Täti-ihminen, miten on mennyt viikonloppu?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
En muista. Muistellaanpa: ai niin, eilen sukuloimassa ruokailemassa, rentoa olemista, ja tänään ei paljon mitään, kaunis ilma ulkona. Mutta en olekaan ehkä täti, vaikka olen nelikymppinen. Minulla ei ole tätitukkaa ja kuljen farkuissa.
Oikein farkuissa 😂
Ihan kuin muutkin 40-60v., siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei oo saanu patukkaa
Tietenkin on. Parisuhteessa sen verran normijuttu, ettei sitä tarvitse hehkuttaa. Ja täti-ihmiset ovat sen verran sivistyneitä, ettei sellaisesta ole muutenkaan tarve ulkopuolisille puhua.
Kyllä minä sivistyneenä täti ihmisenä mielelläni kerron saaneeni ihanan miesystäväni suurta munaa.
Oikein kivasti. Laitoin kesäkukat ruukkuihin. Miehen kanssa lähdettiin extempore grillailemaan luonnonhelmaan meren rantaan. Nyt pitäisi jaksaa lähteä kävelylle.
Ihan loistavasti, kaunis aurinkoinen ilma ja kesä käsillä, pian koulut loppuu ja sitten onkin jo juhannus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista. Muistellaanpa: ai niin, eilen sukuloimassa ruokailemassa, rentoa olemista, ja tänään ei paljon mitään, kaunis ilma ulkona. Mutta en olekaan ehkä täti, vaikka olen nelikymppinen. Minulla ei ole tätitukkaa ja kuljen farkuissa.
Oikein farkuissa 😂
Ihan kuin muutkin 40-60v., siis.
Olen itse asiassa nähnyt 89-vuotiaan miehen farkuissa.
se, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Ihan loistavasti, kaunis aurinkoinen ilma ja kesä käsillä, pian koulut loppuu ja sitten onkin jo juhannus.
Ja sitten juhannukselta käännytään taas syksyä kohti, illat pimenee, 3kk syyspäiväntasaukseen ja sitten alkaakin jo pimeä vuodeanaika...
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei oo saanu patukkaa
Harvoin saa seksiä ja mieskin on haudattu 2v sitten mutta yksi tuttu käy silloin tällöiin panolla Kostutusta tarvitaan, mutta nautin kovasti tästä salasuhteesta. Omaa kivaa on pari krt viikossa. Olen aika huoliteltu ja joskus miehet vähän flirttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo farkut liittyy täti-ihmisyyteen?
Lauantaina kiertelin puutarhamyymälöitä ja istutin kesäkukkia. Illalla join sangriaa ja ihailin niitä istutuksia. Tänään sunnuntaina olen tarkkaillut samaisten istutusten vedentarvetta ja juonut kahvia. Oikein hyvä viikonloppu.
Olikin niin kiva ketju ennen kuin seksijutut alkoi. Ne vähän kyllästyttää. Kertokaa vaikka kirjoista joita olette lukeneet tai kukista, joita olette istuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Olikin niin kiva ketju ennen kuin seksijutut alkoi. Ne vähän kyllästyttää. Kertokaa vaikka kirjoista joita olette lukeneet tai kukista, joita olette istuttaneet.
Seksi on aivan normaali jokapäiväinen asia siinä missä puutarhakukkien istuttaminen, kirjan lukeminen, sauvakävely. Sinuakaan, senkin niuho, ei olisi ellei isäsi ja äitisi olisi nussineet. Mikä siinä on niin ihmeellistä?!
Olin vieraana häissä ja kunnon tätikiharakypärä hiuksissa tietysti!
Odotan et rosamundat kypsyy, polttelen kynttilöitä, katselen rentoa koiraa ja vasemmalla kädellä heittelen turkkilaisia pippureita nassuun.
Olo on aurinkoinen ja hieman väsy.
Ulkona on älyttömän kaunista, vielä yksi lenkki koiran kanssa lähinurtsille.
Kiitos kysymästä, ollut mukava viikonloppu. Aurinko paistoi, kävin pitkällä juoksulenkillä ja tanssitunnilla, tapasin ystäviä kahvittelun ja illallisen merkeissä. Luin hyvää kirjaa ja nyt piipahdin vielä nettiinkin.