Kuka on oikeasti sitä mieltä, että jokaisella naisella on oikeus hankkia itselleen lapsi?
Käsi sydämellä, mitä mieltä sinä olet?
Itse vastustan ajatusta.
Kommentit (9)
Joo, saa hankkia lapsen myös hoidoilla. Mutta en ole ihan varma lesbopareista. Toisaalta mikä ettei, mutta toisaalta ei...
Meillä vauva sai alkunsa hoidoilla ja olispa ollut kaameeta, jos ei hoitoja olis ollut tarjolla!
Mitä tehdään jo olemassaoleville " epänormaalien" perheiden lapsille? Otetaan huostaan? Tapetaan?
Se, että on naimisissa, ei takaa sitä, että perhe kestäisi tai että lapsella olisi hyvät olot. Kun se aviopuoliso voi olla epäkelpo, joka aiheuttaa traumoja lapselle. Tai se ero voi aiheuttaa traumoja jne.
Eli hoidoilla tai ilman, miehen kera tai ilman, kunhan pystyy hoitamaan, rakastamaan ja kasvattamaan lapsen. Ja on turvaverkkoa siinä määrin, että jos itselle sattuu jotakin, ei lapsi jää tyhjän päälle.
Jokaisella lapsella pitäisi olla oikeus syntyä toivottuna!
Isä voi kuolla, lähteä lätkimään toisen naisen matkaan ottamatta enää koskaan yhteyttä jne. Toki se siittiösolu jostain on peräisin, mutta se ei vielä tee kenestäkään isää.
Minusta ihmisen, joka on synnyttänyt lapsen pitäisi tietää miten suuri onni on pitää pientä avutonta ihmistä sylissään ja hoitaa häntä. Minä en ainakaan halua kieltää keneltäkään samaa onnea. Minä ainakin olen elänyt niin, että lapseni ovat saaneet kärsiä minun teoistani eikä teistä kukaan tule sanomaan minulle, ettei minulla ole oikeutta lapsiini.
ISÄÄN JA ÄITIIN!!!!!!
sitä ei pystytä takaamaan lapselle joka syntyy hedelmöitys hoidolla jolekkin sinkulle.
Siis oikeasti pojat tarvii miehenmallia ja tytöt naisen mallia ja käytänössä se tarkoittaa sitä ISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÄITIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Voi kettu että ootte itserakkaita, kun ette halua antaa lapsille kumpaakin vanhempaa joka hälle KUUUUUUUULUUUUUUUU
sen kuvaa ei voi lapseel ( tai voi) näyttää ja sanoa tuossa on isäs koeta kestää, olin niin itsekäs että tahdoin sinut isästä viis....
leskeyttä tai keskenkasvuisuutta ei voi ennelta arvata joten se on tiedoton valinta, mutta se taas on tiedostettu itsekäskin valinta valita sinkkuna lapsi isättömänä.
Ja voihan se laspi jäädä kokonaankin orvoksi sitäkään ei kukaan ennalta tiedä. mutta ne eivät ole valitoja mitkä on itse tehnyt.
ja voi taata lapselle myös isän.