Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
10101/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet sanoneet että tykkää loreenista mutta ei halua taas mennä ruotsiin joten äänestää jotain muuta.

Taitaa viisufanitki kyllästyä siihen että juryt nuolee ruotsalaisia voittoon vuodesta toiseen.

Vierailija
10102/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Georgia. Ehdoton suosikkini.

sama, mutta tippui silti tästä heikkotasoisesta semistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10103/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin ylivoimaiset oddsit voi kääntyä Ruotsia vastaan. Ihmiset ajattelee, että 1) miksi tuhlata ääniä jos se voittaa kuitenkin 2) Loreen on jo kerran voittanut, itse en äänestäisi sellaista

Miten me saataisiin vielä Loreenin hyvä lauluääni kääntymään sitä vastaan?

Tai miten saatais käärijälle lauluäänta

Eihän kaveri osaa laulaa

Vaikka niin osaahan hän näyttää kieltä, juosta ympäriinsä, kantaa vihreän boleronsa hyvin ja huutaa! Mikä mies 😩

Vierailija
10104/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötä jotka säälivät Georgiaa? Ei ole päässyt finaaliin niin moneen vuoteen

Emmätiiä pitääkö meidän suomalaisten sääliä muita jotka ei pääse finaaliin kun ite ollaan oltu sillä puolella liian monta kertaa. taitaa suomi olla vieläkin kuningas euroviisujen vikoissa sijoissa :D

Norjalla on eniten viimeisiä sijoituksia ;).

No nyt me voitaisiin äänestää Norjaa, kun niillä on nyt ihan hyvä biisi.

Vierailija
10105/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mun pisteet, jotka kyllä vielä tulevat vaihtumaan :D

12 - Suomi

10 - Australia

8 - Itävalta

7 - Kypros

6 - Moldova

5 - Kroatia

4 - Saksa

3 - Norja 

2 - Tsekki

1 - Viro

Laittakaahan omianne, näitä on kiva vertailla :).

Omaa maata ei saa äänestää ;)

12 Ranska

10 Tsekki

8 Uk

7 Itävalta

6 Viro

5 portugali

4 Espanja

3 Australia

2 saksa

1 Liettua

No tämä lista ei kuvasta sitä mitä huomenna aion äänestää - asun ulkomailla eli oikeasti kaikki 20 ääntä menee huomenna Suomelle ;).

Vierailija
10106/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin ylivoimaiset oddsit voi kääntyä Ruotsia vastaan. Ihmiset ajattelee, että 1) miksi tuhlata ääniä jos se voittaa kuitenkin 2) Loreen on jo kerran voittanut, itse en äänestäisi sellaista

Eihän kaveri osaa laulaa

Vaikka niin osaahan hän näyttää kieltä, juosta ympäriinsä, kantaa vihreän boleronsa hyvin ja huutaa! Mikä mies 😩

Meinasitko kerätä suurtakin suosiota tällä kommentilla? Nice 😅👌

Vierailija
10107/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän asian vierestä, mutta tuota hänen lauluääntäänhän kun hurjasti hehkutetaan, niin itse ajattelen että eikö se ole ihan pirun kapea se alue mitä hän pystyy laulamaan? Just nuo parit hänen isot biisit, mutta nekin noudattaa täysin samaa kaavaa. Ei vaikuta laulajana kyllä miltään virtuoosilta tyyliin että heitäppä melkein biisi kuin biisi, vaan aina mukavuusalueellaan tuntuu viihtyvän ja homman siellä toimivan. Tosin en teknisesti tms. mitenkään osaa asiaa arvioida.

Just niin , tuntuu että laulaa samaa kappaletta kokoajan . Toki ihan hyvä ääni . 

Vierailija
10108/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaveri osaa laulaa

Hän on räppäri, ja erittäin hyvä sellainen onkin jos genreä sattuu yhtään tuntemaan.

Vierailija
10109/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000009580986.html

IS ja heidän "shokkiotsikot". Joku viisaasti vielä kommentoinut Käärijän käytöstä lapselliseksi. Asiallista tuo vielä oli, kun Käärijä ei kuitenkaan kohdistanut tiettyyn ihmiseen turhautumistaan.

Menkää vain itse kokeilemaan olla tuon stressipaineen alla, etenkin jos kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Vituttaisi teitäkin.

Kyllä muakin vituttaisi jos hommat ei toimis yhtään ja kohta pitäis esiintyä 300miljoonalle ihmiselle.

Ja nimenomaan perushommat musiikissa. Korvanapit, taustanauhat ja äänentoisto. Kuuluisi Ylen hoitaa. Mutta sieltä tulee vaan jotain feikkiblondipissisbotoxmimmejä ihquttamaan mukaan.

Vierailija
10110/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa Suomen semi on trendaavissa ykkönen, Ruitsi nelonen.

Vierailija
10111/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaveri osaa laulaa

Hän on räppäri, ja erittäin hyvä sellainen onkin jos genreä sattuu yhtään tuntemaan.

Hyvin notkeasti pyörittelee suomen kieltä, joka on tunnetusti vaikea räpättävä.

Vierailija
10112/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä törkeä enkä äänestä Ruotsia finaalissa. Norjalle 20 ääntä.

Vierailija
10113/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IS ja heidän "shokkiotsikot". Joku viisaasti vielä kommentoinut Käärijän käytöstä lapselliseksi. Asiallista tuo vielä oli, kun Käärijä ei kuitenkaan kohdistanut tiettyyn ihmiseen turhautumistaan.

Menkää vain itse kokeilemaan olla tuon stressipaineen alla, etenkin jos kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Vituttaisi teitäkin.

Kyllä muakin vituttaisi jos hommat ei toimis yhtään ja kohta pitäis esiintyä 300miljoonalle ihmiselle.

Ja nimenomaan perushommat musiikissa. Korvanapit, taustanauhat ja äänentoisto. Kuuluisi Ylen hoitaa. Mutta sieltä tulee vaan jotain feikkiblondipissisbotoxmimmejä ihquttamaan mukaan.

Ihan hyvin olis velipoika voinut haastatella ilmatteeksi Jereä. Ja sillä säästetyllä rahalla olisi ostettu joku osaava ääniteknikko Jeren avuksi.

Vierailija
10114/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä törkeä enkä äänestä Ruotsia finaalissa. Norjalle 20 ääntä.

Naapuri sekin on! Ja aina antaa Suomelle pisteitä!

Vierailija
10115/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanja ja ruotsi peräkkäin! Ja Espanja erottuu edukseen. Jotta loreen voittaa sen pitää murskata jurypisteissä! Tää tulee olemaan niin jännää :D

On aika selvää, että L'oreal murskaa tuomaripisteissä ja sehän riittää jo pitkälle. Käärijä taas varmaan saa pistettäkään heiltä.

Vierailija
10116/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen semin kommenteissa on useampi ruotsalainen sitä mieltä, että toivoo Suomelle voittoa.

as a swede, as much as i want loreen to take the 8th win equaling us to ireland.

I would love to see finland take it this year. We can wait with our 8th as long as this masterpiece takes it home!!

Vierailija
10117/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei voita niin hyvin on laulanut ja mikä ihaninta on saanut kyllä hauskuutta arkeen. Jopa muiden maiden ihmiset pukeutuu vihreisiin. Itse löysin kaapista todella todella vihreän pehmo käärmeen. 

Vierailija
10118/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että eniten häntä stressasi se, miten vähän kameraharjoituksille oli loppujen lopuksi jätetty aikaa.

Sehän oli vaan jotain 20-30 minuuttia lavalla ja sen jälkeen 20 minuuttia nauhoituksen katselua, jossa ajassa piti myös ehtiä kertomaan tarkasti kaikki halutut muutokset ja sen jälkeen vaan luottaa siihen, että läpimenoissa ne halutut muutokset toimii.

Vierailija
10119/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte Ausraliasta tykätä. Tarkoitan, että vitsillä toki, mutta ilmeisesti jotkut tykkää oikeasti?

Näin eilen ensimmäisen kerran, ja olin aivan pöyristynyt. Viisujen vanhanaikaisin hevijumputus ei tulekaan mummo ja traktori -maista itäalbanian perukoilta vaan Australiasta! Oli hevitukkaa ja vaikka ja mitä osaa biisissä ja niin ysärimeinkinki.

Luulin, että Australia musiikin edistysmaana näyttää Euroopalle närhen munat ja laulaa traktorit suohon mutta niillähän oli ittelläkin auto lavalla XD.

Parissa kohtaa nauroin ääneen ja se on kyllä todella koomisen esityksen merkki, kun ei voi olla nauramatta vaikka yksin katsoo.

Mongolian olisi kuulunut päästä mukaan, se oli hieno esitys, vaikka olikin hieman hassut Shogun-vibat naislaulajan puvustuksessa.

Vierailija
10120/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei voita niin hyvin on laulanut ja mikä ihaninta on saanut kyllä hauskuutta arkeen. Jopa muiden maiden ihmiset pukeutuu vihreisiin. Itse löysin kaapista todella todella vihreän pehmo käärmeen. 

Onko täällä mainittu se tapaus, kun BBC oli haastatellut jotain Käärijäksi pukeutunutta silmälasipäistä fania Käärijänä?

Ketju on lukittu.