Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies jäi kiinni

Vierailija
21.05.2022 |

Badoon ja tinderin käytöstä. Ollaan tapailtu 6kk ja aikalailla alusta saakka yhteys oli sellainen mitä kumpikaan (jos uskomista ) ei ole ennen kokenut. Hän jo hyvin aikaisessa vaiheessa sanoi minun olevan se mitä hän on etsinyt vuosia ja tulevaisuutta tässä parhaillaan suunnitellaan. Perheelleenkin hän on minut esitellyt. Kehuu maasta taivaisiin päivittäin ja hyvä aamun ja yön toivotukset tulevat kellon tarkasti , on jopa itse hyvinkin avoin aina päivästään ja kertoo yksityiskohtia myöten ilman että kysyn mitä tekee ja on tehnyt.

Eilen kuitenkin hän laittoi jonkun kuvakaappauksen ja yläreunassa näkyi tinderin sekä badoon ilmoitukset. Kun kysyin asiasta hän kielsi ensin. Sitten myönsi että joo on mutta poisti nyt , eikä kuulemma mitään ikinä tapahtunut kenenkään kanssa. Ja siis hyvin alussa hän itse sanoi että ei puhu eikä ole minkäänlaista sutinaa kenenkään muun kanssa. Loukkaannuin tietysti paljon ja nyt luottamus 0. Myönsi siis kyllä kirjoitelleensa muille mutta ei tavanneensa. Oliko tää nyt tässä , olisin voinut vannoa että tää on se elämäni rakkaus , sen verran hyvin osasi esittää (?)

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kyllä kuulosta miltään elämäsi rakkaudelta.

Nolo tapa jäädä kiinni, mutta hyvä että totuus valkeni sulle.

Tsemppiä, uutta kehiin.

Vierailija
2/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä sinuna uskoisi mihinkään selittelyihin. Vai kuinka monta onnellista parisuhdetta sinä tiedät, joissa toinen osapuoli on aktiivinen Tinderissä? Jos sulle on ok olla yksi naisista, then fine. Muuten ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi hän on asunut tässä kaupungissa vasta pari vuotta , ja jostain syystä hän alussa vannoi minulle että olen ensimmäinen nainen kehen hän on tutustunut täällä. Senkin vuoksi tuntuu pahalta sillä kaikelta meni pohja. Ap.

Vierailija
4/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla näitä tapailumiestarinoita riittää.

Vierailija
5/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti Ap mullekin on nuo vannojat tuttuja. Naiselle annetaan ymmärtää, että tässä olisi joku elämää suurempi rakkaustarina kyseessä, vaikka kyseessä on vain tiettyjen miesten tapa saada nainen pysymään loopiissa ( =varmaa seksiä). Joku mies voisi mielellään tulla selittämään tällaista dynamiikkaa tarkemmin.

Vierailija
6/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte sopineet ettei muita tapailla ja kyseiset sovellukset poistetaan?

Vierailija
7/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että raivostuttaa tuollaiset äijät. Yksi iso syy siihen miksi deittailu ei voisi enää vähempää kiinnostaa.

Vierailija
8/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tietää mitä naiset haluaa kuulla

Näin näyttää olevan. Olisko sopiva kosto, jos naiset esittäis kuumaa ja seksinnälkäistä kissaa ja siinä vaiheessa kun vaatteet ois molemmilta riisuttu, niin toteaiskin vaan, että "sorry, en mä oikeesti mitään seksiä halunnut. Mitä sä oikeen kuvittelit?" Ja räkäinen nauru päälle.

Se olisi tietysti ilkeää, eikä nainen pysty näemmä samaan ilkeyteen kuin mies uskotellessaan elämää suurempaa rakkautta.

Vierailija
9/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu on tapailua ja seurustelu seurustelua. Kannattaa pitää termien merkitys kirkkaana mielessä, ettei tule väärinkäsityksiä. Muuten käy helposti niin, että sallii itselleen enemmän kuin toiselle osapuolelle.

Vierailija
10/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumiehen seikkailut, osa 9643684332.

Vierailija
11/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitte sopineet ettei muita tapailla ja kyseiset sovellukset poistetaan?

Sekö auttaa? Ei ,varsinkaan miehet,niitä poista vaikka sanovat. Ja jos poistavat niin että näkee niin luovat uudet tunnukset heti kun silmä välttää.

Ei ap

Vierailija
12/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Ap mullekin on nuo vannojat tuttuja. Naiselle annetaan ymmärtää, että tässä olisi joku elämää suurempi rakkaustarina kyseessä, vaikka kyseessä on vain tiettyjen miesten tapa saada nainen pysymään loopiissa ( =varmaa seksiä). Joku mies voisi mielellään tulla selittämään tällaista dynamiikkaa tarkemmin.

Pillupalkalla höpöttäminen ei suinkaan ole katoavaa kansanperinettä.

Vierailija
13/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailia kirjoitti:

Tapailu on tapailua ja seurustelu seurustelua. Kannattaa pitää termien merkitys kirkkaana mielessä, ettei tule väärinkäsityksiä. Muuten käy helposti niin, että sallii itselleen enemmän kuin toiselle osapuolelle.

Jos sovitaan että ei tapailla muita niin silloin EI tapailla muita.Vaikka ei seukattaisikaan niin yhtälailla sopimus on sopimus.

Vierailija
14/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailia kirjoitti:

Jos sovitaan että ei tapailla muita niin silloin EI tapailla muita.Vaikka ei seukattaisikaan niin yhtälailla sopimus on sopimus.

Kuka hullu tuollaiseen suostuu? Parisuhteen haitat ilman parisuhteen etuja.

Vierailija
15/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aamun ja illat toivotukset tulee kellontarkasti, ne on taidettu ajastaa. Normaalille ihmiselle voi tulla jotain muutakin puuhaa ja jää jotain välistä. Tämä taisi olla väärällä tositarkoituksella liikkeellä. 

Vierailija
16/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka käyttää sanaa "tapailumies" saa mun puolestani pysyä yksinäisenä koko loppuelämänstä.

Kuinka juntti voi ihminen olla...

Vierailija
17/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailuvaiheessa mies saa panna niin monta naista kun haluaa. Oma vikasi, kun et siirtynyt seurusteluvaiheeseen. N21

Vierailija
18/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailuvaiheessa mies saa panna niin monta naista kun haluaa. Oma vikasi, kun et siirtynyt seurusteluvaiheeseen. N21

Onko se joku erillinen riitti joka täytyy suorittaa ? Mä kun kuvittelin että jos kaksi ihmistä on päivittäin yhdessä ja sanoo rakastavansa ja olevansa toistensa ainoat ja häät suunnitteilla loppuvuodelle niin se olisi automaattisesti oletus siitä että ei pyöritellä muita salaa sivussa. My bad i guess. Ja käytin sanaa tapailumies koska olen sen ennen nähnyt täällä käytettävän , ruotsi kun on äidinkieleni niin en tiedä sen enempää eri nimikkeistä. Ap

Vierailija
19/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se joku erillinen riitti joka täytyy suorittaa ? Mä kun kuvittelin että jos kaksi ihmistä on päivittäin yhdessä ja sanoo rakastavansa ja olevansa toistensa ainoat ja häät suunnitteilla loppuvuodelle niin se olisi automaattisesti oletus siitä että ei pyöritellä muita salaa sivussa. My bad i guess. Ja käytin sanaa tapailumies koska olen sen ennen nähnyt täällä käytettävän , ruotsi kun on äidinkieleni niin en tiedä sen enempää eri nimikkeistä. Ap

Miksi sitten kirjoitat englantia etkä ruotsia?

Vierailija
20/126 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinne tinderiin feikkiprofiili ja katso onko mies siellä.

Voit vaikka vedättää vähän aikaa ennenkuin laitat tilille. Sovi treffit johonkin ja ilmesty sinne itsenäsi ihmettelemään.

Ainiin ja kuvakaappaukset viestittelystä jos mies kieltää kaiken.

Noh, sittenhän se suuttuu sulle mutta entä sit, jätät sen rauhassa etsimään muita mimmejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi