Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet fiksut, ystävälliset ja kauniit naiset ovat sinkkuina, mistä se johtuu?

Vierailija
21.05.2022 |

Eikö ole heille sopivia miehiä? Vai pitääkö miehet tällaisia uhkana?

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni fiksu ja ystävällinen joutuu jopa raa'an väkivallan ja muun kohtelun kohteeksi. Sitten jos olet vielä kaunis, niin sinusta puhutaan uskomaton määrä p skaa. Viimeisin mies, jota tapailin, oli väkivaltainen. Päätin silloin, etten tapaile enää ketään enää koskaan.

Voi hyvänen aika mitä hevonpaskaa taas. Niinku kauniilla naisilla ei olis tuhansia, tuhansia vaihtoehtoja. Nauran tälle.

Ja kenenkään niiden kanssa ei kuitenkaan pysty olemaan, kun ärsyyntyy jostain ihan diipadaapasta.

Vierailija
42/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä teen miehellä, sillä en halua lisääntyä? Haloo? Aikuinen, tasapainoinen ihminen pärjää itsekseenki??

30v+ ja 5 kissaa myöhemmin. 

On voimakas ja viisas nainen.  Feeeministi.

Ennemmin 5 kissaa kuin hakkaava mies.

Jos yksi mies on k-pää, syy on miehen. Jos kaikki miehet on k-päitä, vika on naisessa.

Selitys kauniin naisen sinkkudelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä teen miehellä, sillä en halua lisääntyä? Haloo? Aikuinen, tasapainoinen ihminen pärjää itsekseenki??

Älä pilaa miesten elämää.  

Millä lailla pilaan, kun asun itsekseni ja olen omissa oloissani? Selitä?

Vierailija
44/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miesvihat täällä taas.  Eli  nainen on täydellinen mutta ei löydä miestä.    Kuvat tinderiin ja saa sata likeä per päivä. Miten vaikeaa tämä on.

Vierailija
45/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaisia vatipäisyyksiä alkaa hokemaan kun on tarpeeksi kauan yksin.

Vierailija
46/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin hommaan 5 kissaa kuin väkivaltaisen miehen, joka pitää naisia objekteina

Vierailija
47/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauniin naisen itsetunto on alhainen, alistamaan taipuvaiset ja kaiken maailman narsistisia piirteitä omaavat miehet haistaa sen kyllä ja tällaiset naiset saavat huonoa kohtelua osakseen.

Vierailija
48/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kelpuuta ketään. Miehet joita nuo havittelee saa taas paremmankin.

Minkälainen on sitten se vielä parempi? Jos ei kaunis, fiksu ja ystävällinen sellainen jo ole.

Vierailija
49/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kauniin naisen itsetunto on alhainen, alistamaan taipuvaiset ja kaiken maailman narsistisia piirteitä omaavat miehet haistaa sen kyllä ja tällaiset naiset saavat huonoa kohtelua osakseen.

Sitten alkaa mennä pikkuhiljaa usko miehiin.

Vierailija
50/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yksi mies on k-pää, syy on miehen. Jos kaikki miehet on k-päitä, vika on naisessa.

Selitys kauniin naisen sinkkudelle.

Selitys on se etten ole haku päällä.

Vierailija
51/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miesvihat täällä taas.  Eli  nainen on täydellinen mutta ei löydä miestä.    Kuvat tinderiin ja saa sata likeä per päivä. Miten vaikeaa tämä on.

Ehkä tässä voi olla joidenkin kauniiden, ystävällisten ja fiksujen naisten sinkkuuden syy: Tinder ei viehätä, eikä myöskään Instagram, joka niin ikään toimii tänä päivänä pariutumiskanavana. Jos ei tyrkytä itseään missään, ei ole maailman suurin ihme, jos kumppania ei löydy.

Vierailija
52/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sinkkuuden nyt erityisemmin johtua jostain?

Entä jos ei vain halua parisuhdetta vaan haluaa olla vapaana. Seksiä voi harrastaa, jos/kun huvittaa, eikä tarvitse olla tilivelvollinen kenellekään muulle kuin itselleen. Ehkä sinkkuus on vain fiksuutta?

Naiselle kuin naiselle tuo onnistuu, muttei miehelle. Siis tuo pelkkä seksi silloin kun sellaista haluaa.

Vierailija
53/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pilaa miesten elämää.  

Millä lailla pilaan, kun asun itsekseni ja olen omissa oloissani? Selitä?

Pilaat sun itsenäisyydellä ja riippumaattomudella poikien pelit. Hyi sinua!

Vierailija
54/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kelpuuta ketään. Miehet joita nuo havittelee saa taas paremmankin.

Minkälainen on sitten se vielä parempi? Jos ei kaunis, fiksu ja ystävällinen sellainen jo ole.

Joka maksaa puolet tai enemmänkin yhteisistä menoista?

Vierailija
55/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sinkkuuden nyt erityisemmin johtua jostain?

Entä jos ei vain halua parisuhdetta vaan haluaa olla vapaana. Seksiä voi harrastaa, jos/kun huvittaa, eikä tarvitse olla tilivelvollinen kenellekään muulle kuin itselleen. Ehkä sinkkuus on vain fiksuutta?

Naiselle kuin naiselle tuo onnistuu, muttei miehelle. Siis tuo pelkkä seksi silloin kun sellaista haluaa.

Niin, siksi miehet haluavat parisuhteeseen. Ja tuosta miesten motiivista johtuen en itse halua.

Vierailija
56/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina naisena etsin kauniskäytöksistä miestä. Etsintä jatkuu.

Vierailija
57/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa aina tuo "parhaat viedään päältä" -kommentointi. Ehkä juu jossain perähikiällä jossa on 3 naiseksi laskettavaa henkilöä ja sosiaalinen normisto niin ahdas, että elämän ainoa tarkoitus on pariutua. Isommissa piireissä ei näin ole. Minulla on tuttavapiirissä monia upeita naisia, jotka ovat olleet kauan sinkkuna (sekä omasta tahdosta että tahtomattaan), ja samoiten aikamoisia pirttihirmuja näkee suhteissa. Ei monille elämän ainoa tarkoitus ole pyrkiä suhteeseen hinnalla millä hyvänsä. Kun on omat perustukset kunnossa, aika tosi hyvä tyyppi saa osua eteen, että suhdestatutaan alkaisi muuttamaan.

Vierailija
58/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikossa: fiksuja.

Vierailija
59/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies on minun arvoinen. En jaksa etsiä häntä treffisivuilta. Baareissa en käy. Viihdyn yksin. Enkä siedä huonoa kohtelua.

Vierailija
60/127 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni fiksu ja ystävällinen joutuu jopa raa'an väkivallan ja muun kohtelun kohteeksi. Sitten jos olet vielä kaunis, niin sinusta puhutaan uskomaton määrä p skaa. Viimeisin mies, jota tapailin, oli väkivaltainen. Päätin silloin, etten tapaile enää ketään enää koskaan.

Mistä vítusta naiset aina löytää noita paskoja miehiä, kun minä tiedän paljon sinkkumiehiä, jotka eivät tekisi pahaa kärpäsellekään. Ei ku ai niin, ne ei oo niitä jänskämiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän