Monet fiksut, ystävälliset ja kauniit naiset ovat sinkkuina, mistä se johtuu?
Eikö ole heille sopivia miehiä? Vai pitääkö miehet tällaisia uhkana?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän minulle sattuu kohdalle vain aivan ihania miehiä eikä niitä turpiin mättäviä ollenkaan? Minusta tuo koko ajatus siitä että pitäisi pelätä joutuvansa yhteen väkivaltaisen miehen kanssa on aivan absurdi. Kyllähän sen nyt jo saakeli haistaa melkein kenellä on tuollaisia taipumuksia.
Hämmästelen sitä, että kun ihan perusnäteillä naisilla, tukka ponnarilla ja petite, collegepaita ja ilman meikkiä, ilman kaikkia niitä härpäkkeitä, on käytännössä deittipalveluissa kaikki miehet vaihtoehtoinaan. Ihan saa sieltä valkata ja kuka valitaan? Miten olisi miehen perhe, vanhemmat, tsekkaa ne. Sen jälkeen miehen koulutus, työ. Näillä blokkaa jo 99.9% hörhöistä pois. Kuinka vaikeaa se voi olla?
Meinaat siis että persoonallisuushäiriöt näkyy ulospäin? Aika yksinkertaista! Susta varmaan saisi hyvän tutkijan poliisiin :D No ei, monilla mielenvikaisilla on ulkokultaisesti kaikki hyvin, ydinperhe, keskiluokkaiset vanhemmat, yliopistokoulutus, nousujohteinen ura. Aika monissa ammateissa kylmäpäisyydestä on hyötyä, joten jos haluaisi olla varma ettei pariudu hullun kanssa niin ainakin lentäjät, lääkärit, palomiehet, asianajajat, poliisit, toimitusjohtajat, rahoitusalalla ja armeijassa toimivat joutuisi jättämään pois laskuista. Jäisihän siinä jäljelle ehkä joku raksamies, postinjakaja, siivooja ja lähihoitaja. Siitä valkkaamaan sitten
No ei noista suurin osa ole mitään rikollisneroja vaan aika nopeasti kyllä tulee merkit todellisesta luonteesta.
Niinhän sitä äkkinäinen vois kuvitella.
Kaikki eivät vaan löydä sitä oikeaa. Eikä mua kiinnosta olla ihmisen kanssa jota en rakasta ja joka ei rakasta minua. En varsinaisesti nauti yksinolosta, mieluummin olisin parisuhteessa, mutta ei siitä tule mitään väärän ihmisen kanssa. Sen olen jo kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen miehellä, sillä en halua lisääntyä? Haloo? Aikuinen, tasapainoinen ihminen pärjää itsekseenki??
30v+ ja 5 kissaa myöhemmin.
On voimakas ja viisas nainen. Feeeministi.
Ennemmin 5 kissaa kuin hakkaava mies.
Älä pilaa miesten elämää.
Millä lailla pilaan, kun asun itsekseni ja olen omissa oloissani? Selitä?
Pilaat sun itsenäisyydellä ja riippumaattomudella poikien pelit. Hyi sinua!
Kumpi aloitti tämän ketjun itkemällä, että ei löydy miestä? Siis löytyy vai ei halua että lötyy siis olla itsenäinen. Tämä on taas naisen korkeampaa logiikkaa! kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen miehellä, sillä en halua lisääntyä? Haloo? Aikuinen, tasapainoinen ihminen pärjää itsekseenki??
30v+ ja 5 kissaa myöhemmin.
On voimakas ja viisas nainen. Feeeministi.
Ennemmin 5 kissaa kuin hakkaava mies.
Älä pilaa miesten elämää.
Millä lailla pilaan, kun asun itsekseni ja olen omissa oloissani? Selitä?
Pilaat sun itsenäisyydellä ja riippumaattomudella poikien pelit. Hyi sinua!
Kumpi aloitti tämän ketjun itkemällä, että ei löydy miestä? Siis löytyy vai ei halua että lötyy siis olla itsenäinen. Tämä on taas naisen korkeampaa logiikkaa! kumpi?
Korkki kii jo
Vierailija kirjoitti:
[
Meinaat siis että persoonallisuushäiriöt näkyy ulospäin? Aika yksinkertaista! Susta varmaan saisi hyvän tutkijan poliisiin :D No ei, monilla mielenvikaisilla on ulkokultaisesti kaikki hyvin, ydinperhe, keskiluokkaiset vanhemmat, yliopistokoulutus, nousujohteinen ura. Aika monissa ammateissa kylmäpäisyydestä on hyötyä, joten jos haluaisi olla varma ettei pariudu hullun kanssa niin ainakin lentäjät, lääkärit, palomiehet, asianajajat, poliisit, toimitusjohtajat, rahoitusalalla ja armeijassa toimivat joutuisi jättämään pois laskuista. Jäisihän siinä jäljelle ehkä joku raksamies, postinjakaja, siivooja ja lähihoitaja. Siitä valkkaamaan sitten
Olen ilmeisesti niin lievästi mielenvikainen jostain syystä, että en tunnista tällaista ilmiötä. :D Siis, et kaikki on narsisteja kaikki ammattikunnat paitsi postimiehet. Selvä.
Meen postiin töihin nappaan kaikki hyvännäköiset naiset. Kertokaa, että olen siellä odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[
Olen ilmeisesti niin lievästi mielenvikainen jostain syystä, että en tunnista tällaista ilmiötä. :D Siis, et kaikki on narsisteja kaikki ammattikunnat paitsi postimiehet. Selvä.
Meen postiin töihin nappaan kaikki hyvännäköiset naiset. Kertokaa, että olen siellä odottamassa.
Oletko tyhmä vai pelkkä trolli? Ihan mielenkiinnosta utelen. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni fiksu ja ystävällinen joutuu jopa raa'an väkivallan ja muun kohtelun kohteeksi. Sitten jos olet vielä kaunis, niin sinusta puhutaan uskomaton määrä p skaa. Viimeisin mies, jota tapailin, oli väkivaltainen. Päätin silloin, etten tapaile enää ketään enää koskaan.
Mistä vítusta naiset aina löytää noita paskoja miehiä, kun minä tiedän paljon sinkkumiehiä, jotka eivät tekisi pahaa kärpäsellekään. Ei ku ai niin, ne ei oo niitä jänskämiehiä.
Valitettavasti ihmisten otsassa ei lue, paljastuuko hänestä esimerkiksi parin vuoden seurustelun jälkeen väkivaltainen, pettäjä, juoppo, yms. Minäkin tiedän paljon miehiä, jotka vaikuttavat siltä, etteivät tekisi pahaa kärpäsellekään, mutta luuletko, että kukaan paljastaa noita pimeitä puoliaan tutuille, kavereille, yms.?
Todellakin paljastaa. Väkivaltaiset miehet on väkivaltaisia muitakin kuin naisystäviään kohtaan ja kehuskelevat sillä miten ovat joutuneet kaikenlaisiin tilanteisiin.
Väkivallalla kehuskelijat naisetkin osaa väistää, mutta kuka uskoisi pahaa siitä lyhyen solakasta parisuhteessa olevasta urheilijasta, joka on kiva ja sosiaalinen ja vieläpä vetää nuorille kursseja valmentajana? Ei kukaan. Kunnes paljastuu esimerkiksi, että tämä kaikkien kaveri valmentaja onkin yrittänyt vokotella 13-vuotiaita, pettänyt kumppaniaan, kiivastuksissaan lyönyt kumppaniaan tai muuta sellaista. Luuletko, että hän jotenkin ylpeänä itsestään mehustelee näillä jutuilla toisille miehille? Jos joo, niin katsoisin hieman, millaisissa porukoissa liikun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V-mäinen luonne selittää sinkkuuden usein hyvännäköisten naisten osalta. Yksinkertaisesti jossain tulee raja kuinka paljon jaksaa mt-tapauksia, oli nainen kuinka hyvännäköinen tahansa.
Sanon nyt suoraan. Kauniilla naisella on hyvin paljon valinnanvaraa, olen itse nähnyt, kuinka ihan tavallisella naisella on tuhansia mätsejä puhelimessaan. Ne miehet, joita kaunis nainen kelpuuttaa, heillä on täysin rajaton määrä naisia. Tämä on matematiikkaa nykyään. Näillä miehillä joilla on täysin rajaton määrä naisia, he valitsevat naisen joka ei ole veemäinen vaan joka palvelee heitä. HEILLÄ ON VARAA.
Oletko ymmärtänyt?
On varaa valita, mutta sillä on rajansa mitä mies kestää. Niin hyvännäköistä naista ei ole, jonka myös-ongelmia normimkes kestäisi. Valinnanvara seksiin on aivan eri asia kuin saada hyvä mies pitkäaikaiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kelpuuta ketään. Miehet joita nuo havittelee saa taas paremmankin.
Minkälainen on sitten se vielä parempi? Jos ei kaunis, fiksu ja ystävällinen sellainen jo ole.
Rento, hauska, vähän bimbo ja osaa keskustella syvällisiä. On sängyssä kokeilunhaluinen.
Nirsous ja harhaluulot omasta tasosta selittää 100%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kelpuuta ketään. Miehet joita nuo havittelee saa taas paremmankin.
Minkälainen on sitten se vielä parempi? Jos ei kaunis, fiksu ja ystävällinen sellainen jo ole.
Rento, hauska, vähän bimbo ja osaa keskustella syvällisiä. On sängyssä kokeilunhaluinen.
Kuvittelisin että fiksu mies, joka etsii naista perheenperustamismielessä, valitsee mieluummin fiksun kuin bimbon. Voin toki olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa sellasta kuin nirsous, vaan oikeus valita itselleen sopiva kumppani. Koskee myös miehiä, jos nyt näin saa ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
V-mäinen luonne selittää sinkkuuden usein hyvännäköisten naisten osalta. Yksinkertaisesti jossain tulee raja kuinka paljon jaksaa mt-tapauksia, oli nainen kuinka hyvännäköinen tahansa.
Olen kyllä tavannut paljon V-mäisiä luonteita jotka ovat parisuhteessa. Ihan turhaan yrität stereotypioida ja tehdä epäloogisia oletuksia. Fiksut odottavat hyvää kumppania tai mieluummin ovat yksin jos ei löydy sopivaa.
En tajua ihmisiä joilla on niin paha obsessio saada kumppani että kumppanin omistaminen jotenkin tuo sulle ihmisenä lisäarvoa muiden silmissä. Surullista
Mä olen alkkismagneetti, viimisin kävi käsiksi ja uhkaili selvinpäinkin. Ja sain tarpeekseni miehistä. Ei jaksa enää, parempi olla yksin. Raitista luotettavaa miestä ei näköjään olekaan, siis en tarkoita mitään insinööriä vaan oikeaa MIESTÄ joka on esim raksalla tai rassaa autoja tm, tekee käsillään. Niin että, parempi yksin mökkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tavannut paljon V-mäisiä luonteita jotka ovat parisuhteessa. Ihan turhaan yrität stereotypioida ja tehdä epäloogisia oletuksia. Fiksut odottavat hyvää kumppania tai mieluummin ovat yksin jos ei löydy sopivaa.
En tajua ihmisiä joilla on niin paha obsessio saada kumppani että kumppanin omistaminen jotenkin tuo sulle ihmisenä lisäarvoa muiden silmissä. Surullista
V-päät on suhteessa kunnes toinen ei enää jaksa v-päätä. Tai ovat suhteessa reppanan kanssa, joka ei saa ketään muuta kuin v-päätä. Ja ovat valmiita kärsimään.
Mutta jos kysymys on, miksei nainen saa hyvää miestä, niin syy on 100% naisessa, koska hyvä mies ei koskaan ottaisi naisekseen v-päätä. Hyvät miehet varaavat kaikki hyvät naiset, sinkuksi jää sitten muut.
Miehet halveksivat liian menestyneitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on fiksu, niin tyhmän miehen kanssa tuppaa tulemaan ongelmaa koska miesten ego on niin hiton iso huolimatta älykkyysosamäärästä. Fiksu mies sit sietää tyhmääkin naista jod laskee että saa kuitenkin siis sen mitä tarvii.
Omakohtaista kokemusta on tästä, kun nuoruuden poikaystävä, jonka suurin intohimo oli tähtitiede, oli repiä pelihousunsa kanssani kun kehtasin väittää, että maaseudulla asuessani talviöinä taivaalla näkyi Linnunrata tosi kirkkaana. Ei kuulemma voi näkyä, etkö sinä tyhmä nainen tiedä, että Linnunrata on meidän galaksi ja sitä ei voi nähdä maapallolta käsin :D
Toivottavasti on nyt löytänyt tarpeeksi tyhmän naisen ihastelemaan hänen tähtitietämystään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa sellasta kuin nirsous, vaan oikeus valita itselleen sopiva kumppani. Koskee myös miehiä, jos nyt näin saa ilmaista.
On oikeus haluta mutta mitään oikeutta kehenkään ei ole. Mikäli ei saa mistä haaveilee niin fiksu vetää siitä johtopäätökset ja miettii haaveet uusiksi. Kyllä ne yksin jäävät ovat vain yksinkertaisesti nirsoja/harhaluuloisia omasta tasostaan
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska ilman miestä voi elää oikein hyvin ja onnellisesti
t nuori nainen
Elää voi, mutta ei onnellisesti. Turha valehdella
mies54v
No ei noista suurin osa ole mitään rikollisneroja vaan aika nopeasti kyllä tulee merkit todellisesta luonteesta.