Täti-ihminen, miten on mennyt viikonloppu?
Kommentit (54)
Kiskoitko myös perennat iri naapurin kukkapenkistä?
Saatananmoinen krapula ollut tänään. Menkat tuli kanssa, joten olen tuplakipeä. Tämmöstä sattuu ehkä kerran viidessä vuodessa. Mutta hauska päivä oli eilen.
Vierailija kirjoitti:
Kiskoitko myös perennat iri naapurin kukkapenkistä?
En sentäs, mutta joskus on käyny niin omalla pihalla!
Muuten omenapuusta hyppäs muurahainen kaulaan ja puri ikävästi. Niitä on ny joka paikka täynnä ja ne on äksynä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei oo saanu patukkaa
Sitäkö tässä kysyttiinkin? Ei noita yleensä lasketa Olen saanut, eilen ja tänään. Perjantaina en kun olin ihan poikki töiden jälkeen, koko päivä ulkona koululaisten kanssa. Liikuntapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa harvoin. Ei omaa eikä ketään muutakaan miestä tällainen täti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ei ole tapana kertoa, jos vaikka olisikin saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa harvoin. Ei omaa eikä ketään muutakaan miestä tällainen täti kiinnosta.
Höpsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä.
Mulla on näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt vaan Karita Mattilaa haitannut vaikka kukaan ei edes kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt vaan Karita Mattilaa haitannut vaikka kukaan ei edes kysynyt.
Ihailen!!! Jos menkat loppuu, ei tarkoita samaa kuin seksi loppuu.
Ulkona pihahommissa ja grillaillen. Kirppiksellä ehdin pyörähtää, mitään hyviä löytöjä ei tällä kertaa lähtenyt matkaan.
Ei minusta tullut tätiä kun sisko ei saanut hommattua miestä ja lapsia.
Sain tyhjennettyä kompostorin ja istuteltua kesän ruukkuistutukset. Kytkin naapurin hiekkalaatikon ja aloitin mansikkamaan teon siihen. Naapurin luvalla. Muuten olen nukkunut ja suorittanut sisäpalvelusta. Liikuntavammaisena vähän hidasta kaikki.
Hyvin kiitos. Touhuttu on vaikka mitä. Juhlittu lapsen synttäreitä, kävelty n 20 km yhteensä la ja su, saunottu mökillä, siivottu terasseja, pihaa ja laitettu vierashuonetta valmiiksi vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on. Parisuhteessa sen verran normijuttu, ettei sitä tarvitse hehkuttaa. Ja täti-ihmiset ovat sen verran sivistyneitä, ettei sellaisesta ole muutenkaan tarve ulkopuolisille puhua.
Hautausmaalla on oikeasti tosi rauhoittava tunnelma. Hyvä valinta!
Olen ollut flunssassa. Sitä huolimatta kävin pihalla vetelemässä voikukkia maasta ja tänään on sitten taas flunssa pahempi. Eilen lueskelin uutisia ja katoin netflixiä, söin pizzan. Tänään imuroihtin ja siivoilin kaappeja. Tein lohikeittoa. Pitäis vielä valmistella vähän huomista etätyöpäivää.