Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä ei ole tarpeeksi koulutettuja 25-35v sinkkumiehiä

Vierailija
21.05.2022 |

Moni nuori nainen jää ilman miestä!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nyt on kumma kun täällä on kaikki mahdolliset ja mahdottomat koulut ja yliopisto, Otaniemessä tekniikka, taiteita ja kauppatieteitä puhumattakaan Hgin yliopistosta lukuisine tiedekuntineen. 

Vierailija
22/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ja niin on puolet kavereistanikin. Kuitenkin sinkkuna vuodesta toiseen, kun naisia ei kiinnosta.

No lähdetäänkö deiteille? Tulkaa vaikka Espalle?

Minkä näköinen olet? 

No tiedätkö Penelope Cruzin? Sen näköiseksi on haukuttu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais tietää missä Suomen kaupungissa sit ois tai ois enemmän

Vierailija
24/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakka kantensa valitsee

Vierailija
25/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika tyttö tai neiti jos kaikki Helsingin 25-35 käynyt läpi.Viitaten tietosi aloitteen tekijänä.Huh ! Huh!Kyllä Hevosetkin nyt sinulle nauraa! Mitä aivoistasi päästit?

Vierailija
26/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko tässä, että Helsingin sikkumiehet eivät ole tarpeeksi koulutettuja vai kouluttautuneita? Jos tulee nimittäin sellsinen käsitys, että joillakin naisilla on erityinen halu ja mielestään tarve kouluttaa miehiä, usein jo elämää nähteitä ukkoja.

...vai onko  kyse siitä, että tarpeeksi koulua käyneitä sinkkumiehiä on lukumäärällisesti liian vähän Helsingissä?

Onkohan tuolla asiaa kyselevällä itsellään kovastikin koulunkäytiä takana, vähintään yksi korkeakoulututkinto? Onhan niitäkin, jotka ovat kovasti koulutettuja, kun ovat saaneet tuplata kouluvuodet.

Vierailija
27/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata amis miesten joiden asuinpaikoilta naiset ovat muuttaneet pois muuttaa Helsinkiin. Asumiskulut nousevat sietämättömiksi ja naisille et kelpaa kuitenkaan.

Vierailija
28/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ja niin on puolet kavereistanikin. Kuitenkin sinkkuna vuodesta toiseen, kun naisia ei kiinnosta.

No missä vika?

En melkein koskaan käy missään. Työt teen etänä.

Onko teissä miestä keskustella kiintoisan naisen kanssa esim. kadulla, kaupassa tahi kirjastossa? Entä lähestyttekö naista hymyllä ja silmiin katsoen?

Tässä piilee totuuden siemen. Aika moni mies kävelee joko aurinkolasit päässä tai katse kaukaisuuteen luotuna, naama hymyttömänä. Tulee semmoinen ylpeä ja vihainen vaikutelma. Ei sellaiselle uskalla nainen hymyillä tai flirtata, lähinnä pelottaa. Miksi ette hymyile enemmän?

Vierailija
29/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että miehen täytyy olla koulutettu, jotta kelpaa hesalaisille naisille... En kyllä ikinä muuta sinne takaisin.

No kuule, kouluttamaton ei ehkä niin kauheasti koulutettua etsikään, joten siltä osin saattaisi olla sinullakin mahdollisuuksia.

Ja kuule, riippuu siitäkin, miten sitä miestä haetaan. Jokus se vaan tulee vastaan ties miessä, ja "hurmaa" ihan omana itsenään. Ei sitä silloin jokainen rupea koulutusta tarkistamaan.

Mutta jos vasiten etsii niin tietysti suunnatuissa seulonnoissa on ihan järkevää ottaa myös koulutustaso yhdeksi kriteeriksi. Jollain kriteereillä niitä on toisistaan eroteltava. Ei sitä kukaan ehdi kaikien kanssa.

Koulutus kyllä kertoo jotakin. 

Toiset meistä haluaa rahaa. Ja toiset istua koulunpenkillä... Tosin, en itsekkään kelpuuta läskiä naista.

Niin???  Siksihän onkin ihan fiksua kysyä tuosta koulutuksesta. En väitä tyypistä, jolle raha on niin tärkeätä, ettei edes hanki koulutusta. Se kertoo paljon.  Seurustelua varten halua ihminsen, en rahakasaa.  Toisekseen, koulutus ei mitenkään estä sitä rahan saamista sekään.

Ja tuo viimeinen lauseesi nimenomaan kuvaa hyvin sitä, mikä sinussa on vikana.  Vaikken olekaan "läski" (niin kuin sinä todennäköisesti olet),  ole kiinnostunut miehistä, joka arvioi ja arvottaa ihmisiä tuolla tavalla.

Tuo viimeinen lauseesi, kertoo paljon sinusta, jopa aivan liikaa. 

Mutta ylitsepäitsensä en ymmärrä, miksi kirjoitttelet täällä. Aihehan ei kosketa sinua mitenkään.

Vierailija
30/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole lukenut nainen-suomi sanakirjaa.

Jos olisit, ymmärtäisit aloittajan tarkoittavan IHANIA koulutettuja miehiä, tavikset älköön vaivautuko.

Vierailija
31/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä vika?

Onko teissä miestä keskustella kiintoisan naisen kanssa esim. kadulla, kaupassa tahi kirjastossa? Entä lähestyttekö naista hymyllä ja silmiin katsoen?

Tässä piilee totuuden siemen. Aika moni mies kävelee joko aurinkolasit päässä tai katse kaukaisuuteen luotuna, naama hymyttömänä. Tulee semmoinen ylpeä ja vihainen vaikutelma. Ei sellaiselle uskalla nainen hymyillä tai flirtata, lähinnä pelottaa. Miksi ette hymyile enemmän?

Hymyilemällä saa idiootin maineen ja huonoa asiakaspalvelua.

Tämän lisäksi tehtävänäni ei ole toimia naisten naisellisen itsetunnon kohottajana.

Oliko vielä muuta?

Vierailija
32/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä vika?

Ei jaksa hymyillä, kun ei oo mitään hymyilemisen arvoista. Katotaan sitten seuraavassa elämässä. Kaikki on jo nähty ja koettu.

Vierailija
33/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähdetäänkö deiteille? Tulkaa vaikka Espalle?

Minkä näköinen olet? 

No tiedätkö Penelope Cruzin? Sen näköiseksi on haukuttu :)

Sori, kelpuutan vain blondit.

Vierailija
34/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon ikäiset koulutetut  miehet ovat  melkein kaikki  jossain parisuhteessa.

Vierailija
35/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harminlista. Sitten monen koulutetut hesa naisen pitää joko tyytyä vähempään, painua ulkomaille tai sitten vain olla yksin.

Vierailija
36/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä että naisella ei saisi olla mitään kriteereitä miestä kohtaan, tai heti tulee haukkuja.  Itse olen matalasti koulutettu nainen ja en todellakaan kelpaa koulutetuille miehille (kiinnostus heidän puoleltaan lakkaa vasta siinä vaiheessa kun koulutuksesta tulee puhe), miksi naiset eivät saisi vaatia samaa? Luulen että nyt närkästyneet ovat vain kouluttamattomia miehiä, jotka suuttuvat aina kun joka ikinen maailman nainen ei ole juuri heidän peräänsä.

Vierailija
37/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännä että naisella ei saisi olla mitään kriteereitä miestä kohtaan, tai heti tulee haukkuja.  Itse olen matalasti koulutettu nainen ja en todellakaan kelpaa koulutetuille miehille (kiinnostus heidän puoleltaan lakkaa vasta siinä vaiheessa kun koulutuksesta tulee puhe), miksi naiset eivät saisi vaatia samaa? Luulen että nyt närkästyneet ovat vain kouluttamattomia miehiä, jotka suuttuvat aina kun joka ikinen maailman nainen ei ole juuri heidän peräänsä.

Se on tää pinnallinen maailma :l Tulispa ydinsota ja tuhoais ihmisrodun.

Vierailija
38/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuon ikäiset koulutetut  miehet ovat  melkein kaikki  jossain parisuhteessa.

Ei, ei ole. Tämä on vain kupla, kun tuntemanne koulutetut miehet ovat kavereidenne puolisoja.

Vierailija
39/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutetut miehet ovat harvoin sinkkuja. Mitä korkeammin koulutettu mies, sitä todennäköisemmin hän elää parisuhteessa ja hänellä on lapsia. Naisilla tilanne on toinen.

– Korkeasti koulutetut naiset ovat useammin yksin eläviä kuin matalammin koulutetut naiset. Sinkkumiehet ovat puolestaan keskimääräistä useammin matalasti koulutettuja, vahvistaa tutkimusprofessori Osmo Kontula Väestöntutkimuslaitokselta.

Kontulan mukaan epäsuhta parisuhdemarkkinoilla syntyy siitä, että korkeasti koulutetut miehet valitsevat puolisonsa eri kriteereillä kuin naiset. Siinä missä naiset suosivat miehiä, joilla on korkea koulutus ja sosiaalinen status, miehet kiinnittävät huomiota enemmän naisen ulkonäköön ja luonteeseen.

– Korkeasti koulutetut miehet valitsevat puolisoikseen myös matalammin koulutettuja naisia. Sen sijaan koulutetut naiset harvemmin haluavat ottaa itseään matalammin koulutettua miestä.

Nainen haluaa, että mies on vähintään yhtä koulutettu ja sivistynyt kuin hän itse.

– Naiset miettivät myös, kuinka heidän ystävänsä suhteutuvat mieheen ja kuinka mies sopeutuu omaan ystäväpiiriin. Miehille puolestaan vaimon kaunis ulkomuoto voi tuoda sosiaalista arvostusta.

Vierailija
40/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä vika?

Hymyiletko ja katsotko sinä miehiä silmiin ja keskustelet? En usko.