Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä ei ole tarpeeksi koulutettuja 25-35v sinkkumiehiä

Vierailija
21.05.2022 |

Moni nuori nainen jää ilman miestä!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä paljonkin. Ei vaan kaikille koska kouluttautuneet normaalipainoiset miehet eivät ehkä anna huomiota ihan kaikille. 

Vierailija
2/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että miehen täytyy olla koulutettu, jotta kelpaa hesalaisille naisille... En kyllä ikinä muuta sinne takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ja niin on puolet kavereistanikin. Kuitenkin sinkkuna vuodesta toiseen, kun naisia ei kiinnosta.

Vierailija
4/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feeeeeeministi homehtuu vaan yksiöönsä kissansa kanssa. ei `?^*Ä vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
5/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Suomen kaupungissa ne sitten on?

Vierailija
6/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Naiset ovat katsoa Helsingin ulkopuolelle, jos miestä ovat vailla. 

Vierailija
7/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sinä yksinkertainen nainen, että koulutus on jonkin sortin tae siitä, että sinä et idiootti mene ja kulje nokka pystyssä? T. Ekonomi

Vierailija
8/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin, pommita Helsinki. Hirveä paikka täynnä feministejä ja nirppanokkanaisia

Nekin todennäköisesti taistelee paremmin kuin sinä vässykkä

Vierailija
9/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en haluaisi muuttaa helsinkiin enkä muutenkaan haluaisi seurustella helsinkiläisen naisen kanssa. En halua asua helsingissä koska siellä on liikaa ihmisiä ja siellä ei ole maalaismaisemaa.

Helsinkiläisen naisen kanssa en haluaisi seurustella koska he vaativat "tasa-arvoa", minä haluan naisen kumppaniksi enkä mitään "naista".

Olen mieluummin sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa.

Vierailija
10/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ja niin on puolet kavereistanikin. Kuitenkin sinkkuna vuodesta toiseen, kun naisia ei kiinnosta.

No missä vika?

Vierailija
11/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä vika?

En melkein koskaan käy missään. Työt teen etänä.

Vierailija
12/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähdetäänkö deiteille? Tulkaa vaikka Espalle?

Vierailija
13/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että miehen täytyy olla koulutettu, jotta kelpaa hesalaisille naisille... En kyllä ikinä muuta sinne takaisin.

No kuule, kouluttamaton ei ehkä niin kauheasti koulutettua etsikään, joten siltä osin saattaisi olla sinullakin mahdollisuuksia.

Ja kuule, riippuu siitäkin, miten sitä miestä haetaan. Jokus se vaan tulee vastaan ties miessä, ja "hurmaa" ihan omana itsenään. Ei sitä silloin jokainen rupea koulutusta tarkistamaan.

Mutta jos vasiten etsii niin tietysti suunnatuissa seulonnoissa on ihan järkevää ottaa myös koulutustaso yhdeksi kriteeriksi. Jollain kriteereillä niitä on toisistaan eroteltava. Ei sitä kukaan ehdi kaikien kanssa.

Koulutus kyllä kertoo jotakin. 

Vierailija
14/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä vika?

En minä tiedä. Sitä pitää kysyä naisilta. Joka tapauksessa akateemisesti koulutettuja sinkkumiehiä on Helsingissäkin ihan tarpeeksi.

Vierailija
15/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä vika?

Onko teissä miestä keskustella kiintoisan naisen kanssa esim. kadulla, kaupassa tahi kirjastossa? Entä lähestyttekö naista hymyllä ja silmiin katsoen?

Vierailija
16/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä vika?

No harvaa tullaan kotoa hakemaan, joten turha valittaa siitä, ettei kukaan ole kiinnostunut.

Vierailija
17/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähdetäänkö deiteille? Tulkaa vaikka Espalle?

Minkä näköinen olet? 

Vierailija
18/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria koulutetaan...

Vierailija
19/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä vika?

En minä tiedä. Sitä pitää kysyä naisilta. Joka tapauksessa akateemisesti koulutettuja sinkkumiehiä on Helsingissäkin ihan tarpeeksi.

Voi eiiiii, mistä teidät tunnistaa? Vastaani kävelee kadulla komeita uroksia. Mistä tiedän, oletteko sinkkuja?

t. Tyttö

Vierailija
20/44 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule, kouluttamaton ei ehkä niin kauheasti koulutettua etsikään, joten siltä osin saattaisi olla sinullakin mahdollisuuksia.

Ja kuule, riippuu siitäkin, miten sitä miestä haetaan. Jokus se vaan tulee vastaan ties miessä, ja "hurmaa" ihan omana itsenään. Ei sitä silloin jokainen rupea koulutusta tarkistamaan.

Mutta jos vasiten etsii niin tietysti suunnatuissa seulonnoissa on ihan järkevää ottaa myös koulutustaso yhdeksi kriteeriksi. Jollain kriteereillä niitä on toisistaan eroteltava. Ei sitä kukaan ehdi kaikien kanssa.

Koulutus kyllä kertoo jotakin. 

Toiset meistä haluaa rahaa. Ja toiset istua koulunpenkillä... Tosin, en itsekkään kelpuuta läskiä naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi