Millaisia tuntemasi lentäjät ovat siviilissä?
Kommentit (27)
Oli paljon vapaa-aikaa , pitkiä jaksoja, ja teki omia bisneksiään niinä aikoina.
Tylsää seuraa. Tietävät vain lentokoneista ja lentämisestä. Muusta tietäminen hataralla tasolla.
Lentäjähullu iski jälleen. Eiks täällä ollut joskus joku hulluusluettelo, jossa joku spämmää yhtenään jotain pakkomiellettään.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää seuraa. Tietävät vain lentokoneista ja lentämisestä. Muusta tietäminen hataralla tasolla.
Pitäisikö olla yllätys kun koulutus on amis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö olla yllätys kun koulutus on amis.
Ehkä jopa puolella Finnairi lentäjistä on myös akateeminen koulutus. Tiesitkö, että myös lääkäreitä lentää useampi ja tosi moni DI.
Seisoo kaivonkannella ja ulvoo aina, kun on täysikuu. Muutoin lähes ok.
Vierailija kirjoitti:
Pintaliihottajia.
Eivät todellakaan. Suurin osa lentäjistä enemmin hissukoita ja hiljaisia. Somessa näkyvät ehkä niitä poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Seisoo kaivonkannella ja ulvoo aina, kun on täysikuu. Muutoin lähes ok.
Onko tuo se sama kaveri, joka kulkee aina oikea etusormi sieraimessa?
Vierailija kirjoitti:
älä lässytä amis
Mun mies on lentäjä ja on myös diplomi-insinööri. Tunnen kymmeniä hänen kollegoitaan ja tosi moni on korkeakoulutettu. Suomen ilmailuopistoon saa etumatkaa ja lisäpisteitä korkeakoulututkinnolla ja koska on todella vaikeaa päästä sisään niin aiempi koulutus auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
älä lässytä amis
Mun mies on lentäjä ja on myös diplomi-insinööri. Tunnen kymmeniä hänen kollegoitaan ja tosi moni on korkeakoulutettu. Suomen ilmailuopistoon saa etumatkaa ja lisäpisteitä korkeakoulututkinnolla ja koska on todella vaikeaa päästä sisään niin aiempi koulutus auttaa.
Joo, mä tunnen satoja, ja kaikki amiksia.
Lentäjä ei ole bussikuskia kummempi. Paskaduuni liian kovalla palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
älä lässytä amis
Joo, mä tunnen satoja, ja kaikki amiksia.
Sadasta lentäjästä 98%:lla ylioppilastutkinto ja noin 60% korkeakoulututkinto. SIO eli Suomen ilmailopiato on yksi sisäänpääsyltään vaikein oppilaitos Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä ei ole bussikuskia kummempi. Paskaduuni liian kovalla palkalla.
Kateellisen puhetta! Bussikuskiksi pääsee lähes kuka tahansa ajokortin omaava, lentäjäksi muutama prosentti. Tutustu pääsyvaatimuksiin ja prosentteihin kuinka moni sinne valitaan.
DI-lentäjälaatikkoleuka on todella varmasti armoton panomies. Mutta ei vaimonsa kanssa.
Ja rahamies myös.
Hän on sitä parempaa baariseuraa.
Vierailija kirjoitti:
DI-lentäjälaatikkoleuka on todella varmasti armoton panomies. Mutta ei vaimonsa kanssa.
Ja rahamies myös.
Ei ne taida baareissa juosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja rahamies myös.
Ei ne taida baareissa juosta?
Taitaa heillä jonkunverran sitä parempaa vapaa-aikaakin olla. Kaikki eivät ole aina töissä niinkuin sinä.
Mukavia ja sellaisia skarppeja. Urheilullisia.