Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
BC:n jälkeen alkoi putkahtelemaan paljon enemmän raskaamman musan biisejä muiltakin mailta karsintoihin ja ihan edustajiksi. Ihan kiva mutta samalla vähän ärsyttää että muut maat tulee meidän alueelle.
Måneskinin ja BC:n jälkeen ei ole kuitenkaan ollut kunnon rokkibängereitä. Keskinkertaisia parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri hyvä, etenkin live. Paljon parempi kuin Blanka. Tuomaristo äänesti yleisön yli.
Ja kannattaa kuunnella kokonaan. Kun se muuttuu.
Tuo hengen haukkominen on ihan hirveetä kuunneltavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri hyvä, etenkin live. Paljon parempi kuin Blanka. Tuomaristo äänesti yleisön yli.
Taitaa jännittää niin paljon, että meinaa happi loppua kesken. Ainakin kuulostaa tuo laulaminen sellaiselta, ei helpolta. Ehkä kun saa pari vuotta lisää kokemusta ja laulutekniikkaan opetusta, niin laulukin sujuu paremmin ja voi uudelleen yrittää viisuihin. Biisin loppuveto onnistui sen sijaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jännittää niin paljon, että meinaa happi loppua kesken. Ainakin kuulostaa tuo laulaminen sellaiselta, ei helpolta. Ehkä kun saa pari vuotta lisää kokemusta ja laulutekniikkaan opetusta, niin laulukin sujuu paremmin ja voi uudelleen yrittää viisuihin. Biisin loppuveto onnistui sen sijaan hyvin.
No mutta osaako tämä edustamaan valittu sitten laulaa?
Hyvin veti tähän verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen sitä mieltä että BC:n olisi ehdottomasti pitänyt voittaa 2021 viisut. Onneksi nyt on Käärijä. Muista ei ole vastusta.
Minusta olivat just neljänsiä kuten yleisöäänissä olivatkin. Italia, ukraina ja ranska olivat vaan parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta ei se tee kenestäkään esiintyjästä hyvää laulajaa, jos joku toinen on huonompi tai samaa tasoa.
Loreenin hiljainen alkuhönkäily, lattialla pyöriminen ja lopun huutaminen on jo nähty. Next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette pettyneitä kun muut laittaa tylsiä biisejä? Suomen mahdollisuudet paranee.Ai että Loreen on niin kaunis jonkun mielestä. Minustaei ole koskaan ollut erityisen kaunis. Kappale on takuuvarma muttei mikään superhyvä.
..ihan koska Puola valitsi tuon tämän sijaan. Oli mielenkiintoinen biisi.
Ja erilainen.
(Olisin puolalaisena erittäin vihainen)
Aivan hirveä kappale. Ymmärrän hyvin, ettei valittu.
Mutta onpahan pahan kaunis poika, kuin renessanssimaalauksesta. Viehätyin ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin tähän tiktokissa.
(Jos joku vielä syyttää käärijää plagioinnista.)
Siis toi alku ja Loreenin biisi
Mä kuulen kyllä Winner takes it allin tossa Loreenin biisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta ei se tee kenestäkään esiintyjästä hyvää laulajaa, jos joku toinen on huonompi tai samaa tasoa.
Mutta näiden välillä käytiin valinta. Silloin se merkitsee.Itseäni harmittaa,koska tykkäsin tuosta Jann'sta.
Koko Euroviisujen suola on erilaiset biisit ja esitykset.. eikä noita tylsiä vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruåtsilla on finaalit maaliskuun 11. Itse toivon Smash Into Piecesin voittoa, biisi on erinomainen. Loreenia ei jaksa kuunnella loppuun nukahtamatta, vaikka se yltäisikin parempaan sijaan itse €viisuissa.
Norjan edustajaa on kehuttu, mutta itse en jaksanut kuunnella biisiä edes loppuun. Ei ole Käärijän haastajaksi.
Ruotsi ei ikinä lähettäisi Smash into piecesiä Euroviisuihin. Ihme että on edes päässyt Melloihin.
Keitä ne tyypit oikein on siinä Smash into piecessä? Oli luotiliiviä, raskasta tatuointia ja mustaihoisella rumpalilla naaman peittävä naamio. Jonkin moottoripyöräkerhon jäseniä?
Biisi kuulosti kyllä hyvältä.Tuli tuosta esityksestä ihan mieleen ne paljon puhutut jengisodat Ruotsissa.
Olisi ainakin ajankohtainen valinta. Mutta ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruåtsilla on finaalit maaliskuun 11. Itse toivon Smash Into Piecesin voittoa, biisi on erinomainen. Loreenia ei jaksa kuunnella loppuun nukahtamatta, vaikka se yltäisikin parempaan sijaan itse €viisuissa.
Norjan edustajaa on kehuttu, mutta itse en jaksanut kuunnella biisiä edes loppuun. Ei ole Käärijän haastajaksi.
Ruotsi ei ikinä lähettäisi Smash into piecesiä Euroviisuihin. Ihme että on edes päässyt Melloihin.
Keitä ne tyypit oikein on siinä Smash into piecessä? Oli luotiliiviä, raskasta tatuointia ja mustaihoisella rumpalilla naaman peittävä naamio. Jonkin moottoripyöräkerhon jäseniä?
Biisi kuulosti kyllä hyvältä.Tuli tuosta esityksestä ihan mieleen ne paljon puhutut jengisodat Ruotsissa.
Kuka haluaisi äänestää sotaa ja väkivaltaa?
Muistaako kukaan Viktor&Samir-duoa Melloista? Lauloivat jotain että "Vi ska bada nakna på Sergels torg och leva livet utan sorg. Vi ska bada nakna så alla ser". Kuvitelkaa jos ne olis silloin valinnu tämän 😂😂 No, ei ollut ruotsalaistenkaan mieleen tuo, jäi jumboksi. Olisi vaan hauskaa kokea se "mitä ihmettä"-hetki joskus Ruotsin suhteen.
Viime vuonna yllätti Romanian bebebe, Norjan sudet ja Serbian käsienpesu. Tänä vuonna taitaa olla Suomi se yllättäjä! Muttei ikinä Ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä näissä kisoissa pitäisi voittaa parhaan musiikin. Ei politiikan takia, ei shown takia.
Saa nähdä, miten Suomen show 23 pärjää tositilanteessa.
Olisin lähettänyt Robinin. Varma esiintyjä, biisi ei bängeri mutta ei mitään vikaakaan, vaan taidokas ja iloinen. Moni maa äänestää sen kaltaisia.
Nyt kv-raadit olivat jo tehneet päätöksensä videoiden perusteella, ei liven.
Umk-äänestys pitäisi tapahtua Melodifestivaalien tapaan live-esityksen perusteella niin, ettei ole mitään hypetystä tai lyttäystä kämäisten videoiden perusteella, kuten konsanaan poliitikoilla. Robinin päälle kaadettiin kaikkein eniten paskaa heti videon julkaisun yhteydessä, tai itseasiassa jo ennen sitä. Ei siis edes tiedetty miltä se kuulostaa. Rumaa taktikoivaa kilpailua eräiden muiden faneilta. Niin suomalaista ja tätä on Robinin videon alla muun maalaiset ihmetelleet. Hävettää suomalaisuus.
Onneksi Robin ymmärtää olla provosoitumatta ja kääntää niin sanotusti toisenkin posken. Näin paska valuu paskan heittäjien häpeäksi heidän omiin housuihinsa ja laareihin.
Paskalla vaikutettiin ikävästi monien mielipiteeseen, ennen kuin ehti edes mieltyä biisiin. Onneksi Robin näytti livessä mistä on tehty, kuten oli täysin odotettuakin.
Ja vielä kehtaatte ehdottaa, että tulee ensi vuonna uudelleen paremmalla biisillä?!
Jos Robinin video olis ollu yhtä hyvä kuin live niin ehkä kommentit olisi olleet erilaisia. Hän paransi roimasti tasoa livellään. Tykkäsin paljon! Rento ja varma esitys, voisi olla Suomen edustaja yhtä hyvin.
Se video oli hyvä. Mutta se lytättiin jo ennen julkaisua. Jos ei tykkää, ei pidä mennä huutelemaan toisen videon alle. On niitä jotka tykkäävät ja pahoittavat mielensä. En minäkään mennyt huutelemaan Käärijän, Lxandran enkä Benjaminin videon alle etten tykkää, enkä käskenyt muita olla tykkäämättä ja äänestämättä..
Voisi tosiaan olla hyvä siirtyä enemmän Mellojen tyyppiseen valintaan: ensiesitys ja samalla karsinta livenä. Vielä jännittävämpää olisi, jos kilpailijatkin pidettäisiin siihen asti salassa.
EI todellakaan. Liian raskas ja kallis systeemi. Kyse on sentään vain jostain hömpästä laulukilpailusta, ei mistään elämää suuremmasta. Ruotsissa tuo onnistuu, koska ruotsalaiset rakastavat euroviisuja ja euroviisut rakastaa ruotsalaisia.
Ei tietenkään ruotsalaisten tapaan joka maakunnassa kuukausikaupalla, vaan vain sen yhden kerran livenä ne seitsemän jo valittua. Olisi aika jännittävää. Ennen vanhaan niin taisi ollakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukraina kokee varmaan Käärijän liian agressiivisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukraina kokee varmaan Käärijän liian agressiivisena.
Ukraina saa kokea ihan miten haluaa.
Minäkin olen sitä mieltä että BC:n olisi ehdottomasti pitänyt voittaa 2021 viisut. Onneksi nyt on Käärijä. Muista ei ole vastusta.