Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette kerro deittiprofiilissa lapsista?

Vierailija
19.05.2022 |

Pitkään olen ihmetellyt sitä, että suuri osa eri deittipalvelujen käyttäjistä ei kerro profiilissa mitään lapsitilanteestaan. Melkein kaikissa palveluissa on hyvät asetukset, joiden tiedoilla voi profiiliaan täydentää ja samalla myös hakea itseä kiinnostavaa ihmistä. Onko niitä lapsia vai ei kun tuntuu merkkaavan hyvin monelle kumppania etsivälle suhteellisen paljon, niin siksikin ihmettelen miksei omasta lapsitilanteesta välttämättä kerrota mitään.

Miksi siis jätät kertomatta lapsista deittiprofiilissa, vaikka se on hyvin olennainen asia parinmuodostuksessa?

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi et kerro profiilissasi jos lapset on ehdoton ei?

En tiedä minkä ikäistä seuraa haet, mutta kyllä suurella osalla tinderiä käyttävistä on jo lapsia, ellei ihan parikymppisistä puhuta. Ehkä nää ihmiset ei etsi lapsilleen kasvattajaa, vaan itselleen kumppania aikuisten väliseen suhteeseen?

Jos aikuisten väliseen suhteeseen haluaa kumppanin, silloin on tärkeää, ettei niitä lapsia ole.

Mitä jos lapset ovat sen ikäisiä tai esim sellaisilla asumisjärjestelyillä, että parisuhteelle jää ihan oma aikansa? Ei kai sitä tarvitse deitin kanssa 24/7 roikkua, ei parisuhteessakaan.

"Sen ikäisiä " tarkoittaa kuitenkin sitä että ne menee aina ja ikuisesti parisuhteen edelle joka juhlapäivä ja muutenkin, sitten jossain vaiheessa ollaan jatkuvasti hoitamassa lastenlapsia. Ei tässä tapauksessa parisuhde ole koskaan ykkös- eikä välttämättä kakkossijallakaan toisen elämässä.

"asumisjärjestelyt", vain jos lapsi asuisi eri maassa niin ehkä ok, eikä puolisolla olisi tarvetta tai mahdollisuutta olla sen kanssa esim jouluna.

Sillä on aika paljon väliä onko niitä lapsia ylipäänsä olemassa, en rupeaisi. En halua olla puolisolle joku viimeisenä tärkeysjärjestyksenä jos hän on minulle ykkönen.

Ihan hitusen omistushaluinen mies olet. Onneksi mulla on lapsia, niin en joudu kaltaisesi hampaisiin. Naisellako ei saisi olla mitään muita tärkeitä ihmisiä elämässään? Ihan tiedoksi, että esim. omien vanhempiensakin seurassa voi haluta olla jouluna, tai vaikkapa ystävän tarvitessa apua, nainen menee sinnekin ja laittaa ystävän asian sinun edellesi, jos sinulla on kaikki hyvin ja ystävällä ei, eli jos ystävä sillä hetkellä tarvitsee naista enemmän kuin sinua. Mun mielestä toi sun selostus siitä, miten naisen pitäisi aina olla vain sinun käytettävissäsi, on todella karmivaa.

Vierailija
82/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse varmaan mainitsisin lapset, jos olisin vaikka Tinderissä, mutta koska väistämättä kaikilla on aika suppeasti tietoa siellä itsestään ja joillain ei juuri mitään, ei minusta ole omituista, ettei lasten olemassaolo käy ilmi deittiprofiilista. Senhän voi kertoa heti viestittelyn alkuvaiheessa. Ennen treffejä kuitenkin on syytä kertoa.

Mikä siinä sitten on ongelmallista, jos lasten olemassaolo käy ilmi vasta viestitellessä? Voihan viestitellessä tulle ilmi lukuisia muitakin asioita, joiden vuoksi juttua ei halua jatkaa.

Koska se on monelle aika lailla oleellisimpia tietoja! En lähtisi edes tutustumaan sellaiseen jolla lapsia on joten viestittely tuhlaisi molempien aikaa. En ole koskaan käyttänyt tinderiä vielä mutta yrittäisin kyllä varmaan kirjoittaa näkemykseni profiiliin jollain tavalla "kauniisti". Mutta olen kuullut että ei niitä monet osaa tai viitsi lukea...

Toivoisin itsekkäästi myös että profiileissa kerrottaisiin myös lemmikeistä ja vihjattaisiin edes siihen onko henkilö työelämässä. Lemmikillistäkään miestä en voisi ottaa ja työelämässäkin olisi hyvä olla. Mitä enemmän tietoa etukäteen sitä vähemmän kukaan tuhlaa kenenkään aikaa. Toisaalta ymmärrän että jos itse laittaisin tuon ei-listan profiiliin saatan vaikuttaa ikävämmältä tyypiltä kuin oikeasti olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te vain tuhlaatte molempien aikaa jos jätätte mainitsematta. Äitien on ilmeisesti vaikea hyväksyä sitä että jotkut miehet eivät halua naista joilla on lapsia - ihan sama kuinka ihania tiedätte olevanne.

Miehet eivät todellakaan halua naista, jolla on muiden miesten tekemiä lapsia. Lapset ovat tiellä, asettavat rajoitteita tekemiselle ja lisäksi aiheuttavat enemmän tai vähemmän rahanmenoa. Ei kiitos lapsia.

Sullekos sen naisen pitäisi rahansa antaa? Jos on ongelma, että lapsiin menee rahaa? Kuitenkin ihan vaan naisen omaa rahaa, että se sulle muutenkaan kuulu, mihin nainen rahansa käyttää. Kannattaa valita sellainen nainen, jolla jää lasten kulujen jälkeen vielä ylimääräistäkin, niin ei tarvi olla huolissaan, ettei naisella olisi varaa reissata ja harrastaa kalliita juttuja sun kanssasi. Sitähän sä hait, eikö? Villi veikkaus, että tienaan enemmän kuin sinä. t. kahden lapsen sinkkuäiti

Vierailija
84/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska akateemisenkin rikkaan hyvävaryaloisen naisen markkina-arvo menee vessanpöntöstä alas jos profiilissa on maininta lapsista.

Vierailija
85/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi et kerro profiilissasi jos lapset on ehdoton ei?

En tiedä minkä ikäistä seuraa haet, mutta kyllä suurella osalla tinderiä käyttävistä on jo lapsia, ellei ihan parikymppisistä puhuta. Ehkä nää ihmiset ei etsi lapsilleen kasvattajaa, vaan itselleen kumppania aikuisten väliseen suhteeseen?

Jos aikuisten väliseen suhteeseen haluaa kumppanin, silloin on tärkeää, ettei niitä lapsia ole.

Mitä jos lapset ovat sen ikäisiä tai esim sellaisilla asumisjärjestelyillä, että parisuhteelle jää ihan oma aikansa? Ei kai sitä tarvitse deitin kanssa 24/7 roikkua, ei parisuhteessakaan.

"Sen ikäisiä " tarkoittaa kuitenkin sitä että ne menee aina ja ikuisesti parisuhteen edelle joka juhlapäivä ja muutenkin, sitten jossain vaiheessa ollaan jatkuvasti hoitamassa lastenlapsia. Ei tässä tapauksessa parisuhde ole koskaan ykkös- eikä välttämättä kakkossijallakaan toisen elämässä.

"asumisjärjestelyt", vain jos lapsi asuisi eri maassa niin ehkä ok, eikä puolisolla olisi tarvetta tai mahdollisuutta olla sen kanssa esim jouluna.

Sillä on aika paljon väliä onko niitä lapsia ylipäänsä olemassa, en rupeaisi. En halua olla puolisolle joku viimeisenä tärkeysjärjestyksenä jos hän on minulle ykkönen.

Ihan hitusen omistushaluinen mies olet. Onneksi mulla on lapsia, niin en joudu kaltaisesi hampaisiin. Naisellako ei saisi olla mitään muita tärkeitä ihmisiä elämässään? Ihan tiedoksi, että esim. omien vanhempiensakin seurassa voi haluta olla jouluna, tai vaikkapa ystävän tarvitessa apua, nainen menee sinnekin ja laittaa ystävän asian sinun edellesi, jos sinulla on kaikki hyvin ja ystävällä ei, eli jos ystävä sillä hetkellä tarvitsee naista enemmän kuin sinua. Mun mielestä toi sun selostus siitä, miten naisen pitäisi aina olla vain sinun käytettävissäsi, on todella karmivaa.

En ole mies ja kirjoitin noista lainauksista vain viimeisen kommentin, siis jos siellä on aiempi kirjoittaja mies niin pahoittelut jos sekoitin.

Tottakai saa olla muita tärkeitä ihmisiä mutta on kyllä aika hankalaa jos parisuhteen osapuolet ovat toisilleen eri tärkeysjärjestyksessä. He eivät voi koskaan olla välttämättä oikea perhe kun on lapsia siellä ja täällä ja isiä ja exiä vaikka muille jakaa, joiden aikataulut menevät aina edelle, koska lapsi on ykkönen ja exät kontrolloivat osaltaan kuviota ja myös tuon parisuhteen ajankäyttöä.

En siis ylipäänsä välttämättä haluaisi lapsia elämääni enkä ainakaan toisen lapsia aiemmasta suhteesta. Kokeiltu on ja kantapään kautta opittu kun menin ihastumaan. Ei enää ikinä elämää jonkun, jonkun lasten ja jonkun exän ehdoilla.

Vierailija
86/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se aiheuttaa aivan saman reaktion kuin pelkän kuvan perusteella valkkaaminen. Aina jää kaikki olennainen tieto pimentoon ja saa syyttää vain itseään, kun ei ota ihmisistä selvää. Tinder on yksi pahimmista, ylipäätään ihmisestä ei voi koskaan sanoa onko mätsit jos ei juttele, moni ei kiinnosta ulkonäöllisesti, mutta kun juttelee niin selviääkin että jestas sentään olet just sitä mitä etsinkin. Samoin perhe. Lapsi tilanne ei lopulta kerro mitään ihmisestä, mutta voi aiheuttaa negatiivisen ensireaktion. M37v

Aiheuttaa vaan turhan pettymisen, kun haussa on lapseton kumppani

Samalla tavalla kuin että toinen tupakoi tai sillä on kissa.

Lukeeko teillä kaikilla jokainen mahdollinen pettymisen tuottaminen siinä profiilissa?

Vierailija
87/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka saisi miehen elättämään ja kasvattamaan lapsi

Tämähän se on pläninä suomalaisilla naisilla noissa systeemeissä. Kun laittaa itse tekstiin selvällä suomenkielellä että EI OLE tulossa kakaroita, niin on hiljaista vaikka on kuvakin. Kun taas laittaa haluan kakaroita, niin ilman kuvaakin nämä epätoivoiset golddiggeröitsijät ottavat jopa ihan itse yhteyttä.

Mitään muuta nämä ei yritä, kuin saada itsensä paksuksi että pääsee yhteiskunnan rahoilla kämpille lojumaan ja välttelemään töihin menoa.

Vierailija
88/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään ymmärrä mitä sillä lapsitiedolla tekee jos lapset ei ole enää pieniä. En ole ajatellut myöskään asua kenenkään kanssa samassa taloudessa.

Monesti lapseton jos kumppania etsii ja on edes suhteellisen nuori, haluaisi myös asua yhdessä jossain vaiheessa kumppanin kanssa. Jos kertoisi lapsista heti niin melkein jo olettaisin että sieltä tulee samaan hengenvetoon "en sitten koskaan muuta yhteen ainakaan ennen kuin lapset muuttaa kotoa, ja ai niin nähdään sitten vain silloin kun lapset ovat exällä". Eli vaatimuksia odottaa tätä lisääntynyttä kiltisti joka toinen viikko ja elää hänen aikataulujensa ja vaatimusten mukaan. Osaisi heti swaipata itselle sopivaan suuntaan tuollaiset.

Vierailija
89/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska akateemisenkin rikkaan hyvävaryaloisen naisen markkina-arvo menee vessanpöntöstä alas jos profiilissa on maininta lapsista.

Kyllä!

"And in the trash it goes"

Vierailija
90/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sillä mitä minä teen tinder deittieni kanssa ei ole mitään tekemistä lasteni kanssa. En hae siis mitään vakavaa.

Vierailija
91/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta lapset menee samaan kategoriaan kuin elämässäsi isot asiat, jotka näkyvät arjessasi paljon. Koen jonkinlaisena valehteluna sen, jos et heti/hyvin pian kerro, että elämässä on tällainen asia. Lasten lisäksi laskisin joukkoon esim. todella paljon aikaa vievän työn/harrastuksen, lemmikkieläimen omistamisen jne.

Ymmärrän myös hyvin, että ihmisille jotkut asiat ovat kynnyskysymyksiä. Joillekin tuo asia on lapset. Minulle tuollainen kynnyskysymys olisi esimerkiksi koira. Olen allerginen koirille ja en muutenkaan haluaisi kumppanin olevan "koiraihminen", jonka elämä pyörisi lemmikin ympärillä.

Tämä! Lemmikit pitäisi ehdottomasti mainita. Itsekin koirille allerginen. Omassa profiilissani lukee, että minulla on lapsia, muttei se miehiä ole karkottanut kun vientiä on riittänyt. Moni on arvostanut rehellisyyttä!

Ja jos tekee vuorotöitä. Sekin olisi hyvä mainita profiilissa.

Tosi monelle se on kynnyskysymys ajankäytön kannalta.

Vierailija
92/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään ymmärrä mitä sillä lapsitiedolla tekee jos lapset ei ole enää pieniä. En ole ajatellut myöskään asua kenenkään kanssa samassa taloudessa.

Monesti lapseton jos kumppania etsii ja on edes suhteellisen nuori, haluaisi myös asua yhdessä jossain vaiheessa kumppanin kanssa. Jos kertoisi lapsista heti niin melkein jo olettaisin että sieltä tulee samaan hengenvetoon "en sitten koskaan muuta yhteen ainakaan ennen kuin lapset muuttaa kotoa, ja ai niin nähdään sitten vain silloin kun lapset ovat exällä". Eli vaatimuksia odottaa tätä lisääntynyttä kiltisti joka toinen viikko ja elää hänen aikataulujensa ja vaatimusten mukaan. Osaisi heti swaipata itselle sopivaan suuntaan tuollaiset.

Miksi et itse laita profiiliisi että haluat yhteisen kodin ja kultaisen noutajan? Osaan olla swaippaamatta sinulle.

Ihan täysin unelma on suhde ilman sitoomuksia, jossa nähdään ja p*nnaan kun keretään 🤷

Vierailija
93/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on edellinen seksikokemus, niin sekin pitäisi kertoa. Varsinkin jos yhdyntä. Puhumattakaan jostain lapsista

Vierailija
94/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän herjan kohderyhmänä pakko vähän ruotia tätä. Ensinnäkin, Tinderistä on tarkoitus löytää yksi itselle ja omaan elämäntilanteeseen sopiva yksilö. Se ei siis alkuunkaan haittaisi, jos matcheja tulisi vähemmän lapsikysymyksen vuoksi. Sehän on juuri itse tarkoituskin karsia sieltä massasta se yksi hyvä. Lasten mainitseminen profiilissa siis helpottaisi ja nopeuttaisi karsintaprosessia sinkkuäidin kannalta huomattavasti.

Suhtaudun kuitenkin hyvin varauksella tinderiin tietosuojamielessä ja puolitutut ja ehkä tuntemattomatkin salapoliisityöllä voivat saada selville minusta enemmänkin profiilin kautta. En halua mainita lapsiani tuollaisessa tuhansille näkyvässä profiilissa. Luonnollisesti heti mainitsen lapset keskustelun alussa, jos joku mies on kiinnostava (siihen mennessä olen ehkä itsekin jo googlettanut miehen, tsekannut hänen LinkedIn-profiilinsa ja vakuuttunut tyypin identiteetistä). Tämä on työläämpää näin, mutta tuntuu järkevämmältä.

Olen tietenkin kiinnostunut vain niistä miehistä, joiden egolle mun lasten olemassaolo ei ole liikaa (eli niistä, ketkä eivät saa mitään paniikkia toisen miehen siittämistä lapsista :D ). Tuskinpa mun iässä se mieskään mikään neitsyt enää on.

Elättäjää en tarvitse, enkä halua lisää lapsia, vaan mulle sopisi aikuinen suhde, jossa ei tarvitsisi edes muuttaa yhteen ainakaan ihan lähitulevaisuudessa. Tottakai mäkin haluan miehen, joka haluaa samanlaista settiä, joten ei mua todellakaan haittaa, jos ne yhteenmuutto-kultainennoutaja-häät-lapset -tyypit laittaa mut hylkyyn. Laittaisin minäkin heidät.

Tuollainen ilkeä herjaaminen on siis ihan typerää. Ihan asiallisestikin voi todeta, ettei toiveet kohtaa, jos näin on. On niitäkin miehiä, jotka haluaa samaa kuin minä.

Vierailija
95/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te vain tuhlaatte molempien aikaa jos jätätte mainitsematta. Äitien on ilmeisesti vaikea hyväksyä sitä että jotkut miehet eivät halua naista joilla on lapsia - ihan sama kuinka ihania tiedätte olevanne.

Miehet eivät todellakaan halua naista, jolla on muiden miesten tekemiä lapsia. Lapset ovat tiellä, asettavat rajoitteita tekemiselle ja lisäksi aiheuttavat enemmän tai vähemmän rahanmenoa. Ei kiitos lapsia.

Unohdin vielä täsmentää että tosiaan siinä tapauksessa jos mies ei ole täysi CUCK. Kyllähän näitäkin hiirulaisia on jotka tähän suostuvat kun pelkäävät etteivät muuta saa, ovat vain tyytyväisiä että saivat ylipäätään jonkun naisen. Miksi kukaan kenellä on varaa valita suostuisi tuollaiseen.

No huhhuh. Yksi uusperheessä elävä tuttu mies on DI johtaja-asemassa ja saisi varmasti monen muunkin naisen. Otti kauniin ja mukavan lääkärinaisen, jolla oli kaksi lasta. Nyt heillä on yhteisiäkin ja onnellisilta vaikuttavat, vaikka ovat olleet jo vuosia yhdessä.

Vihjaatko että naiset kulkevat sitten kuitenkin sen rahan perässä kerta DI johtaja-asema on mielestäsi se minkä perusteella saisi monia muitakin naisia eikä esim. hyvän luonteen tai ulkonäön vuoksi?

Vierailija
96/127 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin vielä täsmentää että tosiaan siinä tapauksessa jos mies ei ole täysi CUCK. Kyllähän näitäkin hiirulaisia on jotka tähän suostuvat kun pelkäävät etteivät muuta saa, ovat vain tyytyväisiä että saivat ylipäätään jonkun naisen. Miksi kukaan kenellä on varaa valita suostuisi tuollaiseen.

No huhhuh. Yksi uusperheessä elävä tuttu mies on DI johtaja-asemassa ja saisi varmasti monen muunkin naisen. Otti kauniin ja mukavan lääkärinaisen, jolla oli kaksi lasta. Nyt heillä on yhteisiäkin ja onnellisilta vaikuttavat, vaikka ovat olleet jo vuosia yhdessä.

Vihjaatko että naiset kulkevat sitten kuitenkin sen rahan perässä kerta DI johtaja-asema on mielestäsi se minkä perusteella saisi monia muitakin naisia eikä esim. hyvän luonteen tai ulkonäön vuoksi?

Yleensä johtajilla on myös karismaa ja itsevarmuutta, mitkä kiehtoo monia naisia. DI-koulutus kertoo kuitenkin jotain älykkyydestä ja menestys työelämässä myös määrätietoisuudesta, osaamisesta, sosiaalisistakin taidoista.

Vierailija
97/127 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos tekee vuorotöitä. Sekin olisi hyvä mainita profiilissa. Tosi monelle se on kynnyskysymys ajankäytön kannalta.

Ei liity sinällään aiheeseen, mutta tämäkin on muuten jännä juttu. Siis jopa henkilön työaikamuodolla voi olla merkitystä kiinnostavuuteen deittimaailmassa. Ja taas kerran, jokainen saa hakea kumppania vaikka millä kriteereillä, mutta ei vuorotyötä tekevät ole automaattisesti töissä joka viikonloppu. Itse toivoisin vaan, että tyyppi on töissä tai hakee niitä aktiivisesti, muuten ihan sama. Ainoastaan ns. elämäntapatyöttömän kanssa minulla on kovin vähän yhteistä, joten siihen vedän itse rajan.

Vierailija
98/127 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te vain tuhlaatte molempien aikaa jos jätätte mainitsematta. Äitien on ilmeisesti vaikea hyväksyä sitä että jotkut miehet eivät halua naista joilla on lapsia - ihan sama kuinka ihania tiedätte olevanne. Tähänhän se perustuu että kuvitellaan miehen ehtivän rakastua kun jätetään kertomatta ja miehen siten muuttavan mieltään "no eikai se lapsi nyt niin dealbreaker ole" ja hyväksyvän asian lopulta. Sori mutta näin ei tapahdu. Ehkä ollaan myös epätoivoisia jos huomataan ettei lapsen kanssa niitä kumppaniehdokkaita enää tunnu riittävän. Ymmärtäkää että vanhemmalla iällä tuolla ei enää ole mitään väliä, mutta 20-30 mies ei halua mitään uusioperhevirityksiä ja kasvatella toisen miehen muksuja. Tämä kaikki siinä tapauksessa että etsitään parisuhdetta, jos pelkkää seksiä niin miksi silloin pitäisi mainita kun ei mitään väliä.

Siis kuka sä olet? 30v eronnut äiti vai? Koska minä en nyt lukenut muuta kuin blaablaablaa ihme olettamuksia sinkkuäidin elämästä.

Vierailija
99/127 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos tekee vuorotöitä. Sekin olisi hyvä mainita profiilissa. Tosi monelle se on kynnyskysymys ajankäytön kannalta.

Ei liity sinällään aiheeseen, mutta tämäkin on muuten jännä juttu. Siis jopa henkilön työaikamuodolla voi olla merkitystä kiinnostavuuteen deittimaailmassa. Ja taas kerran, jokainen saa hakea kumppania vaikka millä kriteereillä, mutta ei vuorotyötä tekevät ole automaattisesti töissä joka viikonloppu. Itse toivoisin vaan, että tyyppi on töissä tai hakee niitä aktiivisesti, muuten ihan sama. Ainoastaan ns. elämäntapatyöttömän kanssa minulla on kovin vähän yhteistä, joten siihen vedän itse rajan.

Jep. Totuushan on, että nämä kaiken maailman kriteereitä (ei lapsia, ei koiraharrastajaa, ei vuorotyötä, ei saa painaa yli 60kg, pitää olla yli 185cm...) asettelevat ihmiset ovat ikisinkkuja suurin osa. Oikeasti parisuhteeseen soveltuvat ihmiset ymmärtävät, ettei tuollaisilla asioilla ole mitään merkitystä siinä, millaisen ihmisen kanssa voisi viettää onnellisen elämän.

Lapset toki vaikuttavat arkeen paljon, mutta oikean ihmisen kanssa kaikki haasteet ja käytännön asiat on mahdollista sumplata niin, että kummatkin on onnellisia.

Vierailija
100/127 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset mainitsee, niin miehet kaikkoavat, sillä kukaan tuskin haluaa toisen miehen lykkimien penskojen kaitsijaksi tai huoltajaksi.

Jos taas ei mainitse, niin sitten koittaa ikävä tilanne, kun penskat paljastuvat. Antaa itsestään luihun vaikutelman, ja mies lähtee menemään.

Jaa. Ei kyllä ole vaikuttanut omaan pariutumiseen. Mulla 2 lasta, miehellä 0. Ja ihan paras mies onkin 😊

Ap, voithan sinä laittaa omaan profiiliin toiveen lapsettomuudesta. Se on sellainen vanha viisaus että toisten tekemisiin ei voi vaikuttaa, mutta omiin voi.

Tuntuuhan se hyvältä kun mies on vässykkä eikä osaa puolustaa itseään.

Ja sinä olet katkera ikisinkku arvatenkin?

Meillä ei tapella siitä kumpi voittaa toisen tai hyötyy tästä suhteesta enemmän. Ymmärrät sitten joskus kun löydät sellaisen tosirakkauden; ehkä sitten kun jätät noi pinnalliset vaatimukset ja ennakkoluuloiset epäilykset toista kohtaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi