Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Markkinoinnin ruotsalaiset osaavat, mutta siihen se jääkin. Onko heillä Sibeliuksen kaltaisia säveltäjälegendoja?
Kun kuuntelen Euphoriaa mulla menee edelleen kylmät väreet. Ymmärrän miksi voitto tuli 2012 , mutta sitä en ymmärrä miks se nyt tuli. Biisi tuntui jo liian tutulta ja ei aiheuttanut juuri mitään tunteita.
Loreenilta oli kysytty, lähtisikö hän kolmannen kerran Euroviisuihin. Kyllä lähtisi.
En löydä sitä lähdettä tuolle, mutta varmaankin on tuota mieltä. Sitä odotellessa sitten. Minäs vuonna on seuraavat Ruotsin viisu, veikkauksia? Minkä tapahtuman vuosijuhlat?
Vierailija kirjoitti:
Markkinoinnin ruotsalaiset osaavat, mutta siihen se jääkin. Onko heillä Sibeliuksen kaltaisia säveltäjälegendoja?
Sibelius liittyy tähän yhtä vähän kuin se, että Ruotsissa on 39 miljardööriä ja Suomessa 7 miljardööriä. (Forbes)
Vierailija kirjoitti:
Kun kuuntelen Euphoriaa mulla menee edelleen kylmät väreet. Ymmärrän miksi voitto tuli 2012 , mutta sitä en ymmärrä miks se nyt tuli. Biisi tuntui jo liian tutulta ja ei aiheuttanut juuri mitään tunteita.
Minulla kävi niin, että Euphoriakaan ei kuulosta enää miltään. Tulee liikaa assosisiaatioita tämän vuoden korruptiovoittobiisiin.
En käsitä tuota Loreenin äänen kehumista, honottaa jostain syystä ihan älyttömästi, mikä itseä ainakin häiritsee. Kuten sanottua, kisassa oli parempiakin laulajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sibelius liittyy tähän yhtä vähän kuin se, että Ruotsissa on 39 miljardööriä ja Suomessa 7 miljardööriä. (Forbes)
Tuokin liittyy oleellisesti. Suomalaiset ovat lahjakkaampia, mutta ruotsalaiset osaavat markkinoinnin.
Ukraina ja Britit järjestivät Liverpoolin viisut, joten ukrainalaiset ja brittiesiintyjät ymmärtää, mutta yllättävän paljon ohjelmiin oli saatu ympättyä ruotsalaisia esiintyjiä kuten Måns, Cornelia, Abbamies ja Zara Larsson. Miksi? Vastaavasti viime vuoden suursuosikki Chanel ei ollut mukana ollenkaan.
Itse en edes muistanut koko Euphoriaa. Ainoa viisuvoittaja joka on jäänyt mieleen viime vuosikymmeneltä on Måneskin ja Ukrainan viime vuoden bändi.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Cheek, Antti Tuisku tai muu vastaava artisti voisi tehdä ensi vuodelle juryvisioneita dissaavan biisin. Ihan sama vaikka saataisiin 0 pistettä, kyseessä on kannanotto.
Olisi hyvin lapsellista. Luuletko että joku maineen niittänyt artisti alentuisi tuollaiseen. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes muistanut koko Euphoriaa. Ainoa viisuvoittaja joka on jäänyt mieleen viime vuosikymmeneltä on Måneskin ja Ukrainan viime vuoden bändi.
No kun olet niin nuori....
itse muistan Ranskan ja Luxemburgin ja Maltan upeat biisit. Niitä soitin varmaan "miljoona" kertaa. Silloin oli kasetit ja muut nauhurit, ei nykyisiä soittovälineitä ja nettiä. Myös Irlanti onnistui hyvin ja muutama muu. Nykyiset kisat on kovin erilaiset kun netti mahdollistaa jopa äänestyksen.
Vierailija kirjoitti:
Kakkoskäärijän pellehumppa ryyppäämisen iloista ei varmaankaan jää historiankirjoihin. Häviäjät harvemmin jäävät.
Huono trolli, sillä Käärijän nerokas biisi ja yleisöä hauskuuttanut esitys on jo nyt jäänyt pysyvästi historiankirjoihin ja tullaan taatusti muistamaan.
Loreenin ykspuolinen suosiminen tuomareilta oli niin läpinäkyvää. Epäilen myös yleisöääniä ottaen huomioon, mistä maista ne suurimmat pistesaaliit enimmäkseen tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkoskäärijän pellehumppa ryyppäämisen iloista ei varmaankaan jää historiankirjoihin. Häviäjät harvemmin jäävät.
Huono trolli, sillä Käärijän nerokas biisi ja yleisöä hauskuuttanut esitys on jo nyt jäänyt pysyvästi historiankirjoihin ja tullaan taatusti muistamaan.
Muistatteko googlaamatta, mistä on kysymys Party for Everybody-euroviisusta? Persoonallista, mutta kuka muistaa?
Loreen voitti, pulinat pois. Säännöt oli mitkä olivat eli yleisöäänestyksen kakkonen ilman ykkössijoja voi olla kisan ykkönen. Olisivat voineet kruunata Queenille kruunun jo juryharkkojen jälkeen tosin niin eivät olisi kusettaneet jengiltä rahaa massiivisia määriä. Sehän oli jo lähes täysin selvää että lortsu voittaa ja kakkosella ei ole mitään tsänssejä.
Lortsukka oli tuplasti parempi voittoehdokas kuin seuraavat perässä juryjen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Cheek, Antti Tuisku tai muu vastaava artisti voisi tehdä ensi vuodelle juryvisioneita dissaavan biisin. Ihan sama vaikka saataisiin 0 pistettä, kyseessä on kannanotto.
Olisi hyvin lapsellista. Luuletko että joku maineen niittänyt artisti alentuisi tuollaiseen. 🙄
Miksi ei? Kyse on huumorista. Ei varmaan tuttu konsepti sinulle.
Titta på sportbibeln.se instagram
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaikkia uusia kommentteja jaksanut lukea, mutta nyt sitten "asiantuntija" viisutoimittaja Ek kitisee sitä, miten Ruotsi ei saanut yhtään pistettä Suomelta teleääneistä. Olemme kuulemma pikkusieluisia.
Yksinkertaisesti kansa ei lämmennyt Ruotsin esitykselle. Raadit voivat halutessaan pelata naapuripeliä, mutta kyllä itse äänestin ihan sitä kappaletta ja esitystä josta pidin (Norja & Australia). Varmasti näin teki moni muukin. Kertoohan Käärijän teleäänien määrä jo siitä, ettei Ruotsi ollut heille suosikki.
IS uutisoi juuri, että antaa suomalaisten ja norjalaisten vielä kiukutella ruotsalaisille. Minun nähdäkseni tässä eivät kiukuttele ketkään muut kuin Aftonbladetin toimittajat.
Toivottavasti löytyisi edes yksi suomalainen, joka laittaisi Aftonbladetin päätoimittajalla asiallisen kirjeen ja pyytäisi alaisiaan lopettamaan vihapuheen. Eivät suomalaiset ole millään voineet olla salaliitossa vapaana maana. Emme elä diktatuurissa. Loreenia äänestettiin Suomessa, muttei tarpeeksi.
Vastine voisi sisältää kysymyksen, miksei vastaavasti Ruotsin raati antanut esim. viime vuonna The Rasmukselle ja edeltävänä vuonna BC:lle yhtäkään pistettä. BC:n sijaan nuo olevinaan ammattilaiset arvioi paremmaksi mm. Serbian epävireisen pyllyn- ja hiustenhetkutuksen.
Mitä ruotsalaisiin viisutoimittajiin tulee, niin koville selvästi ottaa Suomen täysin ylivoimainen suosio ja se, miten Loreenin voitto latisti täysin tunnelman.
Vierailija kirjoitti:
Loreen voitti, pulinat pois. Säännöt oli mitkä olivat eli yleisöäänestyksen kakkonen ilman ykkössijoja voi olla kisan ykkönen. Olisivat voineet kruunata Queenille kruunun jo juryharkkojen jälkeen tosin niin eivät olisi kusettaneet jengiltä rahaa massiivisia määriä. Sehän oli jo lähes täysin selvää että lortsu voittaa ja kakkosella ei ole mitään tsänssejä.
Lortsukka oli tuplasti parempi voittoehdokas kuin seuraavat perässä juryjen mielestä.
Juryt alunperin poistettiin jostakin tietystä syystä. Viisut on yleisöä varten, ei jotain hikisiä juryjä.
Eikö yleisestiottaen ole parempi, että persoonallinen artisti ei ole suuren levy-yhtiön alaisuudessa? Ts. saa itse päättää asioistaan eikä iso levy-yhtiö masinoi jotain kaupallista tuotetta. Levy-yhtiöltä saa tukea, mutta menettää sananvaltaa.