Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kutsua oman äidin hautajaisiin.

Vierailija
22.05.2022 |

Oma äitini kuoli kuukausi sitten. Sain tiedon poliisilta,kuolema oli tapahtunut kotona hämärissä oloissa. Emme olleet tekemisissä 10vuoteen, alkoholi oli hänen ja miehensä (kutsuttakoon Paavoksi) elämässä suuresti läsnä,niinkuin myös alkoholi. Paavo oli äitini kuoleman jälkeen ilmoittanut sosiaalitoimistoon ettei pysty hautajaisia järjestää. Poliisi kertoi, että antaa minun numeron sosiaalitoimistolle, josta ollaan minuun yhteydessä. Mitään ei ole kuulunut ja tänään kuulimme että äitini on haudattu tällä viikolla, ilman että meille lapsille on kerrottu mistään mitään..
Olisin halunnut hyvästellä äitini tai osallistua jotenkin hautajaisiin,nyt hänen sukulaisista ei kukaan ole päässyt saattelemaan häntä. Miten tälläinen on mahdollista? Miten lapset voidaan sivuttaa hautajaisista. Ymmärrän, ettemme ole olleet tekemisissä pitkiin aikoihin. Silti. Sattuu!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän teitä äitinne kiinnostanut, kun hän eli. Miksi nyt? Odotatko perintöä?

Äiti ei halunnut pitää meihin lapsiisnsa mitään yhteyttä kymmeneen vuoteen.

Vierailija
22/24 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän teitä äitinne kiinnostanut, kun hän eli. Miksi nyt? Odotatko perintöä?

Äiti ei halunnut pitää meihin lapsiisnsa mitään yhteyttä kymmeneen vuoteen.

Ei yhtään ihme, kun olet tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa vielä, ap. Lahjojahan tuohon provoiluun sinulla ei kyllä ole, mutta ehkä sitkeä yritys tuottaa jotain tulosta. 

Vihje: anoppijutut ottaa aina tulta, niin paljon täällä on itsetunto-ongelmaisia miniöitä ja miniöihinsä suivaantuneita anoppeja. Tää vinkki on ihan ilmainen, kokeile. Siinä menee huonompikin provo läpi.

Vierailija
24/24 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin se äiti. AP on ihan hirveä ihminen, enkä todellakaan halunnut häntä hautajaisiini!

Miksi kasvatit noin hirveän lapsen? Vai jätitkö kokonaan kasvattamatta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme