Mies ei halua enempää lapsia, mutta ei mene vasektomiaan
Mies ilmoitti vuosi sitten, että aikoo mennä vasektomiaan. Ei ole kuitenkaan tehnyt asian eteen yhtään mitään.
Tahtoisin vielä yhden lapsen ja otin tämän puheeksi n. 6kk sitten. Mies tyrmäsi asian heti ja jälleen sanoi menevänsä vasektomiaan. Kyselin, koska aikoo mennä. Ei osannut sanoa, eikä ole tehnyt asialle edelleenkään mitään. Itselleni ei sovi hormonaalinen ehkäisy, joten kondomi on käytössä. Jos mies ei tahdo lasta, eikä hoida vasektomiaa kuntoon, miksi kuitenkin pelleilee meidän ehkäisyn kanssa, välillä käyttää kondomia vain lopussa.
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei leikkaukset mitään hupijuttuja ole kuten moni nainen tuntuu luulevan. Voithan itse mennä sterilisaatioon, jos se kerran on niin helppo ja jokapäiväinen operaatio. Mikset? Edellytät sitä kuitenkin mieheltäsi.
Miksi ap:n pitäisi mennä sterilisaatioon? Hänhän nimenomaan haluaa lisää lapsia. Jos mies ei halua, hoitakoon ehkäisyn kuntoon. Ja se ei ole kunnossa, jos kumia aletaan viritellä paikoilleen vasta kun on höylätty jo vartti.
Miehen halullako ei ole mitään väliä?
Mä en todella ymmärrä näitä *hoida ehkäisy, jos et halua kun mä haluan*-naisia. Voisiko naiselle sanoa noin?
Jos minä alkaisin puhua haluavani vielä yhden lapsen, munkin mies sanoisi mielummin tekevänsä sterkan. Jos hän ei sitä kuitenkaan tekisi, minä en todellakaan hankkiutuisi kiusallani raskaaksi. Tää on meidän perhe, ei mun.
Mitä se kiusallaan raskaaksi hankkiutuminen on silloin, kun toinen ei suostu käyttämään ehkäisyä? Kiusallaan suostui seksiin? Kiusallaan ei tehnyt aborttia? Kiusallaan ei käyttänyt hormonaalista ehkäisy? Eri juttu esim. pillereistä valehtelu, se toki onkin hanurista.
Minä pistin ukon valitsemaan vasektomian tai kolmannen lapsen. Se "kiusallaan raskaaksi hankkiutuminen" meni meillä niin, että ihan avoimesti täytin vessan kaapit ovulaatiotikuilla ja kerroin kun ne näytti otollista hetkeä. Ihan olisi riittänyt, kun olisi pari päivää kuussa pitänyt housut jalassa niin ei olisi lasta tullut.
Eli kerroit ovulaatiosi ja väitit niitä varmoiksi päiviksi?
Ei. Minä sanoin, että joko vasektomia tai kolmas lapsi, ja mies teki valinnan. Miksi minä olisin varmoista päivistä valehdellut?
Haluat siis kiristämällä pakottaa jonkun syntymään vasten tahtoaan?
Ok.
Ei sitä lasta kyllä mitenkään kiristetty, ja puolisoni syntymään olen kyllä ihan syytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei leikkaukset mitään hupijuttuja ole kuten moni nainen tuntuu luulevan. Voithan itse mennä sterilisaatioon, jos se kerran on niin helppo ja jokapäiväinen operaatio. Mikset? Edellytät sitä kuitenkin mieheltäsi.
Miksi ap:n pitäisi mennä sterilisaatioon? Hänhän nimenomaan haluaa lisää lapsia. Jos mies ei halua, hoitakoon ehkäisyn kuntoon. Ja se ei ole kunnossa, jos kumia aletaan viritellä paikoilleen vasta kun on höylätty jo vartti.
Mä en todella ymmärrä näitä *hoida ehkäisy, jos et halua kun mä haluan*-naisia. Voisiko naiselle sanoa noin?
Jos minä alkaisin puhua haluavani vielä yhden lapsen, munkin mies sanoisi mielummin tekevänsä sterkan. Jos hän ei sitä kuitenkaan tekisi, minä en todellakaan hankkiutuisi kiusallani raskaaksi. Tää on meidän perhe, ei mun.
Eihän ap ole kiusallaan raskaaksi hankkiutumassakaan, häntähän kiukuttaa kun mies laittaa kondomin vasta loppuyhdynnässä. Yritä ymmärtää lukemasi.
No eipä harmita riittävästi, kun ei sit ehkäise muutoin tai vaadi sitä kumia.
Ap:lla ei ole mitään sitä vastaan, että saisi lisää lapsia, joten miksi hän käyttäisi ehkäisyä? Yritä nyt herranjumala opetella lukemaan ja ymmärtämään lukemasi!
Kukahan ei osaa lukea? Hän käyttäisi ehkäisyä, koska miehensä ei halua lasta.
Sinä et selvästikään ymmärrä lukemaasi. Ap haluaa lapsia, miksi hän ehkäisisi? Ap:n mies ei halua lapsia, mutta ei viitsi käyttää ehkäisyä kunnolla, joten on todennäköistä, että hän tulee pian taas isäksi. Kumpi toimii väärin?
Mikä hlvtin kilpailu tää on? Joo, mies voisi ehkäistä paremmin, mutta niin nainenkin. Ei tässä mitään *kumpi tekee väärin* tilannetta ole vaan ehkäisyn hoitamisesta puhutaan. Voi taivas, ihan kuin lapselle puhuisi.
Sinä taidat olla oikeasti vajaaälyinen. MIKSI ap ehkäisisi, kun hän HALUAA LISÄÄ LAPSIA?
No siksi ettei se mies niitä halua. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa ennen kuin menee jakeluun?
Silloin se mies ehkäisee, kuinka monta kertaa se pitää sanoa ennen kuin menee jakeluun?
No voi luoja sentään. Ei ehkäisy ole koskaan vain toisen vastuulla.
Yhtäkkiä ei muka olekaan kun olette aina sälyttäneet sen 100% naisen vastuulle. Nyt kun pitäisi itsekin ottaa vastuuta omasta lisääntymisestään, alkaakin ulina.
Ihan olen nainen. Enkä koskaan sälyttäisi asiaa miehelleni, ei hänkään sälytä sitä mulle. Parisuhteesta ja perhekoon suunnittelusta yhdessä koskaan kuullut?
Olen kyllä, olen ollut naimisissa jo 5 vuotta, kiitos kysymästä. Olemme yhdessä päätyneet käyttämään kondomia ehkäisynä ja se sopii meille hyvin. Mitä ehkäisyä te käytätte?
Me on oltu 20 vuotta yhdessä, meillä on kaksi lasta ja ehkäisynä on varmat päivät kunnes menen kohdun poistoon. En kyllä ymmärrä miten tämä mihinkään liittyy.
Joko sinulla on leikkausaika tiedossa? Onko nyt pitkät jonot?
Käyn yksityisellä, ei ole varattu, menen kesällä, kun tullaan lomalle Suomeen. Miksihän tää sua kiinnostaa?
En ollut tuo aiempi, mutta ihan vaan kiinnosti. Ei sitten mitään, kun et mene julkiselle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa mainitaan, että ap haluaisi lapsia. Mies ei halua lapsia ja luvannut mennä vasektomiaan. Ei ole kuitenkaan tehnyt asialle mitään.
Kondomia kuitenkaan ei käytä oikein, vaan vasta lopussa. Sitten täällä syytetään naista, kuinka hänen pitää hoitaa ehkäisy muulla tapaa, esim. Kierukka tai pillerit, vaikka hormonaalinen ei käy!
Joku kertoi ketjun alkupäässä, että heillä ollut melkein sama tilanne niin nainen päätti kuitenkin alkaa syömään pillereitä. Ei näin!!
Ehkäisy ei ole yksin naisen vastuulla ja tässäkään tapauksessa nainen voisi haluta lapsia, miksi käyttää hormonaalista ehkäisyä
On muitakin kuin hormonaalisia menetelmiä. Ja jos tuo yksi päätti hormonaaliseen, mitä se sulle kuuluu? Ehkäisy ei ole tksin naisen vastuulla, eikä sen enempää yksin miehen vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä samantapainen ongelma. Lisää lapsia ei haluta kumpikaan mutta mies ei halua mennä vasektomiaan. Mä menisin mielelläni sterilisaatioon jos pääsisin (ei ikää tarpeeksi ja lapsia "vain" kaksi). En halunnut enää hormonaalista ehkäisyä käyttää (olin yli 5v ilman) mutta sain tarpeekseni kondomin käytöstä niin aloitin minipillerit.
Juuri näin se hoidetaan. Naisella on monia vaihtoehtoja, miehellä tasan kaksi.
Kaikille ei hormonit sovi :(
On olemassa kuparikierukka, hedelmällisyystietokone, ehkäisymonitori ja rytmimenetelmä sekä se kondomi.
Ohiksena, että nuo hedelmällisyystietokoneet ja rytmimenetelmät ovat tutkitusti hyvä silloin, kun lapsi saa tulla jos on tullakseen. Toimivat harvoilla luotettavasti kovin pitkään. Ihmisen keho ei tietokoneita tai kalenteria tottele.
No on ne parempia kuin ei mitään. Kuparikierukkahan se fiksuin olisi tosin, mutta se, että ei käytä mitään koska mies ei mene vasektomiaan, on vain ja ainoastaan tyhmää.
Tiedätkö sinä, kuinka paljon sellaisen kierukan laittaminen sattuu? Se miehen vasektomia on hyttysen pisto verrattuna siihen, että kohdunsuusta työnnetään sauva läpi ilman minkäänlaista puudutusta. Että juu, on se helppoa vaan käydä laittamassa sellainen kierukka, ettei miehen tarvitse käyttää kondomia oikealla tavalla.
Ei se tunnu miltään, mitä sä sekoilet? Työnnetään sauva läpi 😂
Sinulla on käynyt tuuri, jos kierukan laittaminen ei sattunut. Minulla sattui ja olin sen jälkeen monta päivää kipeä.
No varmaan, jos sauva on työnnetty läpi. 🙄
Niin, kohdunsuun läpi. Sehän on niin pieni, että ei sinne mikään sujahda noin vain vaan aukkoa pitää suurentaa. Sinullako ei muka sattunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä samantapainen ongelma. Lisää lapsia ei haluta kumpikaan mutta mies ei halua mennä vasektomiaan. Mä menisin mielelläni sterilisaatioon jos pääsisin (ei ikää tarpeeksi ja lapsia "vain" kaksi). En halunnut enää hormonaalista ehkäisyä käyttää (olin yli 5v ilman) mutta sain tarpeekseni kondomin käytöstä niin aloitin minipillerit.
Juuri näin se hoidetaan. Naisella on monia vaihtoehtoja, miehellä tasan kaksi.
Kolmaskin keino on ja se on oikein tehokas. Ei seksiä.
Totta. Sen mä apn miehenä valitsisin ja hakisin seksini muualta.
Haluaako mies lapsia siis muiden kanssa vai miksi hänen ei tarvitsisi ehkäistä seksissä tehokkaasti muiden naisten kanssa?
Ne muut naiset hoitaa ehkäisynsä.
Ajattelit, että moni nainen antaa pettävälle ukkomiehelle paljaalla tai ylipäänsä käyttää jatkuvasti hormonaalista ehkäisyä, vaikkei ole suhteessa?
Ja jos se naapurin yh antaa pettävälle ukkomiehelle paljaalla, niin syy voipi olla siinä että silläkin siintää mielessä uusi käärö...
No siinähän siintää sit. Ei sitä kääröä ole pakko tunnustaa.
Ei ole pakko tunnustaa, mutta isyyden vahvistaminen voidaan kyllä tehdä vaikkei tunnustaisikaan. Pakko ei toki ole lapsen kanssa aikaa viettää, mutta elarit napsahtaa niskaan.
No tuskin se naapuri rahan perässä on. Enkä mä puhu naapurista vaan naisesta, joka antaa eikä halua lasta.
Sillekö lapsia haluamattomalle naiselle taikaiskusta ilmestyy pysyvä ehkäisy, kun satunnainen mies haluaa panolle? Ja, kuka mies panee sivusuhdetta/satunnaista sivupanoa paljaalla? Joku puolison terveydestä välinpitämätön k-pää kenties?
Tuo kirjoittaja nimenomaan on joko puolisostaan piittamaton k-pää taikka sellaista esittävä trolli.
Ihan vaan nainen, joka kunnioittaa miestään.
Nainen, joka kunnioittaa miestään uhoamalla vieraisiin lähtemisellä heti kun ei saa tahtoaan läpi?
Nainen, joka kunnioittaa miestään, jolloin miehen ei tarvitse hakea seksiä muualta. Jos olisin ap, todellakin ymmärtäisin, jos noin kävisi.
Eihän aloittaja ole missään sanonut, että hän on kieltäytynyt aina seksistä? Mies ei kärsi seksin puutteesta.
Ei niin, mutta pitäisi, jos kerran ei miehensä kanssa hoida ehkäisyä kuntoon. Mikään ei ole niin halveksittavaa kuin tuo, että *mitäs et tee steriä, mä teen sulle lapsen*
Kaikkein halveksittavinta kuonaa on mies, joka ei käytä ehkäisyä ja panee ympäriinsä, sysäten vastuun ehkäisystä aina naiselle ja vahingon sattuessa pakoilee elareita. En oikeasti keksi juuri mitään kuvottavampaa, paitsi ped*rit.
Kyllä se nyt on ap, joka sysää vastuun ehkäisystä miehelle.
MITEN VAIKEAA MIEHEN ON KÄYTTÄÄ SITÄ KORTSUA OIKEIN? Pitääkö naisen sekin miehelle opettaa?
PIDÄ HOUSUT JALASSA?
Sitten sinäkään et saisi seksiä - tosin se ei muuttaisi tilannettaasi mitenkään, sillä ei sinua reppanaa nytkään kukaan nainen halua lähelleen.
Eli sinä reppana kumarrut nylkytettäväksi vain muiden takia?
No just :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa mainitaan, että ap haluaisi lapsia. Mies ei halua lapsia ja luvannut mennä vasektomiaan. Ei ole kuitenkaan tehnyt asialle mitään.
Kondomia kuitenkaan ei käytä oikein, vaan vasta lopussa. Sitten täällä syytetään naista, kuinka hänen pitää hoitaa ehkäisy muulla tapaa, esim. Kierukka tai pillerit, vaikka hormonaalinen ei käy!
Joku kertoi ketjun alkupäässä, että heillä ollut melkein sama tilanne niin nainen päätti kuitenkin alkaa syömään pillereitä. Ei näin!!
Ehkäisy ei ole yksin naisen vastuulla ja tässäkään tapauksessa nainen voisi haluta lapsia, miksi käyttää hormonaalista ehkäisyä
On muitakin kuin hormonaalisia menetelmiä. Ja jos tuo yksi päätti hormonaaliseen, mitä se sulle kuuluu? Ehkäisy ei ole tksin naisen vastuulla, eikä sen enempää yksin miehen vastuulla.
Niin, "varmat päivät" ja tietokone. Harvalla naisella elimistö toimii kuin kello, vaan ovulaatio voi heittää monella päivällä suuntaan tai toiseen. Helposti raskaaksi tulevat ovat umpihulluja, jos noihin uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kiusallaan raskaaksi hankkiutuminen on silloin, kun toinen ei suostu käyttämään ehkäisyä? Kiusallaan suostui seksiin? Kiusallaan ei tehnyt aborttia? Kiusallaan ei käyttänyt hormonaalista ehkäisy? Eri juttu esim. pillereistä valehtelu, se toki onkin hanurista.
Minä pistin ukon valitsemaan vasektomian tai kolmannen lapsen. Se "kiusallaan raskaaksi hankkiutuminen" meni meillä niin, että ihan avoimesti täytin vessan kaapit ovulaatiotikuilla ja kerroin kun ne näytti otollista hetkeä. Ihan olisi riittänyt, kun olisi pari päivää kuussa pitänyt housut jalassa niin ei olisi lasta tullut.
Ei. Minä sanoin, että joko vasektomia tai kolmas lapsi, ja mies teki valinnan. Miksi minä olisin varmoista päivistä valehdellut?
Ok.
Ei sitä lasta kyllä mitenkään kiristetty, ja puolisoni syntymään olen kyllä ihan syytön.
Aika kauan meni sinulta keksiä ymmärtää asia väärin päin 🤔
Miehet vaativat naista käyttämään pillereitä, kierukkaa ja ties mitä hormonikapseleita. Sitten sen kerran kun kumipuku täytyisi pukea niin sitä ei käytetä oikein ja tämähän on naisen syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, "varmat päivät" ja tietokone. Harvalla naisella elimistö toimii kuin kello, vaan ovulaatio voi heittää monella päivällä suuntaan tai toiseen. Helposti raskaaksi tulevat ovat umpihulluja, jos noihin uskovat.
Nuo, joissa mitataan aamulämmöt ja annetaan tekoälylle analysoitavaksi, ovat myös naiselle tosi sitovia. Vai kumppaniko se tökkii mittaria toisen kielen alle heti herättyä, mutta ennen kuin liikahtaakaan? Teho oikein käytettynä hyvä, mutta oikein käyttäminen todella vaativaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap ole kiusallaan raskaaksi hankkiutumassakaan, häntähän kiukuttaa kun mies laittaa kondomin vasta loppuyhdynnässä. Yritä ymmärtää lukemasi.
Ap:lla ei ole mitään sitä vastaan, että saisi lisää lapsia, joten miksi hän käyttäisi ehkäisyä? Yritä nyt herranjumala opetella lukemaan ja ymmärtämään lukemasi!
Sinä et selvästikään ymmärrä lukemaasi. Ap haluaa lapsia, miksi hän ehkäisisi? Ap:n mies ei halua lapsia, mutta ei viitsi käyttää ehkäisyä kunnolla, joten on todennäköistä, että hän tulee pian taas isäksi. Kumpi toimii väärin?
Mikä hlvtin kilpailu tää on? Joo, mies voisi ehkäistä paremmin, mutta niin nainenkin. Ei tässä mitään *kumpi tekee väärin* tilannetta ole vaan ehkäisyn hoitamisesta puhutaan. Voi taivas, ihan kuin lapselle puhuisi.
Sinä taidat olla oikeasti vajaaälyinen. MIKSI ap ehkäisisi, kun hän HALUAA LISÄÄ LAPSIA?
No siksi ettei se mies niitä halua. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa ennen kuin menee jakeluun?
Jos mies ei halua lapsia, hän huolehtii ehkäisystä. Se on oiekasti simppeliä muille kuin kaltaisillesi vajaaälyisille.
Vajaaälyinen nainen tekee lapsen miehelle, joka sitä ei halua.
Jos mies ei halua lapsia, hän ehkäisee, menee vasektomiaan tai pitää housut jalassa. Kokeile joskus laittaa kondomi päällesi kun vedät käteen niin opit käyttämään sitä.
Ja jos nainen haluaa lapsia, hän etsii miehen joka haluaa. Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo, joissa mitataan aamulämmöt ja annetaan tekoälylle analysoitavaksi, ovat myös naiselle tosi sitovia. Vai kumppaniko se tökkii mittaria toisen kielen alle heti herättyä, mutta ennen kuin liikahtaakaan? Teho oikein käytettynä hyvä, mutta oikein käyttäminen todella vaativaa.
Ystäväni käytti "ehkäisytietokonetta". Tietokoneen seurauksena pian 3-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä koska ero voi tulla koska vaan ja sitten on tärkeää että voi panna jonkun toisen paksuksi.
Miksi se on tärkeää? Eihän mies halua enempää lapsia mitä hänellä nyt on.
Ei halua enempää sinun kanssasi?
Juuri tämän takia meillä tuli aikanaan kriisi miehen kieltäytyessä vasektomiasta. Vaikka sitä miten päin vääntelisi, niin tuohan se perimmäinen syy on. Halutaan pitää ovet auki vielä lastentekoon jonkun muun kanssa. No, minä sanoin että jos sinä haluat pitää ovet auki kolmannelle lapselle, niin minäkin haluan, ja minun iän puolesta se tarkoittaa sitä että se kolmas tehdään nyt. No, nyt on kolme saparopäätä tuhisemassa lastenhuoneessa, minulla lapsiluku täynnä ja piuhat poikki. Tehköön vielä iltatähtensä aikanaan jos haluaa, ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pessaari, ehkäisyvaahto jne eivät kovin tehokkaita
Vierailija kirjoitti:
Minä en aio mennä noin lopulliseen toimenpiteeseen. Vähän kuin sukupuolen vaihdos. Mitä jos vaimoni vaikka kuolee liikenteessä tai syöpään, tapaan uuden naisen ja haluan hänen kanssaan lapsen?
Vasektomian voi purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei halua lapsia, hän huolehtii ehkäisystä. Se on oiekasti simppeliä muille kuin kaltaisillesi vajaaälyisille.
Vajaaälyinen nainen tekee lapsen miehelle, joka sitä ei halua.
Jos mies ei halua lapsia, hän ehkäisee, menee vasektomiaan tai pitää housut jalassa. Kokeile joskus laittaa kondomi päällesi kun vedät käteen niin opit käyttämään sitä.
Ja jos nainen haluaa lapsia, hän etsii miehen joka haluaa. Hyvin yksinkertaista.
Ja jos mies ei halua lapsia, ei laita paljasta pippeliä pimppiin, ilman kierukkaa, hormoneita tai steriä/vasektomiaa :)
Ap,
Miehesi haluaa lapsen, mutta ei SINUN kanssasi. Tämä on se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Jos panee paljaalla avoimesti vauvakuumeista naista, niin lopputuloksena saattaa olla vauva. Ei voi olla vaikea ymmärtää.
Tämä. Lapsella ei ole mitään väliä, vaan naisen lisääntymistarve menee aina lapsen edun edelle.
Loistavat geenit jakoon ja köyhälle yh:lle liikakansoituksen keskelle eläväksi nukeksi puettavaksi ja huollettavaksi, sitten kuolema korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Aika kauan meni sinulta keksiä ymmärtää asia väärin päin 🤔
Joillakin meistä on muutakin elämää kuin päivystää palstalla 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä koska ero voi tulla koska vaan ja sitten on tärkeää että voi panna jonkun toisen paksuksi.
Miksi se on tärkeää? Eihän mies halua enempää lapsia mitä hänellä nyt on.
Ei halua enempää sinun kanssasi?
Juuri tämän takia meillä tuli aikanaan kriisi miehen kieltäytyessä vasektomiasta. Vaikka sitä miten päin vääntelisi, niin tuohan se perimmäinen syy on. Halutaan pitää ovet auki vielä lastentekoon jonkun muun kanssa. No, minä sanoin että jos sinä haluat pitää ovet auki kolmannelle lapselle, niin minäkin haluan, ja minun iän puolesta se tarkoittaa sitä että se kolmas tehdään nyt. No, nyt on kolme saparopäätä tuhisemassa lastenhuoneessa, minulla lapsiluku täynnä ja piuhat poikki. Tehköön vielä iltatähtensä aikanaan jos haluaa, ei ole minulta pois.
Teillä näin. AP n mies ei ole kieltäytynyt vasektomiasta vaan luvannut/haluaa mennä sinne itse. Kuitenkaan asialle ei ole tehnyt mitään ja ehkäisyä ei käytä oikein , joten lapsi on mahdollinen
No varmaan, jos sauva on työnnetty läpi. 🙄