Räikeimmät ylilyönnit häissä?
Tämän päiväisen Dr.Philin innoittamana olisi kiva kuulla kaikista räikeimmistä ylilyönneistä, mitä olette häissä/häiden valmistelussa päässeet todistamaan.
Kommentit (196)
Olin toisena kaasona ystäväni häissä. Morsian halusi järjestää kaiken itse, apua ei halunnut, vaikka sitä kyllä tarjottiin. Häät meni ihan hyvin (kai), toinen kaaso sai muistolahjan, minä en. Jotakin siis mokasin, mutta mitä. Tein kaiken mitä pyydettiin, ja kun tosiaan kysyin häissäkin tarvitsisiko apua, niin ei. Turha mainitakaan, että olisimme enää ystäviä. Tietty olisin voinut kysyä, mitä mokasin, mutta nyt on jo liian myöhäistä.
Minulla keljutti oma kaasona/seremoniamestarina oloni. "Sain" laittaa rahaa ystäväni polttareihin ja hääjuttuihin yhteensä 800 euroa ja sain kaikesta vaivannäöstäni lahjaksi halvan viinipullon. :/ Morsian kyllä etukäteen lupasi maksaa myös minun meikin ja kampauksen, mutta unohtipa sopivasti asian paikan päällä.
En kyllä ihmetellyt sitä että kirkossa tehdään ehtoollinen vaan IHMETTELEN JA KRITOISIN SITÄ ETTÄ SE OLI PITÄNYT LIITTÄÄ SEREMONIAAN koska se on yleisölle ikävä. jos pari on niin syntinen niin voishan sen käydä kaksin etukäteen!
pilasi sun häät, vai? :D
Meidät kutsuttiin ja sanottiin että juhliin ei lapsia haluta. Meillä on kolme kauniisti käyttäytyvää villikkoa ;) kutsuja oli kummipoikani äiti. No sanoin ettemme voi tulla koska ei ole lastenhoitajaa lähiseuduilla. Paljastui että morsiammen veljen 2 tenavaa,sulhasen veljen 2 tenavaa ja sulhasen siskon 1 vauveli oli kutsuttu. soitin kummipojalleni ja tiedustelin asiaa. Hän sanoi ettei lapsia torjuta. Kaikki tervetulleita. Samoissa häissä (Hirvihaaran kartanossa) ylihieno tarjoilija otti lautaseni vaikka en ollut lopettanut. Potut ja sillit oli lautasella :) Kartanon emäntä piti alkupuheen ja sanoi sulhasen siskolle kaikkien kuullen että on tainnut käydä vanhanaikaisesti kun oli jo vauva sylissä ja häät olivat olleet samassa paikassa viime kesänä;;;))))
hääkimppu on sitten kuivatettu ja säästetty
vain yksi kimppu, jonka sitten heitän. On aika pieni, joten helppo heittää ja en minä jaksa alkaa kuivattamaan ja säästämään kimppua, joten en minä heittelyä varten toista kimppua mihinkään tarvitse.
Anoppi esti mua heittämästä kimppua kun oli niin hieno ja kallis. Toi pöytäkoristeen tilalle :D
ja oisit kertonut tyhmälle anopillesi, että eihän se hääkimppu ole mikä heitetään, vaan sitä heittämistä varten tehty erityinen kimppu, jossa on vain samoja kukkasia mitä hääkimpussa? Et ole sitten paljon tutkimusta häistä tehnyt jos et tätä tiennyt?! Siis nimittäin oikeesti, ei morsian sitä OMAA kimppuaan heitä, vaan sitä varten teetetään kukkakaupassa IHAN ERITYINEN KIMPPU VAIN SITÄ VARTEN ETTÄ MORSIAN SEN JOLLEKIN HEITTÄÄ.
ihminen, joka ei ole halunnut alkaa kinata anopin kanssa juhlissa. "Nimittäin oikeesti" ns. heittokimppu tehdään vain jos varsinainen kimppu halutaan säästää. Alunperin tapana on ollut heittää varsinainen kimppu, mutta sittemmin on alettu tehdä bisnestä kimpuista tehtävillä tauluilla, mutta monikaan ei sellaista kotiinsa halua. Taidat olla itsekin morsius"tutkimuksessa" keltanokka.
Samoin kuin vaikka sormustyyny tai 50 euroa maksava kakunkoriste.
Eli heitin sen pienen kimpun, joka minulla oli. Siinähän se taika on :)
Mä en ainakaan ikinä haluais kotiini seinälle jotain mautonta kuivakukka-asetelmaa. Morsiuskimppu on perinteisesti tapana heittää, tuo heittokimppu on joutavaa hössötystä ja varsin tuore keksintö!
morsian oli niin mustis sulhasestaan, että veti herneen nenuun kun tämä ei tunnistanut morsianta silmät sidottuina tuoksun perusteella. Tiedättehän leikin, jossa sulhanen nuuskii muutaman naisvieraan ja morsiamen parfyymin (tai luonnollisen odourin) ja sokkona valitsee sitten omansa. Tunnelma oli hiukan vaivautunut ja tuntui, että kaikki vaan odotti, että morsian seuraavaksi syyttää sulhastaan ja tätä valittua naista (minua!) keskinäisestä sutinasta....Ehkäpä morsiamen luonne oli kaikilla aika selvillä...
Minä ja mies ei edes tunnettu kaikkia vieraita, joita anoppi oli kutsunut. Hän lähetti yksinään kutsun 400 ihmiselle.
Kulut jaoimme siten, että kaikki menot jaettuna kaikkien kutsuttujen määrällä kertaa omat kutsutut. Edes tämä ei saanut ex-anoppiani karsimaan listaansa.
Lahjoja tuli aikas paljon ja rahaa saatiin 85 000 mk :o)
morsian oli niin mustis sulhasestaan, että veti herneen nenuun kun tämä ei tunnistanut morsianta silmät sidottuina tuoksun perusteella. Tiedättehän leikin, jossa sulhanen nuuskii muutaman naisvieraan ja morsiamen parfyymin (tai luonnollisen odourin) ja sokkona valitsee sitten omansa. Tunnelma oli hiukan vaivautunut ja tuntui, että kaikki vaan odotti, että morsian seuraavaksi syyttää sulhastaan ja tätä valittua naista (minua!) keskinäisestä sutinasta....Ehkäpä morsiamen luonne oli kaikilla aika selvillä...
..mieheni sukulaisnainen tuli juhlaan vitivalkoiseen pitkään mekkoon pukeutuneena. En voinut kuin tuijottaa häntä kun hän tuli kättelyjonossa kohdalle..
Muuten häämme olivat ihanat ja onnistuneet. Ohjelman olivat tyystin järjestäneet sekä omat työkaverini että meidän molempien sukulaiset ja ne olivat oikeasti hauskat kun kaikilla tuntui olevan jossain kohtaa sormensa pelissä jonkin asian takia. Kaikki kulkivat ja olivat kuin kotonaan. Ihana tunnelma ja mikä parasta, koko ilta oli meille hääparille koko ajan yhtä yllätystä.
Ainoa minkä me itse järjestimme oli ruokailumenuu ja kahvi sekä yöpala ja niille aikataulut.
Morsian oli silloin paras ystäväni. Morsmaikku ja sulhanen oli niin päissään häiden loputtua että kannoimme ne kämpälle hääyönviettoon. Oli siis sammuneita kumpanekin. Seuraavana aamuna n.5.00 lähti kone häämatkalle.
Sanoin pari painavaa sanaa kun seuraavan kerran juteltiin. =/
Yksi opiskeluaikainen kaverini hurahti ihan täysin hääsuunnitteluun. Aloitti 2 v. ennen häitä. Askartelutalkoita pidettiin jo vuosi ennen häitä, ja iso osa askarteluista meni sitten roskiin/myyntiin, kun morsmaikku keksikin aina paremman idean ja uuden väriteeman. Osti ainakin kolmet kengät ja monet erilaiset korut (ulkomaisista nettikaupoista hirveillä postikuluilla), kun ei osannut päättää.
Oltiin ihan hyviä tuttuja silloin kun tuo suunnittelu alkoi, mutta siinä vaiheessa, kun ihmisen elämästä jo yli vuosi oli mennyt lähes pelkästään häitä suunnitellen, aloin ottaa etäisyyttä.
Kutsun häihin toki sain, mutta onneksi oli hyvä syy kieltäytyä menemästä. Yhteisiltä tutuilta olen kuullut, että aika ankeat ja ilottomat häät olivat. Morsian kiersi kertomassa, mitä mikäkin oli maksanut, sekä haukkumassa toista kaasoaan, joka ei ollut mahtunut yli vuosi aiemmin ostettuun pukuun eikä siksi sopinut väriteemaan (kaaso oli raskaana).
Morsian oli silloin paras ystäväni. Morsmaikku ja sulhanen oli niin päissään häiden loputtua että kannoimme ne kämpälle hääyönviettoon. Oli siis sammuneita kumpanekin. Seuraavana aamuna n.5.00 lähti kone häämatkalle. Sanoin pari painavaa sanaa kun seuraavan kerran juteltiin. =/
Olin erään koulukaverin kaasona. En edes tuntenut häntä kauhean hyvin tai pitänyt hänestä erityisesti, mutten kehdannut kieltäytyä. Olen aktiivinen juhlien järjestäjä ja siksi kai hän minut pyysi. Hän veti niin hirveät kännit, jo ennen kirkkoa monta paukkua jännitykseen, että jo ruokailussa hän oli aivan hoiperteleva ja sammaltava. Yritin monta kertaa rauhoitella tilannetta. Lopputulos oli se, että hän kaatuili ja oksenteli ja haukkui minut häiden jälkeen kun olin antanut hänen juoda.
Tuttavien häissä, (en edes tajua miksi sain kutsun,kun ei ystäviä edes oikeen oltu) oli niin surkea meno..ruoka oli kyllä herkullista,mutta rumasti aseteltu(samanlainen kun jossain halvassa noutobuffet ravintolassa) mutta se olikin ainut plussa..ihmiset oli aivan järkyttävän päissään, kaaso flirttaili sulhaselle ja tämän morsian huomattuaan heitti piikkareilla sulhastaan ja juoksi 30asteen pakkasessa hääpuvussa ulos karkuteille. no morsian saatiin takaisin mutta sitten tulikin riitaa siitä että minne BAARIIN!! lähdetään jatkoille... siinävaiheesa minä katosin juhlista..:D
oli heidän pikkusiskon häissä pukeutunut täysin valkoiseen.
Ei se vielä mitään, "mekko" oli pari numeroa liian pieni ja näytti aivan alusasulta.
Ikää tällä siskolla yli 30 v.
Yksissä häissä oli morsian valinnut kaksi kaasoa, eihän siinä mitään, mutta olivat kuin yö ja päivä, eivätkä tulleet toimeen oikein mitenkään. Polttareihin eivät voineet molemmat osallistua ja sitten paikalla ollut käytti tilaisuutta hyväkseen ja haukkui toisen kaason ihan maanrakoon, vaikka tiesi, että hän oli ollut hyvä ystävä morsiamelle paljon kauemmin kuin itse.
Hääpäivänä jännitimme lähinnä milloin kissatappelu kaasojen välillä alkaa, mutta osasivat olla kuitenkin siedettävästi. Välillä näytti jopa että välit voisivat lämmetä, mutta turha toivo... muutama vuosi häistä morsiankaan ei enää ole tämän haukkuja-kaason kaveri. Mutta edelleen sen pitkäaikaisen ystävänsä kaveri kyllä. Ja sekös sapettaa sitä toista...
Halusi kostaa ja loukata tuoretta miestään mahd. kamalalla tavalla.
Anoppi esti mua heittämästä kimppua kun oli niin hieno ja kallis. Toi pöytäkoristeen tilalle :D
ja oisit kertonut tyhmälle anopillesi, että eihän se hääkimppu ole mikä heitetään, vaan sitä heittämistä varten tehty erityinen kimppu, jossa on vain samoja kukkasia mitä hääkimpussa? Et ole sitten paljon tutkimusta häistä tehnyt jos et tätä tiennyt?!
Siis nimittäin oikeesti, ei morsian sitä OMAA kimppuaan heitä, vaan sitä varten teetetään kukkakaupassa IHAN ERITYINEN KIMPPU VAIN SITÄ VARTEN ETTÄ MORSIAN SEN JOLLEKIN HEITTÄÄ.