Otatko apinarokotteen kun se tulee markkinoille?
Itse otan, en ottanut koronapiikkiä. Apinarokko pistää vähän enemmän mietityttämään.
Kommentit (37)
Siihen on olemassa jo rokote. On ollut jo vuosikymmeniä. Isorokkorokote.
On ainakin hyvä nimi. Rokote apinoille.
Ei tarvetta jatkan elämää kuten ennenkin eli rennosti.
Olen saanut lapsena isorokkorokotuksen, ja se suojaa myös apinarokolta, joten en tarvitse uutta rokotusta.
En,mihin minä, piikittämätön eli siis terve ihminen sitä tarvitsisin? Ei se ole vaarallinen muille kuin koronapiikitetyille. Heillehän mikä tahansa sairaus voi tarttua ja olla vaarallinen. Mutta itsehän he ovat valintansa tehneet kaikesta valistuksesta huolimatta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Se harmittaa tietysti, että me terveet maksamme näiden hölmöläisten hoidon. Joutaisivat itse maksaa.
Jos vaikuttaa siltä, että se on tarpeen.
Ei ole tarvetta rokotteelle (lapsena saatu isorokkorokote suojaa). Eikä muutenkaan kun kyseessä ei ole mikään vakava tauti.
Nopeampi tapa vissiin kuolla on olla ottamatta suojaa tuohon tautiin niin en sen takia ota. Harmittaa kyllä etten tähän koronaankaan kuollut vielä piikittömänä.
En ota. Kuuluu olevan hompusen tauti.
Marin ja I. Askola järjestävät Apinarokkomarssin kesäkuussa ;)
Pakkorokotetaanko homot seuraavaksi?
En ota vaan pistän korkin tuhkaluukkuni suojaksi homoja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
En ota. Kuuluu olevan hompusen tauti.
Marin ja I. Askola järjestävät Apinarokkomarssin kesäkuussa ;)
Hompusen? Tarkoitatko niitä ruskeen reijän sankareita? Nythän niitten saunakin jouduttiin sulkemaan Espanjassa kun levittivät ruttoaan.
Vierailija kirjoitti:
On ainakin hyvä nimi. Rokote apinoille.
Ja isorokkorokote isoille, tuhkarokkorokotteella sammutetaan viimeinenkin kytevä tuhka. Pitäisi olla näköjään myös tyhmärokote.
En. Pohjimmiltani olen aina ollut apina.
Veikkaan että on kovempi linja rokotusten suhteen kun edellisellä kerralla. Tulevassa apinaruttorokotteessa ja sen piikittömisessä rahvaaseen ei paljon kysellä, kun se annetaan.
Jos sitä suositellaan myös meille, jotka olemme saaneet lapsena isorokkorokotteen, niin kyllä otan.
t. rippikoulun käynyt ja rokotettu
En ota. En aio pannna apinarokkoa sairastavia paiseilla olevia homoja. Muut eivät saa tartuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että on kovempi linja rokotusten suhteen kun edellisellä kerralla. Tulevassa apinaruttorokotteessa ja sen piikittömisessä rahvaaseen ei paljon kysellä, kun se annetaan.
Ooppa hiljaa pelkästään sut tullaan pakkorokottamaan.
Envitussa.