Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
18441/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Help! Lupasin työkavereille että ryömin ulos viisukuplasta pitkän viikonlopun aikana ja epäonnistuin totaalisesti. Kohta

kahvitauko eikä mitään muuta puhuttavaa 😱 Tapahtuiko to-su välillä todellisessa maailmassa jotakin, jonka voisin ottaa nopeasti haltuun?

Kun olen tekemisissä ihmisten kanssa, yritän muistaa, että kaikki eivät elä viisukuplassa tai post- viisukuplassa. Vaatii kyllä pinnistelyä olla puhumatta viisuista ja bromancesta. Eilen laitoin yhdelle ystävälle linkin Bojanin Måneskin coverista sillä tekosyyllä, että Konsta Hietanen esitti sen eilen Tähdet tähdet ohjelmassa. Laitoin vähän sillä mielellä, että vertaapas tähän. Hän oli kyllä vaikuttunut ja piti todella hyvänä coverina. Hyvä että sain hillittyä itseni, enkä alkanut kertoa hänelle bromancen viimeisimpiä käänteitä.🙂

Anteeksi, laitoin väärään ketjuun, parempi osoite olisi K ja B fiilistelyketju.

Vierailija
18442/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tättärää tättärää täällä häärää pari häärijää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18443/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli radiosta Loreenin Tattoo. Vaihdoin heti kanavaa. 😅

Vierailija
18444/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä meets metal!

Vierailija
18445/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo Käärijän puheet siitä ettei aio tehdä tätä loputtomiin tuntuu tässä kohtaa aika ihmeelliseltä ja jotenkin latistavilta. 🤔 Se on kuitenkin ollut suurelle yleisölle tuttu vasta tammikuusta. Ihan kuin se ei yhtään pitäisikään huomiosta. Ei tiennyt kuitenkaan millaista iso suosio sitten on.

Ehkä se on oikeasti introvertti? Minä olen sellainen. Etenkin nuorempana kaipasin jollain tasolla huomiota, mutta sitten kun sain sitä, väsyin ihan totaalisti.

Käärijä on sanonut olleensa aina ulospäin suuntautunut. Introvertti ei sanoisi noin. Ehkä hän on ambivertti.

Introvertti voi aivan hyvin olla ulospäinsuuntautunut. Introverttiys näkyy eniten niin että toisten ihmisten seura väsyttää, ja akut latautuvat yksin. Se ei tarkoita että olisi esim. hiljainen tai täysin sisäänpäin kääntyvä. Ihmisten seurassa olessaan voi olla hyvinkin seurallinen, mutta sitten tulee stoppi. Itse asiassa useat suuret artistit ovat sekä puheliaita, avoimia, että introverttejä.

Nyt olet kyllä ymmärtänyt jotain vähän väärin. Introvertti tarkoittaa kirjaimellisesti nimenomaan sisäänpäin kääntynyttä ja ekstrovertti ulospäinsuuntautunutta.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Introvertti_ja_ekstrovertti

Sinun pitää ymmärtää, että tällä pastalla introvertti on jo vuosikausia tarkoittanut ulospäinsuuntautunutta, jopa suuren joukon keskellä viihtyvää ja puheliasta ihmistä, joka saattaa tykätä asiakaspalvelutyöstä. Introvertiksi hänet tekee ainoastaan se, että hän lataa akkujaan yksin

En tiedä mistä siinä on kyse. Luultavasti tuota "faktaansa" hokevilla on äärimmäisen negatiivinen mielikuva ekstroverteistä (mölyäviä ja muista piittaamattomia ihmisiä?), eivätkä halua identifioitua sellaiseksi. Tästä syystä, vaikka he olisivat oikeasti kuinka ulospäinsuuntautuneita ihmisiä, he kutsuvat itseään introverteiksi. 

Tämä havainto on tullut lukuisten ketjujen perusteella vuosien varrella. 

Olen huomannut saman. :D Jostain syystä introvertti käsitetään täällä ulospäin suuntautuneeksi, vaikka se tarkoittaa juuri sisäänpäin kääntynyttä. Ilmeisesti palstalaiset eivät tiedä, mistä sanoista introvertti ja ekstrovertti tulevat.

Kaikki joutuvat lataamaan akkuja välillä, se ei liity tähän "versio"-kysymykseen yhtään. Toki on myös ambivertti, eli Jere voi olla ekstrovertti tai ambivertti mutta missään tapauksessa hän ei ole introvertti, senhän nyt näkee sokea riittakin. Ja etenkin kun on itse sanonut että on ulospäinsuuntautunut eli ekstrovertti.

No kukaan ei pidä introverttiä määritelmällisesti ulospäinsuuntautuneena. Vaan introvertti voi ensivaikutelmallisilta ominaisuuksiltaan olla "ulospäinsuuntautunut", siis puhelias, avoin, sosiaalinen jne. Mutta on kuitenkin perusluonteeltaan sisäänpäinkääntyvä, siis introvertti. Pohtii elämää sisäisesti, muut ihmiset väsyttävät, jne.

Introverttejä pidetään usein hiljaisina, ujoina, seurasta vetäytyvinä jne vaikka tuo ei välttämättä pidä lainkaan paikkaansa. Heillä usein oletetaan myös olevan esiintymiskammon tai korostetun halun olla pois huomion keskipisteestä, vaikka monet muusikot jne ovat nimenomaan introverttejä ja esiintyvät miljoonille ihmisille.

Sillä tavalla vois siis olla "ulospäinsuuntautunut" vaikka on oikeasti sisäänpäinkääntynyt.

Kukaan ei ole väittänyt, että introversio tarkoittaisi sairaalloista ujoutta. Mutta jos Jere on itse sanonut olevansa ulospäinsuuntautunut eli ekstrovertti, niin ehkä häntä pitäisi uskoa. Ja kyllähän tuo ekstroversio hänestä huokuu. Esimerkiksi Ville Valon uskon olevan introvertti, ja hän on esiintynyt miljoonapäiselle yleisölle.

Jos introvertti tarkoittaa yhtäkkiä ulospäinsuuntautunutta (joka oikeasti tarkoittaa esktroverttiä) niin ei se käsite tarkoita sanana enää mitään.

Introvertti ei tarkoita ulospäinsuuntautunutta, enkä ole kenekään nähnyt väittävän näin. Sen sijaan introvertti voi vaikuttaa ulospäinsuuntautuneelta. Tajuatko eron?

Jerestä en kommentoi mitään, ihan sama millainen hän on tai mitä on sanonut.

Jos yhtään omaa ihmistuntemusta, niin introvertti ei kyllä vaikuta ulospäinsuuntautuneelta.

Ja tämä juuri on se harhaluulo. Olen niin introvertti kuin olla voi, mutta jos tapaat minut vaikkapa työpaikan tilaisuudessa, et tule sitä mistään tietämään. Esitän ekstroverttiä hyvin vakuuttavasti koska olen sosiaalinen ja voin jutella vaikka koko illan, kenen kanssa tahansa. Voin myös vetää tuon koko tapahtuman jos tarve on.

Kuitenkin oikeasti luonteeltani olen sisäänpäin kääntyvä, ehdottomasti.

Mutta miksi tästä asiasta täällä nyt jauhetaan? Miksi sinulla jollakulla kommentoijalla on nyt pakkomielle Käärijän ekstroverttiydestä?

Mä olen myös sellainen että kaikki luulevat extrovertiksi mutta olen oikeasti hyvin introvertti. Osaan vain esittää extroverttiä. Olen siis ns. sosiaalinen erakko. Käärijästä kyllä sanoisin että on oikeasti extrovertti mutta samapa se.

Jos olisi extrovertti, ei valittaisi väsymystä yhden kiireisen kevään vuoksi eikä tarvisi lähteä lomalle koska on tavallaan lomalla tilanteissa joissa äksöniä ja toimintaa.

Luuletko tosissasi, että ekstrovertit eivät väsy!?

Tottakai väsyy.  Mutta eivät sillä tavoin ja siinä määrin väsy ihmisten kohtaamisista kuin introvertit. Extrovertit saavat ihmisistä virtaa, introvertit alkavat menettää sitä tavattuaan "liikaa" ihmisiä.

Introvertit tarvitsevat paljon enemmän aikaa kuin extrovertit sulattaakseen kaiken näkemänsä ja kokemansa. Jos eivät pääse "sulattelemaan", siitä alkaa väsyminen.

Vierailija
18446/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Lund sopisi ensi vuonna suomen edustajaksi. Hän on todella uskottava missä genressä tahansa. Loistoesiintyjä, ja siinä on sitä karismaa!!!!!!!

Onko Suomella varaa pitää tuollaista helmeä piilossa. Maailman estradit ovat häntä varten, mikäli hän itse niin haluaa.

Vierailija
18447/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä ja hyvä-äänisiä suomalaisia laulajia/muusikkoja/ esiintyjiä, joille voisi tarjota biisiä esim. euroviisuja ajatellen? Älkää vaan ehdottako mitään Helmiä.

Onni Kivipelto. Ääni on kuin nuorella Brian Adamsilla. Biisi Adamsin tyylinen, mutta hevimpi balladi, jossa ehdottomasti falsetti osa ja kertosäe värisyttävän kaunis. Suomen kielellä totta kai. Neljän miehen taustakuoro niin että saadaan muutamaan kohtaan sellainen äänimuuri, että jurykin sen kuulee.

Vierailija
18448/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli radiosta Loreenin Tattoo. Vaihdoin heti kanavaa. 😅

En tiedä mistä syystä, mutta minä en ole jaksanut katsoa ja kuunnella sitä vielä kertaakaan kokonaan. En edes euroviisuissa, kun pidän Loreenia jotenkin vastenmielisen näköisenä ja suorastaan ärsytti se kiemurtelu siinä esityksessä. Anteeksi nyt jos pahoitin fanien ja ammattilaisraatien jäsenten mielen.

Eli tunnustan, en ole koskaan kuunnellut euroviisuvoittajan biisiä alusta loppuun. Pätkiä sieltä täältä. En pidä!

Vierailija
18449/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18450/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ostaa Käärijältä vihreän LP-levyn. Harmi ettei tuollaista ole julkaistu.

Tästä kannattaisi vinkata vaikka levy-yhtiölle. Hyvä idea. Moni muukin voisi ostaa.

Vierailija
18451/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo Käärijän puheet siitä ettei aio tehdä tätä loputtomiin tuntuu tässä kohtaa aika ihmeelliseltä ja jotenkin latistavilta. 🤔 Se on kuitenkin ollut suurelle yleisölle tuttu vasta tammikuusta. Ihan kuin se ei yhtään pitäisikään huomiosta. Ei tiennyt kuitenkaan millaista iso suosio sitten on.

Ehkä se on oikeasti introvertti? Minä olen sellainen. Etenkin nuorempana kaipasin jollain tasolla huomiota, mutta sitten kun sain sitä, väsyin ihan totaalisti.

Käärijä on sanonut olleensa aina ulospäin suuntautunut. Introvertti ei sanoisi noin. Ehkä hän on ambivertti.

Introvertti voi aivan hyvin olla ulospäinsuuntautunut. Introverttiys näkyy eniten niin että toisten ihmisten seura väsyttää, ja akut latautuvat yksin. Se ei tarkoita että olisi esim. hiljainen tai täysin sisäänpäin kääntyvä. Ihmisten seurassa olessaan voi olla hyvinkin seurallinen, mutta sitten tulee stoppi. Itse asiassa useat suuret artistit ovat sekä puheliaita, avoimia, että introverttejä.

Nyt olet kyllä ymmärtänyt jotain vähän väärin. Introvertti tarkoittaa kirjaimellisesti nimenomaan sisäänpäin kääntynyttä ja ekstrovertti ulospäinsuuntautunutta.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Introvertti_ja_ekstrovertti

Sinun pitää ymmärtää, että tällä pastalla introvertti on jo vuosikausia tarkoittanut ulospäinsuuntautunutta, jopa suuren joukon keskellä viihtyvää ja puheliasta ihmistä, joka saattaa tykätä asiakaspalvelutyöstä. Introvertiksi hänet tekee ainoastaan se, että hän lataa akkujaan yksin

En tiedä mistä siinä on kyse. Luultavasti tuota "faktaansa" hokevilla on äärimmäisen negatiivinen mielikuva ekstroverteistä (mölyäviä ja muista piittaamattomia ihmisiä?), eivätkä halua identifioitua sellaiseksi. Tästä syystä, vaikka he olisivat oikeasti kuinka ulospäinsuuntautuneita ihmisiä, he kutsuvat itseään introverteiksi. 

Tämä havainto on tullut lukuisten ketjujen perusteella vuosien varrella. 

Olen huomannut saman. :D Jostain syystä introvertti käsitetään täällä ulospäin suuntautuneeksi, vaikka se tarkoittaa juuri sisäänpäin kääntynyttä. Ilmeisesti palstalaiset eivät tiedä, mistä sanoista introvertti ja ekstrovertti tulevat.

Kaikki joutuvat lataamaan akkuja välillä, se ei liity tähän "versio"-kysymykseen yhtään. Toki on myös ambivertti, eli Jere voi olla ekstrovertti tai ambivertti mutta missään tapauksessa hän ei ole introvertti, senhän nyt näkee sokea riittakin. Ja etenkin kun on itse sanonut että on ulospäinsuuntautunut eli ekstrovertti.

No kukaan ei pidä introverttiä määritelmällisesti ulospäinsuuntautuneena. Vaan introvertti voi ensivaikutelmallisilta ominaisuuksiltaan olla "ulospäinsuuntautunut", siis puhelias, avoin, sosiaalinen jne. Mutta on kuitenkin perusluonteeltaan sisäänpäinkääntyvä, siis introvertti. Pohtii elämää sisäisesti, muut ihmiset väsyttävät, jne.

Introverttejä pidetään usein hiljaisina, ujoina, seurasta vetäytyvinä jne vaikka tuo ei välttämättä pidä lainkaan paikkaansa. Heillä usein oletetaan myös olevan esiintymiskammon tai korostetun halun olla pois huomion keskipisteestä, vaikka monet muusikot jne ovat nimenomaan introverttejä ja esiintyvät miljoonille ihmisille.

Sillä tavalla vois siis olla "ulospäinsuuntautunut" vaikka on oikeasti sisäänpäinkääntynyt.

Kukaan ei ole väittänyt, että introversio tarkoittaisi sairaalloista ujoutta. Mutta jos Jere on itse sanonut olevansa ulospäinsuuntautunut eli ekstrovertti, niin ehkä häntä pitäisi uskoa. Ja kyllähän tuo ekstroversio hänestä huokuu. Esimerkiksi Ville Valon uskon olevan introvertti, ja hän on esiintynyt miljoonapäiselle yleisölle.

Jos introvertti tarkoittaa yhtäkkiä ulospäinsuuntautunutta (joka oikeasti tarkoittaa esktroverttiä) niin ei se käsite tarkoita sanana enää mitään.

Introvertti ei tarkoita ulospäinsuuntautunutta, enkä ole kenekään nähnyt väittävän näin. Sen sijaan introvertti voi vaikuttaa ulospäinsuuntautuneelta. Tajuatko eron?

Jerestä en kommentoi mitään, ihan sama millainen hän on tai mitä on sanonut.

Jos yhtään omaa ihmistuntemusta, niin introvertti ei kyllä vaikuta ulospäinsuuntautuneelta.

Ja tämä juuri on se harhaluulo. Olen niin introvertti kuin olla voi, mutta jos tapaat minut vaikkapa työpaikan tilaisuudessa, et tule sitä mistään tietämään. Esitän ekstroverttiä hyvin vakuuttavasti koska olen sosiaalinen ja voin jutella vaikka koko illan, kenen kanssa tahansa. Voin myös vetää tuon koko tapahtuman jos tarve on.

Kuitenkin oikeasti luonteeltani olen sisäänpäin kääntyvä, ehdottomasti.

Mutta miksi tästä asiasta täällä nyt jauhetaan? Miksi sinulla jollakulla kommentoijalla on nyt pakkomielle Käärijän ekstroverttiydestä?

Mä olen myös sellainen että kaikki luulevat extrovertiksi mutta olen oikeasti hyvin introvertti. Osaan vain esittää extroverttiä. Olen siis ns. sosiaalinen erakko. Käärijästä kyllä sanoisin että on oikeasti extrovertti mutta samapa se.

Jos olisi extrovertti, ei valittaisi väsymystä yhden kiireisen kevään vuoksi eikä tarvisi lähteä lomalle koska on tavallaan lomalla tilanteissa joissa äksöniä ja toimintaa.

Luuletko tosissasi, että ekstrovertit eivät väsy!?

Tottakai väsyy.  Mutta eivät sillä tavoin ja siinä määrin väsy ihmisten kohtaamisista kuin introvertit. Extrovertit saavat ihmisistä virtaa, introvertit alkavat menettää sitä tavattuaan "liikaa" ihmisiä.

Introvertit tarvitsevat paljon enemmän aikaa kuin extrovertit sulattaakseen kaiken näkemänsä ja kokemansa. Jos eivät pääse "sulattelemaan", siitä alkaa väsyminen.

Ja juuri tästä syystä Jere ei ole introvertti.

End of story.

Vierailija
18452/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on nyt muuttunut introverttijankutukseksi, joten minä poistun. Kiitos kaikille tästä viisuvuodesta! Lopetus ei ollut paras mahdollinen, mutta alkaa jo tuntua vähän paremmalta. Toivottavasti Käärijä valloittaa maailman! Ja toivottavasti Ruotsin tiimin juonittelut saadaan selvitettyä.

Vierailija
18453/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on nyt muuttunut introverttijankutukseksi, joten minä poistun. Kiitos kaikille tästä viisuvuodesta! Lopetus ei ollut paras mahdollinen, mutta alkaa jo tuntua vähän paremmalta. Toivottavasti Käärijä valloittaa maailman! Ja toivottavasti Ruotsin tiimin juonittelut saadaan selvitettyä.

Älä poistu, me luvataan ettei puhuta tuosta enää.

💚🖤

Vierailija
18454/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18455/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh mikä Käärijä- tatska!

https://twitter.com/ofendidaportodo/status/1660383008287850496?s=46&t=a…

Hahaha ei helvetti. Nyt ollaan suosion huipulla kun mimmit ottaa sun tatuoinnin pakaraan.

Vierailija
18456/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö ensi vuoden viisuihin laittaa joku tarttuvalla kertsillä varustettu perusrenkutus ja sitten Tinze kavereineen pyörittämään hanuria? Lähdettäis liikkeelle à la Israel, eli biisillä ei niin väliä mutta show ja tanssi on sitten se millä tuodaan pisteet.

Vierailija
18457/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun syytetään Loreenin Tattoo-kappaletta, lienee syytä palauttaa muistiin, että

myös Käärijän Cha cha cha oli plagiointiepäilyjen kohteena kevättalvella.

Vierailija
18458/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt oikea foorumi tälle pyynnölle:

Vanhemmat, älkää esittäkö artisteille vaatimuksia heidän tuotannostaan pilttienne miellyttämiseksi. Aivan kuten Blind Channelin kohdalla, nyt myös Käärijän biisejä halutaan siivota että ne olisivat pienille lapsille sopivia. Ei. Vanhemmat päättävät mitä lapset kuuntelevat ja mitä ei. He selittävät mitä biiseissä sanotaan ja miksi. Käärijä ei ole koskaan tehnyt lastenmusiikkia. Hän ei ole noussut suureen suosioon lastenmusiikilla. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta vaihtaa 20+ vuotiaan kundin elämästä kumpuavia biisejäkin viisivuotiaan elämään istuviksi. Ei vaikka jopa HS toimittaja tästä fantasio.

Juuri näin. Nää puheenvuorot siitä, että Käärijän tulisi yhtäkkiä vaihtaa linjansa Hevisaurukseksi, koska hänellä on myös lapsifaneja, on niin omituisia. Kepeitähän nuo Jeren sanoitukset on kun vertaa vaikka oikeaan gangsta rappiin. Ja eiköhän itse kukin ole kuullut lapsena ja nuorena lauluja, joissa lauletaan alkoholista, seksistä, parisuhteista ja niin edelleen, eikä ole tainnut sen isompia traumoja jäädä?

Ja missä vaiheessa Euroviisuista tuli lastenohjelma? En muista että olisin itse lapsena katsellut Euroviisuja porukoiden kanssa.

No minä taas olen katsonut ensimmäiset viisuni 5kk vanhana vuonna 1983. Viisut katsottiin perheenä joka vuosi ja teimme mm. omat pisteytykset paperille.

Vuodesta 1992 eteenpäin muistan viisut selkeästi, ja varhaisteinistä alkaen nauhoitin sitten videolle jokaisen finaalin. Lisäksi nauhoitin ne kasetille, pitämällä mikrofonia television edessä ja sitten vaan rec-nappulaa onniin ja offiin aina laulujen kohdalla. Laatu oli päätähuimaava :D. Näitä kasetteja ja videoita sitten kelattiin vuoden aikana seuraavia viisuja odotellessa.

Omia lapsia ei ole mutta kaverien lapset kyllä katsovat, ainakin niin kauan kunnes nukahtavat.

Vierailija
18459/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tattoota mainostetaan nyt Spotifyn toimesta Jenkeissä oikein urakalla. Päässyt ihan Time squarelle tekstillä Eurovision winner. Ilmeisesti kenenkään muun voittoa ei ole koskaan ennen mainostettu tällä tavalla. Eli ruotsalaiset saa taas jälleen kerran jotain, mitä mikään muu maa ei saa.

Ovat varmasti tietoisia Cha Cha Chaan suosiosta, ja miten se raikaa NHL:n peleissä. Pitäähän sitä yrittää pistää paremmaksi.

Mikseivät lätkämiehet halua jammailla Tattoon tahdissa? Voisivat laittaa jotain beigeä päälle.

Vierailija
18460/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun syytetään Loreenin Tattoo-kappaletta, lienee syytä palauttaa muistiin, että

myös Käärijän Cha cha cha oli plagiointiepäilyjen kohteena kevättalvella.

Ja kyseinen bändi antoi niin selkeän lausunnon kuin olla voi, että kyseessä ei ole millään tavalla sama biisi ja heistä Cha Cha Cha on hyvä.

Vrt. Loreenia suoraan syyttävät artistit.

Ketju on lukittu.