Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua enempää lapsia, mutta ei mene vasektomiaan

Vierailija
19.05.2022 |

Mies ilmoitti vuosi sitten, että aikoo mennä vasektomiaan. Ei ole kuitenkaan tehnyt asian eteen yhtään mitään.

Tahtoisin vielä yhden lapsen ja otin tämän puheeksi n. 6kk sitten. Mies tyrmäsi asian heti ja jälleen sanoi menevänsä vasektomiaan. Kyselin, koska aikoo mennä. Ei osannut sanoa, eikä ole tehnyt asialle edelleenkään mitään. Itselleni ei sovi hormonaalinen ehkäisy, joten kondomi on käytössä. Jos mies ei tahdo lasta, eikä hoida vasektomiaa kuntoon, miksi kuitenkin pelleilee meidän ehkäisyn kanssa, välillä käyttää kondomia vain lopussa.

Kommentit (969)

Vierailija
581/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap,

Miehesi haluaa lapsen, mutta ei SINUN kanssasi. Tämä on se ongelma.

Miehellä on siis jo sivusuhde ja he haluavat yhteisen lapsen. Aloittajan kannattaa ottaa ero, mieshän kulkee vieraissa jo nyt.

Vierailija
582/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei leikkaukset mitään hupijuttuja ole kuten moni nainen tuntuu luulevan. Voithan itse mennä sterilisaatioon, jos se kerran on niin helppo ja jokapäiväinen operaatio. Mikset? Edellytät sitä kuitenkin mieheltäsi.

Miksi ap:n pitäisi mennä sterilisaatioon? Hänhän nimenomaan haluaa lisää lapsia. Jos mies ei halua, hoitakoon ehkäisyn kuntoon. Ja se ei ole kunnossa, jos kumia aletaan viritellä paikoilleen vasta kun on höylätty jo vartti.

Miehen halullako ei ole mitään väliä?

Mä en todella ymmärrä näitä *hoida ehkäisy, jos et halua kun mä haluan*-naisia. Voisiko naiselle sanoa noin?

Jos minä alkaisin puhua haluavani vielä yhden lapsen, munkin mies sanoisi mielummin tekevänsä sterkan. Jos hän ei sitä kuitenkaan tekisi, minä en todellakaan hankkiutuisi kiusallani raskaaksi. Tää on meidän perhe, ei mun.

Mitä se kiusallaan raskaaksi hankkiutuminen on silloin, kun toinen ei suostu käyttämään ehkäisyä? Kiusallaan suostui seksiin? Kiusallaan ei tehnyt aborttia? Kiusallaan ei käyttänyt hormonaalista ehkäisy? Eri juttu esim. pillereistä valehtelu, se toki onkin hanurista.

Minä pistin ukon valitsemaan vasektomian tai kolmannen lapsen. Se "kiusallaan raskaaksi hankkiutuminen" meni meillä niin, että ihan avoimesti täytin vessan kaapit ovulaatiotikuilla ja kerroin kun ne näytti otollista hetkeä. Ihan olisi riittänyt, kun olisi pari päivää kuussa pitänyt housut jalassa niin ei olisi lasta tullut.

Eli kerroit ovulaatiosi ja väitit niitä varmoiksi päiviksi?

Ei. Minä sanoin, että joko vasektomia tai kolmas lapsi, ja mies teki valinnan. Miksi minä olisin varmoista päivistä valehdellut?

Haluat siis kiristämällä pakottaa jonkun syntymään vasten tahtoaan?

Ok.

Ei sitä lasta kyllä mitenkään kiristetty, ja puolisoni syntymään olen kyllä ihan syytön.

Aika kauan meni sinulta keksiä ymmärtää asia väärin päin 🤔

Joillakin meistä on muutakin elämää kuin päivystää palstalla 24/7.

Ei näytä olevan. Teitä miehiä on täällä 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap,

Miehesi haluaa lapsen, mutta ei SINUN kanssasi. Tämä on se ongelma.

Minä en usko tätä. Mies on vain laiska ja vastuuton. Ei halua kumia, ei viitsi lähteä vasektomiaan. Haluaa vain panna paljaalla ja että nainen hoitaa kaiken epämukavan tai edes kevyesti riskaabelin.

Toivottavasti hänellä on jotain avujakin.

Vierailija
584/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei leikkaukset mitään hupijuttuja ole kuten moni nainen tuntuu luulevan. Voithan itse mennä sterilisaatioon, jos se kerran on niin helppo ja jokapäiväinen operaatio. Mikset? Edellytät sitä kuitenkin mieheltäsi.

Miksi ap:n pitäisi mennä sterilisaatioon? Hänhän nimenomaan haluaa lisää lapsia. Jos mies ei halua, hoitakoon ehkäisyn kuntoon. Ja se ei ole kunnossa, jos kumia aletaan viritellä paikoilleen vasta kun on höylätty jo vartti.

Mä en todella ymmärrä näitä *hoida ehkäisy, jos et halua kun mä haluan*-naisia. Voisiko naiselle sanoa noin?

Jos minä alkaisin puhua haluavani vielä yhden lapsen, munkin mies sanoisi mielummin tekevänsä sterkan. Jos hän ei sitä kuitenkaan tekisi, minä en todellakaan hankkiutuisi kiusallani raskaaksi. Tää on meidän perhe, ei mun.

Eihän ap ole kiusallaan raskaaksi hankkiutumassakaan, häntähän kiukuttaa kun mies laittaa kondomin vasta loppuyhdynnässä. Yritä ymmärtää lukemasi.

No eipä harmita riittävästi, kun ei sit ehkäise muutoin tai vaadi sitä kumia.

Ap:lla ei ole mitään sitä vastaan, että saisi lisää lapsia, joten miksi hän käyttäisi ehkäisyä? Yritä nyt herranjumala opetella lukemaan ja ymmärtämään lukemasi!

Kukahan ei osaa lukea? Hän käyttäisi ehkäisyä, koska miehensä ei halua lasta.

Sinä et selvästikään ymmärrä lukemaasi. Ap haluaa lapsia, miksi hän ehkäisisi? Ap:n mies ei halua lapsia, mutta ei viitsi käyttää ehkäisyä kunnolla, joten on todennäköistä, että hän tulee pian taas isäksi. Kumpi toimii väärin?

Mikä hlvtin kilpailu tää on? Joo, mies voisi ehkäistä paremmin, mutta niin nainenkin. Ei tässä mitään *kumpi tekee väärin* tilannetta ole vaan ehkäisyn hoitamisesta puhutaan. Voi taivas, ihan kuin lapselle puhuisi.

Sinä taidat olla oikeasti vajaaälyinen. MIKSI ap ehkäisisi, kun hän HALUAA LISÄÄ LAPSIA?

No siksi ettei se mies niitä halua. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa ennen kuin menee jakeluun?

Jos mies ei halua lapsia, hän huolehtii ehkäisystä. Se on oiekasti simppeliä muille kuin kaltaisillesi vajaaälyisille.

Vajaaälyinen nainen tekee lapsen miehelle, joka sitä ei halua.

Jos mies ei halua lapsia, hän ehkäisee, menee vasektomiaan tai pitää housut jalassa. Kokeile joskus laittaa kondomi päällesi kun vedät käteen niin opit käyttämään sitä.

Ja jos nainen haluaa lapsia, hän etsii miehen joka haluaa. Hyvin yksinkertaista.

Voi etsiä jos haluaa. Käytännössä riittää, että etsii miehen joka antaa suostumuksensa isyyteen panemalla ilman ehkäisyä. Ei sen tarvitse mitenkään erityisesti niitä lapsia hinkua. Aika harva mies hinkuu. (Pillereistä valehtelu erikseen, se on minustakin alhaista.)

Vierailija
585/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhä Vulva päätti sitten spämmätä ketjun täyteen linkkejä keskustelun tyrehdyttämiseksi. Niin siinä käy, kun omat kommentit jäävät häviölle. 

Toivottavasti et himoitse pyhää kikkeliä.

ohis

Tämä kirvoitti naurut. "Pyhä kikkeli"? Mikä se on??? :D

Joku mies kuvitttelee miehisen elimen olevan niin erikoisen ihana, että naiset palvovat ja haluavat sitä 24/7. Kieltämättä naurattaa.

Tämä. Me emme sitä halua vaan tyydymme omaan käteen. Myös lainaamani henkilö.

Vierailija
586/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap ole kiusallaan raskaaksi hankkiutumassakaan, häntähän kiukuttaa kun mies laittaa kondomin vasta loppuyhdynnässä. Yritä ymmärtää lukemasi.

Ap:lla ei ole mitään sitä vastaan, että saisi lisää lapsia, joten miksi hän käyttäisi ehkäisyä? Yritä nyt herranjumala opetella lukemaan ja ymmärtämään lukemasi!

Sinä et selvästikään ymmärrä lukemaasi. Ap haluaa lapsia, miksi hän ehkäisisi? Ap:n mies ei halua lapsia, mutta ei viitsi käyttää ehkäisyä kunnolla, joten on todennäköistä, että hän tulee pian taas isäksi. Kumpi toimii väärin?

Mikä hlvtin kilpailu tää on? Joo, mies voisi ehkäistä paremmin, mutta niin nainenkin. Ei tässä mitään *kumpi tekee väärin* tilannetta ole vaan ehkäisyn hoitamisesta puhutaan. Voi taivas, ihan kuin lapselle puhuisi.

Sinä taidat olla oikeasti vajaaälyinen. MIKSI ap ehkäisisi, kun hän HALUAA LISÄÄ LAPSIA?

No siksi ettei se mies niitä halua. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa ennen kuin menee jakeluun?

Jos mies ei halua lapsia, hän huolehtii ehkäisystä. Se on oiekasti simppeliä muille kuin kaltaisillesi vajaaälyisille.

Jos mies ei halua lapsia, hän ehkäisee, menee vasektomiaan tai pitää housut jalassa. Kokeile joskus laittaa kondomi päällesi kun vedät käteen niin opit käyttämään sitä.

Ja jos nainen haluaa lapsia, hän etsii miehen joka haluaa. Hyvin yksinkertaista.

Voi etsiä jos haluaa. Käytännössä riittää, että etsii miehen joka antaa suostumuksensa isyyteen panemalla ilman ehkäisyä. Ei sen tarvitse mitenkään erityisesti niitä lapsia hinkua. Aika harva mies hinkuu. (Pillereistä valehtelu erikseen, se on minustakin alhaista.)

Tämä. Olen äärimmäisen onnellinen että lisäännyin erittäin tyhmälle miehelle. Siitä lapseni on minulle ikikiitollinen.

Vierailija
587/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on kun vulva ohjaa ajattelua.

No, näkeehän sen palstalla kun nuo kaikki ulvoo kuinka paskoja miehet on. 

Silti ne porsii niille  :D

Pyhä Vulva-mies taas vauhdissa.

Joo :D

Luulisi, että vauvakuumeinen nainen ajattelee kohdullaan ja munasarjoillaan :)

Ei tule inselille mieleen.

Teille miehille ei tule mieleen, että emättimellä emä ajattelee.

Vierailija
588/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä koska ero voi tulla koska vaan ja sitten on tärkeää että voi panna jonkun toisen paksuksi.

Miksi se on tärkeää? Eihän mies halua enempää lapsia mitä hänellä nyt on.

Ei halua enempää sinun kanssasi?

Juuri tämän takia meillä tuli aikanaan kriisi miehen kieltäytyessä vasektomiasta. Vaikka sitä miten päin vääntelisi, niin tuohan se perimmäinen syy on. Halutaan pitää ovet auki vielä lastentekoon jonkun muun kanssa. No, minä sanoin että jos sinä haluat pitää ovet auki kolmannelle lapselle, niin minäkin haluan, ja minun iän puolesta se tarkoittaa sitä että se kolmas tehdään nyt. No, nyt on kolme saparopäätä tuhisemassa lastenhuoneessa, minulla lapsiluku täynnä ja piuhat poikki. Tehköön vielä iltatähtensä aikanaan jos haluaa, ei ole minulta pois.

Teillä näin. AP n mies ei ole kieltäytynyt vasektomiasta vaan luvannut/haluaa mennä sinne itse. Kuitenkaan asialle ei ole tehnyt mitään ja ehkäisyä ei käytä oikein , joten lapsi on mahdollinen

Loputon viivyttely on yksi tapa kieltäytyä. Tai ostaa aikaa, kun miettii miten kertoa puolisolle että mieli on muuttunut. Vasektomiaan suostuminen on sitä, että ihan oikeasti varataan aika ja mennään sinne toimenpiteeseen, ei sitä että suostutaan väittämään kumppanille että kyllä sitten joskus.

Vierailija
589/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen äärimmäisen onnellinen että lisäännyin erittäin tyhmälle miehelle. Siitä lapseni on minulle ikikiitollinen.

"Suomalaisten älykkyysosamäärä on kääntynyt selvään laskuun, kertoo tuore tutkimus"

https://www.ts.fi/uutiset/3786346

Vierailija
590/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos panee paljaalla avoimesti vauvakuumeista naista, niin lopputuloksena saattaa olla vauva. Ei voi olla vaikea ymmärtää.

Toki, mutta eipä kannata sit ihmetellä, jos mies lähtee lätkimään.

Kyllä, aina pitää olla valmis hoitamaan lapsi yksin, silloinkin kun se alunperin on molempien toivoma. Myös lasta kinunnut mies voi lähteä lätkimään. Ja myös perhettään rakastava mies voi sairastua ja kuolla.

Ja nykyään todenäköisesti lähteekin tai yleisemmin että nainen heittää pihalle. Sillä pärjää jo hyvin että miettii kaiken sen pohjalta että selviäisikö siitä yksin?

Heittää pihalle?

Hohhoijaa taas... nainen ottaa eron puheeksi useammin eli aloite eroon tulee naiselta. Siitä on pitkä matka siihen, että nainen jäisi kämppään miehen poistuessa.

Naisella kun harvoin riittää palkkataso vuokraan.

Tässä maassa on vaikka kuinka paljon naisia, jotka asuavt yksin ja maksavat isoakin vuokraa yksin. Kuten myös naisia, joilla on asuntolaina yksin omissa nimissään ja palkallaan maksavat sitä pois + vastikkeet. Miksi kuvittelet, että kaikki naiset ovat köyhiä? Köyhiä ressukkamiehiä taitaa itse asiassa olla enemmän.

Tilastollisesti naiset tienaavat vähemmän kuin miehet (johtuen harrastealoista kovien tieteiden sijaan).

Kaikki miehethän ovat automaattisesti töissä aloilla, joilla tarvitaan kovia tieteitä :D Olisit nyt pelle jo hiljaa, nolaat itsesi ihan täydellisesti.

Vierailija
591/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta nuo vuosien jonot. Muutama kuukausi ja yksityisellä paljon nopeammin.

Omalla miehellä meni yksityisellä noin 1 kk. Yksi lääkärikäynti ja sen jälkeen suoraan varaus toimenpiteeseen. Tämä Tampereella P-linnassa.

Vierailija
592/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos panee paljaalla avoimesti vauvakuumeista naista, niin lopputuloksena saattaa olla vauva. Ei voi olla vaikea ymmärtää.

Eipä siinä kukaan muu menetä mitään kuin lapsi, jonka vastuuton isä hylkäsi. Näitähän riittää.

Näitä vastuuttomia muijia riittää joo, ajattelevat vain vulvallaan ja porsivat vaikka väkisin. Sitten uhriudutaan kun mieskin toteuttaa uhkauksensa.

Olen seurannut teinitytöstä asti keskusteluja täällä siitä kuinka naiset yrittävät lisääntyä miehelle joka ei halua lapsia.

Keskustelujen sisältö ei ole muuttunut mitenkään, olemme pohjimmiltamme kaikki aika samanlaisia vaistojemme orjuuttamia elukoita. Miehet panevat vaikka ilman kortsua vaikkeivat lasta halua ja naiset synnyttävät lisää vaikka maapallo on jo täynnä.

Kutkuttava ajatus kyllä että ne ensimmäiset petturiporsijat joiden kanssa kinasin taistelevat tällä hetkellä teinien kanssa, kotileikki on ohi ja mahdollisesti teini nyt itse tahtoo lisääntyä vasten emänsä tahtoa.

Siis teinipojasta asti tarkoitat varmaankin? Sinä et ole naista nähnyt muuten kuin nettipornossa.

Et sinäkään.

Vierailija
593/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, aina pitää olla valmis hoitamaan lapsi yksin, silloinkin kun se alunperin on molempien toivoma. Myös lasta kinunnut mies voi lähteä lätkimään. Ja myös perhettään rakastava mies voi sairastua ja kuolla.

Ja nykyään todenäköisesti lähteekin tai yleisemmin että nainen heittää pihalle. Sillä pärjää jo hyvin että miettii kaiken sen pohjalta että selviäisikö siitä yksin?

Heittää pihalle?

Hohhoijaa taas... nainen ottaa eron puheeksi useammin eli aloite eroon tulee naiselta. Siitä on pitkä matka siihen, että nainen jäisi kämppään miehen poistuessa.

Naisella kun harvoin riittää palkkataso vuokraan.

Tässä maassa on vaikka kuinka paljon naisia, jotka asuavt yksin ja maksavat isoakin vuokraa yksin. Kuten myös naisia, joilla on asuntolaina yksin omissa nimissään ja palkallaan maksavat sitä pois + vastikkeet. Miksi kuvittelet, että kaikki naiset ovat köyhiä? Köyhiä ressukkamiehiä taitaa itse asiassa olla enemmän.

Tilastollisesti naiset tienaavat vähemmän kuin miehet (johtuen harrastealoista kovien tieteiden sijaan).

Kaikki miehethän ovat automaattisesti töissä aloilla, joilla tarvitaan kovia tieteitä :D Olisit nyt pelle jo hiljaa, nolaat itsesi ihan täydellisesti.

En tarkoittanut kaikki, vaan ainoastaan sen mitä sanoin :D

Vierailija
594/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä samantapainen ongelma. Lisää lapsia ei haluta kumpikaan mutta mies ei halua mennä vasektomiaan. Mä menisin mielelläni sterilisaatioon jos pääsisin (ei ikää tarpeeksi ja lapsia "vain" kaksi). En halunnut enää hormonaalista ehkäisyä käyttää (olin yli 5v ilman) mutta sain tarpeekseni kondomin käytöstä niin aloitin minipillerit.

Juuri näin se hoidetaan. Naisella on monia vaihtoehtoja, miehellä tasan kaksi.

Kaikille ei hormonit sovi :(

On olemassa kuparikierukka, hedelmällisyystietokone, ehkäisymonitori ja rytmimenetelmä sekä se kondomi.

Ohiksena, että nuo hedelmällisyystietokoneet ja rytmimenetelmät ovat tutkitusti hyvä silloin, kun lapsi saa tulla jos on tullakseen. Toimivat harvoilla luotettavasti kovin pitkään. Ihmisen keho ei tietokoneita tai kalenteria tottele.

No on ne parempia kuin ei mitään. Kuparikierukkahan se fiksuin olisi tosin, mutta se, että ei käytä mitään koska mies ei mene vasektomiaan, on vain ja ainoastaan tyhmää.

Tiedätkö sinä, kuinka paljon sellaisen kierukan laittaminen sattuu? Se miehen vasektomia on hyttysen pisto verrattuna siihen, että kohdunsuusta työnnetään sauva läpi ilman minkäänlaista puudutusta. Että juu, on se helppoa vaan käydä laittamassa sellainen kierukka, ettei miehen tarvitse käyttää kondomia oikealla tavalla.

Ei se tunnu miltään, mitä sä sekoilet? Työnnetään sauva läpi 😂

Sinulla on käynyt tuuri, jos kierukan laittaminen ei sattunut. Minulla sattui ja olin sen jälkeen monta päivää kipeä.

No varmaan, jos sauva on työnnetty läpi. 🙄

Niin, kohdunsuun läpi. Sehän on niin pieni, että ei sinne mikään sujahda noin vain vaan aukkoa pitää suurentaa. Sinullako ei muka sattunut?

No ei tarvitse. Tiedätkö minkä kokoinen se kierukka on?

Vierailija
595/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea valitsemallasi tiellä. Minun puolisoni on älykäs mies, mutta ei sekään lapsia alunperin erityisesti hinkunut, kunhan suostui kun minä niitä ehdottomasti halusin. Nyt se on ihan höpsönä lapsiinsa.

Vierailija
596/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on päättänyt jo vuosi sitten, että lapsiluku on täynnä, miksi mies ei ole varannut vasektomiaan aikaa/ laittanut asiaa vireille..?

Sitten pöljäilee kumin kanssa ja ihmetellään kun lapsiluku kasvaa

Vierailija
597/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat yhteinen päätös, eikö niin?

Ehkäisykin pitäisi olla yhteinen päätös, ei vain toisen vastuulla.

Aivan, kaksinkertainen ehkäisy, ei pelkästään miehen vastuulla kuten se kovin usein porsimishaluisilla naisilla on.

Pillerit/kierukat eivät sovi kaikille ja voivat olla jopa hengenvaarallisia. Kondomista ei ole mitään haittaa kenellekään.

Kondomi ei yksin ole 100% varma.

Jos pillerit ei sovi niin kannattaa olla ilman seksiä tai valmistautua aborttiin

Oikein käytettynä (huom! OIKEIN käytettynä, ei niin että se laitetaan päälle vasta ennen loppuhuipennusta) sen teho on melkein 100%.

Oikein käyttäminen on muutakin kuin "ennen loppuhuipennusta"

Mutta teho on vain n. 97%

Tiedän kyllä, että oikein kondomin oikeaoppiseen käyttämiseen kuuluu muutakin, olen käyttänyt niitä vuosia - viittasin vain ap:n miehen tapaan toimia. 97% teho on mielestäni erinomainen. Eivät pillerit tai kierukkakaan ole aivan 100% tehokkaita.

97% ei ole erinomainen.

Ehkäisyn käyttämättömyys on sitten varmaan parempi? Pelle. Mikään ehkäisy ei ole ihan 100% varma.

Edelleen se seksistä pidättäytyminen ja tuplaehkäisy.

Opiskele vähän todennäköisyyslaskentaa sarjassa.

No, pidättäydy sinä sitten sielusi kyllyydestä, näemmä se on sinulle ihan helppoa kun olet sitä koko ikäsi tehnyt. Ehkäisy ei sovi kaikille naisille ja se voi olla jopa vaarallista.

Siksi pidätkin housut jalassa.

Sekä abortti, synnytys että olemassaolo voi olla lapselle jopa vaarallista.

Sinä olisit kyllä saanut jäädä syntymättä, tässä maassa olisi yksi naisille potentiaalsiesti vaarallinen sekopää vähemmän. Kunpa isäsi olisi ymmärtänyt laskea lakanoille.

Sitähän me kaikki toivomme, ettei ihmisiä enää syntyisi kuolemaan. Mutta pahoin pelkään että kommentistasi huolimatta alat heti sikiämään kun silmä välttää :/

Johan sanoin, että käytämme mieheni kanssa aina kondomia eikä meillä ole suunnitelmissa lisääntyä vielä.

Vierailija
598/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä kukaan muu menetä mitään kuin lapsi, jonka vastuuton isä hylkäsi. Näitähän riittää.

Näitä vastuuttomia muijia riittää joo, ajattelevat vain vulvallaan ja porsivat vaikka väkisin. Sitten uhriudutaan kun mieskin toteuttaa uhkauksensa.

Olen seurannut teinitytöstä asti keskusteluja täällä siitä kuinka naiset yrittävät lisääntyä miehelle joka ei halua lapsia.

Keskustelujen sisältö ei ole muuttunut mitenkään, olemme pohjimmiltamme kaikki aika samanlaisia vaistojemme orjuuttamia elukoita. Miehet panevat vaikka ilman kortsua vaikkeivat lasta halua ja naiset synnyttävät lisää vaikka maapallo on jo täynnä.

Kutkuttava ajatus kyllä että ne ensimmäiset petturiporsijat joiden kanssa kinasin taistelevat tällä hetkellä teinien kanssa, kotileikki on ohi ja mahdollisesti teini nyt itse tahtoo lisääntyä vasten emänsä tahtoa.

Siis teinipojasta asti tarkoitat varmaankin? Sinä et ole naista nähnyt muuten kuin nettipornossa.

Et sinäkään.

Olen heteronainen, en halua katsella naisia seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
599/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies miettii, että jos hän vielä kohtaa elämänsä naisen ja haluaakin lapsia uuden rakkautensa kanssa.

Vierailija
600/969 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä samantapainen ongelma. Lisää lapsia ei haluta kumpikaan mutta mies ei halua mennä vasektomiaan. Mä menisin mielelläni sterilisaatioon jos pääsisin (ei ikää tarpeeksi ja lapsia "vain" kaksi). En halunnut enää hormonaalista ehkäisyä käyttää (olin yli 5v ilman) mutta sain tarpeekseni kondomin käytöstä niin aloitin minipillerit.

Juuri näin se hoidetaan. Naisella on monia vaihtoehtoja, miehellä tasan kaksi.

Kaikille ei hormonit sovi :(

On olemassa kuparikierukka, hedelmällisyystietokone, ehkäisymonitori ja rytmimenetelmä sekä se kondomi.

Ohiksena, että nuo hedelmällisyystietokoneet ja rytmimenetelmät ovat tutkitusti hyvä silloin, kun lapsi saa tulla jos on tullakseen. Toimivat harvoilla luotettavasti kovin pitkään. Ihmisen keho ei tietokoneita tai kalenteria tottele.

No on ne parempia kuin ei mitään. Kuparikierukkahan se fiksuin olisi tosin, mutta se, että ei käytä mitään koska mies ei mene vasektomiaan, on vain ja ainoastaan tyhmää.

Tiedätkö sinä, kuinka paljon sellaisen kierukan laittaminen sattuu? Se miehen vasektomia on hyttysen pisto verrattuna siihen, että kohdunsuusta työnnetään sauva läpi ilman minkäänlaista puudutusta. Että juu, on se helppoa vaan käydä laittamassa sellainen kierukka, ettei miehen tarvitse käyttää kondomia oikealla tavalla.

Ei se tunnu miltään, mitä sä sekoilet? Työnnetään sauva läpi 😂

Sinulla on käynyt tuuri, jos kierukan laittaminen ei sattunut. Minulla sattui ja olin sen jälkeen monta päivää kipeä.

No varmaan, jos sauva on työnnetty läpi. 🙄

Niin, kohdunsuun läpi. Sehän on niin pieni, että ei sinne mikään sujahda noin vain vaan aukkoa pitää suurentaa. Sinullako ei muka sattunut?

No ei tarvitse. Tiedätkö minkä kokoinen se kierukka on?

Tiedätkö sinä, minkäkokoinen kohdunsuu on?