Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko enemmän sitä ihmistyyppiä, että sinua saa kohdella huonosti monta kertaa

Vierailija
22.05.2022 |

vai lähdetkö lätkimään parisuhteista ja ystävyyssuhteista, kun toinen alkaa perseillä? Itse siedän loputtomiin tylyä käytöstä, ohareita ja hyväksikäyttämistä. Toivoisin, että olisin kuten eräs ystäväni, joka ei ota mitään tuollaista vastaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olin sitä tyyppiä joka kestää vaikka minkälaista perseilyä, mutta nykyään olen toisessa ääripäässä. Kerrasta poikki.

Vierailija
2/13 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kynnysmattö olen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristityllä on venyvä kestokyky.Jeesuksen antamaa kärsivällisyyttä ja kostohan on aina Jumalan siksi ei viitsi kostaa. Silmä silmästä homman hoitaa Jeesus.

Vierailija
4/13 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta tai tapailusta lähden menemään välittömästi, kavereilta sietelen ohareita, vastaamattomuutta jne. Johtunee siitä että mieheiä on aina ollut jonoksi asti, mutta kavereita ei.

Huonost tapailusta/suhteesta kun lähtee, niin seuraava on jo ovella. Tämän olen sanonutkin niille joiden kanssa olen seurusteluun asti päässyt, että ymmärtääkö mies että minun ei ole mikään PAKKO olla juuri tässä suhteessa, vaan olen tässä niin kauan kuin minua kohdellaan kauniisti. Silti on pidetty melko välittömästi seurustelun alkamisen jälkeen itsestäänselvyytenä. 

Nykyinen mies on ihan toista maata, hän ei 10 jälkeenkään pidä itsestäänselvyytenä.

Vierailija
5/13 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha saa palkkansa lopulta kirjoitti:

Kristityllä on venyvä kestokyky.Jeesuksen antamaa kärsivällisyyttä ja kostohan on aina Jumalan siksi ei viitsi kostaa. Silmä silmästä homman hoitaa Jeesus.

En tarkoita mitään kostoa sinänsä. Vaan sitä ettei anna enää kohdella itseään huonosti ja etsii parempaa seuraa itselleen. Ap

Vierailija
6/13 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteesta tai tapailusta lähden menemään välittömästi, kavereilta sietelen ohareita, vastaamattomuutta jne. Johtunee siitä että mieheiä on aina ollut jonoksi asti, mutta kavereita ei.

Huonost tapailusta/suhteesta kun lähtee, niin seuraava on jo ovella. Tämän olen sanonutkin niille joiden kanssa olen seurusteluun asti päässyt, että ymmärtääkö mies että minun ei ole mikään PAKKO olla juuri tässä suhteessa, vaan olen tässä niin kauan kuin minua kohdellaan kauniisti. Silti on pidetty melko välittömästi seurustelun alkamisen jälkeen itsestäänselvyytenä. 

Nykyinen mies on ihan toista maata, hän ei 10 jälkeenkään pidä itsestäänselvyytenä.

Saman olen todennut, aina löytyy uusi seurustelukumppani. Tykkään tuosta sinun filosofiasta ja siitä, että myös kerrot sen heti aluksi miehille. Ap

Vierailija
7/13 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen kynnysmatto. Tiedän sen itsekin, olen ottanut turpiini kirjaimellisestikin liian monta kertaa.

Vierailija
8/13 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. No ensin pitää määritellä, mitä ne huono kohtelu ja perseily ovat. Jos nyt ajattelee vaikka sitä, että joku peruu jotain menoja tai muuta, niin ei se välttämättä ole mulle mikään iso juttu. Mä en ole kauhean riippuvainen toisista ihmisistä. Ja jos peruu ja peruu, niin varmasti siinä vaiheessa ajattelen, että ei tuota toista kiinnosta tämä ihmissuhde, annetaan olla. Kaveruus hiipuu itsestään.

Vierailija
9/13 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun on vaikea puolustaa itseäni. Jos kaveri ikävästi kommentoi jotain, vaikka työelämää tai pukeutumistani, yritän kyllä piipittää että ei puhuta töistä tai mä kyllä ihan tykkään näistä vaatteista ja kuuntelen juttuja toistuvasti. Mutta jossain vaiheessa sitten olen kerännyt kaunaa niin paljon että kaveri vain jää (jonkun heppoisen selityksen myötä).

Tiedän että mun pitäisi toimia rakentavammin: antaa selkeästi ymmärtää että toisen sanat ei olleet kivoja. Ehkä silloin välirikoilta säästyttäisiin. Toisaalta, haluanko roikkua ihmisen kanssa jolle pitää opettaa mitä toiselle saa sanoa. Usein näiden kanssa on muutakin rajattomuutta, liikaa vaatimuksia, vain heidän asioistaan puhumista jne.

Vierailija
10/13 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se lähtijä. Jos olen tavannut jonkun tyypin, joka vähän ajan tuntemisen jälkeen vaikuttaa jotenkin oudolta/epäilyttävältä, olen lähtenyt kävelemään. En halua tuhlata aikaani sellaiseen tyyppiin. Enkä todellakaan suostu miksikään kynnysmatoksi kenellekään, olen mielummin yksin sitten.

Vierailija
11/13 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun on vaikea puolustaa itseäni. Jos kaveri ikävästi kommentoi jotain, vaikka työelämää tai pukeutumistani, yritän kyllä piipittää että ei puhuta töistä tai mä kyllä ihan tykkään näistä vaatteista ja kuuntelen juttuja toistuvasti. Mutta jossain vaiheessa sitten olen kerännyt kaunaa niin paljon että kaveri vain jää (jonkun heppoisen selityksen myötä).

Tiedän että mun pitäisi toimia rakentavammin: antaa selkeästi ymmärtää että toisen sanat ei olleet kivoja. Ehkä silloin välirikoilta säästyttäisiin. Toisaalta, haluanko roikkua ihmisen kanssa jolle pitää opettaa mitä toiselle saa sanoa. Usein näiden kanssa on muutakin rajattomuutta, liikaa vaatimuksia, vain heidän asioistaan puhumista jne.

Viimeisessä kappaleessasi on se minunkin elämääni mietityttävä dilemma. Jos ystävälle pitää sanoa että älä puhu minulel rumasti, niin onko sellainen ystävä ollenkaan? Siis ystävä joka puhuu rumasti ystävälle ei kuulosta ystävyydeltä.

Tästä taas päästään siihen että onko mitään hyötyä tai järkeä sanoa rumasti puhuvalle kaverille että älä puhu minulle noin, kun jos hän puhuu niin, niin eihän hän silloin ole ystävä enää, enkä sellaista ystävyyttä halua jossa minulle puhutaan ikävästi. 

Joten oikeastaan kun ystävä alkaa käyttäytymään huonosti, niin hänestä tulee ex-ystävä, ja miksi ex-ystävälle pitäisi korvaansa lotkauttaa tai mitään sanoa käytöksestään, onhan se nyt ihme jos hän ei itse muka tiedä miten käyttäytyy.

Sellaiselle ystävälle tulisi sanottuakin, joka ei käyttäytyisi huonosti minua kohtaan, mutta toisaalta silloinhan ei olisi mistä sanoa. 

En siis sano kavereilel/ystäville mitään jos ovat typeriä, vaan annan heidän olla sellaisia kuin ovat, ja itse sitten teen omat ratkaisuni olenko heidän kanssaan tekemisissä.

Vierailija
12/13 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin tavallista, että LÄÄKÄRIT EIVÄT sano huomenta laitoshuoltajille !

Vaikka molemmat olisivat olleet ko.osastolla töissä vuosia !

Törkeintä on, kun LÄÄKÄRI EI VASTAA "hyvää huomenta", jos joku laitoshuoltaja sanoo ensin huomenta.

Sairaaloissa ON EDELLEEN ARVO JÄRJESTELMÄ.

Lääkärit antavat selvät nuotit siitä , että he ovat ylintä kastia.

Aina on poikkeuksia. Mutta paljon on kyllä noita ylimielisiä tohtoreita.

He eivät saa "laudaturia" KÄYTÖKSESTÄ IKINÄ.

Vierailija
13/13 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi