Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitillä (23 v.) oli lasten lakanat kämpillään :D

Vierailija
19.05.2022 |

Olipa suloinen yllätys, kun menin ekaa kertaa uuden deitin asunnolle. Hänellä oli formula-lakanat! Vain nalle puuttui.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata deitin lasten huoneeseen vilkaista kun suuntana on makkari

Vierailija
2/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voihan se olla että ei ole heittänyt hyvää tavaraa hukkaan vaan käyttää loppuun. Olen itse nähnyt naisilla pehmoleluja ja muuta vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle taisi olla lapsensa mukana. Oliko isokin perheasunto? Deitin kumppani oli heidän lasten kanssa ulkona/kyläilemässä ja hän toi hoidon (sinut) kotiin pikaiselle.

Vierailija
4/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se kuin Tom of Finland-lakanat :D

Vierailija
5/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin poikaystävälläni oli sängyssä muumilakanat, kun menin sinne ensimmäistä kertaa yöksi. Oli mielestäni vain hellyttävää. :)

Vierailija
6/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi se kuin Tom of Finland-lakanat :D

Ystävä sanoi, että tosi tehokas keino välttää yövieraita nuo Tom of Finland lakanat. Ihmiset tajuavat lähteä pois, eivätkä tuppaa yöksi.

Vierailija
7/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaiset lasten lakanat jne. ovat hauskoja. Parempi lasten lakanat, kuin joku viimeisen päälle stailattu "aikuisten hyvällä maulla" sisustettu lavastettu esittelykoti. Mieluummin ottaisin huumorintajuisen miehen, kuin sellaisen, joka on sisustanut jollekin mahdolliselle tulevalle heilalle mieliksi "hienosti".

Vierailija
8/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin nuoruudessa (parikymppisenä) käyttänyt enolta joululahjaksi saamaani Ritari Ässä-pussilakanasettiä.

Eivät olleet kyllä toivomuslistalla, mutta eno oli vanha (yritti ymmärtää ilmeisesti nuorison trendejä), enkä halunnut heittää hukkaan sinänsä käyttökelpoista pussilakanasettiä. Mutta onhan tuo jälkikäteen naurattanut monet kerrat.

Vierailija
9/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on vain hyvä. Sen merkki, että ei oo parisuhteessa vielä ollut vaan äidin helmoista lakanat jääneet.

Vierailija
10/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käytän vieläkin lapsuuden lakanoita. Miksi heittäisin ehjät ja hyvät pois?

Vierailija
11/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla löytyy todennäköisesti Hello Kitty ja My Little Pony lakanoita...

Muttajoo, itse pyrin pitää neutraalei lakanoi ja vaatteita, olen pc pelaaja ollut kokoikäni, silti on aikuismainen kämppä, minun mielestä ihmiset saakyllä keräillä mitä tykkää, jotkut tekee sitä ammatikseenkin että keräilevät löytöjä talteen ja myyvät kovalla rahalla kun on kokoelma valmiina.

Vierailija
12/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45-vuotias ja mulla on Harry Potter JA Captain America -lakanat - ja tuplana, että riittää ukollekin omansa. Toki on muitakin lakanoita, mutta välillä on kiva käyttää noita.

Vierailija
13/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin poikaystävälläni oli sängyssä muumilakanat, kun menin sinne ensimmäistä kertaa yöksi. Oli mielestäni vain hellyttävää. :)

Muumi-sarjakuviin pohjaavat lakanat olisivatkin siistit, esim se kuva jossa Muumipappa ja Haisuli keittävät pontikkaa.

Vierailija
14/22 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten deitillä voi olla lasten lakanat? Nehän on mitoitettu lapsille ja lastensänkyihin sopivaksi. Ei ne mahdu aikuisen sänkyyn.

Vierailija
15/22 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt oo mitenkään paha, minä menin kerran erään naisen luokse baarista ja hänellä oli sellaiset tulipunaiset silkki (tai mitkälie) petivaatteet, kyllä vitutti kun peitto vaan luisui päältä pois kun vähän liikahti ja kerran "liukastuin" sängystä lattialle itsekkin :D

Vierailija
16/22 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava kertoi aikoja sitten että kun meni erään miehen luo ja hänellä iso kuva Björn Borgista kalsareissa. Ei tehnyt mieli mitään,koska tämä mies oli aikoinaan Björnin suurin fani!

Ihan kuin rakastajan kuva tilauksesta painotettu kalsareihin. 

Vierailija
17/22 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon lakanoiden lisäksi on itsellänikin jotkut lapsuuden lakanat jäljellä, joita käytän jos muut on käytettyjä. Miksi heittää hyvää tavaraa hukkaan? Joo en tarkoituksella deitti-iltaa varten mitään muumilakanoita laita, mutta jos silti.

Vierailija
18/22 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formulafanin kanssa deittailisin mielelläni! Kunhan ei kannata Lulua.

T. McLaren-tyttö

Vierailija
19/22 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/22 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin poikaani, kun petasi kolmikymppisen pariskunnan petiä. Mustat aluslakanat ja mustapohjaiset muumilakanat. Ihan kivan näköiset minusta, paljon parempi kuin vaikka vaalean siniset tai punaiset.