Millainen ihminen etsii uutta parisuhdetta jo muutaman kuukauden jälkeen erosta?
Eikö ihmiset osaa olla yksin? Ja kuulemma ollaan käsitelty jo kaikki. Nytkin yksi mies oli eronnut alkuvuodesta ja nyt jo etsii uutta. Miksi?
Kommentit (40)
Mun mies ja minä tavattiin, kun hänen exvaimonsa oli muuttanut pois alle kuukausi aikaisemmin. Olemme olleet yhdessä nyt 15 vuotta, ollaan naimissa ja lapsia. Se avioliitto exän kanssa kesti 3 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet. Ovat niin avuttomia, etteivät osaa olla yksin. Joskus naisetkin, jos ovat oikein läheisriippuvaisia ja edelleen: eivät osaa olla yksin. Pelkäävät jotain, eivät ole koskaan kasvaneet aikuisiksi. Siis todella säälittävää. Nauttisivat kerrankin, mutta ei...
Olen nainen ja olen juuri tuollainen mainitsemasi säälittävä, lapsen tasolle jäänyt kamala ihminen. Mitä mielestäsi ansaitsen rangaistukseksi kun olen näin hirveä ihminen?
Elämässäni nyt vaan on ollut ainoastaan muutama parisuhde joten aito sinkkuelämä on laskettavissa yhteensäkin muutamassa kuukaudessa. Pystyisin varmaan olemaan yksinkin, käyn töissä joten elättäjää en tarvitse, mutta en suoraan sanoen halua olla yksin. Tekeekö se minusta huonon ihmisen kun en ole samanlainen vahva itsenäinen nainen kuin sinä?
Jos minulla nyt tämä suhde päättyisi, niin varmaan heti katselisin uutta. Ei sillä että joku pitää olla, olenhan ollut ennen tätäkin vuosikymmenen sinkkuna, vaan päästäkseni yli, ja etten enää lankeaisi exän kanssa yrittämään.
Parhaiten se ohi menee deittailulla, jos alkaa nähdä että on niitä muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä hakee pian eron jälkeen uuden kumppanin, ainakin seksiä, moni uuden lasten ja kodinhoitajan. Tunteiden aitoudesta en olisi kovin varma.
Ihan vastaavasti voi kysellä oliko ne tunteet kovin aitoja ekaa vaimoa kohtaan, jos suhde päättyikin.
Sitä voi hakea niin monenlaista suhdetta. Eivät kaikkia haekaan pian eron jälkeen uutta parisuhdetta, vaan saattavat kaivata jotain piristävää romanssia, seksiä, jotain kevyttä tapailua.
Mä olin exän kanssa vielä yhdessä, kun sovin treffit toisen kanssa. Pari päivää ennen reffejä jätin sen ihan kasvotusten. Hän oli paha narsisti. Tämän uuden tuttavuuden kanssa taivalta takana jo lähemmäs 20 vuotta.
Sen siitä ex sai, kun ei tikullakaan kontrolloidessaan halunnut 3kk edes koskea.
Miten kauan pitäisi odottaa? Muutama kuukausi on pitkä aika.
Yleensä naiset. Miehet surevat särkynyttä sydäntä. Nainen menee pantavaksi ja imee munaa heti eron jälkeen.
Exä meni samana iltana sänkyyn toisen miehen kanssa. Että turhaan palstanaiset haukutte miehiä!!!
Jos mies eroaa niin seuraavassa elämässä on mahdollista löytää uusi kumppani . Kuulostaa aika oudolta , että joillakin vientiä riittää . Naisella sen sijaan on uusi mies viimestään samana iltana kun erotaan .
En ole kuullut ikinä naisesta, joka olisi ollut edes muutamaa viikkoa vapaaehtoisesti ilman miessuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi hakea niin monenlaista suhdetta. Eivät kaikkia haekaan pian eron jälkeen uutta parisuhdetta, vaan saattavat kaivata jotain piristävää romanssia, seksiä, jotain kevyttä tapailua.
Miehen kohdalla tällaista kaipausta kutsutaan vonkaamiseksi ja pelkäksi seksiä hakevaksi ällötykseksi. Paitsi jos on universaalisti komea.
Toivottavasti kaikki naiset kuolee . Olis paljon parempi paikka tämä maailma. Paskoja kaikki.
Mies käsittelee eron jo ennen eroa.
Sellainen joka ei halua olla yksin tai sellainen jolla ei ole ollut tunteita edelliseen kummpaniin jollon on jo valmis siirtymään eteenpäin vaikka aikaa ei ole kuluntukaan. Mahdollisesti saattaa olla kiire perustaa perhettä ja se sopiva kumppani pitäisi löytää nopeasti eikä tuhlata aikaa täysin epäsopivien ihmisten kanssa.
Sellaiset jotka haluavat nopeasti uutta tilalle. Ja mistäs sen tietää jos se aiempi suhde on kariutunut juuri siitä syystä että toinen tai molemmat osapuoet ovat alkaneet jo tiirailla muita?
Sellainen, joka haluaa esim. seksisuhdetta tai jotakin kevyempää vastapainoksi eron käsittelylle. Tai ihminen, joka on ollut kamalassa suhteessa ja haluaa jotakin muuta ajateltavaa hetkeksi. Ihmiset, erot ja elämäntilanteet ovat kovin erilaisia keskenään. Kysymys kuulostaa jonkun eronneen mietteeltä, kun oma ex tapailee uutta ja itse ei ole vielä valmis tai se ei kiinnosta. Molemmat tyylit on ihan ok, kunhan huolehtii että eron syyt tulee ennemmin tai myöhemmin oikeasti käsitellyiksi.
Sellainen ihminen, joka piittaa muiden ihmisten mielipiteistä. Suhde päättyi, joten voit alkaa etsiä uutta. Moni pettää kumppaniaan, koska ei halua erota. Hän haluaa olla vakituisessa suhteessa ja pitää sivusuhteita. Jos ihminen on todella yksiavioinen, hän lopettaa vanhan suhteensa ennen kuin alkaa etsiä uutta.
En tiedä, mutta tosi moni. Mä erosin kohta 3v sitten ja vahingossa yhden illan jutusta tulikin reilu 2v juttu eli parisuhde, kun en osannut varautua. Ehdin olla vain 4kk sinkkuna.
Nyt on tuosta suhteesta valitettavasti erottu elämäntilannesyistä. Osaan varoa yhden illan juttuja (olin ihan täysin kokematon ekan kerran erottuani), enkä todellakaan lähde varmasti pariin vuoteen etsimään mitään.