Tapailumies jäi kiinni
Badoon ja tinderin käytöstä. Ollaan tapailtu 6kk ja aikalailla alusta saakka yhteys oli sellainen mitä kumpikaan (jos uskomista ) ei ole ennen kokenut. Hän jo hyvin aikaisessa vaiheessa sanoi minun olevan se mitä hän on etsinyt vuosia ja tulevaisuutta tässä parhaillaan suunnitellaan. Perheelleenkin hän on minut esitellyt. Kehuu maasta taivaisiin päivittäin ja hyvä aamun ja yön toivotukset tulevat kellon tarkasti , on jopa itse hyvinkin avoin aina päivästään ja kertoo yksityiskohtia myöten ilman että kysyn mitä tekee ja on tehnyt.
Eilen kuitenkin hän laittoi jonkun kuvakaappauksen ja yläreunassa näkyi tinderin sekä badoon ilmoitukset. Kun kysyin asiasta hän kielsi ensin. Sitten myönsi että joo on mutta poisti nyt , eikä kuulemma mitään ikinä tapahtunut kenenkään kanssa. Ja siis hyvin alussa hän itse sanoi että ei puhu eikä ole minkäänlaista sutinaa kenenkään muun kanssa. Loukkaannuin tietysti paljon ja nyt luottamus 0. Myönsi siis kyllä kirjoitelleensa muille mutta ei tavanneensa. Oliko tää nyt tässä , olisin voinut vannoa että tää on se elämäni rakkaus , sen verran hyvin osasi esittää (?)
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Siis millä perusteilla emme olisi olleet samalla sivulla suhteen tilasta, jos kerta naimisiin menosta ja kaikesta jo sovittu. Plus että hän nyt itkee ja anelee. Jos olisimme olleet eri mieltä suhteen laadusta olisi hän kai sen ilmaissut tän tullessa ilmi. Ap
Koko juttu kuulostaa keksityltä. Jos tällainen tarina olisi totta, olisi ehdottomasti hälytysmerkki se, jos puolen vuoden tuntemisen jälkeen ollaan jo menossa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mies poisti tinderin ihan itse jo viikon päästä kun tapasi mut.
Jos se on kiinnostunut oikeasti, niin ei se pelaile muiden kanssa tai pidä mitään portteja auki.
(Itsellä siis ei ollutkaan tinderiä mutta tiesin että miehellä on).Se ei kerro mistään mitään, että miehellä on puhelimessaan Tinder. Sieltä on erittäin vaikea saada minkäänlaista seuraa, vaikka olisi ihan yksin ja käyttäisi sitä sovellusta. Miehen naamaa ja vartaloa katsomalla se selviää, onko vaarassa, että hän löytää muita naisia. Millään muulla ei ole väliä. Ulkonäkö määrittää sen, miten paljon tilaisuuksia tulee pettää ja mies pettää, jos ulkonäköä on. Se vain on miehellä harvinaista, että ulkonäkö riittää yhteenkään sivusuhteeseen.
Ei kai pointti olekaan se, kiinnostuvatko MUUT hänestä, vaan pointti on se, etsiikö HÄN seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitte sopineet ettei muita tapailla ja kyseiset sovellukset poistetaan?
Sekö auttaa? Ei ,varsinkaan miehet,niitä poista vaikka sanovat. Ja jos poistavat niin että näkee niin luovat uudet tunnukset heti kun silmä välttää.
Ei ap
Ei se tietenkään pettämistä poista, jos toinen pettää haluaa, mutta silloin ainakin tietää, että toinen on pettänyt, jos ollaan sovittu seurustelusta, eikä vain roikuta jossain epämääräisessä tapailusuhteessa kuukausitolkulla. Sitten ei tarvitse miettiä, että tekikö se toinen väärin, kun on sovittu suhteen rajoista edes sen verran, että sopiiko muutakin seuraa hakea samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailuvaiheessa mies saa panna niin monta naista kun haluaa. Oma vikasi, kun et siirtynyt seurusteluvaiheeseen. N21
Onko se joku erillinen riitti joka täytyy suorittaa ? Mä kun kuvittelin että jos kaksi ihmistä on päivittäin yhdessä ja sanoo rakastavansa ja olevansa toistensa ainoat ja häät suunnitteilla loppuvuodelle niin se olisi automaattisesti oletus siitä että ei pyöritellä muita salaa sivussa. My bad i guess. Ja käytin sanaa tapailumies koska olen sen ennen nähnyt täällä käytettävän , ruotsi kun on äidinkieleni niin en tiedä sen enempää eri nimikkeistä. Ap
Kuvauksesta perusteella teillä on parisuhde. Mitä sanaa käyttäisit ruotsiksi teidän suhteestanne?
Tämä on yksi syy miksi olen niin innoissani Meksikomiekkosesta. Hän ei ole kertaakaan ylistänyt minua maasta taivaisiin eikä ollut millään tavalla liian hyvää ollakseen totta. Erittäin hyvältä vaikuttaa ja näyttää, mutta ei yritä luoda mitään valheellista mielikuvaa :3333
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitte sopineet ettei muita tapailla ja kyseiset sovellukset poistetaan?
Sekö auttaa? Ei ,varsinkaan miehet,niitä poista vaikka sanovat. Ja jos poistavat niin että näkee niin luovat uudet tunnukset heti kun silmä välttää.
Ei ap
Samaa ne naiset tekee. Insta täynnä pehmopo*nokuvia "ihan itseä varten" vaikka seurustellaan.
Miksi alat edes tapailemaan naista, joka harrastaa vartalonsa esittelyä koko maailmalle? Ei tulisi mieleenkään rueta mihinkään vakavampaan tollaisen kanssa. Korkeintaan vois pari kertaa käydä panemassa.
teillä on hyvä seksisuhde. mies valehtelee myös siitä, ettei ole tavannut muita ja harrastellut muiden kanssa. jos ihminen on rakastunut oikeasti, niin silloin ei tee edes mieli katsella muita tai laittaa aikaansa tuntemattomille ihmisille. miehesi ei ole rakastunut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on se, että "katselee aktiivisesti muita"? Onko pelkkä tinder sun muut vastaavat? Entä jos on "unohtanut" faceen sinkkuryhmät, esiintyy sinkkuna tapailun alettua, vastailee naisille "olisi kiva tavata", kun nämä ehdottavat tapaamista?
Tykkäilee ja pyytelee urakalla kaveriksi nuoria kauniita naisia, keski-ikäinen mies?
Näitä on minun "seurustelukumppanini" tehnyt.
Et kai jää tollaista pelleilyä kattelemaan?
Jos hän on vielä pelkkä "tapailumies" niin silloinhan hän on ihan vapaa tinderöimään yms. Vasta sitten kun on oikeasti sovittu seurustelusta voit vaatia poistamaan sovellukset. Miksi hän on vieläkin pelkkä tapailumies jos suunnittelette yhteistä tulevaisuutta? Miksi ette ole jo sopineet seurustelusta?
Mistä te näitä jännämiehiä jatkuvasti löydätte? :D
t. kiltti insinöörimies, mutta sinkku
Vierailija kirjoitti:
Nyt hän on kiinnijäämisestä saakka pyydellyt anteeksi ja vannonut että apit olivat vaan jääneet puhelimeen eikä olleet aktiivisessa käytössä. Jopa itki puhelimessa kuinka on pahoillaan ja korvaa kaiken ja lupaa todistaa että on luotettava. Sanoi että tästä lähdin voin katsoa läpi hänen puhelimensa koska vaan jos en luota. Makuhan tähän on mennyt kun luottamus poissa. En tiedä. Voiko hän oikeasti tarkoittaa pahoitteluaan ja muuttua tästä lähdin ns kunnolliseksi 😅 puhukaa järkeä kiitos. Ap
Ensin siis myönsi kirjoitelleensa muille naisille näissä sovelluksissa, mutta ei ole tavannut ketään. Ja nyt sanoo että ne ovat "vain jääneet" puhelimeen eivätkä ole "aktiivisessa käytössä".
Mies valehtelee ihan selvästi kun eiliset tarinat ovat ihan erilaisia kuin tämänpäiväiset. Paska mikä paska.
Joo tuttua on! Eräälläkin tapailemallani tyypillä syttyi heti deittipalstan läsnä-valo palaamaan, kun oli minut saattanut kotiin. Sanoi lähtevänsä kotiin nukkumaan, mutta ihmettelin miten ehtikin näin lyhyessä ajassa kotiin, kun jo oli deittisivustolla saalistamassa. Suhteemme päättyi lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis millä perusteilla emme olisi olleet samalla sivulla suhteen tilasta, jos kerta naimisiin menosta ja kaikesta jo sovittu. Plus että hän nyt itkee ja anelee. Jos olisimme olleet eri mieltä suhteen laadusta olisi hän kai sen ilmaissut tän tullessa ilmi. Ap
Tällä perusteella:
Nainen: Ah, mies mainitsi, että haluaa naimisiin. Hän on varmaan nyt yksiavioinen.
Mies: Olisi kiva tulevaisuudessa mennä tämän naisen kanssa naimisiin, joa tapailusuhde siihen johtaa.Jos ette ole avoimesti puhuneet siitä, ettet hyväksy esim. deittiprofiileja, niin mistä mies silloin tietäisi tehneensä väärin? Totta kai hän nyt itkee, josnoletti kaiken olevan hyvin, lähettää sinulle harmittoman screenshotin ja vastaukseksi saa niskaansa hirveät vihat ilman, että olet missään vaiheessa sanonut mitä häneltä odotat. Ei puhe naimisiinmenosta OLE naimisiin menoa, ei edes seurustelua. Puhu hyvä ihminen sen ihmisen kanssa, jonka kanssa olit jakamassa loppuelämääsi! Ilkeää syyttää häntä asiasta, jota et ole kertonut hänelle, etter hyväksy.
Kyllä tietää etten hyväksy. Ollaan kyllä nämä keskustelut käyty. Ihme tekosyiden hakua. Tuskin tänne suruissani kirjoittaisin jos näitä asioita ei olisi toisillemme luvattu. Ap
No sitten kyse on väärinkäsityksestä. Puhuit tapailusuhteesta, mikä tarkoittaa ns. kevyttä suhdetta, jossa ei olla sovittu mistään vakavammasta eikä yleensä ns. yksiavioisuuslupauksia olla tehty. Seurustelusuhde on sellainen, jossa ollaan sovittu että ollaan eksklusiivisesti toistemme kanssa eikä muita ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tietää mitä naiset haluaa kuulla
Näin näyttää olevan. Olisko sopiva kosto, jos naiset esittäis kuumaa ja seksinnälkäistä kissaa ja siinä vaiheessa kun vaatteet ois molemmilta riisuttu, niin toteaiskin vaan, että "sorry, en mä oikeesti mitään seksiä halunnut. Mitä sä oikeen kuvittelit?" Ja räkäinen nauru päälle.
Se olisi tietysti ilkeää, eikä nainen pysty näemmä samaan ilkeyteen kuin mies uskotellessaan elämää suurempaa rakkautta.
Eikös se vähän noin mene? Houkutellaan mies parisuhteeseen ja sitten alkaa seksi ja laittautuminen vähentyä.
Onneksi olen polyamorinen, eikä tarvitse rakentaa minuutta ja itsetuntoa sellaisen lapsenomaisen kyhäelmän päälle, että minun täytyy olla jotenkin "ainoa". Mitä lisäarvoa se sellainen tuo? Ei jaksa ymmärtää miksi isot ihmiset jaksavat tehdä hirveää draamaa aivan luonnollisista asioista.
Teot > sanat. Aina. Puhuminen on helppoa, moni mies osaa romanttiset sanat, joita nainen haluaa kuulla.
Hyvä että jäi valheesta alussa kiinni, nyt vaan lakkaat säkin valehtelemasta ittelles, että tosta mitään rehellistä suhdetta ikinä sais.