Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Hintsa lyttäsi suuren osan kiipeilijöistä

Vierailija
19.05.2022 |

Ainoastaan hänen valloittamansa kasitonniset ilman happilaitteita on hyväksyttäviä suorituksia Lotan omalla asteikolla.. Jäi vain epäselväksi, että mitähän kasitonnisia hän on tähän mennessä oikein valloittanut kun on jo nyt varaa mollata muita.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikka Gustafsson ei ikinä mollannut muita vaan ainoastaan suoritti. Tässä iso ero mies- ja naiskiipeilijällä.

Tämmöistä n a i s v i h a a.

Se tuntuu niin hyvälle kun voi anonyymillä palstalla haukkua jotain itseä paljon kauniimpaa ja menestyneenpää. Naisvoimaa parhaimmillaan

Mielestäsi on kuitenkin ok, että Lotta alentaa puheissaan muita kiipeilijöitä, lähinnä miehiä? Kaksoisstandardit

Alentaminen on sun tulkinta. Se mitä mä olen niitä kommentteja lukenut niin se on kertonut lähinnä omat standardinsa. Suomessa pitää olla nöyrä ja pitää omat haaveensa salaisuutena kunnes ne on saavutettu. Muuten tulee paskavyöry niskaan

Omiin standardeihin ei muilla kiipeilijöillä kuulu toisten tekemisten vähättely. Varsinkaan kun hän itse ei ole saanut yhtään toppikuvaa instaansa. Harva Lottaa edes ammattikiipeilijäksi laskee. Sellaisilla on kiipeilysponsseja. Lotalla meikkisponsseja.

Tarvitseeko sitten laskea? Miksi Lotta tai kuka muu tahansa ei saa tehdä mitä itseä kiinnostaa, omilla standardeillaan vaan jostain syystä pitäisi mennä samaan sapluunaan kuin kaikki muutkin .... koska kiipeilypiireissä tehdään niin tai näin. Naurettavaa touhua. 

Lotta tuskin tietää miten kiipeilypiireissä toimitaan. Hänhän ei itse ole niissä piireissä.

Miksi pitäisi ensinnäkään edes olla? Vuorille pääsee kuka vaan riippumatta siitä kuuluuko johonkin Suomen yhdistykseen tai ei.  

Jos aikoo omin avuin huipulle niin miksi Lotta ottaa mallia Bowien kaltaisesta perässähiihtäjästä?

Vierailija
42/51 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikka Gustafsson ei ikinä mollannut muita vaan ainoastaan suoritti. Tässä iso ero mies- ja naiskiipeilijällä.

Se tuntuu niin hyvälle kun voi anonyymillä palstalla haukkua jotain itseä paljon kauniimpaa ja menestyneenpää. Naisvoimaa parhaimmillaan

Mielestäsi on kuitenkin ok, että Lotta alentaa puheissaan muita kiipeilijöitä, lähinnä miehiä? Kaksoisstandardit

Alentaminen on sun tulkinta. Se mitä mä olen niitä kommentteja lukenut niin se on kertonut lähinnä omat standardinsa. Suomessa pitää olla nöyrä ja pitää omat haaveensa salaisuutena kunnes ne on saavutettu. Muuten tulee paskavyöry niskaan

Kiipeilypiireissä ollaan vaatimattomia omien tekemisten suhteen.  /quote]

Eli kun "kiipeilypiirit" on vaatimattomia, niin silloin myös kaikkien muidenkin on oltava? Mun mielestä on päinvastoin hienoa, että kertoo etukäteen mikä kiinnostaa ja mitä tavoitetta kohti haluaa mennä. 

Saahan sitä kertoa, mihin tahtoo, mutta jos on pm-tason juoksija, ei kannata uhota että aikoo voittaa olympialaiset, koska on kerran ollut kisakatsomossa. Ja että puolet aikasemmista olympiavoittajista on ollut pelkkiä doupattuja kisaturisteja. (vrt. lisähappi on ylävuoriturismia.)

Itse en tiedä kiipeilystä tuon taivaallista, mutta omassa extreme-lajissani kyllä ollaan aika vaatimattomia myös. Ei kenelläkään ole mitään tarvetta leveillä, kun tietää tekevänsä jotain mitä 90% maailman ihmisistä ei tekisi edes aseella uhaten. Tarkoitan siis sitä, että me harrastajat olemme joka tapauksessa aika spesiaaleja, mutta onko se missään määrin hyvä juttu, on kokonaan toinen asia.  Extreme-lajeissa on vähän kuin määritelmällisesti viikatemies vähän lähempänä kuin muissa harrastuksissa, mikä saa ainakin minut tiedostamaan oman pienuuteni ja mitättömyyteni. Vaikka tekisin kaiken oikein, jonain päivänä voi tuuripurkki olla tyhjä ja se siitä sitten.

En tiedä, millainen Lotta on irl, mutta nämä mediaulostulot kuulostavat aina siltä, että se luulee vielä olevansa kuolematon. En uskaltaisi lähteä sen kanssa omaan lajiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Lotta keskittyisi ihan vaan siihen omaan tekemiseensä jatkuvan muiden arvotelun sijaan, hän saattaisi joku påivä jopa valloittaa sen ensimmäisen kasitonnisensa.

Vierailija
44/51 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Lotta keskittyisi ihan vaan siihen omaan tekemiseensä jatkuvan muiden arvotelun sijaan, hän saattaisi joku påivä jopa valloittaa sen ensimmäisen kasitonnisensa.

Lotta on toistaiseksi toteuttanut näitä "alppityylisiä" kiipeilyjään "retkikuntatyylillä" muiden perässä. Olisikin outoa jos joku kokeneempi arvioisi kokemattoman kiipeilijän luotettavaksi niin että lähtisi hänen kanssaan kiipeämään 8-tonnista alppireitille.

Vierailija
45/51 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotan instassa parasta ovat ne kaikki hypetykset railoista, lumivyöryistä ja muusta jännästä :) 

Sellaista ei ole muiden ammattikiipeilijöiden kommenteissa.

Vierailija
46/51 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotan instassa parasta ovat ne kaikki hypetykset railoista, lumivyöryistä ja muusta jännästä :) 

So?

Vierailija
47/51 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä huolet

Vierailija
48/51 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omiin standardeihin ei muilla kiipeilijöillä kuulu toisten tekemisten vähättely. Varsinkaan kun hän itse ei ole saanut yhtään toppikuvaa instaansa. Harva Lottaa edes ammattikiipeilijäksi laskee. Sellaisilla on kiipeilysponsseja. Lotalla meikkisponsseja.

Tarvitseeko sitten laskea? Miksi Lotta tai kuka muu tahansa ei saa tehdä mitä itseä kiinnostaa, omilla standardeillaan vaan jostain syystä pitäisi mennä samaan sapluunaan kuin kaikki muutkin .... koska kiipeilypiireissä tehdään niin tai näin. Naurettavaa touhua. 

Lotta tuskin tietää miten kiipeilypiireissä toimitaan. Hänhän ei itse ole niissä piireissä.

Suomessa on parikymmentä tyyppiä jotka saavat elantonsa kokonaan tai osin kiipeilemällä. Suurin osa heistä on vuoristo-oppaita.

Vierailija
49/51 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
50/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka katketa täytyy olla, että jaksaa nostaa tallaista ketjua keinotekoisesti ylös koko ajan. AP on todennäköisesti susiruma läskiperse, jota kyrsii kauniiden naisten harrastukset. 

Get a life ihraperse 

Vierailija
51/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin muuten kerran Teidellä, no ison osan matkasta pääsi köysiradalla, mutta ne viimeiset metrit piti itse kiivetä. Varsinainen vuoristoneuvos olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi