Muistatko miltä tuntui ekat sekunnit ihan ekasta yhdynnästäsi?
Kommentit (107)
Muistan, koska se kesti vain sekunteja. Oli todella voitonriemuinen olo. Heti kohta otettiin uusinta ja se kesti jo hyvän tovin.
Humalassa, mutta muistan että se sattui aivan s**tanasti.
Vierailija kirjoitti:
Humalassa, mutta muistan että se sattui aivan s**tanasti.
Sama juttu
Muistan. Liukkaalta ja hyvältä tuntui.
Se on meillä yksinäisillä velatädeillä vielä edessä.
Muistan kysyneeni minkä ikänen sä muuten oot.
Vierailija kirjoitti:
Se on meillä yksinäisillä velatädeillä vielä edessä.
Jaa, minä kyllä hoidin sen alta pois jo teininä, kännissä satunnaisen kumppanin kanssa.
En muista tarkkaan. Olin kyllä humalassa, mutta muistan kyllä tapahtuneen suurpiirteisesti. Taisi olla aika sähellystä. Oltiin molemmat ensikertalaisia.
Sattui, ja sattuu edelleen ne ensimmäiset. T. Liian kireät lihakset
Takapuoli vieläkin kipeänä vaikka siitä on jo 12 vuotta.
Jaa, no eipä ole kovin kummoista. Tätäkö sitten pitäisi harrastaa enemmänkin?
Mikä per vo se täällä kyselee muiden muistoja? Runk kaatko samalla?
Humalassa olin, ei oikein tuntunut hirveästi miltään. Ei munakaan kovin terhakkaasti seisonut, mutta lopulta laukesin. Sittemmin mennyt paremmin.
Ei miltään. Onneksi on parantunut vuosien mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä per vo se täällä kyselee muiden muistoja? Runk kaatko samalla?
Runkkaan koko ajan, kyselemättä ja muistelemattakin. Äsken. Nytkin tätä kirjoittaessa. Ja ihan kohta taas.
Aivan kammottavaa. Oli pakko keskeyttää, koska sattui niin sietämättömästi. Siihen sitten täytyi hakea apua gynikseltä asti.
Vierailija kirjoitti:
Olin selvinpäin. Seksikaverilla valitettavasti oli niin pieni muna, ettei tuntunut oikeasti yhtään missään. Tavallinen kortsu oli liian iso hänelle ja sitä saatiin sitten kalastella mun alapäästä. Toista kertaa ei enää pantu ja tunteetkin kuoli aika äkkiä. Tiedän, että hän on nykyään naimisissa ja vähän säälittää hänen vaimonsa.
No niin, mites se kulunut sanaonta menikään? Eikö se pidäkään paikkaansa? Mitä häh?!
Parissa sekunnissa se oli jo ohi ja olo oli sellainen ööö.. Mitä hittoa? Meni yli vuosi ennen kun kokeilin seuraavan kerran, niin typeräntuntuista touhua.
Sekunnit? Tulin jo reisille.