Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noli Sörnäinen -huoneistohotelli ei ole hintansa väärti

Vierailija
22.11.2023 |

Olen asunut muutaman kuukauden ajan remontin tieltä Noli Sörnäisissä. Tämä huoneistohotelli lupaa hyvän majoituskokemuksen Helsingin sydämessä, mutta sen lupaukset kohtaavat karun todellisuuden. Hotellin sijainti on keskeinen, mutta sen ympäristö ja tilat jättävät toivomisen varaa.

Saapuessani Noli Sörnäisen eteen, kohtasin odottamattoman haasteen: hotellin oven edessä päivysti epämääräinen joukko nistejä ja muita häiriökäyttäytymistä ilmentäviä henkilöitä. Asiakkaiden odotetaan toimivan omien turvallisuusjärjestelyidensä edistäjinä, mikä herättää huolta ja vaikuttaa välittömästi kokemukseen. Tämä parvelutoiminta on ihan jokapäiväistä.

Hotellin yleiset tilat ovat kaukana siitä, mitä odotin. Nuhjuisuus ja likaisuus ovat silmiinpistäviä, ja kaikkialla näkyvät suuret tahrat kankaisissa tuoleissa ja sohvilla. Tämä antaa vaikutelman huonosti ylläpidetystä tilasta, mikä heikentää vierailukokemusta merkittävästi.

Huoneiden väliseinät ovat yllättävän ohuet. Naapurihuoneiden äänet, olipa kyseessä sängyn narinat, puheen sorina tai muu melu, kantautuvat huoneisiini häiritsevästi. Tämä puute yksityisyydessä ja hiljaisuudessa heikentää merkittävästi majoituskokemusta.

Hotellin jätehuoneen kunto on kauhistuttava. Banaanikärpäset, jotka levittävät saastumista, ovat vallanneet tilan. Tämä ei ainoastaan herätä hygieniallisia huolia, vaan se myös heijastuu laajemmin hotellin yleiseen ylläpitoon ja puhtauteen.

On kuitenkin mainittava, että hotellissa on myös positiivisia puolia. Kuntosali ja saunaosasto ovat hyvin varusteltuja ja tarjoavat laadukkaat puitteet rentoutumiseen ja kuntoiluun. Nämä alueet ovat selvästi paremmin hoidettuja kuin muut yleiset tilat.

Vaikka Noli Sörnäinen tarjoaa joitakin houkuttelevia palveluita, kuten laadukkaan kuntosali- ja saunaosaston, hotellin keskeiset puutteet huoneiden ja yhteisten tilojen laadussa ovat valitettavasti liian merkittäviä ohittaa. Hotellin kokonaisarvosana kärsii näiden seikkojen vuoksi, ja se jää ala-arvoiseksi vaihtoehdoksi Helsingin majoitustarjonnassa.

Ovatko muut kokeneet tässä kohteessa tai jossakin muussa Nolissa vastaavia ongelmia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Otaniemen Noli on niin järkyttävän halvan ja keskeneräisen näköinen rumilus.  Miten ovatkaan ikinä saaneet luvan tuollaiselle, vaikka ei kai nykyään mitään julkisivulautakuntaa enää olekaan, päätellen miltä useimmat uudet talot näyttävät.   En ikinä asuisi tuollaisessa talossa, minkä ulkonäkö aiheuttaa lähinnä suuttumusta ja pahaa oloa.  

Vierailija
2/12 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutat Kurviin, joudut keskelle nistilaumaa - fakta.

Muuten Nolista ei kokemusta. Kurvista kyllä senkin edestä. Elämän rouheutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos raportista! Olen itse lähitulevaisuudessa joutumassa nykyajan evakkoreissulle remontin tieltä ja harkinnut Noliakin. Pakko se on jonnekin päästä, mutta harmittaa jos hinta/laatu ei ole kohdallaan.

Vierailija
4/12 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muutat Kurviin, joudut keskelle nistilaumaa - fakta.

No näin, mitenkä tämä voi yllättää. En myöskään kutsuisi että sijainti on "Helsingin sydämessä".

Vierailija
5/12 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos raportista! Olen itse lähitulevaisuudessa joutumassa nykyajan evakkoreissulle remontin tieltä ja harkinnut Noliakin. Pakko se on jonnekin päästä, mutta harmittaa jos hinta/laatu ei ole kohdallaan.

Lisäyksenä, että Kurvi sinällään ei pelota, olen siellä asunut aiemmin 10 vuotta, joten paljon on tullut nähtyä.

Vierailija
6/12 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella Forenomia! Aivan tuskaa, likaista, epämääräistä porukkaa ja luokattoman huonoa asiakaspalvelua. Forenomilla ei tosiaan ole siivousvälineitä kämpissä (muuta kuin tiskirätti) eli pidempi asuminen ei onnistu ellei maksa siivouksesta 60€/kerta. En ikinä enää ota Forenomilta kämppää, mieluummin Nolin testaan seuraavan kerran jos tarvetta on.

Vierailija
7/12 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit, että jää ala-arvoiseksi vaihtoehdoksi Helsingin majoitustarjonnassa. Olisi mielenkiintoista kuulla muista vaihtoehdoista! Eli mitkä ovat hyviä vaihtoehtoja Helsingissä kun yöpymistarve on esimerkiksi lähteä putkiremonttia pakoon vaikka pariksi kuukaudeksi?

Vierailija
8/12 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaa varmaan harkita muita kalliimpia sijanteja kuten katajanokka tai hertsikka, niissä hinta saattaa vähän karsia asukkaita.

Vierailija
9/12 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noiden hinnat on? Yritin etsiä.

Vierailija
10/12 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäistä varovaisuutta Noli studioiden kanssa: yksinkertaisesti älä vuokraa näiltä asuntoa rai majoitusta. Noli studios on huijareitten pesä.

Konkurssikypsä talousrikoskeidas. Kuluttajien erehdyttämistä asunnoissa punkkeja ja luteita. Asiaan kuulumattomia laskuja ym. Tanskassa kyseinen Noli Studios on jo useammasta rikoksesta epäilty ja ellei jo tuomiollakin.

Väärentävät itsestään positiivisia muka "käyttäjäkokemuksia" esim E bookingiin , facebookiin ja trustpilotiin. Huomiota herättävää että esim E booking on valjastettu Trustpilotin kanssa tähän huijaukseen hehehe muka 1700 tarkistettua palautetta, etsivät selvittivät tuon E-bookingin valheen se on nimittäin puppua, E-booking ei mitään kontrolli ja tarkista kuka tahansa voi säveltää keksimiään itsekehuja mistä tahansa ilman että joku kontrolloisi.

Suomalainen kierrä kaukaa tällainen toimija

Noli Studioitten rikollisesta toiminnasta kannattaisi tehdä syvää luotaavampi reportaasi esim Yle MOT:n. Kaikki ei ole kultaa vaikka kiiltää katinkultaa Nrep:n tapauksessa.

Vierailija
11/12 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä kokemuksia täältäkin tästä Noli Studios yrityksestä

https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/noli+studios+finland+oy/283…

Perheemme sairastui vakavasti asuessamme yhdessä näiden homeasunnoissa, eikä edes vakuutus korvannut kun ei ollut vakuutusta hometta vastaan.Noli Studios salasi vian. Viranomaisille tehtiin näistä ilmoitus mutta ei ole kuulunut miten prosessi etenee.

Kannattaisi tehdä vinkki markkinointiviranomaisille miten nämä väärentävät itsestään omakehuja Bookingiin ja Trustpilotiin edellä mainittu kun on rikollista kilpailun väärentämistä.

Vierailija
12/12 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaa varmaan harkita muita kalliimpia sijanteja kuten katajanokka tai hertsikka, niissä hinta saattaa vähän karsia asukkaita.

Kaikki Noli Studioitten tarjoamat asunnot on arvaamattomia aikapommeja, asiakaspalvelu epämiellyttävän törkeää, aiheettomia keksimiään petoslaskujakin nämä lähettelevät, huolto ja korjaukset eivät toimi, ja Noli Studioitten asuntoja on alkanut majoittaa epäsosiaaliset ja haisevat pummit sekä varkaat. Luonnollista, kun nämä eivät saa enää törkyluukkujaan tarkoille ja kunniallisille kansalaisille kaupaksi niin vuokraavat sitten yhteiskunnan eläteille.

Ohje: älä vuokraa asuntoa Noli Studio:lta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän