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuski ei ole viihdyttäjä. Hän keskustelee vain koska ei halua olla epäkohtelias. Hän kuulee parhaiten sen asiakkaan hölötyksen, joka istuu siinä etupenkillä, ja vastailee minkä vastailee, kohteliaasti. Takapenkiltä mäiköttäjää hän valitettavasti ei oikein kuule. Varsinkaan, jos taksissa on vielä lapsiakin, jotka pitävät omaa ääntänsä.

Meet vaan ens kerralla itse sinne etupenkille, kyllä se taksikuski sitten sinun kanssa puhuu, jos aloitat.

Vierailija
2/9 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän taksikuskia jonkun opastaa perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies istuu aina edessä ja minä takana. En välitä keskustella kuskin kanssa ja mies suulaana hoitaa sen puolen.

Vierailija
4/9 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei.

Vierailija
5/9 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksikuski ei ole viihdyttäjä. Hän keskustelee vain koska ei halua olla epäkohtelias. Hän kuulee parhaiten sen asiakkaan hölötyksen, joka istuu siinä etupenkillä, ja vastailee minkä vastailee, kohteliaasti. Takapenkiltä mäiköttäjää hän valitettavasti ei oikein kuule. Varsinkaan, jos taksissa on vielä lapsiakin, jotka pitävät omaa ääntänsä.

Meet vaan ens kerralla itse sinne etupenkille, kyllä se taksikuski sitten sinun kanssa puhuu, jos aloitat.

Olen ollut itse taksissa keskellä yötä aivan väsyneenä ja halunnut vain hiljaisuutta. Kuski on puhunut. Kuinkas nyt tällä tavalla?

Vierailija
6/9 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä istun takapenkillä ja vaimo etupenkillä, niin vaimo ja taksikuski lähinnä voihkivat eivätkä juuri puhu mitään. En tiedä, mistä tämä johtuu. 

Vierailija
7/9 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran keskeltä näkyvät silmät tuijottavat hameeni alle.

N18

Vierailija
8/9 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän taksikuskia jonkun opastaa perille.

Niillä on navigaattori, löytää kyllä perille kun osoitteen ilmoittaa.

Tuntevat kyllä oman kaupungiss reitit.

Ja minusta on hyvä vaan  ettei tarvitse mitään puhua, taksia kun yleensäkin käytetään sellaisissa tilanteissa, että on väsyksissä matkoilta tulossa, tai juhlista tulossa, tai lääkäriin menossa.

Ei häiritse yhtään että puhuukin vain miehen kanssa.

Kerran eräs naiskuski yritti väkisin puhuttaa minua, mutta kun vastasin töykeästi, niin osasi sulkea suunsa.

Taksinkuljettajn kannattaa odottaa, haluaako asiakas itse aloittaa keskustelun, eikä tyrkyttää väkinsin sitä small talkia.

Vierailija
9/9 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut itse taksissa keskellä yötä aivan väsyneenä ja halunnut vain hiljaisuutta. Kuski on puhunut. Kuinkas nyt tällä tavalla?

Tällaista on tapahtunut erittäin harvoin.

Ajelen työni puolesta takseissa aika paljon. Joskus, pari kertaa vuodessa about, ollaan tultu miehen kanssa kotiin keskustasta niin myöhään, että ei ole jaksettu odottaa seuraavaa bussia tai bussivuoroja ei enää ole. Silloin on minusta vaivaannuttavaa katsoa takapenkiltä miehen puhealoitusta: no mistä maasta sinä oot? Tästä syystä menen nykyään ihan itse sinne etupenkille. Kuulostelen sitten, haluaako kuski yleensä mistään puhua (kelistä, liikenteestä, asuinalueestamme), ja jos haluaa, niin aika usein edetään siihen hänen synnyinmaahan. Ja jos ei, niin sekin on ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi