Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
1181/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette ukrainan kappaleesta? Mun mielestä ihan kiva, kuullostaa hyvin amerikkalaiselta. Mutta tosiaan liikaa sellaista jenkkityylistä massamusiikkia, että ei tällä tosiaan voiteta edes säälipisteiden kanssa.

Samaa mieltä itse biisistä. Muuten saa Ukraina mun puolesta voittaa niin kauan kun sota kestää, toiseksi tullut voi sitten järjestää.

Samaa mieltä tuosta, että Ukraina saisi kyllä voittaa. Biisi on yksi tämän vuoden parhaimpia. Aluksi ajattelin, että vähän tylsä, kun on tottunut siihen että Ukrainasta tulee omaperäisiä esityksiä, mutta nyt kun olen kuullut lähes kaikki muutkin kappaleet, niin ei se kyllä ole ollenkaan huono. Oikeastaan tosi mielellään kuuntelen tätä!

Vierailija
1182/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hassua, että kolmekymppinen lätkäjätkä hupiukko on se,ks,ikäs ja freesi verrattuna (Norjan) parikymppiseen naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä Loreenin suosiota! Biisi ei valitettavasti ole huippuhyvä samalla tavalla kuin esim Euphoria oli. Se jotenkin junnaa paikallaan, on raskasta katseltavaa ja kuunneltavaa. On myös todella aivan liian överituotettua lavashowneen päivineen. Onhan tuo esitys toki spektaakkeli, mutta jotenkin jättää kuitenkin kylmäksi.

Musta taas se on todella upea ja myös koskettava, ja Loreen aivan fantastinen artisti jolla oma, uniikki ilmaisutapansa.

Vierailija
1184/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä näissä kisoissa pitäisi voittaa parhaan musiikin. Ei politiikan takia, ei shown takia.

Vierailija
1185/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä näissä kisoissa pitäisi voittaa parhaan musiikin. Ei politiikan takia, ei shown takia.

Minusta jokainen saa äänestää, mistä syystä haluaa. Itse äänestän ihan vaan fiiliksen mukaan. Jonain vuonna hulvaton show iskee, vaikkei niin taidollisesti mahtava olisikaan. Joskus pelkkä kappale on niin vaikuttava etten välitä muusta.

Jos minä jotain muuttaisin, niin vähentäisin juryjen valtaa entisestään. Niin moni maa on sössinyt mahdollisuutensa kun eivät kuuntele kansaa. Se vähentää kiinnostusta Euroviisuja kohtaan, jos äänestäjät kokee ettei äänestyksellä voi vaikuttaa.

Vierailija
1186/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Siitä vaan sitten määrittelemään paras musiikki.

Vierailija
1187/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen biisiä kehuttu kovasti muualla Euroopassa. Ehkä tämän hetken top 1.

Vierailija
1188/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen biisiä kehuttu kovasti muualla Euroopassa. Ehkä tämän hetken top 1.

Mun ehdottomat suosikit tänä vuonna on Käärijä, Loreen (jos ei nyt Ruotsi ihan ryssi lähettämällä jonkun muun) ja Espanja! Cha cha cha!

Vierailija
1189/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa Ruotsi lähtisi joskus kisaan ruotsinkielisellä biisillä. Jo se lisäisi mielenkiintoa.

Vierailija
1190/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruåtsilla on finaalit maaliskuun 11. Itse toivon Smash Into Piecesin voittoa, biisi on erinomainen. Loreenia ei jaksa kuunnella loppuun nukahtamatta, vaikka se yltäisikin parempaan sijaan itse €viisuissa.

Norjan edustajaa on kehuttu, mutta itse en jaksanut kuunnella biisiä edes loppuun. Ei ole Käärijän haastajaksi.

Vierailija
1191/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa Ruotsi lähtisi joskus kisaan ruotsinkielisellä biisillä. Jo se lisäisi mielenkiintoa.

Vielä entisestäänkö?

Vierailija
1192/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä entisestäänkö?

Tarkoitin että lisäisi minun kiinnostustani. Olen Melloja seurannut niin kauan kuin muistan, mutta enää ei jaksa samalla tavalla kiinnostaa.

Loreenin olisin toivonut pääsevän viisuihin 2011 biisillä My heart is refusing me (Loreen on niin nätti siinä!). Euphoria oli vähän njääh ja tästä Tattoosta sanoin jo aikaisemmin, että käkikelloa muistuttaa.

Vierailija
1193/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruåtsilla on finaalit maaliskuun 11. Itse toivon Smash Into Piecesin voittoa, biisi on erinomainen. Loreenia ei jaksa kuunnella loppuun nukahtamatta, vaikka se yltäisikin parempaan sijaan itse €viisuissa.

Norjan edustajaa on kehuttu, mutta itse en jaksanut kuunnella biisiä edes loppuun. Ei ole Käärijän haastajaksi.

Ruotsi ei ikinä lähettäisi Smash into piecesiä Euroviisuihin. Ihme että on edes päässyt Melloihin.

Vierailija
1194/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä entisestäänkö?

Tarkoitin että lisäisi minun kiinnostustani. Olen Melloja seurannut niin kauan kuin muistan, mutta enää ei jaksa samalla tavalla kiinnostaa.

Loreenin olisin toivonut pääsevän viisuihin 2011 biisillä My heart is refusing me (Loreen on niin nätti siinä!). Euphoria oli vähän njääh ja tästä Tattoosta sanoin jo aikaisemmin, että käkikelloa muistuttaa.

Samaa mieltä, että My heart is refusing me oli parempi kuin Tattoo.

Vierailija
1195/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi voittaa. Blind Channelin olisi pitänyt voittaa vuonna jo 2021 joten nyt otetaan voitto kotiin senkin edestä.

Vierailija
1196/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä Loreenin suosiota! Biisi ei valitettavasti ole huippuhyvä samalla tavalla kuin esim Euphoria oli. Se jotenkin junnaa paikallaan, on raskasta katseltavaa ja kuunneltavaa. On myös todella aivan liian överituotettua lavashowneen päivineen. Onhan tuo esitys toki spektaakkeli, mutta jotenkin jättää kuitenkin kylmäksi.

Musta taas se on todella upea ja myös koskettava, ja Loreen aivan fantastinen artisti jolla oma, uniikki ilmaisutapansa.

Kate Bush teki tämän jo 1990-luvulla. Tanssiliikkeitä myöten.

Ja ennen kaikkea, teki paremmin.

Vierailija
1197/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi voittaa. Blind Channelin olisi pitänyt voittaa vuonna jo 2021 joten nyt otetaan voitto kotiin senkin edestä.

Oli kyllä kova vuosi. Ranska tai Ukraina olisi voittanut ellei Måneskin olisi ollut mukana. Suomi olisi voinut olla kolmas.

Vierailija
1198/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi tasapaksu rallatus. Ei kyllä herätä läheskään samanlaisia energioita kuin Käärijän biisi. Mutta kyllä tuo pisteitä kerää kuten aina Ruotsin kappaleet. Ihme jos voittaa, liian tusinatavaraa.

Vierailija
1199/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Portugali valinnut jo edustajansa?

Vierailija
1200/19410 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi ei ikinä lähettäisi Smash into piecesiä Euroviisuihin. Ihme että on edes päässyt Melloihin.

Keitä ne tyypit oikein on siinä Smash into piecessä? Oli luotiliiviä, raskasta tatuointia ja mustaihoisella rumpalilla naaman peittävä naamio. Jonkin moottoripyöräkerhon jäseniä?

Biisi kuulosti kyllä hyvältä.

Ketju on lukittu.