Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen etsii uutta parisuhdetta jo muutaman kuukauden jälkeen erosta?

Vierailija
20.05.2022 |

Eikö ihmiset osaa olla yksin? Ja kuulemma ollaan käsitelty jo kaikki. Nytkin yksi mies oli eronnut alkuvuodesta ja nyt jo etsii uutta. Miksi?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sellainen henkilö, joka ei osaa olla lainkaan yksin eikä oikeastaan siedä omaa seuraa.

Oon huomannut, että varsinkin miehissä miehet aina hyppää heti ensimmäisen naisen kanssa suhteeseen eron jälkeen, joka näyttää vihreää valoa. Ne tarvitsee sen laastarisuhteen, jotta voivat yrittää unohtaa sen entisensä ja kohottaa omaa egoa.

Vierailija
2/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä missä kuka mies kuka mies...mistä päin....??? Kerro heti!!! Täällä yksi sinkkunainen kielipitkällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei niitä eroja tehdä hetken mielijohteesta, vaan sitä on mietitty jo kauan. Eli pää on jo miettinyt eron valmiiksi, konkreettinen ero (asumis yms. asioiden järjestelyineen on ihan pientä siihen verrattuna, mitä itse on jo kokenut pään sisällä.

Vierailija
4/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän vihreää valoa ja olisin laastari, ai perhandilainen että tänne vaan se miäs. Mä oon sideharso ole sä laastari

Vierailija
5/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha syyllistää eroavia. Se ei vaan toiminut, nyt uutta. Elämä on... toki jos lapset kyseessä, hieman eri asia, mutta lapsetkin kärsii jos vanhemmat ei voi hyvin keskenään....

miksi tästä tehdään näin kirkollinen asia. EI SAA EROTA KUN JUMALA SIUNANNU....whaaat!!!

Vierailija
6/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha syyllistää eroavia. Se ei vaan toiminut, nyt uutta. Elämä on... toki jos lapset kyseessä, hieman eri asia, mutta lapsetkin kärsii jos vanhemmat ei voi hyvin keskenään....

miksi tästä tehdään näin kirkollinen asia. EI SAA EROTA KUN JUMALA SIUNANNU....whaaat!!!

Sinä et ymmärrä lukemaasi. Tässä ei ollut kyse siitä, miksi ihmiset eroavat.

Vierailija
7/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutama kuukausi nyt niin lyhyt aika sentään ole. Jos ero ei ollut mikään hetken mielijohde niin hyvin sitä on ehtinyt käsitellä.

Vierailija
8/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eroaa. On jumalatonta jeesustelua kuvitella että ettei petetä ja erota!!! Mikään liitto ei kestä. Jossain vaiheessa erotaan kun lapset kasvaa.

Että IHAN TURHA ALAPEUKUTTAA JEESUS LAPSET!

Vierailija
9/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eroaa. On jumalatonta jeesustelua kuvitella että ettei petetä ja erota!!! Mikään liitto ei kestä. Jossain vaiheessa erotaan kun lapset kasvaa.

Että IHAN TURHA ALAPEUKUTTAA JEESUS LAPSET!

Ilmeisesti et ole päässyt yli traumasta jonka se että miehesi petti sua aiheutti. Lisäksi yläpeukuttelet omia viestejäsi.

Vierailija
10/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on voinut olla tekeillä jo vuosia. Mitä sitä siinä kohtaa enää sitten odottelemaan?

Vierailija
11/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä.

Vierailija
12/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, joka haluaa uuden suhteen. Syitä sille voi olla monia. 

Vierailija
13/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on palstalla uskomattoman sinisilmäsiä vaimokkeita. Ei voi kun nauraa ja nauraa näille alapeukuttajille mitä annatte realistisille kommenteille!!

Tätä tämä palsta on. Se on tod nähty

Vierailija
14/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvaiset, impulsiiviset salamarakastujat ja etenkin naiivit hölmöt, jotka eivät ota edellisistä suhteistaan mitään opikseen.

Jotkut eivät kykene olemaan yksin, vaikka sitä juuri tarvitsisivat eniten: oppia olemaan "minä" muista riippumatta.

Vierailija
15/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Curling"-kasvatuksen saanut

Vierailija
16/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valtavan tavallinen ihminen:D Löysin uuden miehen noin 3 kk sen jälkeen, kun olin hakenut avioeroa. En ollut siis saanut edes tuomiota vielä:D

Nykyisen miehen kanssa olen ollut 10+ vuotta yhdessä. Mutta siis, millainen ihminen olen... Mmm ydinperheen 2/3 lapsi, läheiset suhteet vanhempiin, koulu meni hyvin, lukio sujui, korkeakoulututkinto, useita urheilu- ja taideharrastuksia, tykkään matkustella ja välttelen liharuokia. Joten ainakin tällainen ihminen:D

Vierailija
17/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka haluaa seksiä ilman nalkutusta pitkän kuivan kauden jälkeen?

Vierailija
18/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, joka tuhlasi jo monta hyvää deittailuvuotta pystyyn kuolleessa suhteessa.

Vierailija
19/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkuvuodesta eronnut niin siitä on kohta puoli vuotta eikä vain muutama kuukausi. Ei se nyt niin vähän aikaa ole. Jos mulle tulisi ero nykyisestä suhteesta niin rupeaisin etsimään uutta heti kun olisin millään tavoin päässyt yli henkisesti siitä. Esimerkiksi mulla on ikää sen verran että ei ole aikaa odotella jotain yleisesti hyväksyttyä vuoden suruaikaa jos vielä edes teoriassa haluan saada lapsia. Mikäs siinä odotellessa jos tykkää olla ennemmin yksin kuin parisuhteessa, tai ei halua lapsia / lapset on tehty tai on jotain 22-vuotias. Monet ihmiset ei ole mitään noista.

Vierailija
20/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se kellekään ulkopuoliselle kuuluu vaikka eronnut alkaisi tinderöimään jo seuraavana päivänä erosta? Kukin tavallaan. Ei ole tietysti kovin kohteliasta uusia deittejä kohtaan etsiä vakavaa suhdetta jos on vielä täysi ihmisraunio mutta ei ne erot ole kaikille mikään maailmanloppu.