Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Artistivalinta oli Suomessa taas ihmeellistä suhmurointia, ja tulos sen mukainen. Hampaat irvessä media kehuu. Mutta kun verorahat on jo käytetty miten on käytetty, niin onnea matkaan vain.
Vasta kuuntelin Loreenin.
Kamalat kynnet.
Mutta joo. Euphoria se ei ole. Eikä huono.
Mutta voittaisiko sama artisti kahdesti? Kun Ruotsi nyt ykkösenä vedonlyönneissä.
Osaahan nainen laulaa;siitä ei pääse mihinkään. Ja on niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kamalat kynnet.
Mutta voittaisiko sama artisti kahdesti? Kun Ruotsi nyt ykkösenä vedonlyönneissä.Osaahan nainen laulaa;siitä ei pääse mihinkään. Ja on niin kaunis.
Ruotsin etu on raatien vuodesta toiseen käytännössä taattu arvostus eli hyvinkin voi voittaa kun oletettavasti saa pisteitä yleisöltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitti Puolan karsinnan (tuomaristo päätti)
😬🤣🤣🤣
Tämä oli minulle tämän surkean (paitsi Suomi!!) viisuvuoden suurin pettymys. Jann oli niin suosittu, että en meinaa uskoa miten tuomaristo valitsi sen sijaan tämän todella ummehtuneen ja tylsän kappaleen. Olisivat edes sen koronavuoden edustajan laittaneet jollei Jannia.
Uskomatonta!!
Mutta tiedättekö yksi ainoa hyvä puoli tuossa on. Tietää Käärijälle lisää pisteitä!
Onpa huono tuo Puolan biisi, eikä laulutaidossakaan ole kehumista. Laulaja kyllä kaunis. Näyttää Ariana Grandelta. Ei pelkällä ulkonäöllä silti pitkälle pötkitä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa huono tuo Puolan biisi, eikä laulutaidossakaan ole kehumista. Laulaja kyllä kaunis. Näyttää Ariana Grandelta. Ei pelkällä ulkonäöllä silti pitkälle pötkitä.
Laulutaito on heikko ja äänikin on ruma. Omituinen valinta Puolalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreenin biisin alku oli hyvä ja antoi odottaa enemmän, mutta kertsissä latistui ja huippukohta jäi uupumaan. En edes enää muista miten kertosäe meni, vaikka pari kertaa olen kuunnellut. Esityksenä on kyllä tyylikäs ja mielestäni hienompi kuin Euphoriassa.
Tykkään siitä Norjan kappaleesta. Tavallaan aika perus biisi, mutta on siinä enemmän persoonaa ja mystiikkaa kuin monissa Ruotsin ehdokkaissa esimerkiksi. Tulee vähän mieleen Norjan Keiinon mahtipontinen Monument, jota ei pari vuotta sitten valittu viisuihin.
Samaa mieltä. Norjan laulaja myös raikas tuulahdus, nuori mutta tosi taitava ja vetää hyvin liven. Siinä on enemmän aitoa tunnetta, valitettavasti vaikka en löydä Loreenin biisistä mitään yksittäistä huonoa sanottavaa, se ei jää samalla tavalla soimaan päässä. Joku kappaleesta valitettavasti vaan jää uupumaan..
Norjan biisissä on jotain mistä en tykkää. Ehkä se on laulajan kokemattomuutta. Mutta on Norja kyllä omassa top kuudessa.
Näitä samalla kaavalla tehtyjä naissoturilauluja tupsahtelee viisuihin melkein joka vuosi. Joku nimenomaan euroviisuissa suosittu lajityyppi.
Miksi olette pettyneitä kun muut laittaa tylsiä biisejä? Suomen mahdollisuudet paranee.Ai että Loreen on niin kaunis jonkun mielestä. Minustaei ole koskaan ollut erityisen kaunis. Kappale on takuuvarma muttei mikään superhyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette pettyneitä kun muut laittaa tylsiä biisejä? Suomen mahdollisuudet paranee.Ai että Loreen on niin kaunis jonkun mielestä. Minustaei ole koskaan ollut erityisen kaunis. Kappale on takuuvarma muttei mikään superhyvä.
Koska haluan nauttia Euroviisuista ja kuunnella montakymmentä hyvää kappaletta. Tietenkin toivon tänä vuonna Suomen voittoa, mutta katson minä viisut vaikkei Suomi olisi finaalissa (ihan ufo ajatus tänä vuonna😁).
Tuossa näin pienen pätkän tuosta tsatsatsaasta, jotenkin tuli siitä tanssista mieleen Dannyn ja Armin taustatanssijat.
Ihan on ammattitanssijat suomen viisussa.
Vierailija kirjoitti:
Kamalat kynnet.
Mutta voittaisiko sama artisti kahdesti? Kun Ruotsi nyt ykkösenä vedonlyönneissä.Osaahan nainen laulaa;siitä ei pääse mihinkään. Ja on niin kaunis.
Miksei voittaisi? Johnny Logankin voitti kolmesti, kaksi kertaa artistina ja kerran säveltäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Loreenin esitys on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreenin biisin alku oli hyvä ja antoi odottaa enemmän, mutta kertsissä latistui ja huippukohta jäi uupumaan. En edes enää muista miten kertosäe meni, vaikka pari kertaa olen kuunnellut. Esityksenä on kyllä tyylikäs ja mielestäni hienompi kuin Euphoriassa.
Tykkään siitä Norjan kappaleesta. Tavallaan aika perus biisi, mutta on siinä enemmän persoonaa ja mystiikkaa kuin monissa Ruotsin ehdokkaissa esimerkiksi. Tulee vähän mieleen Norjan Keiinon mahtipontinen Monument, jota ei pari vuotta sitten valittu viisuihin.
Samaa mieltä. Norjan laulaja myös raikas tuulahdus, nuori mutta tosi taitava ja vetää hyvin liven. Siinä on enemmän aitoa tunnetta, valitettavasti vaikka en löydä Loreenin biisistä mitään yksittäistä huonoa sanottavaa, se ei jää samalla tavalla soimaan päässä. Joku kappaleesta valitettavasti vaan jää uupumaan..
Norjan biisissä on jotain mistä en tykkää. Ehkä se on laulajan kokemattomuutta. Mutta on Norja kyllä omassa top kuudessa.
Näitä samalla kaavalla tehtyjä naissoturilauluja tupsahtelee viisuihin melkein joka vuosi. Joku nimenomaan euroviisuissa suosittu lajityyppi.
Juuri näin. Biisi nolo ja vanhanaikainen, olisi voinut tulla jostain itäblokin maasta vuonna 2002
Vierailija kirjoitti:
Ihan on ammattitanssijat suomen viisussa.
No eikö ne jotain ammattilaisia ollut D&A:llakin :D
Koreografiasta jotenkin tuli mieleen samanlainen hassuttelu siinä vilauksessa minkä näin.
Mitä mieltä olette ukrainan kappaleesta? Mun mielestä ihan kiva, kuullostaa hyvin amerikkalaiselta. Mutta tosiaan liikaa sellaista jenkkityylistä massamusiikkia, että ei tällä tosiaan voiteta edes säälipisteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette ukrainan kappaleesta? Mun mielestä ihan kiva, kuullostaa hyvin amerikkalaiselta. Mutta tosiaan liikaa sellaista jenkkityylistä massamusiikkia, että ei tällä tosiaan voiteta edes säälipisteiden kanssa.
Samaa mieltä itse biisistä. Muuten saa Ukraina mun puolesta voittaa niin kauan kun sota kestää, toiseksi tullut voi sitten järjestää.
Mä en ymmärrä Loreenin suosiota! Biisi ei valitettavasti ole huippuhyvä samalla tavalla kuin esim Euphoria oli. Se jotenkin junnaa paikallaan, on raskasta katseltavaa ja kuunneltavaa. On myös todella aivan liian överituotettua lavashowneen päivineen. Onhan tuo esitys toki spektaakkeli, mutta jotenkin jättää kuitenkin kylmäksi.
Norjan biisi ollut tiktokissa kova hitti. Tulee menestymään. Eikä se huono ole.
Mä olen pettynyt Puolan takia.