Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Euroviisujen kannattaa tehdä näin jatkossakin. Sen sijaan että "yhdistää" niin aiheuttaakin oikein kunnon kränän.
Nyt on kaikkien Suomi-Ruotsi maaottelun maailmanlaajuinen jälkipuinti.
PS. 13miljoonaa meni jo.
Tämän jälkeen tullut jo 35 tuhatta uutta näyttöä
1,5 h aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisujen kannattaa tehdä näin jatkossakin. Sen sijaan että "yhdistää" niin aiheuttaakin oikein kunnon kränän.
Nyt on kaikkien Suomi-Ruotsi maaottelun maailmanlaajuinen jälkipuinti.
PS. 13miljoonaa meni jo.
Tämän jälkeen tullut jo 35 tuhatta uutta näyttöä
1,5 h aikana
Cha cha chata katsotaan nyt urakalla monessa paikassa.
Onko tuosta Harkimon soittamasta tattoosta Suomi-Ruotsi pelissä lyhyttä linkkiä, missä yleisö buuaa? Ei ne toki loreenin huonoudelle buuannut, vaan sille, että oli ruotsalainen.
Luulis että joku amerikkalainen night show tarttuisi tähän. Luulisi, että Sanna Marinin tanssin jälkeen voisi olla hyväkin aasinsilta.
Loreen ehkä dominoi listoja, mutta Käärijällä on aivan jäätävä määrä faneja. Jos käy katsomassa esim Instan kuvien tykkäyksiä niin tällä hetkellä K on kyllä suvereeni ykkönen.
Loreen ei varmaan herätä sellaisia intohimoja. Sitä voi kuunnella pienessä yihkusateessa bussipysäkillä ja se ei muuta mielialaa mihinkään suuntaan.
Mutta Cha Cha Cha on toiminut minulla energiatasojen nostattajana varmaan sata kertaa. Tihkusateessakin tulisi energiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konserttiarvostelu
https://yle.fi/a/74-20032759Jokaisen itseään arvostavan kriitikon pitää sisällyttää juttuunsa jokin mahdollisesti vaaniva virtahepo tai muu kielteinen ennustus.
Tuntuu siltä, että hyvin monella suomalaisella näyttää olevan mielipide Käärijän tulevaisuudesta ja siitä, mitä hänen pitäisi seuraavaksi tehdä. Toistaiseksi hän on toiminut oman päänsä mukaan ja hyvinhän tuo on mennyt.
Joo, voi hitsi
"Mutta mielenkiintoista olisi ollut seurata kärpäsenä katossa, kun lapsiperheissä vanhemmat pohtivat, mitä tuli juuri koettua."
Eli vanhemmat eivät itse ole ottaneet selvää mihin niitä taaperoitaan oikein ovat roudaamassa. Eivät ole kuunnelleet niitä muita biisejä, vaikka tietävät ettei siellä tuntia pelkkää cha cha cha raikaa. Jos jotain tässä konseptissa pitäisi kyseenalaistaa se on enemmänkin vanhempien toiminta. Onko tuollaiset suuret keikat ensinnäkään pienimpien pikkulasten paikka, oli artisti kuka hyvänsä?
Minä taas uskon, että suurin osa vanhemmista tiesi, ettei siellä ollut tulossa mitään lastenlauluja ja toimittaja kirjoitti noin, koska se oli kivaa tarinankerrontaa. Ei hän ollut edes haastatellut ketään, siksi tuo puhe kärpäsenä katossa olemisesta.
Olen ehkä itse kalkkis, mutta mielestäni sinne ei olisi pitänyt lapsia viedä. Jos Vantaa olisi saanut järjestää juhlat, ne olisivat varmasti olleet päivällä jossain ulkona tai messuhallissa, ja Käärijä olisi esittänyt Cha Cha Cha:n lisäksi ehkä vain pari muuta kappaletta. Sellainen tilaisuus olisi sopinut lapsillekin. Nyt sitten tehtiin tuollainen erikoinen bilekeikka, jonne lapsetkin saivat mennä.
Aivan mahdollista. Aika monet keikat, jotka ovat muualla kuin baareissa ovat lähtökohtaisesti ikärajattomia. On sitten vanhempien vastuulla päättää minkä ikäiset lapset sinne päästää. Ihan pienimpiä en itsekään tuollaisiin kyllä laittaisi. Se meno ja mökä voi kuitenkin olla aika kovaa.
Enää muutama päivä niin tattoolla 100 miljonaa kuuntelua :) superstara
winner kirjoitti:
Poistoraivo ketjussa alkoi heti kun kävin laittamassa viestin Blind Channel-ketjuun ;DDDDD
Hirttääkö kiinni, justiina???tuossakin pätkässä enimmäkseen ulkomaisia kommentteja, vaikka ihan random video.
kuulostat kyllä vähän siltä että oot liikaa somessa kuvittelet puhuvasi ties kelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konserttiarvostelu
https://yle.fi/a/74-20032759Mikä ihmeen *pakkomielle* Suomessa on tehdä kaikesta mahdollisesta lapsiystävällistä??
Lapset ei kuulu räppikeikoille muutenkaan.
Toivon tosissani että Käärijä ei alistu suomalaisen naurettavuuksiin menevän sensuurin alle, vaan tekee jatkossakin just sellaista musiikkia kuin itse haluaa.
Terv. Kuusivuotiaan äiti
Se on tämä aika kun kaikki on niin edistynyttä ja silti niin tyhmistynyttä. Muistan että Dingo oli aikoinaan lasten(kin) suosikki, mm. minun ja sisareni, ja huomattavasti huonommin ne Dingon sanoitukset mielestäni lapsille sopivat kuin Käärijän. Silti meistä tuli täyspäisiä aikuisia.
Ite osasin lapsena kaikki irwinin ja juicen biisit ulkoa, eikä vaikuttanu mitenkään mihinkään. Paska kasvatus se on mikä lapsen pilaa, ei laulujen sanat.
Vierailija kirjoitti:
ei käärijä saa edes pikku keikkojaan myytyä suomessa, ei ketään kiinnosta mikään konsertti vaan yksi biisi.
Käärijällähän on jo valmiina hurjasti muitakin hyviä biisejä kuin Cha Cha Cha. Kannattaa laittaa kuunteluun tai kuunnella viime lauantain konsertti uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ruotsalaiset osaa huijata niissä kuunteluissakin, Spotifyhan on ruotsalainen firma.
Loreenilla on tuplasti kaikkea verrattuna Kääritään, paitsi Instaa ja YouTubea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konserttiarvostelu
https://yle.fi/a/74-20032759Mikä ihmeen *pakkomielle* Suomessa on tehdä kaikesta mahdollisesta lapsiystävällistä??
Lapset ei kuulu räppikeikoille muutenkaan.
Toivon tosissani että Käärijä ei alistu suomalaisen naurettavuuksiin menevän sensuurin alle, vaan tekee jatkossakin just sellaista musiikkia kuin itse haluaa.
Terv. Kuusivuotiaan äiti
Se on tämä aika kun kaikki on niin edistynyttä ja silti niin tyhmistynyttä. Muistan että Dingo oli aikoinaan lasten(kin) suosikki, mm. minun ja sisareni, ja huomattavasti huonommin ne Dingon sanoitukset mielestäni lapsille sopivat kuin Käärijän. Silti meistä tuli täyspäisiä aikuisia.
Ite osasin lapsena kaikki irwinin ja juicen biisit ulkoa, eikä vaikuttanu mitenkään mihinkään. Paska kasvatus se on mikä lapsen pilaa, ei laulujen sanat.
Sitä paitsi mielestäni Käärijän lyriikat etenkin räppiskenen sisällä ovat hyvinkin hillittyjä. Joo aiheet on monesti biletys, uhkapelit tms. aikuisten maailmaan enemmän kuuluvat jutut, mutta en nyt näe että nuo asiat aiheinakaan mitenkään nuoremmille pitäisi olla jotain tabuja. Lähinnä eivät nyt sen syvällisemmin vain ymmärrä niitä.
Sitä paitsi artistien ja tässä tapauksessa etenkin Käärijän viehätys perustuu juuri tuohon aitouteen ja haluun tehdä rehellisesti sitä omaa juttuaan. Olisi aikamoinen antikliimaksi alkaa säveltää jotain lapsiystävällistä settiä ja muuttaa sitä tyyliä :D
Uskon vahvasti ettei ne perheen pienimmätkään syttyisi mistään sellaisesta. Harvoin tuollainen laskelmointi toimii.
Loreen luo omaa uraa, Käärijä omaansa. Unohtakaa Loreen...
Vierailija kirjoitti:
Loreenilla on tuplasti kaikkea verrattuna Kääritään, paitsi Instaa ja YouTubea.
Loreen sopiikin paljon paremmin Spotifyhin kuunneltavaksi, Käärijän fanit haluavat myös katsottavaa.
Loreenin insta on sanalla sanoen umpitylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Mun mielestä ne tanssijat olivat ihan turhia. Hajottivat vain kokemusta ja tekivät sen sekavaksi. Käärijä olisi pärjännyt ihan hyvin yksinkin ja samalla hänen ainutlaatuisuutensa olisi tullut paremmin esille.
UMK:n Cha Cha - tanssijat tuki esitystä tyylikkäästi, hauskasti ja kiinnostavasti, Liverpoolissa olisi kannattanut säilyttää sama tyyli.
Kuinka kauan jaksat tätä samaa jankutusta pelleydestä, parodiasta ja tanssijoista? Sait pellepinttymän ainoastaan omaan päähäsi, kun suutuit siitä ettei uudistetut asut olleetkaan mielestäsi yhtä hienoja, kuin UMK:ssa.
Jep, etenkin kun noissa esityksissä ei ole mitään eroa taviskatsoja silmään. Katsoin finaalin kansainvälisessä seurassa ja kaikki pitivät tanssijoista ja kehuivat esitystä kokonaisuutena. Kukaan ei puhunut sanallakaan mistään pelleilystä - vain tämä yksi jaksaa siitä inttää.
Minun piti kommenttisi jälkeen käydä vertaamassa tanssijoiden pukuja, koska en ollut ajatellut niitä tarkemmin. Okei, olen samaa mieltä jankkaajan kanssa puvustuksen huonontumisesta, mutta myös samaa mieltä sinun kanssasi siitä, ettei sillä ollut yleisölle merkitystä.
Tanssijoilla on kyllä ollut mahtava kevät Käärijän kanssa! Varmasti tuntuu haikealta nyt. Uskoisin, että ovat saaneet uutta virtaa omaan tanssiinsa, kun on ollut mahdollisuus tehdä ihan uutta ja ennen näkemätöntä, ja päästä hypetykseen mukaan. Paritanssi on niin kurinalaista ja stereotyyppistäkin, että on täytynyt olla hauskaa irroitella kerrankin kunnolla. Ainutlaatuinen kokemus kerta kaikkiaan.
Kukaan ei kiistä, etteikö ne olisi yleisölle kelvanneet. Suurin osa varmasti laillanne vähät niistä välitti ja tuskin edes huomasi muutosta. Yleisöönhän pelkät hupiesitykset muutenkin hyvin uppoaa, kuten Kroatian yleisöpisteistäkin nähtiin.
Raadit on asia erikseen ja heitä varten ne asut olisi ehdottomasti kannattanut säilyttää samoina kuin UMK:ssa, jossa raaditkin vielä yksimielisesti Käärijän esitystä arvosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ruotsalaiset osaa huijata niissä kuunteluissakin, Spotifyhan on ruotsalainen firma.
Eiks Ruotsissa ole muutenkin tuplasti ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niinhän ne Suomea ja suomalaisia vihaavat n atsipellet tekevätkin.
Minun piti kommenttisi jälkeen käydä vertaamassa tanssijoiden pukuja, koska en ollut ajatellut niitä tarkemmin. Okei, olen samaa mieltä jankkaajan kanssa puvustuksen huonontumisesta, mutta myös samaa mieltä sinun kanssasi siitä, ettei sillä ollut yleisölle merkitystä.
Tanssijoilla on kyllä ollut mahtava kevät Käärijän kanssa! Varmasti tuntuu haikealta nyt. Uskoisin, että ovat saaneet uutta virtaa omaan tanssiinsa, kun on ollut mahdollisuus tehdä ihan uutta ja ennen näkemätöntä, ja päästä hypetykseen mukaan. Paritanssi on niin kurinalaista ja stereotyyppistäkin, että on täytynyt olla hauskaa irroitella kerrankin kunnolla. Ainutlaatuinen kokemus kerta kaikkiaan.