Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Tapahtu mitä hyvänsä niin Jere on voittanu ihmiset puolelleen.
Kaikki muu on plussaa tästä eteenpäin!
Ja Suomi! Winland!
Nyt Suomi tai Vantaa, tontti Jerelle ja vähän äkkiä! Hopi hopi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreenin ylivoimaiset oddsit voi kääntyä Ruotsia vastaan. Ihmiset ajattelee, että 1) miksi tuhlata ääniä jos se voittaa kuitenkin 2) Loreen on jo kerran voittanut, itse en äänestäisi sellaista
Miten me saataisiin vielä Loreenin hyvä lauluääni kääntymään sitä vastaan?
Oliko esim. Ukrainan Verkan kohdalla mitään väliä lauluäänellä? Ei, vaan hyvä meininki oli pääasia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spotifyn viraalilistojen sijoituksia tänään:
Iso-Britannia - 4. Käärijä, 25. Loreen
Saksa - 16. Käärijä
Ranska - 14. Loreen
Espanja - 7. Käärijä, 20. Loreen
Ruotsi - 3. Käärijä
Norja - 2. Käärijä, 48. Loreen
Islanti - 1. Käärijä, 23. Loreen
Israel - 1. Käärijä, 3. Loreen
Puola - 7. Käärijä
Irlanti - 1. Käärijä, 12. Loreen
Viro - 1. Käärijä, 9. Loreen(Maat valittu sen mukaan mitä nyt mieleen sattui tulemaan)
Aika hyvältä näyttää 💚
Loreenin listasijoituksia laskee se, että ei valistunut kuulija samaa kappaletta eri sanoilla jaksa kuunnella viidettä tai kuudetta kertaa ;P
Nuo on viraalilistoja. "Normaali"listoilla hän on viisuartisteita suvereeni ykkönen.
Suomessa oon kuullut Loreenin Tattoon jo monta kertaa radiosta. Käärijää en kertaakaan (vaikka olsiin halunnut piristystä päivään autoradiosta). Miksi? Onko tää joku levy-yhtiöiden rahalla järjestämä juttu?
Outoa. Mitä kanavia kuuntelet?
Loop (eniten)
Radio Nova
SuomiPop
Nostalgia
Iskelmä
En kuuntele koskaan mitään Ylen kanavia. Voisiko johtua siitä?
Ja siis kuuntelen himassa vain Cha Cha Chaata (1 h -versiota), mutta autossa ei jaksais säätää.
Kannattaa kuunnella looppina spotifyta tai vaikka sitä ESC Yotube-kanavan videota, että Käärijä saa samalla kuuntelu-/katselukertoja.
Yes yes. Menen kuuntelemaan.
Jotenkin tuli fiilis että voidaan voittaa . Yleisökin tykkäs . Mukaansa tempaava ja outo esitys hyvällä tavalla . Sanoista huolimatta oli positiivinen vaikutelma.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009580986.html
IS ja heidän "shokkiotsikot". Joku viisaasti vielä kommentoinut Käärijän käytöstä lapselliseksi. Asiallista tuo vielä oli, kun Käärijä ei kuitenkaan kohdistanut tiettyyn ihmiseen turhautumistaan.
Menkää vain itse kokeilemaan olla tuon stressipaineen alla, etenkin jos kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Vituttaisi teitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreenin ylivoimaiset oddsit voi kääntyä Ruotsia vastaan. Ihmiset ajattelee, että 1) miksi tuhlata ääniä jos se voittaa kuitenkin 2) Loreen on jo kerran voittanut, itse en äänestäisi sellaista
Oliko esim. Ukrainan Verkan kohdalla mitään väliä lauluäänellä? Ei, vaan hyvä meininki oli pääasia!
Aivan! Eli siis Jerellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdekilpailuthan nämä ovat eikä laulukilpailut.
Laulukilpailuja on mm. Idols, X-factor ja The Voice.
Vierailija kirjoitti:
IS ja heidän "shokkiotsikot". Joku viisaasti vielä kommentoinut Käärijän käytöstä lapselliseksi. Asiallista tuo vielä oli, kun Käärijä ei kuitenkaan kohdistanut tiettyyn ihmiseen turhautumistaan.
Menkää vain itse kokeilemaan olla tuon stressipaineen alla, etenkin jos kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Vituttaisi teitäkin.
Käärijä olisi voinut haukkua Ylen helvettiin amatööriapuineen. Mä olisin ainakin haukkunut. Mutta Jere on kohtelias. Paremmin kasvatettu.
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun pisteet, jotka kyllä vielä tulevat vaihtumaan :D
12 - Suomi
10 - Australia
8 - Itävalta
7 - Kypros
6 - Moldova
5 - Kroatia
4 - Saksa
3 - Norja
2 - Tsekki
1 - Viro
Laittakaahan omianne, näitä on kiva vertailla :).
Omaa maata ei saa äänestää ;)
12 Ranska
10 Tsekki
8 Uk
7 Itävalta
6 Viro
5 portugali
4 Espanja
3 Australia
2 saksa
1 Liettua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötä jotka säälivät Georgiaa? Ei ole päässyt finaaliin niin moneen vuoteen
Emmätiiä pitääkö meidän suomalaisten sääliä muita jotka ei pääse finaaliin kun ite ollaan oltu sillä puolella liian monta kertaa. taitaa suomi olla vieläkin kuningas euroviisujen vikoissa sijoissa :D
Norjalla on eniten viimeisiä sijoituksia ;).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän asian vierestä, mutta tuota hänen lauluääntäänhän kun hurjasti hehkutetaan, niin itse ajattelen että eikö se ole ihan pirun kapea se alue mitä hän pystyy laulamaan? Just nuo parit hänen isot biisit, mutta nekin noudattaa täysin samaa kaavaa. Ei vaikuta laulajana kyllä miltään virtuoosilta tyyliin että heitäppä melkein biisi kuin biisi, vaan aina mukavuusalueellaan tuntuu viihtyvän ja homman siellä toimivan. Tosin en teknisesti tms. mitenkään osaa asiaa arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuli fiilis että voidaan voittaa . Yleisökin tykkäs . Mukaansa tempaava ja outo esitys hyvällä tavalla . Sanoista huolimatta oli positiivinen vaikutelma.
Se Cha Cha Cha -video on pirun hyvä. Tykki. Ja Jeren persoona aivan ihana. Ja puvustus on myös kerrankin tosihyvä.
Ruotsissa ollaan nyt todella huolissaan Suomen suosiosta ja mahdollisesta voitosta. IL mukaan eilistä semiä seuratessaan ruotsalaiset chattaajat ei ole muusta puhuneetkaan kuin Suomesta : D Suurin osa tietysti vaan ilkeän tyyliin. Näinköhän Ruotsin raati tosiaan jättää Suomen pisteittä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän asian vierestä, mutta tuota hänen lauluääntäänhän kun hurjasti hehkutetaan, niin itse ajattelen että eikö se ole ihan pirun kapea se alue mitä hän pystyy laulamaan? Just nuo parit hänen isot biisit, mutta nekin noudattaa täysin samaa kaavaa. Ei vaikuta laulajana kyllä miltään virtuoosilta tyyliin että heitäppä melkein biisi kuin biisi, vaan aina mukavuusalueellaan tuntuu viihtyvän ja homman siellä toimivan. Tosin en teknisesti tms. mitenkään osaa asiaa arvioida.
Nykymaailmassa ei tarvitse sen enempää. Yksi iso hitti (esim. joululaulu) elättää sut loppuiän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin vituttaisi jos hommat ei toimis yhtään ja kohta pitäis esiintyä 300miljoonalle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa ollaan nyt todella huolissaan Suomen suosiosta ja mahdollisesta voitosta. IL mukaan eilistä semiä seuratessaan ruotsalaiset chattaajat ei ole muusta puhuneetkaan kuin Suomesta : D Suurin osa tietysti vaan ilkeän tyyliin. Näinköhän Ruotsin raati tosiaan jättää Suomen pisteittä?
Sitten niille buuataan Euroopassa. No oma on häpeänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mukana on heikkoäänisiä laulajia, ääni ei tule sitten millään niiltä. Suomea ennen on soololaulaja, jolla ei ole runsaasti ääntä, se auttaa kun reipas cha cha tulee lavalle.
Kunhan suomalaiset.suomenruotsalaiset eivät äänestäisi kaikkia pisteitä Loreenille.
Toivon, että me ulkomailla asuvat, minä äänestän Käärijää ilman muuta 20 kertaa, äänestäisivät Käärijää.
Muuten paljonko ääniä pitää saada, että ylipäätään tulee mainituksi? Onko siitä jossain aikaisemmilta vuosilta?
Ei siihen ole äänimäärää, vaan 10 eniten ääniä saanutta saa sen maan äänet. Eli voidaan kuvitella vaikka että yhdessä maassa annetaan Suomelle puoli miljoona ääntä, ja toisessa pikkumaassa vain viisisataa, se sama 12 pistettä sieltä tulee, jos kukaan muu ei enemmän niitä ääniä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Mukana on heikkoäänisiä laulajia, ääni ei tule sitten millään niiltä. Suomea ennen on soololaulaja, jolla ei ole runsaasti ääntä, se auttaa kun reipas cha cha tulee lavalle.
Kunhan suomalaiset.suomenruotsalaiset eivät äänestäisi kaikkia pisteitä Loreenille.
Toivon, että me ulkomailla asuvat, minä äänestän Käärijää ilman muuta 20 kertaa, äänestäisivät Käärijää.
Muuten paljonko ääniä pitää saada, että ylipäätään tulee mainituksi? Onko siitä jossain aikaisemmilta vuosilta?
Christoffer Strandberg on ainakin instassa kannustanut Käärijää.
Joko kaupoissa myydään Käärijäolutta?
Kannattaa kuunnella looppina spotifyta tai vaikka sitä ESC Yotube-kanavan videota, että Käärijä saa samalla kuuntelu-/katselukertoja.