Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Räikeimmät ylilyönnit häissä?

Vierailija
12.02.2010 |

Tämän päiväisen Dr.Philin innoittamana olisi kiva kuulla kaikista räikeimmistä ylilyönneistä, mitä olette häissä/häiden valmistelussa päässeet todistamaan.

Kommentit (196)

Vierailija
141/196 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä että kaikkien vieraiden tarvitsisi ostaa uudet ja kalliit juhlavaatteet ja laittautua viiemisen päälle, mutta kyllä jonkinnäköinen peiliin katsominen olisi paikallaan..

Serkkuni häissä morsiamen pikkuSISKO (tuolloin n.18v.) oli laittanut päälleen samat vaatteet jotka hänellä oli joka paikassa muuallakin, nimittäin seductionin kahisevat hopparihousut ja ison valkoisen hupparin. Kaiken lisäksi naamassa ei ollut meikin häivääkään ja hiuksetkin (hyvä jos harjattu) keskipää jakaukselle siihen vaan korvan taakse roikkumaan.. HuhHuh! Sai kyllä monelta vieraalta kummeksuvia katseita :D

Enpä voisi itse kuvitella meneväni siskoni tai kenenkään muunkaan häihin moisissa rääsyissä..

Vierailija
142/196 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on sen verran monta kaason tilitystä, että on ihan pakko sanoa tämä: olen todella iloinen, että mulla ei ole yhtään sellaista kaveria, joka ei ole jo naimisissa, ja voisi haluta sellaiset häät, jossa kaasoa tarvitaan. Useimmiten kaasoilla tuntuu olevan ihan hirveästi työtä, ja aika harvoin kivaa. Poikkeuksiakin löytyy, mieheni oli bestmanina yksissä häissä, jotka olivat aika pikaisesti ja kohtuudella järjestetty, en oikein usko, että kaasolla oli juuri enempää hommia kuin miehellänikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/196 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-appi kutsui mua puheessaan "kelvolliseksi". Mä loukkaannuin siitä, koska mä tulin hyvin toimeen exän vanhempien kanssa (ja tulen edelleen). Ei mua ois tarvinnut taivaaseen kehua, mut kyllä tota vähän ihmeteltiin muidenkin taholta... Ihan kuin oisin just rimaa hipoen kelvannut heidän esikoiselleen.

Vierailija
144/196 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiden jälkeen pyyteli kummankin vanhemmilta ja sisaruksilta osallistumista rahallisesti häistä koituneisiin menoihin vaikka olivat antaneet lahjat. Kampaus, meikki, kummankin puvut, valokuvat ym. olisi pitänyt maksaa heille.

Vierailija
145/196 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvausta opiskellut serkkuni tarjoitui hyvissäajoin ennen häitä että hän voi hoitaa valokuvauksen hääpaikalla, olla se "virallinen valokuvaaja" siis. Paljon hän kuvia näpsikin. Ikinä vaan emme ole niitä kuvia saaneet, edes negoja tai pintavedoksia katsottavaksi että mitä niistä kuvista itsellemme haluaisimme. Häistä on nyt 4 vuotta aikaa. Luojan kiitos kävimme oikeassa kuvaamossa otattamassa hääkuvat!

Vierailija
146/196 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka perheeseen oli siunaantunut jo lapsi.

Vierailija
147/196 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-appi kutsui mua puheessaan "kelvolliseksi". Mä loukkaannuin siitä, koska mä tulin hyvin toimeen exän vanhempien kanssa (ja tulen edelleen). Ei mua ois tarvinnut taivaaseen kehua, mut kyllä tota vähän ihmeteltiin muidenkin taholta... Ihan kuin oisin just rimaa hipoen kelvannut heidän esikoiselleen.

Sähän oot saanut jokseenkin suurimman kohteliaisuuden mitä suomalainen tai ainakaan tamperelainen mies voi suustaan päästää. Esim. ruokaa tavataan kehua "No, kyllä tätä syä", tarkoittaen siis, että tämä on oikein herkullista. Eli appesi "kelvollinen" sanan voi tulkata suomeksi esimerkiksi "hieno ja upea, josta olemme kaikki oikein iloisia".

Vierailija
148/196 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää tätä!

Vierailija
149/196 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hääpari halusi järjestää ikimuistoiset häät. Ongelmana vain se, että ei ole omaa rahaa ollenkaan. Soittelivat sitten sukulaiset ympäri ja kerjäsivät rahaa hääjärjestelyihin. Tuleva morsian vetäisi herneet nenään kun sulhsen rikas isoisoisä oli tokaissut, että "jos ei ole rahaa, järjestäkää pienemmän häät".

Näissä samaisissa häissä riitti askartelua ja puuhaa koko kaveripiirille monta kuukautta aikaisemmin. Kaikkien olisi pitänyt elää ja hengittää vain näitä häitä varten. Jos jollan kehtasi olla jotain muuta tekemistä kuin osallistua valmisteluihin silloin kun se morsmaikulle sopi, hän järjesti hirveän kohtauksen.

Toisista häistä on jäänyt mieleen täysi natsi ohjelman vetäjä, joka oli joku sulhasen sukulaisnainen. Ohjelman aikana ei saanut mennä edes vessaan ja ohjelma kesti ja kesti. Typeriä, noloja leikkejä.

Eräissä häissä hääparin ystävätär iski bestmania ihan tosissaan ja järjesti kohtauksen yökerhossa, jonne oltiin siirrytty jatkoille, ryntäämällä tanssilattialle tivaamaan selitystä kun bestman tanssi kaason kanssa. Eikä siinä vielä mitään, mutta tämä riidan haastaja oli itse naimisissa ja hänen miehensä katseli hitusen vaikeana sivussa vaimonsa puuhia.

Vierailija
150/196 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli poikansa meni naimisiin 34-vuoden iässä. Anoppi on suhtautunut minuun kuin tunkeilijaan alusta saakka, 5 vuotta ennen häitä olin saapunut hänen elämäänsä poikansa ensimmäisen seurustelukumppanin muodossa joten äiti oli saanut pitää poikakultaansa lähellään kyllä riittävän kauan! Kirkossa hän ujelsi ja vollotti siihen tyyliin että miespoloni kanssa hytkyimme kun yritimme pidätellä alttarilla naurua. Anoppi kuulosti metsästyskoiralta joka kärsii eroahdistusta pihan perällä liian lyhyessä narussa!

Vierailija
151/196 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lahjalista josta ei todellakaan löytynyt mitään alle 100 euron lahjaa ja siinä oli maininta, että kimppalahjat eivät ole mieleisiä. Uskomattoman röyhkeää!

Vierailija
152/196 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssittu oli tunti, ja siihen asti mennyt ihan ok. Orkesteri piti taukoa. Sulhanen houkutteli minun mieheni + 2 kaveriaan X:n ja Y:n rantaan parille, elikkä viinapullo mukaan. Soitto alkoi, X ja mieheni palasivat saliin ja tanssittajia meille riitti, mutta lopulta aloimme ihmetellä että missä sulhanen? Lähdimme etsimään ja löysimme rantakalliolta sulhasen ja Y:n nuokkumasta, mistä talutimme heidät juhlatalolle ja peittelimme sänkyyn tuutimaan. (Vieraille oli varattu yläkerrasta muutamia huoneita) Morsian itki, minä lohdutin. Mieheni meni nukkumaan. Meni tunti. Morsiamen veli joi liikaa ja alkoi haukkua siskoaan huoraksi, löi turpiin niin että veri valui. Piti soittaa poliisit ja lohduttaa taas morsianta ja sen siskoa.

Kun se yksi sammunut kaveri Y uinaili yläkerrassa, loppu juhlaväki lähti jatkoille kaupunkiin, mukaan luetuna X ja Y:n kyllästyneen näköinen vaimo. Jossain vaiheessa oli sitten palattu takaisin. Aamuseitsemältä alkoi helvetillinen huuto, kun Y lähti hakemaan rannasta takkiaan ja löysi X:n ja vaimonsa rantasaunasta suihinottopuuhissa. Mieheni ja sulhanen tekivät täysillä töitä estääkseen nyrkkitappelun.

X palasi meidän matkassa kaupunkiin ympäripäissään, herätti hämminkiä huoltoasemalla, sammui meidän sohvalle ja herättyään ilmoitti lähtevänsä huoriin. Mieheni heitti hänet Helsinkiin, millä matkalla hän suositteli huorissa käyntiä miehellenikin.

X ei ole enää kenenkään kaveri. Y ja vaimonsa ovat eronneet.

ja nämä oli pohojalaaset julkkishäät, tosin ei lehdistöä paikalla.

Vierailija
153/196 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oot saanut jokseenkin suurimman kohteliaisuuden mitä suomalainen tai ainakaan tamperelainen mies voi suustaan päästää. Esim. ruokaa tavataan kehua "No, kyllä tätä syä", tarkoittaen siis, että tämä on oikein herkullista. Eli appesi "kelvollinen" sanan voi tulkata suomeksi esimerkiksi "hieno ja upea, josta olemme kaikki oikein iloisia".

tyyliin "älykäs ja menestyvä", "loistava äiti lapsille"...

Vierailija
154/196 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääleikkien aikana äitini huuteli väliin minua halventavia kommentteja (oli aikas noloa), eräs vieraitten pikkulapsi tuli kakkutahmaisilla käsillään nostelemaan raakasilkkisen hääpukuni helmoja korviin ja meni sinne puvun alle "leikkimään telttaa" ja lapsukaisen vanhemmat vain nauroivat hyväntahtoisesti vieressä. Itse olisin toivonut, että olisivat käskeneet lapsensa pois haarovälistäni ja sotkemasta pukua... Sanoin kyllä lapselle ystävällisesti että lopeta mutta eihän hän minua totellut.

Jatkoilla äitini ilmoitti isoon ääneen sulhaselleni ja hänen ystävilleen, että HÄNESTÄ olisi tullut paljon parempi vaimo kuin minusta :0

Silloin oli hetken hämmentynyt hiljaisuus.

Vierailija
155/196 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... Oma anoppini itki kun ainoa lapsensa eli poikansa meni naimisiin 34-vuoden iässä. Anoppi on suhtautunut minuun kuin tunkeilijaan alusta saakka, 5 vuotta ennen häitä olin saapunut hänen elämäänsä poikansa ensimmäisen seurustelukumppanin muodossa joten äiti oli saanut pitää poikakultaansa lähellään kyllä riittävän kauan! Kirkossa hän ujelsi ja vollotti siihen tyyliin että miespoloni kanssa hytkyimme kun yritimme pidätellä alttarilla naurua. Anoppi kuulosti metsästyskoiralta joka kärsii eroahdistusta pihan perällä liian lyhyessä narussa!

Vierailija
156/196 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmit pääsee läpi varmenteesta huolimatta!!

Tästä tulee vielä kivaa... Vissiin toisen asteen yhtälöt tulee käyttöön seuraavaksi.

Vierailija
157/196 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bestman kuiskasi veljelleni "hiljaa" että: "no mikä ton muijan nimi sitten on?"

että näin...

Vierailija
158/196 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä häissä jatkoilla, kun kaikki olivat jo hilpeimmillään, sulhanen nappas mikin, nousi seisimaan, ja pisti käyntiin leikin, jossa jokaisen vieraan piti kurkottaa oman tuolinsa alle ja nappaa sinne kiinnitetty kuva. kuvassahan oli morsmaikku ja bestman sängyssä viikko ennen häitä XD

Vierailija
159/196 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kuuluu ehtoollinenkin. Mielestäni se on vaihtoehtona huomattavasti juhlavampi ja arvokkaampi kuin perinteinen lyhyt kaava, jossa lupaudutaan toisilleen n. 20 minuutissa. Oikein drive-thru -vihkiminen :D

Ortodoksihäissä yleisö myöskin seisoo koko palveluksen ajan. Kyllä normaalikuntoinen ihminen sellaiseen pystyy.

Vierailija
160/196 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksulla olisi kustannettu osa häiden kuluista- uskomatonta!