Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
10621/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sanoa, ettei ole tarkoitus olla ankeuttaja. Viron Alikan hehkutus vaan ihmetyttää. Laulaa jotenkin teatraalisesti, yliyrittäen, vaikka ei tarvitsisi. Mua myös häiritsee, että hän on kotoisin sieltä meidän itänaapurin rajalta ja on siis vironvenäläinen. Tiedä vaikka olisi kasvanut hyvinkin itänaapurimieliseksi.

Vierailija
10622/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli ihana pääkirjoitus Käärijästä, mulle tuli ihan tippa linssiin

https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009579174.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10623/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä aiot itse äänestää? Minä Norjaa.

Taitaa tulla ennätysvuosi, kun en äänestä ketään. Yleensä äänestän noin viittä. Tänä vuonna tykkään vaan meidän biisistä ja Ranskasta. Ranskan esitys vaan on niin tylsä ettei se ääntä ansaitse. Keskityn vaan jännäämään Suomen puolesta.

Vierailija
10624/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grand jury livekommentti:

The second favorite of this years contest, Kaarija from Finland, gives us a great fun performance, together with his Cha Cha Cha dancers. Kaarija doesnt have the best vocals and sounds tired by the end of the act but the entire arena parties with him. He ends his crazy show saying his catchphrase its crazy, its party and he will definetely get a huge televote score tomorrow. His jury score however will probably be significantly lower.

Tuo on vain yhden tyypin mielipide.

Vierailija
10625/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion äänestää Serbiaa koska oikeasti pidän Samo mi se spavasta kappaleena ja Luken symppispersoonasta. Toinen mistä tykkään on Moldova. Eikä ole huolta kuitenkaan että uhkaisivat Kärtsää

Vierailija
10626/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihainen vaimo cha cha cha kirjoitti:

Voi v*ttu... mies haluaa mielummin katsoa Suomen lätkäpelin loppuun viisujen sijasta. Kolmas erä menee päällekkäin noin 8 ensimmäisen biisin kanssa. Koita siinä sitten saada viisufiilistä kun oot missannut vaikka miten monta biisiä alusta...

Ohis. Mun miehellä ei ole mitään asiaa olohuoneeseen joulu-toukokuussa viikonloppuiltaisin ellei katso viisujuttuja. Välillä niitä tulee kolmeltakin näytöltä. Tänään hän kyllä (rap-miehenä) tulee katsomaan ja skoolaamaan Käärijälle.

Onnea on omat huoneet (ja vessat).

Vierailija
10627/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhosin Netan Toytä. En tiedä mikä siinä ärsytti. Tykkäsin Elenistä enempi sinä vuonna. Netta on vissiin kommentoinut kärtsylle että tykkäsi hänestä jonnekin instakuvaan, jodelissa muistaakseni oli tästä puhetta.

Voiei, Netta on mun kaikkien aikojen suosikki. Kärtsä vähän samaa sarjaa, joten uskon että tykkää!

Rakastin Nettaa ja sen biisiä. En uskonut voittoon, koska ikinä omat suosikkini ei pärjää. Ja vielä kun Toyssa oli sitä kanan kotkotustakin, niin se oikein korosti minulla epäilystä kappaleen pärjäämisestä. Mutta niin vaan se voitti!

Että tänään on ihan oikeasti jännät paikat. Käärijän esityksessä kun ei ole edes mitään poliittista tai muutakaan arkaluontoista sanomaa.

Eikö sillä Netalla kuitenkin ollut hyvä ääni?

Vierailija
10628/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Norjaa, koska se on Suomen jälkeen mielestäni paras. En todellakaan ala taktikoimaan, ainut oikea voitto on rehellinen voitto. Nyt jo menee maku näistä taktikointiyrityksistä.

Vierailija
10629/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihainen vaimo cha cha cha kirjoitti:

Voi v*ttu... mies haluaa mielummin katsoa Suomen lätkäpelin loppuun viisujen sijasta. Kolmas erä menee päällekkäin noin 8 ensimmäisen biisin kanssa. Koita siinä sitten saada viisufiilistä kun oot missannut vaikka miten monta biisiä alusta...

Meillä katsotaan molemmat - lätkän loppu vaihtuu läppärille ja viisut televisioon. Rakastetaan kumpaakin mutta kiekkoa tulee vielä monta ottelua.

Jos miehesi on niin joustamaton ettei tämä sovi niin katso sinä luurit korvissa puhelimesta tai koneelta. Ei tarvi missata mitään.

Vierailija
10630/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Käärijähuumassa ei taida voitto olla enää edes oleellista. Luulen et aika monet olis valmiita lähtemään torille vaikka Käärijä ei voittoon asti yltäisikään.

Vierailija
10631/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän varmaan Serbiaa, Norjaa tai Tsekkiä. Serbian laulaja vaikuttaa symppikseltä ja esitys on erilainen kuin muut. Norjalla ja Tsekillä taas on hyvät biisit.

Vierailija
10632/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeiden vuosien jälkeen ihmiset haluavat tuntea aitoa iloa. Sitä on nyt tarjottu.

Vierailija
10633/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sanoa, ettei ole tarkoitus olla ankeuttaja. Viron Alikan hehkutus vaan ihmetyttää. Laulaa jotenkin teatraalisesti, yliyrittäen, vaikka ei tarvitsisi. Mua myös häiritsee, että hän on kotoisin sieltä meidän itänaapurin rajalta ja on siis vironvenäläinen. Tiedä vaikka olisi kasvanut hyvinkin itänaapurimieliseksi.

Mielestäni hän vaikuttaa tulkinnaltaan vielä jotenkin aika lapselta. Mutta minusta taas on hienoa, että Viro ei anna vironvenäläisyyden haitata, eikä siis syrji omia kansalaisiaan. Jos hän olisi jotenkin venäläishenkinen niin en jaksa uskoa, että Viro olisi silloin laittanut häntä viisuihin.

Vierailija
10634/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen "pömppävatsa"???? Ei todellakaan ole. Onko toimittaja ikinä nähnyt sellaista?

Vierailija
10635/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta suosikkia, mutta en tiedä vielä kenelle menee lopulta ääni. Fiiliksen mukaan päätän.

Vierailija
10636/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä on tulossa 20 ääntä Suomelle! Tänään taistellaan niin kaukalossa kuin lavallakin. Toukokuu on ihmisen parasta aikaa 😁.

Vierailija
10637/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen "pömppävatsa"???? Ei todellakaan ole. Onko toimittaja ikinä nähnyt sellaista?

Aika kummallinen heitto jos katsoo miltä ihmiset yleensä ulkona näyttää... Ihmettelen tätä Käärijän ulkomuotoon keskittymistä muutenkin. Monia tuntuu jostain syystä raivostuttavan se, että esiintyvä artisti ei ole täysin tikissä oleva miesmalli.

Vierailija
10638/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä pömppövatsa jutut menee hiukan yli, vaikka toimittajan tarkoitus oli hyvä. Ilmaisu ei ollut onnistunut. Muistatteko miten kävi Tanssii tähtien kilpailussa muutama vuosi sitten? Silloin tämän termin käytöstä kivitettiin sen sanoja.

Vierailija
10639/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta törmäsin tähän

Loreen siis ollut ruotsin idolsissa 2004 ja on kyllä tietysti paljon nuorempi,mutta en olisi ikinä tunnistanut edes🤔

(Ihon värikin tummempi jotenkin.. vai onko mun silmissä vikaa).

Vierailija
10640/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatian esiintyjät on olleet kotimaassaan hankaluuksissa, koska vetävät nakuksi jos sille päälle sattuvat.

Entä jos ovat sillä päällä tänään?

Onko lavan vieressä läjä vilttejä odottamassa sen varalta?

Miksi valtamedia ei kerro meille?!!!

😁

Ketju on lukittu.