Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän eka päänaukoja-amppari tuli äsken aukomaan päätään partsilla ja nyt se on mulla panttivankina

Vierailija
22.05.2022 |

Koitti hyökkiä kimppuun ja jäi vielä sisälle karkuun juostessa koputtelemaan parvekkeenoven ikkunaa. Ihan hullu. Ja iso! Sit se teki emämokan ja meni parvekkeen muoviseen säilytysastiaan kahvan aukosta, jonka teippasin jesarilla umpeen. Siellä se pörisee.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä se vapaaksi. Syö tuholaisia. Ja missä ampparit menestyy, siellä pölyttäjät menestyy.

Vierailija
42/42 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ampiainen on se pörriäismaailman ykkösv*ttupää. Aivan turha hyönteinen ja varsinkin loppukesästä aggressiivinen.

Sen sijaan mehiläiset tekee hunajaa ja kimalaiset on kovia pölyttämään. Kimalaiset on kaiken lisäksi tosi söpöjä.

Kimalaiset on ihania <3

Kimalaiset ovat söpöjä. Sekin on kelta-mustaraidallinen, kuten ampiainen, mutta kiltti. Olen myös pistänyt merkille, että kimalaiset ihmisasumukseen eksyttyään osaavat takaisin ulos paljon nopeammin kuin ampiaiset.

Toinen kiva kelta-mustaraidallinen on kukkakärpänen. Se tosin saattaa olla ärsyttävän itsepintainen seuralainen, mutta ei pistä.

Olen auttanut sekä ampiaisia, mehiläisiä että kimalaisia yms esim.sokerivedellä. Niillä on hyvä hahmotuskyky, ovat monesti tulleet pihalla pörräämään naaman edessä. Tunnistavat perhana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän