Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moldova sais heivata sen mieslaulajan kaakkoon ja antaa enemmän tilaa niille naislaulajille. Pisteet nousis heti
Ai siis se kuuluisa laulajatähti, Pasha, pitäisi laittaa pois? Just just.
Kuuluisa?
Kyllä, pitkän linjan artisti, kuuluisa omassa kategoriassaan. Euroviisuissakin toista kertaa mukana. Karismaattinen esiintyjä.
Eipä kyllä karismaattisuus lainkaan välity
No välittyy, on mun top vitosessa ja ääni lähtee sinne, kuten Semissäkin.
Maanpetturi. Muuta Ruotsiin!
Ruotsiinhan kannaittaisikin muuttaa. Tai pikemminkin sinne Moldovaan? Suomesta kun ei voi äänestää Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisuja sivuten onko tuo YleX:in Henkka tyttö vai poika? Vai jotain siltä väliltä? Häiritsee kun ei tiedä.
Miespuolinen hän on. Kertoi YouTube videossa "25 FAKTAA MINUSTA - TYTTÖ VAI POIKA?" n. 6:15 kohta.
Ja näkyyhän hänellä rintakarvatkin joissakin kuvissa/videoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moldova sais heivata sen mieslaulajan kaakkoon ja antaa enemmän tilaa niille naislaulajille. Pisteet nousis heti
Nimenomaan ne naislaulajat piikkipäineen pois, rumpalit eturiviin ja mieslaulaja istuis jooga-asennossa lavalla ja epic flute guy hyppisi ympärillä.
Kunnon 101% shamaanimeinikiä, jos sille tielle lähdetään.
Siinä miehessä on jostain syystä jotain vastenmielistä. Ja en nyt tiedä onko tuo lyhytkasvuisen huilun soittelu ja hyppely naamiasasussa tänä päivänä kauhean asiallista.
Se "lyhytkasvuinen huilunsoittelija" on Sergiu Bors, huilisti, puhallinsoitinten taitaja ja suosittu DJ.
Ei häntä sinne kukaan ole pakottanut "asiattomasti" esiintymään.
Aion pitäytyä kannassani ja loukkaantua kaikkien lyhytkasvuisten puolesta. Itse olen lähes kaksimetrinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ne naislaulajat piikkipäineen pois, rumpalit eturiviin ja mieslaulaja istuis jooga-asennossa lavalla ja epic flute guy hyppisi ympärillä.
Siinä miehessä on jostain syystä jotain vastenmielistä. Ja en nyt tiedä onko tuo lyhytkasvuisen huilun soittelu ja hyppely naamiasasussa tänä päivänä kauhean asiallista.
Se "lyhytkasvuinen huilunsoittelija" on Sergiu Bors, huilisti, puhallinsoitinten taitaja ja suosittu DJ.
Ehdottomasti biisin kohokohta on hänen huiluosuutensa 👍 ja nimenomaan tuossa asussa. Ja tämä on positiivinen huomio, ei mitään sarkasmia, oikeasti tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna Tattoo kuulostaa siltä kuin se olisi luotu tekoälyn avulla vanhoista hittiaineksista. Epämääräisen tutun kuuloinen ja tekniset hittielementit mukana, mutta jotain sellaista puuttuu, jonka inhimillinen luovuus voi kappaleeseen tuottaa.
'
Mä epäilin ihan samaa! Oon nyt ihan pikkuisen leikkinyt tekoälyllä, ja just tuollasta epäluovaa kuraa se tuottaa. Näyttää ihan uskottavalta ja hyvältä, mutta mitään uutta ja oivaltavaa sillä on pirun vaikea tehdä.
Mutta kuka ihme suunnitteli sen Loreenin rottalookin??? Eniten olen pettynyt Ruotsin Fashion Designiin.
Loreenin stailaus tosiaan hämmentää. Ihan kuin olis polvi- ja lantiotuet. Näyttää ihan sellaisilta vammatuilta värisävyä myöden. Lapsikin ihmetteli, että onko tolla polvet kipeinä. :D
Mullakin on just noiden Loreenin "polvi- ja lannetuen" värinen rannetuki. Värisävy kai alusvaateväriasteikolla on puuteri eli ei kauhean ihana, mutta vanhemmat leidit perinteisesti tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion pitäytyä kannassani ja loukkaantua kaikkien lyhytkasvuisten puolesta. Itse olen lähes kaksimetrinen.
Hyvä, tämä linja kannattaa pitää :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisa?
Kyllä, pitkän linjan artisti, kuuluisa omassa kategoriassaan. Euroviisuissakin toista kertaa mukana. Karismaattinen esiintyjä.
Ruotsiinhan kannaittaisikin muuttaa. Tai pikemminkin sinne Moldovaan? Suomesta kun ei voi äänestää Suomea.
Jos menee viisuja katsomaan Tallinnaan, niin voiko silloin suomlaisesta liittymästä äänestää Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna Tattoo kuulostaa siltä kuin se olisi luotu tekoälyn avulla vanhoista hittiaineksista. Epämääräisen tutun kuuloinen ja tekniset hittielementit mukana, mutta jotain sellaista puuttuu, jonka inhimillinen luovuus voi kappaleeseen tuottaa.
'
Mä epäilin ihan samaa! Oon nyt ihan pikkuisen leikkinyt tekoälyllä, ja just tuollasta epäluovaa kuraa se tuottaa. Näyttää ihan uskottavalta ja hyvältä, mutta mitään uutta ja oivaltavaa sillä on pirun vaikea tehdä.
Mutta kuka ihme suunnitteli sen Loreenin rottalookin??? Eniten olen pettynyt Ruotsin Fashion Designiin.
Loreenin stailaus tosiaan hämmentää. Ihan kuin olis polvi- ja lantiotuet. Näyttää ihan sellaisilta vammatuilta värisävyä myöden. Lapsikin ihmetteli, että onko tolla polvet kipeinä. :D
Mullakin on just noiden Loreenin "polvi- ja lannetuen" värinen rannetuki. Värisävy kai alusvaateväriasteikolla on puuteri eli ei kauhean ihana, mutta vanhemmat leidit perinteisesti tykkää.
Jep, mummopikkarinbeige...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisa?
Jos menee viisuja katsomaan Tallinnaan, niin voiko silloin suomlaisesta liittymästä äänestää Suomea?
Voi, jos hankkii virolaisen prepaid-liittymän. Itse kun äänestän täältä ulkomailta, niin puhelinnumeron täytyy täsmätä äänestysmaahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisa?
Voi, jos hankkii virolaisen prepaid-liittymän. Itse kun äänestän täältä ulkomailta, niin puhelinnumeron täytyy täsmätä äänestysmaahan.
Jäi lause pois - siis ei voi suomalaisesta, voi jos hankkii virolaisen :).
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti biisin kohokohta on hänen huiluosuutensa 👍 ja nimenomaan tuossa asussa. Ja tämä on positiivinen huomio, ei mitään sarkasmia, oikeasti tykkään.
Niin mäkin, se soi tänään aamulla päässäkin. Tosin sitten se vaihtui lennosta there's a ghost in my booodyyyy...
Aika karun tekivät itävallalle, joka on yksi ennakkosuosikeista (ei voittoon, mutta top 5) kun laittoivat ensimmäiseksi. Herää kysymys miksi puolaa ei laitettu ensin? Puolaa aloittamaan veikattiin.
Henkkoht. oon aina ollut ylpeä mun intuitiosta. Ja tässä mättää joku, aina kun kuulen että "Loreen voittaa" niin tulee joku hylkimisreaktio ja mietin et nää ihmiset on niin kujalla 😅 Jotkut ei omaa itsenäisiä mielipiteitä, vaan luottaa sokeasti johonkin oddseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisa?
Noniin kaikki kynnelle kykenevät Tallinnan risteilylle huomenna ja paikalliset prepaidit luuriin, joista 20 ääntä Käärijälle 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua silti harmittaa kun ei päästy kakkospuoliskolle. Suomi esiintyisi varmaan Kroatian paikalla toiseksi viimeisenä.
Tämä. Kerrankin oltaisiin todennäköisesti päästy esiintymään ihan viimeisten joukkoon, ja olihan se hienoa jo tiistaina nähdä, miten upeasti Käärijä päätti koko shown.
Saattaapa hyvinkin silti päättää huomisenkin shown! ;)
Hyvin sanottu, uskotaan juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksimetrinen Sergiu Bors naamioasussa hyppelemässä tasajalkaa ei kylläkään toisi kappaleen tulkintaan samaa efektiä, vaan herättäisi sympatian sijaan ihmetystä.
Vrt. miksi Tyrion Lannister oli koostaan huolimatta kova jäbä.
Vierailija kirjoitti:
Aika karun tekivät itävallalle, joka on yksi ennakkosuosikeista (ei voittoon, mutta top 5) kun laittoivat ensimmäiseksi. Herää kysymys miksi puolaa ei laitettu ensin? Puolaa aloittamaan veikattiin.
BEJBA on HOT!
oli muuten paljon parempi kuin oletin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestän finaalissa tätä Käärijän boyfrendiä. Hyvä biisi.
Bojan tiennyt tarkalleen miten niitä ääniä kalastellaaan, kun tämänkin palstan kommentteja lukee.
Enemmän Käärijä on sitä materiaalia laittanut, esim instalivet ja muut stoorit.
Jep, Bojan ei ainakaan instassa julkaissut ekan semin aikaan mitään Käärijään liittyvää, toisin kuin Käärijä nyt....
Sopia kysyy, että miksi ei? Sehän se taktiikka juuri on ollutkin, ettei ole vahingossakaan itse mainostanut ketään, ainoastaan varmistanut pääsevänsä muiden avulla esiin.
Hän toivotti tiistaina instastoorissaan kaikille ekan semin ystävilleen onnea.
YouTubessa oli sellainen pätkä missä Slovenian kundit olivat katsomassa ekan semin tuloksia.Mielenkiintoista siinä oli,että he taputtivat railakkaasti muutamille maille tulosten selvittyä, esim.Suomelle,Serbialle ja Moldovalle.Ruotsalaisille osa ei taputtanut ollenkaan ja hieman laimeat taputukset tuli myös Norjalle.
"Kuinka lytätä jotain ilman että joudut lyttäämään" hahaa, nerokkaita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, voi Edgar. Puolan jollotus olisi ehdottomasti kuulunut ensimmäiseksi tuosta joukosta.
No itse asiassa minä Moldovaa äänestänyt asun ulkomailla 😅. Äänestin Suomea 15 kertaa, Moldovaa 4 kertaa ja Kroatiaa kerran.
Että sellainen maanpetturi täällä 😁.