Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on vähän tylsää oma elämä.

Vierailija
21.05.2022 |

Taidan olla vaan masentunut. Mennyt kaverit ja kaikki ja uusia on vaikea saada. Parisuhde meni ja en oikein löydä parisuhdetta. Oon paljo yksin ja mietin kaikkee. Kaipaisin naistaki mut ei vain löydy. Käyn baarissa yksin ja usein seki on tylsää kun ei sitä naista nykyään saa. Ei saisi valittaa tiedän mutta jotenki oon kyllästyny omaan elämääni ei sen tällästä pitäs olla.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOMMATAAN SIT SE HARRASTUS KUN KAIKKI HOKEE SITÄ TERAPEUTTI JA KAIKKI ON SE NIIN VAIKEETA.

Vierailija
62/95 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, älä viitti Allu esittää, että sua kiinnostaisi muiden miesten mielipiteet. Joskus, kun joku oikeasti vastaa sulle, tokaiset vaan, ettet jaksa lukea. Haluat vaan jankuttaa itsestäsi loputtomiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulle riitti. heido. Lähen baariin katteleen naista.

Vierailija
64/95 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä tuntuu olevan kaikenlaisia sekopäitä halutaan vaan haukkua koska mies ei ole koulutettu yö. ei ole amk korkeakoulu.. vaan on alemman tason mt potilas.. niin semmonen ei kelpaa.. miksi sellaiset naiset kelpaa sitten?..

Vierailija
65/95 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä iloa saatte tosta haukkumisesta??

Vierailija
66/95 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistakaa kaikki paska.. hakatkaa päätänne seinään

Vierailija
67/95 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu sä oot sairas.

Vierailija
68/95 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevauvan pitäisi tehdä biisi Allusta, sen nimeksi sopisi "En ymmärrä" :D 

Vierailija
69/95 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma ei hjymmarra

Vierailija
70/95 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Vierailija
71/95 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lyriikat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

😂😂😂

Vierailija
72/95 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todella paikkansa meidän laululyriikoissamme ansainnut!

Toivottavasti kuullaan se piakkoin sävellettynä!

Vierailija
73/95 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en jaksa enää ruikuttaa näitä ihmisiä ja kirjottaa tänne, pelkkää negatiivista sontaa tulee.

Vierailija
74/95 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todella paikkansa meidän laululyriikoissamme ansainnut!

Toivottavasti kuullaan se piakkoin sävellettynä!

Siis todellakin! Kalevauva, vink, vink!

Vierailija
75/95 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa Allu saat valittamisesta?

Vierailija
76/95 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä tulossa reipaasit ulos vaikka kävelle,rannalle ymm. Asukastalot,sieltä saate tietoa ilmaset aaktivitettit kaiken ikäisille kuin sama selatte netti sivuja: Diakonisalaitois,paljon touhua ilmasta heidä eri mestoissa,retkiä ymm. Punanen risti on ystävä palvelu yksinäisille,Kuin Helsinki Mission.

mina puhu erinoomasti soomi keeli rakastan soumi

Vierailija
77/95 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa Allu saat valittamisesta?

En kai mitään parempi ku otan itteeni niskasta kiinni ja en valita enään.

Vierailija
78/95 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaat vaan.

Vierailija
79/95 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulin että löysin kaverin mutta ei onnistunut kun se oli vähän outo ja en luota enää naisiin ollenkaan. se siitä.

Vierailija
80/95 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, älä viitti Allu esittää, että sua kiinnostaisi muiden miesten mielipiteet. Joskus, kun joku oikeasti vastaa sulle, tokaiset vaan, ettet jaksa lukea. Haluat vaan jankuttaa itsestäsi loputtomiin.

Kyllä mua kiinnostaa muitten mielipiteet, toki en aina niitä kuuntele