Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Ravikilpailuista kiinnostuneille.
Käärijä kirii, 12,99miljoona finaaliesityksen striimausta YouTubessa. Loreen pitää kärkipaikkaa, mutta vauhti näyttää selvästi hiipuneen (13,5 milj)Huomenna taas uudet tilanteet ja luvut
Euroviisuasiaa:
Oliko se Italian vai minkä maan esityksessä se trampoliini. Ai hitsi kun olikin komediaa. Naurattaa vieläkin
Osa katsoi Tattoon vain haukkuakseen lopputulosta. Tykkäyksissähän Käärijän on ylivoimaisessa johdossa (235 000 - 140 000). Nyt on myös 13 miljoonaa ylitetty!
Euroviisujen kannattaa tehdä näin jatkossakin. Sen sijaan että "yhdistää" niin aiheuttaakin oikein kunnon kränän.
Nyt on kaikkien Suomi-Ruotsi maaottelun maailmanlaajuinen jälkipuinti.
PS. 13miljoonaa meni jo.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HS arvioi, että jäähallikeikan perusteella Käärijässä on ainesta isompaankin;
"Käärijän lievästi passiivis-agressiivinen reaktio hyydytti tunnelman hetkeksi."
Sitä pitää jatkossa välttää.
Käärijässä on jotain lievästi gressiivista. Muistan erään ulkomaisen reaktion CCC videoon, kun henkilö kommentoi videota että "siinä on jotain pahaa".
Samaa olin minä ajatellut ja samaa mieltä olen vieläkin. Käärijä ei ole pelkästään se hauska hemmo.
Jotain agrea ja äkkipikaista käytöksessä on joka ei sovi hänestä saatuun julkisuuskuvaan. Sitä ei kaikki huomaa.
Mä olen kyllä huomannut. Hän esiintyy medialle positiivisesti mutta jotenkin antaa myös pimeää vaikutelmaa itsestään.
No kun hää "ei oo arkena tää mies laisinkaan ei oo."
Kai tuon nyt lapsikin huomaa. Varmaan ne jurytkin huomasi nimenomaan sen, että aluksi hyvä mörökölli kun oli kopissa, mutta huono esikuva, kun tuli sieltä tanssijoineen pois ja hassuttelemaan, joten riepu-Loreen kopiobiisillä on parempi roolimalli.
Vaikka biisi upposi ihmisiin - se ei muuta sitä tosiasiaa että biisi oli yksitahoinen. Siinä ei ollut tasoja eikä syvyttä.
Tuota et usko itsekään. Tuomaristossa ei varmasti ollut yhtäkään, jonka mielestä lukuisia eri musiikkityylejä sekoittava biisi olisi ollut yksitahoinen.
Luulenpa muuten, että sinullakin raikaa Cha Cha Cha taustalla ja oikeasti inhoat Loreenin kappaletta. Olet vain liian syvällä trollaamisessa. Säälittäväähän se on ja tiedät sen itsekin.
Luin eilen erään kriitikon kirjoituksen, ja siinä hän mainitsi CCC:n olevan yksitahoinen. Ajattelin, että se on juuri se sana jota olen hakenut. Biisi on yksitahoinen.
Te ette kestä sitä, että kukaan kajoaa ja arvostelee biisiä. Tunnustan, en ole kertaakaan voinut kuunnella CCC loppuun saakka. Pakko lopettaa kuuntelu kesken, niin yksitahoinen ja ennalta arvattava juomalaulu se on. En pidä siitä. Siksi on helppo nähdä, miksi Loreen oli parempi.
Linkkaa se arvostelu tänne. Olet varmasti ottanut linkin talteen, jotta voit käydä psyykkaamassa itseäsi trollailuun.
Edelleenkään kukaan ei usko höpinöitäsi, koska et usko niitä itsekään. Tuskin olet Tattootakaan kuunnellut loppuun asti.
Minua ei haittaa yhtään, jos joku ei tykkää Käärijän kappaleesta. Sinä et kuitenkaan ole tässä ketjussa keskustelemassa, kuten muut. Olet vain trollaamassa. Tulet säännöllisen väliajoin kirjoittelemaan niitä "Kyllä se Loreen on hyvä" -kommentteja, joiden tarkoituskaan ei ole saada keskustelua aikaiseksi. Olet todennäköisesti yksi palstan u l 1 s i j a miehistä, joka on siirtänyt mielenkiintonsa tähän ketjuun, koska muualla et saa tarpeeksi huomiota. Eikä minunkaan pitäisi sinulle vastata, enkä jatkossa enää vastaakaan.
Haluan oikaista muutamia väärinkäsityksiä joita ole viljellyt.
Olet päätellyt, koska Käärijä ei kuumota minua olen täällä vain trollaamassa. Väärin.
Olen päätellyt, että olen mies. Väärin.
Olet päätellyt, että olen ottanut lukemani kritiikkilinkin talteen. Väärin.
Jos keskustelu on mielestäsi sitä, että kaikki on saa mieltä aiheesta niin sehän on varsin yksipuolista keskustelua.
Silloin sinun on viisainta keskustella vain itsesi kanssa.
Me emme ole täällä keskustelemassa keskustelusta vaan viisuista, joten mielelläni pysyn jatkossakin itse aiheessa.
"Olen päätellyt, että olen mies. Väärin."
LOL! Persoonapronominit taas hukassa ;DDDD Varmaan oikoluku tai chatGPT tai Tsiisus taas sekoili ;DDD Pahasti vaikuttaa nimenomaan siltä, että eräs itse tuossa itse keskustelee itsensä kanssa tai on ainakin päätellyt olevansa kaksi eri henkilöä, joista toinen on itse Loreen-fani ja toinen Käärijä-fani ja toinen sitten vielä lisäksi väärin "mies" ;DDDD
"Haluan oikaista muutamia väärinkäsityksiä joita ole viljellyt." Tämä on rautaa!!! Kirjoitetaan pelkkä "ole", koska ei osaa päättää onko se "olen" vai "olet" ;DDDDDD
Onneksi mä heitän välillä tämän "meanwhile, back to reality"-pläjäyksen ;D
Mikäs siinä, voihan sitä vapaasti päättää olla mies, uuden lain mukaan vuodeksi kerrallaan. Vuoden kuluttua voit sitten kertoa täällä, oliko kivaa vai vaihdatko takaisin. Aiotko jotenkin tuoda jatkossa kirjoituksissasi esille tämän uuden identiteettisi?
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravikilpailuista kiinnostuneille.
Käärijä kirii, 12,99miljoona finaaliesityksen striimausta YouTubessa. Loreen pitää kärkipaikkaa, mutta vauhti näyttää selvästi hiipuneen (13,5 milj)Huomenna taas uudet tilanteet ja luvut
Euroviisuasiaa:
Oliko se Italian vai minkä maan esityksessä se trampoliini. Ai hitsi kun olikin komediaa. Naurattaa vieläkin
Trampolinin tarkoituksena oli harhauttaa ammattitaidossaan ennennäkemättömän yksimielinen ja lahjomattoman raudanluja jury antamaan pisteitä muuten mieleenjäämättömälle kappaleelle. Hyvin onnistuttiin. En ole pystynyt palauttamaan mieleeni oliko siinä edes kertosäettä. Monissa muissa biiseissä oli sentään joku koukku. Muistan jopa Sveitsin biisin onnettoman lavakoreografiankin paremmin kuin hetkeäkään Italian lauluesityksestä. Joku parrakas kaveri se oli ;D
Ai kamala se Sveitsi:-D:-D:-D. Ei hele. Kukahan senkin oli suunnitellut. Se tanssi kyllä pilasi sen biisin sanoman
Haa, tänään kohta taas Suomen lätkää ja Cha cha cha raikaa!!!
Ruotsi putoaa USA:n kyydistä, kuinkas muutenkaan ;D
Vierailija kirjoitti:
Milan Jaff euroviisuihin 2024 ! Olisi ainakin tuomariston suosikki, koska tekee hyvää suomi-räppiä asenteella !
Milan Jaff karkotetaan välittömästi Suomesta, kun saa linnatuomionsa lusittua. Cha cha cha!
Mistä näkee paljonko on nyt cha cha:ta striimattu? Joko 50 miljoonaa menee pian rikki?
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HS arvioi, että jäähallikeikan perusteella Käärijässä on ainesta isompaankin;
"Käärijän lievästi passiivis-agressiivinen reaktio hyydytti tunnelman hetkeksi."
Sitä pitää jatkossa välttää.
Käärijässä on jotain lievästi gressiivista. Muistan erään ulkomaisen reaktion CCC videoon, kun henkilö kommentoi videota että "siinä on jotain pahaa".
Samaa olin minä ajatellut ja samaa mieltä olen vieläkin. Käärijä ei ole pelkästään se hauska hemmo.
Jotain agrea ja äkkipikaista käytöksessä on joka ei sovi hänestä saatuun julkisuuskuvaan. Sitä ei kaikki huomaa.
Mä olen kyllä huomannut. Hän esiintyy medialle positiivisesti mutta jotenkin antaa myös pimeää vaikutelmaa itsestään.
No kun hää "ei oo arkena tää mies laisinkaan ei oo."
Kai tuon nyt lapsikin huomaa. Varmaan ne jurytkin huomasi nimenomaan sen, että aluksi hyvä mörökölli kun oli kopissa, mutta huono esikuva, kun tuli sieltä tanssijoineen pois ja hassuttelemaan, joten riepu-Loreen kopiobiisillä on parempi roolimalli.
Vaikka biisi upposi ihmisiin - se ei muuta sitä tosiasiaa että biisi oli yksitahoinen. Siinä ei ollut tasoja eikä syvyttä.
Tuota et usko itsekään. Tuomaristossa ei varmasti ollut yhtäkään, jonka mielestä lukuisia eri musiikkityylejä sekoittava biisi olisi ollut yksitahoinen.
Luulenpa muuten, että sinullakin raikaa Cha Cha Cha taustalla ja oikeasti inhoat Loreenin kappaletta. Olet vain liian syvällä trollaamisessa. Säälittäväähän se on ja tiedät sen itsekin.
Luin eilen erään kriitikon kirjoituksen, ja siinä hän mainitsi CCC:n olevan yksitahoinen. Ajattelin, että se on juuri se sana jota olen hakenut. Biisi on yksitahoinen.
Te ette kestä sitä, että kukaan kajoaa ja arvostelee biisiä. Tunnustan, en ole kertaakaan voinut kuunnella CCC loppuun saakka. Pakko lopettaa kuuntelu kesken, niin yksitahoinen ja ennalta arvattava juomalaulu se on. En pidä siitä. Siksi on helppo nähdä, miksi Loreen oli parempi.
Linkkaa se arvostelu tänne. Olet varmasti ottanut linkin talteen, jotta voit käydä psyykkaamassa itseäsi trollailuun.
Edelleenkään kukaan ei usko höpinöitäsi, koska et usko niitä itsekään. Tuskin olet Tattootakaan kuunnellut loppuun asti.
Minua ei haittaa yhtään, jos joku ei tykkää Käärijän kappaleesta. Sinä et kuitenkaan ole tässä ketjussa keskustelemassa, kuten muut. Olet vain trollaamassa. Tulet säännöllisen väliajoin kirjoittelemaan niitä "Kyllä se Loreen on hyvä" -kommentteja, joiden tarkoituskaan ei ole saada keskustelua aikaiseksi. Olet todennäköisesti yksi palstan u l 1 s i j a miehistä, joka on siirtänyt mielenkiintonsa tähän ketjuun, koska muualla et saa tarpeeksi huomiota. Eikä minunkaan pitäisi sinulle vastata, enkä jatkossa enää vastaakaan.
Jep, se tyyppi se on. Mistään ei mitään tiedä, mutta joka aamu 7:01 aloittaa ketjujen rölläyksen kirjoittamalla jotain ketjun kannalta päinvastaista. Lopettaa, ei suinkaan 23:00 vaan vasta joskus 03-04 kun on saanut kaikki ketjut siivottua mieleiseensä kuosiin poistattamalla ja peukuttelulla.
HAHAAAA! Palstapoliisi kello kahdessatoista, löydetty :D:D:D:D:D
winner kirjoitti:
Haa, tänään kohta taas Suomen lätkää ja Cha cha cha raikaa!!!
Ruotsi putoaa USA:n kyydistä, kuinkas muutenkaan ;D
Ruotsi voittaa, tsa tsa tsaaa :D:D:D:D:D
Käärijä vastasi fanien kysymyksiin suorassa lähetyksessä – tässä on noloin juttu, mikä hänelle on käynyt
"Lähetyksessä Käärijä vastasi myös fanien hänelle lähettämiin kysymyksiin. Yksi kysymys oli, mikä on noloin juttu, mikä hänelle on koskaan tapahtunut. Käärijä kertoi, ettei hän yleensä juuri häpeä mitään, vaan sen sijaan nauraa hänelle sattuneille asioille.
– Missä menee se nolouden raja, mulla sitä rajaa ei oikeastaan ole.
Yksi tapaus takavuosina oli kuitenkin sellainen, joka nolotti, ja tavallaan hävettää hieman yhä.
– Vuosia takaperin yhdessä suhteessa piti laittaa ex-kumppanille viestiä, että "tämä oli tässä", mutta se meni mun mummille. Niin muistan, että silloin hävetti ja tuli pientä morkkista.
Mummilta tuli Käärijän mukaan myös vastaus.
– Hän laittoi, että "mikä oli tässä". En muista, mitä sen jälkeen vastasin, mutta meillä on mummin kanssa kaikki hyvin."
Nolointa tässä tarinassa on että eroaa kumppanistaan tekstiviestillä. Olikohan joku niistä viidestä naisesta samaan aikaan, on kyllä todella lapsellinen tyyppi tää häärijä
Ja jottei jäisi epäselväksi miksi lätkää ---
IL:
"Amanda Harkimolla on Nokia-areenassa tärkeä tehtävä. 32-vuotias ammattilais-dj on yksi MM-kisojen Tampereen otteluiden kolmesta disc jockeysta, jotka pitävät yleisön tunnelman korkealla musiikkivalinnoillaan.
Dj soittaa areenan ämyreistä kajahtavat musiikit joukkueiden alkulämmittelyissä ja otteluiden pelikatkoilla.
Tämän kiekkokevään kovimmasta hitistä ei ole epäselvyyttä.
Tämä on helppo. Kyllä se on Cha cha cha. Viime pelissä soitin sen kolme kertaa ja varsinkin nyt se oli kova juttu, kun katsomossa oli paljon lapsia. Yleisö kirkuu aina yhtä kovaa, Harkimo kertoo.
Mikään ei kuitenkaan tällä hetkellä vedä vertoja Käärijän hittibiisille, jota myös Leijonien joukkueesta on toivottu Harkimolta.
Ei tällaista hypeä ole ollut mistään biisistä aikoihin. Viime pelissä soitin Loreenin Tattoon, ja ihmiset alkoivat buuata."
Vierailija kirjoitti:
Mistä näkee paljonko on nyt cha cha:ta striimattu? Joko 50 miljoonaa menee pian rikki?
Eiköhän se mene tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Point on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se "Same tattoo", eli Mikan V Plenun taustanauha aikailla Tattoo. Käykää kuuntelemassa.
Tuskinpa kannattaa oikeuteen lähteä. Tulisiko siitä ikinä loppua? Täysin uutta musiikkia on vaikea luoda.
Mutta hälyttävän paljon ne samalta kuulostaa.CCC on saanut selvästi vaikutteita esim Rammsteinista ja Prodigysta. Rammstein Tattoo biisin kitarat kuulostavat todella tutuille. Mutta jostain nekin on lainattu Rammsteinille.
Gösta Sundqvist oli sanonut, että hän yritti kopioida biisejä lempiartisteiltaan, mutta ei saanut niitä kuulostamaan samoilta. Keksi siinä sitten omaperäisen Leevin tyylin.
Toivottavasti Jerellä on ympärillä muitakin kuin jeesmiehiä. Pysyy jalat maassa. Nimittäin nousee se kuuluisuus päähän vaikka kuinka olis tavallinen Jere Vantaalta. Tai mistä minä tiedän, ehkä se on vaan hyvä jos nousee päähän.
Rammstein ei ole mikään originaali. Muutenkin yksinkertaista musiikkia. Alunperin he kopioivat saundinsa ja ideansa metallimusasta ja industrialista. Heitä ennen Die Krupps oli tehnyt samaa jo monia vuosia, sekä muutakin.
Toisin sanoen Rammstein eivät olleet mitään pioneereja vaan kun aika, yleisö ja markkinat olivat kypsät, he korjasivat koko potin kotiin erityisesti teatraallisuudella ja ulkomusiikillisilla temppuilla,
eikä kukaan edes tiedä niistä ketkä sen musiikkityylin loivat.Tattoon kirjoittaneet kopioivat kaksi teemaa V Plenusta ja siinä käytetäänkin jotain 18+7 samaa perättäistä nuottia. Miettikääpä todennäköisyyttä kun nuotteja on 12 oktaavissa. Tattoo säveltäjät äkkiä lottoriviä kirjoittamaan.
He olivat todennäköisesti myös kupanneet Pont Aerin biisistä Flying Free syntsamelodiaa.
Missä aita matalin, siellä monet viisumaakarit.
Miksei sitä Tattoota ole jo diskattu, jos se on todistetusti härski kopio toisesta kappaleesta?
Pieni tuntematon Pont Aeri vastaan Euroviisut ja Ruotsin musiikkiteollisuus. Siksi. Ei ole valitettavasti mitään saumaa. Viisuihin meni itsellä lopullisesti maku jo ihan senkin takia, että julkeavat mainostaa ja hehkuttaa Queen Loreenia ja plagiaattibiisiä. Siellä se nyt häärii listojen kärjessä ja käärii rahaa. On niillä pokkaa.
Viisuilta menee maine, jos sallivat tuollaisen. Eikö ne pomot osaa yhtään ajatella?
Ohoh, Käärijän instaan on tullut viikossa 200 000 uutta seuraajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään menee. Lukuun lisätään tänään noin 1,8miljoonaa. Klo 21-22 tienoilla varmaankin
Mua kiinnostaisi tietää mitä tämä mahdollinen "lapsiystävällinen" musiikki näiden mielestä on, jos Käärijän muu tuotanto jotenkin järkytti/mietitytti. Kyllähän ccc:ssäkin puhutaan juomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin käsittämätöntä, kuinka Cha cha cha on käytännössä Spotifyn viraalilistojen ykkösenä ympäri maapalloa, Pohjois-Amerikasta Etelä-Amerikkaan, Afrikkaan, Eurooppaan, Lähi-Itään, Aasiaan ja Australiaan ja Uuteen-Seelantiin asti. Nyt myös Viulunkieli ja Välikuolema ovat nousseet joittenkin eurooppalaisten maitten viraalilistoille.
Käärijä on myös päässyt ekaa kertaa Billboardin Top 200 Global listalle, sijalle 27!
Kyseinen viikottain päivittyvä lista perustuu digitaaliseen myyntiin ja online-suoratoistoon yli 200 alueelta maailmanlaajuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konserttiarvostelu
https://yle.fi/a/74-20032759Jokaisen itseään arvostavan kriitikon pitää sisällyttää juttuunsa jokin mahdollisesti vaaniva virtahepo tai muu kielteinen ennustus.
Tuntuu siltä, että hyvin monella suomalaisella näyttää olevan mielipide Käärijän tulevaisuudesta ja siitä, mitä hänen pitäisi seuraavaksi tehdä. Toistaiseksi hän on toiminut oman päänsä mukaan ja hyvinhän tuo on mennyt.
Joo, voi hitsi
"Mutta mielenkiintoista olisi ollut seurata kärpäsenä katossa, kun lapsiperheissä vanhemmat pohtivat, mitä tuli juuri koettua."
Eli vanhemmat eivät itse ole ottaneet selvää mihin niitä taaperoitaan oikein ovat roudaamassa. Eivät ole kuunnelleet niitä muita biisejä, vaikka tietävät ettei siellä tuntia pelkkää cha cha cha raikaa. Jos jotain tässä konseptissa pitäisi kyseenalaistaa se on enemmänkin vanhempien toiminta. Onko tuollaiset suuret keikat ensinnäkään pienimpien pikkulasten paikka, oli artisti kuka hyvänsä?
Minä taas uskon, että suurin osa vanhemmista tiesi, ettei siellä ollut tulossa mitään lastenlauluja ja toimittaja kirjoitti noin, koska se oli kivaa tarinankerrontaa. Ei hän ollut edes haastatellut ketään, siksi tuo puhe kärpäsenä katossa olemisesta.
Olen ehkä itse kalkkis, mutta mielestäni sinne ei olisi pitänyt lapsia viedä. Jos Vantaa olisi saanut järjestää juhlat, ne olisivat varmasti olleet päivällä jossain ulkona tai messuhallissa, ja Käärijä olisi esittänyt Cha Cha Cha:n lisäksi ehkä vain pari muuta kappaletta. Sellainen tilaisuus olisi sopinut lapsillekin. Nyt sitten tehtiin tuollainen erikoinen bilekeikka, jonne lapsetkin saivat mennä.
Oli Kai siellä Käärijän kummityttö myös. Aika pieni kai, ainakin sen perusteella miten K häntä puhutteli
Käärijällä on todella paljon myös lapsifaneja. Olisin suonut heille mahdollisuuden nähdä Cha Cha Cha sopivammassa ympäristössä.
Mutta bygones
Trampolinin tarkoituksena oli harhauttaa ammattitaidossaan ennennäkemättömän yksimielinen ja lahjomattoman raudanluja jury antamaan pisteitä muuten mieleenjäämättömälle kappaleelle. Hyvin onnistuttiin. En ole pystynyt palauttamaan mieleeni oliko siinä edes kertosäettä. Monissa muissa biiseissä oli sentään joku koukku. Muistan jopa Sveitsin biisin onnettoman lavakoreografiankin paremmin kuin hetkeäkään Italian lauluesityksestä. Joku parrakas kaveri se oli ;D