Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
9981/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moldova sais heivata sen mieslaulajan kaakkoon ja antaa enemmän tilaa niille naislaulajille. Pisteet nousis heti

Ai siis se kuuluisa laulajatähti, Pasha, pitäisi laittaa pois? Just just.

Kuuluisa?

Kyllä, pitkän linjan artisti, kuuluisa omassa kategoriassaan. Euroviisuissakin toista kertaa mukana. Karismaattinen esiintyjä.

Eipä kyllä karismaattisuus lainkaan välity

No välittyy, on mun top vitosessa ja ääni lähtee sinne, kuten Semissäkin.

Maanpetturi. Muuta Ruotsiin!

Mikä ihmeen maanpetturi? Suomesta käsin ei voi Suomea äänestää. Maanpetturuutta pikemminkin olisi keskittää ennakkosuosikeille ääniä, Moldova ei tänä vuonna niihin kuulu.

No itse asiassa minä Moldovaa äänestänyt asun ulkomailla 😅. Äänestin Suomea 15 kertaa, Moldovaa 4 kertaa ja Kroatiaa kerran.

Että sellainen maanpetturi täällä 😁.

Finaalissa sitten kaikki äänet Suomelle, jokaista tarvitaan!

Vierailija
9982/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moldova sais heivata sen mieslaulajan kaakkoon ja antaa enemmän tilaa niille naislaulajille. Pisteet nousis heti

Kuuluisa?

Kyllä, pitkän linjan artisti, kuuluisa omassa kategoriassaan. Euroviisuissakin toista kertaa mukana. Karismaattinen esiintyjä.

Ruotsiinhan kannaittaisikin muuttaa. Tai pikemminkin sinne Moldovaan? Suomesta kun ei voi äänestää Suomea.

Jos menee viisuja katsomaan Tallinnaan, niin voiko silloin suomlaisesta liittymästä äänestää Suomea?

Voi, jos hankkii virolaisen prepaid-liittymän. Itse kun äänestän täältä ulkomailta, niin puhelinnumeron täytyy täsmätä äänestysmaahan.

Noniin kaikki kynnelle kykenevät Tallinnan risteilylle huomenna ja paikalliset prepaidit luuriin, joista 20 ääntä Käärijälle 😆

Ja samoin rajan lähellä asuvat Norjaan ja Ruotsiin! :D

Mä täällä Tsekissä mainostan kaikille tutuille että numero 13 olis sitten huomenna se juttu. Alkaa kyllä hype jo tarttua, sen verran raisu meninki oli jo semin katsomossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9983/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna Tattoo kuulostaa siltä kuin se olisi luotu tekoälyn avulla vanhoista hittiaineksista. Epämääräisen tutun kuuloinen ja tekniset hittielementit mukana, mutta jotain sellaista puuttuu, jonka inhimillinen luovuus voi kappaleeseen tuottaa.

'

Mä epäilin ihan samaa! Oon nyt ihan pikkuisen leikkinyt tekoälyllä, ja just tuollasta epäluovaa kuraa se tuottaa. Näyttää ihan uskottavalta ja hyvältä, mutta mitään uutta ja oivaltavaa sillä on pirun vaikea tehdä.

Mutta kuka ihme suunnitteli sen Loreenin rottalookin??? Eniten olen pettynyt Ruotsin Fashion Designiin.

Loreenin stailaus tosiaan hämmentää. Ihan kuin olis polvi- ja lantiotuet. Näyttää ihan sellaisilta vammatuilta värisävyä myöden. Lapsikin ihmetteli, että onko tolla polvet kipeinä. :D

Mullakin on just noiden Loreenin "polvi- ja lannetuen" värinen rannetuki. Värisävy kai alusvaateväriasteikolla on puuteri eli ei kauhean ihana, mutta vanhemmat leidit perinteisesti tykkää.

Jep, mummopikkarinbeige...

Kyl. Jostain syystä näitä polvi- ja rannetukia ym. usein on just tässä mummopikkarisävyssä. Tuosta väristä ja myös siitä, miltä noi Loreenin "vaatteet" näyttävät, tulee tosiaan mielikuva jostain tämmöisestä ortoosista: https://www.rehaboteket.fi/ortoosi/polvituet/polvituki-wrap-around-stab…

Monesti noita ortooseja on myös kevyempinä ja joustavampina, ja ne näyttää vielä enemmän Loreenin releiltä.

Vierailija
9984/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kattoo näitä tippuneita niin ihan oikea artisti valittiin UMK:sta.

esim. georgia tippui eilen hemmetin kovalla vedolla, joka oli paljon parempi kuin UMK:ssa olleet muut kilpailijat.

Nyt ainakin huomattiin se että jos suomi haluaa näissä kisoissa pärjätä pitää olla jotain hyvin erilaista kuin muilla.

Vierailija
9985/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa esiintymisjärjestyksessä pistää moni asia kyllä silmään!

Itävalta on eka, outoa. Lähes hyvästi voi sanoa top vitoseen pääsy.

Espanja ja ruotsi peräkkäin, jaiks. Sataa meidän laariin. Kaks dramaattista ulinaa peräjälkeen.

Viro on ennen käärijä, rip viro. Slovenia on israelin ja croatian välissä, rip slovenia. 

Vierailija
9986/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisa?

Mikä ihmeen maanpetturi? Suomesta käsin ei voi Suomea äänestää. Maanpetturuutta pikemminkin olisi keskittää ennakkosuosikeille ääniä, Moldova ei tänä vuonna niihin kuulu.

No itse asiassa minä Moldovaa äänestänyt asun ulkomailla 😅. Äänestin Suomea 15 kertaa, Moldovaa 4 kertaa ja Kroatiaa kerran.

Että sellainen maanpetturi täällä 😁.

Finaalissa sitten kaikki äänet Suomelle, jokaista tarvitaan!

Joo näin oon jo päättänyt! En jätä omalta osaltani yhtään sattumanvaraa, kaikki paukut Suomen laatikkoon. Ja siksi että ihan oikeasti tuo biisi tuo nyt sitä räjähtävää iloa mitä mun mielestä tämä ryvettynyt maailma tarvii tänä keväänä.

Vierailija
9987/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatialla oikein ohjukset mukana 

Vierailija
9988/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkkoht. oon aina ollut ylpeä mun intuitiosta. Ja tässä mättää joku, aina kun kuulen että "Loreen voittaa" niin tulee joku hylkimisreaktio ja mietin et nää ihmiset on niin kujalla 😅 Jotkut ei omaa itsenäisiä mielipiteitä, vaan luottaa sokeasti johonkin oddseihin.

Mä olen nähnyt loreenin videon tubekommenteissa jopa ruotsalaisilta itseltään joitakin kommentteja että ihan kiva, mutta tää on kyllä jo niin nähty. Asia johon ei varmana Käärijän kommenttiosioissa törmää!

Vierailija
9989/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ne naislaulajat piikkipäineen pois, rumpalit eturiviin ja mieslaulaja istuis jooga-asennossa lavalla ja epic flute guy hyppisi ympärillä.

Kunnon 101% shamaanimeinikiä, jos sille tielle lähdetään.

Siinä miehessä on jostain syystä jotain vastenmielistä. Ja en nyt tiedä onko tuo lyhytkasvuisen huilun soittelu ja hyppely naamiasasussa tänä päivänä kauhean asiallista.

Se "lyhytkasvuinen huilunsoittelija" on Sergiu Bors, huilisti, puhallinsoitinten taitaja ja suosittu DJ.

Ei häntä sinne kukaan ole pakottanut "asiattomasti" esiintymään.

Hänen mukaan ottamisensa juhlii ihmiskunnan diversiteettiä ja antaa arvon meille kaikille. Oli upea ele ottaa hänet mukaan, ihanaa ihanaa, ja niin kaunista. Minua ihan oikeasti itkettää, että joku päättää että se olikin vastenmielistä ja että hänet olisi pitänyt jotenkin desinfioida pois näkyvistä. Miten joku saattaa ajatella niin? Ja pitää itseään sen takia jonkin "asiallisuuden" asianajajana. Hirviö. Hirviö. Nxxsi.

Vierailija
9990/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moldovan naisille enemmän roolia

Vierailija
9991/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika karun tekivät itävallalle, joka on yksi ennakkosuosikeista (ei voittoon, mutta top 5) kun laittoivat ensimmäiseksi. Herää kysymys miksi puolaa ei laitettu ensin? Puolaa aloittamaan veikattiin.

Samaa mieltä, voi Edgar. Puolan jollotus olisi ehdottomasti kuulunut ensimmäiseksi tuosta joukosta.

Itävallan esityksen kanssa kävi kuten monelle muullekin esitykselle usein aiemminkin on käynyt, että live-esitys oli suuri pettymys hyvin tehtyyn videoon verrattuna, eikä myöskään toimi uusille katsojille. Suomi onneksi onnistui tekemään myös live-esityksestä erinomaisen.

Vierailija
9992/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ne naislaulajat piikkipäineen pois, rumpalit eturiviin ja mieslaulaja istuis jooga-asennossa lavalla ja epic flute guy hyppisi ympärillä.

Kunnon 101% shamaanimeinikiä, jos sille tielle lähdetään.

Siinä miehessä on jostain syystä jotain vastenmielistä. Ja en nyt tiedä onko tuo lyhytkasvuisen huilun soittelu ja hyppely naamiasasussa tänä päivänä kauhean asiallista.

Se "lyhytkasvuinen huilunsoittelija" on Sergiu Bors, huilisti, puhallinsoitinten taitaja ja suosittu DJ.

Ei häntä sinne kukaan ole pakottanut "asiattomasti" esiintymään.

Ehdottomasti biisin kohokohta on hänen huiluosuutensa 👍 ja nimenomaan tuossa asussa. Ja tämä on positiivinen huomio, ei mitään sarkasmia, oikeasti tykkään.

Suu kiinni. Ei sinua tällä palstalla kukaan kaipaa.

On ollut suu kiinni koko ajan. Kirjoitatko itse suu auki?

Erikoista.

Vierailija
9993/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika karun tekivät itävallalle, joka on yksi ennakkosuosikeista (ei voittoon, mutta top 5) kun laittoivat ensimmäiseksi. Herää kysymys miksi puolaa ei laitettu ensin? Puolaa aloittamaan veikattiin.

Samaa mieltä, voi Edgar. Puolan jollotus olisi ehdottomasti kuulunut ensimmäiseksi tuosta joukosta.

Itävallan esityksen kanssa kävi kuten monelle muullekin esitykselle usein aiemminkin on käynyt, että live-esitys oli suuri pettymys hyvin tehtyyn videoon verrattuna, eikä myöskään toimi uusille katsojille. Suomi onneksi onnistui tekemään myös live-esityksestä erinomaisen.

Nojoo tavallaan oon samaa mieltä, mutta oli tuo aikamoisesti tehty. Itävalta voidaan kuitenkin vähän lässähtäneestä esityksestä huolimatta pitää yhtenä ennakkosuosikkina. Luin eilen y l i lautaa ja jopa siellä tykättiin biisistä, kun haukkuivat muuten biiseistä 90 prosenttia :D

Tuskin itävallassa hypitään ilosta tästä.

Vierailija
9994/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin 10 000 kommenttia täynnä tämän viestin myötä. Kiitos kunniasta.

Vierailija
9995/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo tavallaan oon samaa mieltä, mutta oli tuo aikamoisesti tehty. Itävalta voidaan kuitenkin vähän lässähtäneestä esityksestä huolimatta pitää yhtenä ennakkosuosikkina. Luin eilen y l i lautaa ja jopa siellä tykättiin biisistä, kun haukkuivat muuten biiseistä 90 prosenttia :D

Tuskin itävallassa hypitään ilosta tästä.

Vähän on juu poe poen tunnelma lässähtänyt matkan edetessä.

Vierailija
9996/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa semissä kun oli se haastattelu missä oli Käärijä ja pari muuta, ja näyttivät liikkeitään... Tik tokissa oli sellainen pätkä, jossa oikein hidastettuna näytetään miten Noa Kirel pyörittelee silmiä Käärijän selittäessä siinä vieressä. Ihan jo senkin takia en halua että tollanen hapannaama voittaa tänä vuonna!! 🤯

Vierailija
9997/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa esiintymisjärjestyksessä pistää moni asia kyllä silmään!

Itävalta on eka, outoa. Lähes hyvästi voi sanoa top vitoseen pääsy.

Espanja ja ruotsi peräkkäin, jaiks. Sataa meidän laariin. Kaks dramaattista ulinaa peräjälkeen.

Viro on ennen käärijä, rip viro. Slovenia on israelin ja croatian välissä, rip slovenia. 

Vahva tunne,että Suomi oli ensimmäisen semin voittaja.Järjestäjillä ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin laittaa heidät esiintymään ekan osuuden viimeisenä.Tulokset tulevat kuitenkin julki ja skandaali olisi ollut valmis,jos Suomi olisi laitettu esiintymään vaikkapa toisena.Uskokaa,että näin on tapahtunut.

Vierailija
9998/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa hieman kun suomalaiset toimittajat kiertelee kyselemässä ihmisiltä,että mitä mieltä Käärijästä?Ei kai kukaankehtaa sanoo,et ai kuka Käärijä tai,että ihan kakkaa. Joku haastateltava britti kertoi niin jännittäneensä,että pääseekö suomi ollenkaan finaaliin. Kun ei ollut kuin muutama paikka jaossa. Todellisuudessahan Finland sanottiin jo neljäntenä.

Vierailija
9999/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kattoo näitä tippuneita niin ihan oikea artisti valittiin UMK:sta.

esim. georgia tippui eilen hemmetin kovalla vedolla, joka oli paljon parempi kuin UMK:ssa olleet muut kilpailijat.

Nyt ainakin huomattiin se että jos suomi haluaa näissä kisoissa pärjätä pitää olla jotain hyvin erilaista kuin muilla.

Kyllä nyt on viimein Ylelläkin ymmärretty lavashown ja tarttuvan kertosäkeen merkitys, jollei löydy jotain ylimaallisen vahvaa laulajaa. Piti tulla yhden vantaalaisen nuoren miehen kertomaan miten homma hoidetaan. Nuorissa on tulevaisuus.

Vierailija
10000/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä taas tykkäsin. Samoin kaverit jotka ei videota olleet edes nähneet. Illan paras, Australian kera.

Ketju on lukittu.