Ollaa kaikki yhtä suurta perhettä työpaikalla asenne
Ei helvata, työpaikalla eräs hyper extrovertti on ajamassa me hengen nostatuksena asiaa että työporukka 11 ihmistä tiimissä vierailtaisiin vuorotellen jokaisen kotona töiden jälkeen nyyttäri meiningillä. On jo saanut kannatusta kahdelta kaltaiseltaan. Itse pesen tuosta käteni täysin, en mene kenenkään luo eikä tasan tarkkaan ole porukka tulossa minun kotiini, ihan järjetön idea!
Kommentit (5)
Kartan tuollaisia työpaikkailmoituksia myös kuin ruttoa missä hehekutetaan miten ollaan kaikki kuin samaa perhettä ja huutonauretaan ja repeillään kolmesta kohtaa monta kertaa päivässä 🤮
Meillä oli joskus yhdessä työpaikassa pullaperjantai eli kaikki toi vuoron perään jotain ja kaikki mussuttivat sitten. En todellakaan osallistunut. En syö pullaa enkä leivo,
Juu, koko yksityiselämä pitäisi urkkia. Olen törmännyt samanlaisiin ja ainakin yksi on porukassa aina ollut änkeämässä toisten koteihin. Ei missään nimessä pidä suostua.
Ollaa kaikki yhtä suurta perhettä työpaikalla asenne
... paitsi sen tai tämän tyypin kanssa. Tämän liäsyksen kanssa kuulostaa realistiselta. Koska mitään yhtä suurta perhettä ei koskaan ole työpaikoilla, vaan aina on vähintään yksi kieroon katsottu siellä joukossa.
Järkyttävää. Töissä saa niiden kanssa hengailla ihan tarpeeksi. Enkä kutsu kotiini juuri ketään, enkä takuulla työkavereita.