Olenko täysi hullu jos jätän työni ja muutan pikkupaikkakunnalle?
Mua on alkanut ahdistaa Helsingin meno. Olen aivan loppu fyysisesti ja henkisesti työpäivän jälkeen. Minulla on vajaa 2-vuotias lapsi, jota näen ihan liian harvoin työn takia. Teen vuorotyötä ja myös viikonloppuvuoroja silloin tällöin. Lapsi on siis päiväkodissa. Mieskin löytyy.
Pitäisikö vaan repäistä ja lähteä hiiteen täältä? Haluttais muuttaa miehen kotiseuduille, vanhaan puutaloon, ja tehdä lisää lapsia. Mies voi työskennellä etänä ja minä olisin kotiäitinä.
Tämä lähti aluksi liikkeelle vitsinä mutta nyt huomaan miettiväni tätä joka ikinen päivä.
Kommentit (23)
Kyllä talot kaupaksi menee jos hinta on oikea ja tontti iso, puita ja ulkorakennuksia.
Pienien taajamien taloja ei osta kukaan.
Sinne vaan jos kaikki on vain siitä kiinni että lähteäkkö vai ei. Me asuttiin pitkään "mökillä" mutta nyt mies ei voi tehdä enää täyttä etätyötä niin muutettiin takas kotiin, se kannattaa varmistaa että onhan varmasti etätyö eikä jossain vaiheessa voi muuttua että pitää olla fyysisesti toimistolla. Jouduttiin ottamaan toinen auto taas että mies pääsee sen 2krt/vko toimistolle. Meillä toki kotikin on aika korpea ja alkeellinen. Vesi lämpiää puilla jne. joten ei tämä täällä kotona niin paljon mökkielämästä eroa, rantaa ei täällä ole. Itse olen erakko ja viihdyn yksikseni pihalla talvet kesät touhuamassa niin tämä sopii loistavasti, ennen asuttiin kerrostalossa ja kuljin töihin bussilla/metrolla ihan hirveä hälinä ja ahdistus siitä "kiireestä".
Lähtisin heti jos voisin.
Ainoa ongelma minkä näen tuossa on se, että jos ostatte talon niin myytyä ette sitä välttämättä saa jos haluaisitte joskus takaisin. Myyntiajat ovat useita vuosia syrjäseuduilla, jos siis menevät kaupaksi ollenkaan.