näin tam-silkin toimari ajattelee asiakkaistaan
TAM-SILKin toimarin vuodatuksessa inhoaa rasvamahoja ja valmistaa naistenvaatteita ihmisille
https://yle.fi/a/74-20064780
KATSO MARKKINOINTIKUVA,
MITÄ PITÄISI AJATELLA ???????????
https://tamsilk.fi/cdn/shop/files/tamsilk-naisten-merinosilkki-paita-pu…
Kommentit (25)
eli inhoaa rasvamahoja!
Ihminen tutkitusti äkkipikaistuksissaan sanoo todelliset inhokkinsa.
Lopettakaas se maalittaminen. Alkaa tuntua siltä että olisi venäjällä.
Ketä maalitetaan?
Oikeustoimihenkilön edunvalvojaa vai oikeustoimihenkilöä?
Vai keskustellaanko kenties syrjinnästä vai asiakaskokemuksesta?
Toimitusjohtajan puheessa oli kaikua ylemmyydestä,
kaikua luokkayhteiskunnasta,
kaikua ihmisisten arvostuksesta ulkonäön, ihonvärin ja taloudellisen aseman perusteella.
Suomi on edelleen kansanvaltainen tasavalta!
Kansantasavallassa kansalaisilla ja kansalaisjärjestöillä on mielipiteen ilmaisunvapaus!
Diktatuureissa ainoastaan kerrotaan milloin kansalaiset saavat näennäisesti osoittaa mieltään!
Aika rasvainen se on itsekin ja itseinhoiset ovat tunnetusti aggressiivisia. Ei arvosta omia työntekijöitään.
Voiko tollasten arvojen edustaja edustaa vaatetehdasta, joka viäl valmistaa naistenvaatteita eri kokoisille naisille?
Kamoon "rasvamaha" sanavalinnat ja vaatteita xl kokoisille naisille,
kunnon toimari joka myy tuotteitaan rakkaudesta lajiin, onko?
Vierailija kirjoitti:
Menisitte rasvamahat töihin.
Tarkoititko kummolaa, soinia vai tavio tampiota
Nyt se eukko yrittää pyytää anteeksi, kun pelästyi, että myynti sakkaa. Voi nyyh.
Kiitos tästä, on mennyt ohi. Olen valitettavasti Tam-Silkistä tilannut tuotteita joskus useammankin kerran, mutta en tilaa enää.
Ja syynä ei ole "rasvamaha" vaan se että en arvosta yrityksiä joiden pomot käyttäytyy noin typerästi, julkaisevat raivokkaita kirjoituksia kirosanoja heitellen netissä. Jos ei firman pomot osaa käyttäytyä asiallisesti edes julkisissa päivityksissä, millaistakohan on siellä työssä olevien arki? Sääliksi käy. Ylipäätään arvostan ihmisissä fiksua käyttäytymistä. Jos sitä ei osaa, en sellaista henkilöä tai hänen yritystään tue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisitte rasvamahat töihin.
Tarkoititko kummolaa, soinia vai tavio tampiota
Tai Timo Jutilaa.
Mitä lie tarkoittikaan, mutta nyt tulee aina negatiivinen mielleyhtymä, kun näkee tai kuulee sanan Tam-Silk.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä, on mennyt ohi. Olen valitettavasti Tam-Silkistä tilannut tuotteita joskus useammankin kerran, mutta en tilaa enää.
Ja syynä ei ole "rasvamaha" vaan se että en arvosta yrityksiä joiden pomot käyttäytyy noin typerästi, julkaisevat raivokkaita kirjoituksia kirosanoja heitellen netissä. Jos ei firman pomot osaa käyttäytyä asiallisesti edes julkisissa päivityksissä, millaistakohan on siellä työssä olevien arki? Sääliksi käy. Ylipäätään arvostan ihmisissä fiksua käyttäytymistä. Jos sitä ei osaa, en sellaista henkilöä tai hänen yritystään tue.
Olen tilannut ennen, ja tulen tilaamaan vielä enemmän jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tollasten arvojen edustaja edustaa vaatetehdasta, joka viäl valmistaa naistenvaatteita eri kokoisille naisille?
Kamoon "rasvamaha" sanavalinnat ja vaatteita xl kokoisille naisille,
kunnon toimari joka myy tuotteitaan rakkaudesta lajiin, onko?
XL on vielä siedettävä koko. Tam Silkin tuotteita ei tehdä ällöille XXL rasvamahoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut ennen, ja tulen tilaamaan vielä enemmän jatkossa.
Siitä vain. Hyvin voi päätellä, millainen ihminen itse olet. Onneksi ei tunneta.
Olen käyttänyt suomalaista Tamsilkkiä. Piti just ostaa uudet silkkivilla alusvaatteet. Hitsi kun en ehtinyt ennen tuota vuodatusta. Nyt olen kahden motiivin konfliktissa. Suosi suomalaista ja tie työntekijää. Minulla taitaa lakkoilijoidentuki mennä tuon suomalaisen tuotannon edelle. Etsin ehkä norjalaisia vastineita tamsilkin tilalle. En usko, että muista suomalaisia on tarjolla.
Harmi, että yrittäjä päästi teini-itkupotkuraivarin ilmoille. Wama asiallisesti ilman persumaista haukkumista, niin olisin asiakkaana hyväksynyt sen.
Veikkaan, että ulostulon takia asikaslato ja firman konkka ja sitten syytetään lakkoa.
Pitäiskö sun nyt lukea sen toimarin vuodatus ajatuksella läpi?