Scorpion Tabasco
Hurjan tulista đ„”đ„ Myös Habanero Tabasco on tulista mutta Scorpion vie voiton đ„”đ„
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
MikÀÀn tabasco ei ole tulista.
Scopion Tabasco on tehty 1,4miljoonan scovillen Trinidad Scorionista. Ootko sitÀ maistanut? Ihan eri luokkaa kuin muut Tabascot.
LilistÀ löytyi tuollainen "Bring the pain"-sauce.
Sanoisin, ettÀ nyt on riittÀvÀn tulista. Vaikkei pullosta schovillejÀ löydykÀÀn.
Kokeilkaa mutta varovasti. Danger-varoitus ei ole tÀssÀ suotta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, ettÀ nyt on riittÀvÀn tulista. Vaikkei pullosta schovillejÀ löydykÀÀn.
Siis LidlistÀ. D alkaa pÀtkimÀÀn nÀppiksessÀ.
Kaikki habaneerokastikkeista alkaen ovat ihanan tulisia aiheuttamaan "lÀmpimiÀ" tunteita peppuaukossa ;-D :D :D
TulinenNainen kirjoitti:
Kaikki habaneerokastikkeista alkaen ovat ihanan tulisia aiheuttamaan "lÀmpimiÀ" tunteita peppuaukossa ;-D :D :D
mun poikaystÀvÀ sai hurjan erektion kun pani mua kakkoseen, edeltÀvÀnÀ iltana olin syönyt todella tulista ruokaa.
KÀytÀn Poppamiehen habanerokastiketta. Ei tarvitse montaa tippaa sekoittaa kermaviiliin niin tulee sopivan tulinen kastike.
Vierailija kirjoitti:
KÀytÀn Poppamiehen habanerokastiketta. Ei tarvitse montaa tippaa sekoittaa kermaviiliin niin tulee sopivan tulinen kastike.
Myös se Habanero Tabasco on hyvÀÀ. SitÀ voi kÀyttÀÀ useamman tipan helposti. Se scoripion on aika paljon tujumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis LidlistÀ. D alkaa pÀtkimÀÀn nÀppiksessÀ.
Joku pösilö veti YouTubessa tuota koko pullollisen kerralla.
Sanoi, ettÀ on aika tulista mutta pahan makuista.
Aika paljon on noita makutestaajia Tubessa. Yksi taas veti shottilasillisen tuota Lidl-soosia ja ison lusikallisen PoppamiestÀ pÀÀlle. Hauskoja juttuja.
En ymmÀrrÀ tÀtÀ ettÀ ruuan maku tÀytyy peittÀÀ tulisuudella.
Normaali tabasco ei ole ollenkaan tulista, kun noihin tottuu.