Peeässän, Prisman, Sokoksen nettisivut, huh, huh
Voi surkeus, peeässän sivuillta ei löydy edes kirjautumislinkkiä helpolla.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on peeässä?
Pohjois-Savon Osuuskauppa kertoo Google.
Sokoksen nettisivut kyykkää aina kun selailee vähän aikaa, tulee "huoltokatko".
Muutenkaan ei löydä hakusanoilla mitään vaikka onkin luettelossa.
On joo tosi hankalat, olen joskus etsinyt ruokatarjouksia ja löytänyt itseni jostain foodiesta tai puutarhaosastolta.
Vierailija kirjoitti:
On joo tosi hankalat, olen joskus etsinyt ruokatarjouksia ja löytänyt itseni jostain foodiesta tai puutarhaosastolta.
https://view.sok-julkaisut.fi/library/tok-ilmoitukset Täältä löytyy ainakin TOK:n kulloisetkin tarjoukset. Foodiesta muuten hintojen vertailu yms kauppalistan teko helppoa.
Onhan ne jotain niin junttia ja jälkeenjäänyttä, että... En ole tosin käynyt itse katsomassa...
Täti Pohjois-Savosta ei löydä linkkiä mistä tilata maskeja ja vessapaperia 😂🤣👌🏽
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne jotain niin junttia ja jälkeenjäänyttä, että... En ole tosin käynyt itse katsomassa...
Sitten tietäisit että Prisman verkkokauppa on muuttunut ja kirjautumislinkki on ihan samassa paikassa kuin ennenkin.
Tyrkkyttävät s-pankkitunnuksia, sähköposteja tulee jatkuvasti.
Foodie on aivan paska kännykällä 😅 tai toimii ehkä jos käyttämäsi kauppa on Prisma Kaari Kannelmäki, mutta yritäpä vaihtaa johonkin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Öö.. Miksi olet sallinut markkinointiviestit kun loit tunnukset?
Vierailija kirjoitti:
Foodie on aivan paska kännykällä 😅 tai toimii ehkä jos käyttämäsi kauppa on Prisma Kaari Kannelmäki, mutta yritäpä vaihtaa johonkin toiseen.
Sovellus vai nettisivut?
Melkoinen ostokokemus, jos haksahtaa Sokoksen verkkakaupasta tilamaan. Tuotteet tulee ripotellen pakettiautomaattiin, sieltä saa pitkin viikkoa hakea tuote kerrallaan tilauksen. Logistiikka toimii niin huonosti tuossa verkkokaupassa, ulkomailta saa helpommin ja halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovellus vai nettisivut?
Nettisivut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö.. Miksi olet sallinut markkinointiviestit kun loit tunnukset?
Bonus-kortin kylkiäsisenä tulee nuo tyrkkyttelyt aika säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon aina saanut sen vaihdettua, mutta onhan se vähän turhan monimutkainen prosessi.
Etsin Prisman ruoka tarjouksia, mut näyttää olevan valtion salaisuus, ei niitä ole olemassa!
Ens kerralla taas Lidliin ostamaan ruokaa.
Ne on avoimia asiakkaille.
Olen ihmetellyt sekä k että s ryhmien nettisivuja ja nettikauppoja. Luulisi olevan osaavaa porukkaa, että tekisivät vähän käyttäjäystäbällisemmät. Vakikäyttäjä saa vanhan kauppalistan helposti uudelleen. Mutta tuotevalikoimaan on rajoitettu.
Sokoksen sivuilla on valtavasti "myynnissä" tavaroita, jotka ovat loppuneet verkkokaupasta jo vuosia sitten. Minkä ihmeen takia, eikö niitä ilmoituksia voisi poistaa?
Mikä on peeässä?