Monet fiksut, ystävälliset ja kauniit naiset ovat sinkkuina, mistä se johtuu?
Eikö ole heille sopivia miehiä? Vai pitääkö miehet tällaisia uhkana?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen miehellä, sillä en halua lisääntyä? Haloo? Aikuinen, tasapainoinen ihminen pärjää itsekseenki??
30v+ ja 5 kissaa myöhemmin.
On voimakas ja viisas nainen. Feeeministi.
Ennemmin 5 kissaa kuin hakkaava mies.
Juuri tällaisia vatipäisyyksiä alkaa hokemaan kun on tarpeeksi kauan yksin.
Sivusta. Itse siis mieluummin ottaisit sinua pahoinpitelevän puolison kuin viisi kissaa? No, makunsa kullakin eipä siinä mitään. Ja mitä vikaa on yksin elämisessä, jos kyseinen henkilö viihtyy parhaiten niin? Minulla on kaikin puolin upea puoliso, mutta viihdyn silti todella hyvin itseksenikin. Jos häntä ei syystä tai toisesta olisi, olisin mieluiten yksin.
Mitenhän minulle sattuu kohdalle vain aivan ihania miehiä eikä niitä turpiin mättäviä ollenkaan? Minusta tuo koko ajatus siitä että pitäisi pelätä joutuvansa yhteen väkivaltaisen miehen kanssa on aivan absurdi. Kyllähän sen nyt jo saakeli haistaa melkein kenellä on tuollaisia taipumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen miehellä, sillä en halua lisääntyä? Haloo? Aikuinen, tasapainoinen ihminen pärjää itsekseenki??
30v+ ja 5 kissaa myöhemmin.
On voimakas ja viisas nainen. Feeeministi.
Ennemmin 5 kissaa kuin hakkaava mies.
Juuri tällaisia vatipäisyyksiä alkaa hokemaan kun on tarpeeksi kauan yksin.
Sivusta. Itse siis mieluummin ottaisit sinua pahoinpitelevän puolison kuin viisi kissaa? No, makunsa kullakin eipä siinä mitään. Ja mitä vikaa on yksin elämisessä, jos kyseinen henkilö viihtyy parhaiten niin? Minulla on kaikin puolin upea puoliso, mutta viihdyn silti todella hyvin itseksenikin. Jos häntä ei syystä tai toisesta olisi, olisin mieluiten yksin.
Mitenhän minulle sattuu kohdalle vain aivan ihania miehiä eikä niitä turpiin mättäviä ollenkaan? Minusta tuo koko ajatus siitä että pitäisi pelätä joutuvansa yhteen väkivaltaisen miehen kanssa on aivan absurdi. Kyllähän sen nyt jo saakeli haistaa melkein kenellä on tuollaisia taipumuksia.
Kysy turvakodeilta, miksi ne ovat olemassa ja miten haistetaan hakkaavat äijät? Voit saada vastaukseksi pitkän katseen..
Koska kaikille parisuhteessa olo ei ole pakkomielle niin kuin monille yksinäisille miehille.
Monilla tällaisilla kivoilla naisilla on työ, harrastuksia, ystäviä ja muuta, joten pärjää hyvin sinkkunakin, eikä ole pakko hypätä suhteeseen kenen tahansa kanssa. Voi ihan valikoida.
Sinkkuna saa useammin erilaista seksiä useamman kumppanin kanssa eikä ole tilivelvollinen kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni fiksu ja ystävällinen joutuu jopa raa'an väkivallan ja muun kohtelun kohteeksi. Sitten jos olet vielä kaunis, niin sinusta puhutaan uskomaton määrä p skaa. Viimeisin mies, jota tapailin, oli väkivaltainen. Päätin silloin, etten tapaile enää ketään enää koskaan.
Mistä vítusta naiset aina löytää noita paskoja miehiä, kun minä tiedän paljon sinkkumiehiä, jotka eivät tekisi pahaa kärpäsellekään. Ei ku ai niin, ne ei oo niitä jänskämiehiä.
Valitettavasti ihmisten otsassa ei lue, paljastuuko hänestä esimerkiksi parin vuoden seurustelun jälkeen väkivaltainen, pettäjä, juoppo, yms. Minäkin tiedän paljon miehiä, jotka vaikuttavat siltä, etteivät tekisi pahaa kärpäsellekään, mutta luuletko, että kukaan paljastaa noita pimeitä puoliaan tutuille, kavereille, yms.?
Todellakin paljastaa. Väkivaltaiset miehet on väkivaltaisia muitakin kuin naisystäviään kohtaan ja kehuskelevat sillä miten ovat joutuneet kaikenlaisiin tilanteisiin.
Fiksu ihminen on mieluummin yksin kuin jonkun korvikkeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästelen sitä, että kun ihan perusnäteillä naisilla, tukka ponnarilla ja petite, collegepaita ja ilman meikkiä, ilman kaikkia niitä härpäkkeitä, on käytännössä deittipalveluissa kaikki miehet vaihtoehtoinaan. Ihan saa sieltä valkata ja kuka valitaan? Miten olisi miehen perhe, vanhemmat, tsekkaa ne. Sen jälkeen miehen koulutus, työ. Näillä blokkaa jo 99.9% hörhöistä pois. Kuinka vaikeaa se voi olla?
Siksi, koska ilman miestä voi elää oikein hyvin ja onnellisesti
t nuori nainen
Mun teorian mukaan kauniit naiset joutuvat keskivertoa useammin narsistien ym. pershäiriöisten kohteeksi, koska kauniin ulkomuotonsa vuoksi sopivat hyvin näyttelyesineeksi. Narsistisia piirteitä omaavat miehet ovat todennäköisemmin naisten mieleen tavallisia miehiä enemmän, koska he panostavat enemmän ulkonäköönsä sekä ovat yleensä sosiaalisesti taitavan oloisia ja charmikkaita. Yksikin suhde tämmöisen ukkelin kanssa voi viedä uskon ihmisiin kokonaan
t.kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V-mäinen luonne selittää sinkkuuden usein hyvännäköisten naisten osalta. Yksinkertaisesti jossain tulee raja kuinka paljon jaksaa mt-tapauksia, oli nainen kuinka hyvännäköinen tahansa.
Sanon nyt suoraan. Kauniilla naisella on hyvin paljon valinnanvaraa, olen itse nähnyt, kuinka ihan tavallisella naisella on tuhansia mätsejä puhelimessaan. Ne miehet, joita kaunis nainen kelpuuttaa, heillä on täysin rajaton määrä naisia. Tämä on matematiikkaa nykyään. Näillä miehillä joilla on täysin rajaton määrä naisia, he valitsevat naisen joka ei ole veemäinen vaan joka palvelee heitä. HEILLÄ ON VARAA.
Oletko ymmärtänyt?
Tässä langassa puhutaankin FIKSUISTA ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni fiksu ja ystävällinen joutuu jopa raa'an väkivallan ja muun kohtelun kohteeksi. Sitten jos olet vielä kaunis, niin sinusta puhutaan uskomaton määrä p skaa. Viimeisin mies, jota tapailin, oli väkivaltainen. Päätin silloin, etten tapaile enää ketään enää koskaan.
Mistä vítusta naiset aina löytää noita paskoja miehiä, kun minä tiedän paljon sinkkumiehiä, jotka eivät tekisi pahaa kärpäsellekään. Ei ku ai niin, ne ei oo niitä jänskämiehiä.
Valitettavasti ihmisten otsassa ei lue, paljastuuko hänestä esimerkiksi parin vuoden seurustelun jälkeen väkivaltainen, pettäjä, juoppo, yms. Minäkin tiedän paljon miehiä, jotka vaikuttavat siltä, etteivät tekisi pahaa kärpäsellekään, mutta luuletko, että kukaan paljastaa noita pimeitä puoliaan tutuille, kavereille, yms.?
Todellakin paljastaa. Väkivaltaiset miehet on väkivaltaisia muitakin kuin naisystäviään kohtaan ja kehuskelevat sillä miten ovat joutuneet kaikenlaisiin tilanteisiin.
Eipä isäni kehuskellut kellekään, leikki vaan pyhmimystä vieraille ihmisille, mutta alkoa ottaneena kävi käsiksi äitiini ja sisaruksiini. Olen yrittänyt uskoa miehiin, mutta en enää kykene. Olen mieluiten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni on tästä erinomainen esimerkki. Aivan kammottava puoliso ja vielä huonompi isä. Mutta, kysy kavereita, työkavereita, naapureilta, tutuilta jne. ja se Pertti on maailman paras mies. Niin ystävällinen ja huumorintajuinen ja auttavainen. Aina ojentamassa käden avuksi ilman mitään maksua kun vaan kysyy. Ajeluttaa maaseudun mummot ja papat lääkäriin niin ei tarvitse taksia maksaa. Käy kaupassa naapureille. Pelastaa villieläimiä ja kaltoinkohdeltuja eläimiä.
Se hirviö tulee esiin vasta parisuhteessa.
Tulee mieleen se mummomurhaaja, olikohan se 60-luvulla ja muistaakseni Australiassa? Kuitenkin, tyyppi ehti ottaa päiviltä useita vanhoja rouvia ja kun mies saatiin kiinni, kaikki olivat järkyttyneitä, koska mies oli kaikkien tuntema hirveän mukava ja ystävällinen mies, kiva naapuri, ei koskaan mitään häiriöitä tai vaivaa hänestä vaan äinvastoin. Tosi luotettavaksi ja lempeäksi kutsuttu tyyppi.
Kovikset kehuskelevat voimillaan ja väkivaltataipumuksillaan kuin mölyapinat, eivät aidosti vaaralliset ja/tai häiriintyneet tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä isäni kehuskellut kellekään, leikki vaan pyhmimystä vieraille ihmisille, mutta alkoa ottaneena kävi käsiksi äitiini ja sisaruksiini. Olen yrittänyt uskoa miehiin, mutta en enää kykene. Olen mieluiten yksin.
Toi tyyppi ei tiedä lähisuhdeväkivallasta yhtään mitään.
Mulla ollut kaksi hullua narsistia, joita olen itse pitänyt alkuun hurmaavina ja ihanina, mutta vielä lopussakin ympäristö on pitänyt heitä hyvinä tyyppeinä. Auttavaisina, hauskoina, sosiaalisina jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästelen sitä, että kun ihan perusnäteillä naisilla, tukka ponnarilla ja petite, collegepaita ja ilman meikkiä, ilman kaikkia niitä härpäkkeitä, on käytännössä deittipalveluissa kaikki miehet vaihtoehtoinaan. Ihan saa sieltä valkata ja kuka valitaan? Miten olisi miehen perhe, vanhemmat, tsekkaa ne. Sen jälkeen miehen koulutus, työ. Näillä blokkaa jo 99.9% hörhöistä pois. Kuinka vaikeaa se voi olla?
Meinaat siis että persoonallisuushäiriöt näkyy ulospäin? Aika yksinkertaista! Susta varmaan saisi hyvän tutkijan poliisiin :D No ei, monilla mielenvikaisilla on ulkokultaisesti kaikki hyvin, ydinperhe, keskiluokkaiset vanhemmat, yliopistokoulutus, nousujohteinen ura. Aika monissa ammateissa kylmäpäisyydestä on hyötyä, joten jos haluaisi olla varma ettei pariudu hullun kanssa niin ainakin lentäjät, lääkärit, palomiehet, asianajajat, poliisit, toimitusjohtajat, rahoitusalalla ja armeijassa toimivat joutuisi jättämään pois laskuista. Jäisihän siinä jäljelle ehkä joku raksamies, postinjakaja, siivooja ja lähihoitaja. Siitä valkkaamaan sitten
Totuus nyt kuitenkin on se että suurin osa miehistä on kivoja, ja elämä on paljon mukavampaa kun ei koko ajan odota että tulee paskaa vastaan. Siinä kärsii tavallaan jatkuvasti silloin siitä, että kerran elämässä sitten ehkä oikeasti tulee paskaa vastaan. Suurin osa miehistä on suojelunhaluisia naisia kohtaan, ei ilkeitä.
Fiksut naiset ottavat ne kypsyneet ja hyvät toisella kierroksella olevat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat siis että persoonallisuushäiriöt näkyy ulospäin? Aika yksinkertaista! Susta varmaan saisi hyvän tutkijan poliisiin :D No ei, monilla mielenvikaisilla on ulkokultaisesti kaikki hyvin, ydinperhe, keskiluokkaiset vanhemmat, yliopistokoulutus, nousujohteinen ura. Aika monissa ammateissa kylmäpäisyydestä on hyötyä, joten jos haluaisi olla varma ettei pariudu hullun kanssa niin ainakin lentäjät, lääkärit, palomiehet, asianajajat, poliisit, toimitusjohtajat, rahoitusalalla ja armeijassa toimivat joutuisi jättämään pois laskuista. Jäisihän siinä jäljelle ehkä joku raksamies, postinjakaja, siivooja ja lähihoitaja. Siitä valkkaamaan sitten
Otin raksamiehen. Ei valittamista.
Miksi hyvää miestä pitäisi mitenkään omistaa? Voihan sitä kavereerata ja seurustella itsenäisesti asuen.
Vierailija kirjoitti:
Fiksut naiset ottavat ne kypsyneet ja hyvät toisella kierroksella olevat miehet.
Eipä ole tällaisia fiksuja ja kypsyneitä toisella kierroksella olevi tullut vastaan
Kiitos ehdotuksesta, mutta mulle riittää kotimainen ja nuori liha ;) t. "Muori"