Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä elokuva on ollut suurin pettymyksesi?

Vierailija
19.05.2022 |

Mihin elokuvaan ollut suuret odotukset mutta osoittautuikin ihan surkeaksi? Eli ei mitään ponterosia miltä ei odotakaan juuri mitään

Kommentit (1231)

Vierailija
1221/1231 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nukahtaa Oppenheimerissä. En tajua, miksi sitä hypetettiin niin paljon. Tylsin ja epäkiinnostavin leffa pitkään aikaan! Puhumattakaan täysin turhista alastonkohtauksista. Todellakin "a swing and a miss," vaikka teema on paperilla todella kiinnostava. Olen vieläkin ymmälläni, kuinka Nolan onnistui tekemään noin haukotuttavan rainan.

Tämä! Alku oli ok mutta se oikeusdraama. Tylsää!!

Liian pitkä elokuva. Hukkaan meni hyvät näyttelijät.

Oppenheimerissä oli molemmat Emily Blunt ja Flirence Pugh joista tykkään. Näiden takia menin katsomaan. Mutta niilläkin tylsät pienet roolit.

Ja tylsä leffa. Oppenheimer oli idiootti. Rakensi pommin ja kohteli naisia huonosti. End of story.

Kiva miten yksinkertaisesti maailmaa mullistavan tapahtuman voi tiivistää "en tykännyt".

Mut joo, outojahan noi fyysikot ja muut nerot tuppaa olemaan. 

Vierailija
1222/1231 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppenheimer. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1231 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienisti

Vierailija
1224/1231 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taru sormusten herrasta -trilogia.

En ole jaksanut katsoa yhtäkään trilogian leffaa loppuun, vaikka useamman kerran yrittänyt. Ja se on jo aika pohjanoteeraus meikäläiselle, jolle huonommatkin leffat välillä uppoaa hyvin.

Tää vielä meni mutta the Hobbitt-trilogia oli kaamea. Pienestä kirjasta revitty 8+ tuntia. No huh huh.

Ongelma on se, että alkuperäiskirjat ovat puisevia, loputonta venytystä. Tylsiä. Vaikea tehdä näistä mitään jännää.

Hah. Minusta taas Sormusten Herra-leffat ovat kulttuuriteko jo sinänsä. Itseäni harmitti, kun kirjojen filosofiset ja moraaliset pohdinnat oli jätetty vähemmälle ja keskitytty enemmän seikkailuun. Mutta on se siltikin hieno leffatrilogia. Komea suorastaan. 

Luin kirjat ekan kerran joskus 9-10-vuotiaana enkä todellakaan jaksanut mitään Elrondin neuvonpitoa ja muita löpinöitä. Mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän saan irti niistä pohdinnoista. Näin sitä ihminen kasvaa ja muuttuu. Ja leffoista saa muutenkin enemmän irti, kun kirjat on luettu. 

Tylsin leffa.... kaikki ne jenkkileffat, joissa vaan ammuskellaan. Boooooring!

Vierailija
1225/1231 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

It comes at night. Järkyttävän huono.

Vierailija
1226/1231 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalainen Kane.

Maailman parasko se muka oli? Minulle riitti 15 minsaa.

Vierailija
1227/1231 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Bond ja Kultainen Noutaja. En katsoisi toistakertaa.

Vierailija
1228/1231 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jordan Peele - Nope.

Vierailija
1229/1231 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki twilightit, tiedän että suunnattu esiteini ikäisille mutta ihan järkyttävän huonoa näyttelyä ja juoni olivat silti ihan blääh!! Mulle ois ollut mieleen jos se päähenkilö Bella ois vaan k u o l l u t!! 

Vierailija
1230/1231 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salatut elämät-"elokuva". 3 perusjaksoa putkeen leffateatterissa. Kyllä tuli kusetettu olo.

Itse poistuin salista kun se tuli leffateatteriin monien muiden ihmisten lisäksi. 

Vierailija
1231/1231 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkonen tulee! -niminen kotimainen elokuva. Kekkosta odotettiin vierailulle pikkupaikkakunnalle, ja siitä kohkattiin koko leffan ajan. Eikä pressa kuitenkaan tullut.  Olin pettynyt, paljon melua tyhjästä. Onneksi olin saanut ilmaisen lipun ja jääkylmän juoman, se oli päivänäytös helleaallon aikana. Siellä oli sentään viileää hyvän ilmastoinnin ansiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi